„Фиат“ официјално ја купи „Застава“

  • Креатор на темата Креатор на темата St3
  • Време на започнување Време на започнување

St3

Член од
3 ноември 2009
Мислења
299
Поени од реакции
8
Италијанскиот производител на автомобили "Фиат" потпиша договор со српската влада за купување на автомобилски фабрика "Застава", откако ја плати првичната сума од 100 милиони евра.

"Фиат" ќе поседува 67 отсто од компанијата, а српската влада - останатите 33 отсто. Фабриката "Застава" се наоѓа во Крагуевац и е со производствен капацитет од 200 илјади автомобили годишно. Се очекува италијанскиот автомобилски гигант да плати уште 100 милиони евра во 2010 година.


Договорот во среда го потпишаа потпретседателот на "Фиат", Алфредо Алтавила и српскиот министер за економија Млаѓан Динкиќ.
Документот е дел од претходниот договор вреден 700 милиони евра, што "Фиат" и српската влада го потпишаа минатата година, а чие спроведување се одложи поради глобалната економска криза.


Со него се предвидува од 2011 година да започне производство на два нови модели на "Фиат", кои ќе бидат понудени на европскиот и американскиот пазар.
 
Не ми е јасно хамер фабриката Америка ја продаде за 200 милиони а Застава 700:toe:
 
Хамер се грдосии од џипови кои трошат ко шлепер. Застава произведуваше мали автомобилчиња кои секогаш се продаваат одлично.

Цената се одредува и според тоа машините во фабриките за какви производи се наменети.
 
Не ми е јасно хамер фабриката Америка ја продаде за 200 милиони а Застава 700:toe:
Да, ама што произведува Хамер, а што Застава?

Хамер: се наоѓа на 5.500 км од италија. Произведува високолитражни луксузни џипови кои се скапи, трошат многу и се големи колку ТАМ камионче. Едно нема кај да го паркиаш, друго нема кој да го купи...

Застава: се наоѓа на 1000 км од Италија. Во изминатите 30 години, сите заставини возила се произведуваат по лиценца на Fiat. Горе долу,технологијата што ја користат е иста. Продажбата на Застава на балканските простори е огромна. Квалитетот на заставините возила е докажан (мање више). Да се произведе Пунто во Србија гарант е едно 20% поевтино од да се произведе истото во Италија.

И кога ќе видиш..... јасно е зошто ја купија Застава. Само да почнат повторно со политиката на народните возила, јас би купил Пунто од постарите (моделот пред Гранде) доколку е 6.000 евра ново.
 
15.000 нови вработувања супер ние не сакавме во Санос да се произведува еден модел на Ауди и Ауди да го купи Санос, е вака со отвораат нови работни места
 
Да, ама што произведува Хамер, а што Застава?

Хамер: се наоѓа на 5.500 км од италија. Произведува високолитражни луксузни џипови кои се скапи, трошат многу и се големи колку ТАМ камионче. Едно нема кај да го паркиаш, друго нема кој да го купи...

Застава: се наоѓа на 1000 км од Италија. Во изминатите 30 години, сите заставини возила се произведуваат по лиценца на Fiat. Горе долу,технологијата што ја користат е иста. Продажбата на Застава на балканските простори е огромна. Квалитетот на заставините возила е докажан (мање више). Да се произведе Пунто во Србија гарант е едно 20% поевтино од да се произведе истото во Италија.

И кога ќе видиш..... јасно е зошто ја купија Застава. Само да почнат повторно со политиката на народните возила, јас би купил Пунто од постарите (моделот пред Гранде) доколку е 6.000 евра ново.
Фиат од секогаш правел народни возила, само што во денешно време од друг агол се гледа на нив. Сигурно ќе ги направат потезите на Рено со Дачија, нудење на 4-то класни возила кои ќе ги преполнат улиците како во времето на СФРЈ со фичовци и стоедени.

Добар потег за Фиат лош за балканот, осудени да се др'ндаме во крнтии
 
Добар потег за Фиат лош за балканот, осудени да се др'ндаме во крнтии
Како и да гледаш, подобро “крнтија Фиат“ нов со 000004 поминати километри и изваден од салон со најлони на седштата, одошто најдоброто “западно-европско“ возило старо 10 години со 150000 поминати километри.
 
Како и да гледаш, подобро “крнтија Фиат“ нов со 000004 поминати километри и изваден од салон со најлони на седштата, одошто најдоброто “западно-европско“ возило старо 10 години со 150000 поминати километри.
Да, но тоа возило да речеме купено од Германија таму вреди 3-4000 евра, што кога би влегле во ЕУ (а кај и да е ќе влеземе) тука би изнесувало плус 500-1000 евра што е многу поволно. А 150.000км за еден Форд или Фолсваген со дизел мотор не се воопшто многу, стар 2-3 години.
 
Да, но тоа возило да речеме купено од Германија таму вреди 3-4000 евра, што кога би влегле во ЕУ (а кај и да е ќе влеземе) тука би изнесувало плус 500-1000 евра што е многу поволно. А 150.000км за еден Форд или Фолсваген со дизел мотор не се воопшто многу, стар 2-3 години.
Ti bi dal li 3-4000e za vozilo od germanija ili bi kupil novo punto za 6000e
i nema da se zamaras nitu za carina ili slicni gluposti :vozbud:
 
Ti bi dal li 3-4000e za vozilo od germanija ili bi kupil novo punto za 6000e
i nema da se zamaras nitu za carina ili slicni gluposti :vozbud:
Искрено за плус 2000 евра (што треба да ги додадеш за пунтото, 4-то класно) ќе се возам 5-10 години (гориво) со Фордот.
 
Ако Фиат вложи во Застава (а вложи) колите ќе се произведуваат на роботизирана лента со построга контрола, а многу помал дел од работите ќе се прават рачно така да заборавете на тоа дека Пунтото ќе биде со квалитет на Југо од 90-ти.
 
Да, но тоа возило да речеме купено од Германија таму вреди 3-4000 евра, што кога би влегле во ЕУ (а кај и да е ќе влеземе) тука би изнесувало плус 500-1000 евра што е многу поволно. А 150.000км за еден Форд или Фолсваген со дизел мотор не се воопшто многу, стар 2-3 години.
Не се бунам дека нема да се увезуваат возилца од странство половни... Но, како и да гледаш, старо е старо. Згора на тоа ново возило се зема на кредит/лизинг и го отплаќаш 5-6-7 години (по 100-150 евра месечно), а тоа е голема предност за македонскиот граѓанин. Познавам луѓе што ќе го платат нештото 2 пати повеќе од колку што вреди, ама да биди на рати. Топтан париња тешко вадат, незнам зошто.

п.с. другар мој зеде Пунто (постариот модел) пред нецела година. Возилото е топ 1.2 бензин 75 кс, со полна опрема го зеде клима, ABS, централна, компјутер, електрика на стакла, dual dive управувач + четири врати за 8.500 евра. Е сега тоа истото ако добие намалена цена за некои 1000-1500 евра (на сметка на акцизи, ддв, производство во Србија и тн...) ќе биде топ продавано на Македонскиот пазар, бидејќи такво возило за тие пари ново тешко се наоѓа. А прилично солдно се понаша низ град, просечна потрошувачка (на компјутер) 7 литри бензин, на отворен 5 литри, солидна внатрешност (мада има некој глупи пластики), ништо не крцка.... доста ме бендиса. Згора на тоа домаќински ако го одржуваш и возиш, ќе те служи многу.
 
Кај било пунтото да дајш 7000 е, после 5 6 месеци цело крцка внатре, вратите не се отвораат итн.
Доста беше од кршој.
 
Не се бунам дека нема да се увезуваат возилца од странство половни... Но, како и да гледаш, старо е старо. Згора на тоа ново возило се зема на кредит/лизинг и го отплаќаш 5-6-7 години (по 100-150 евра месечно), а тоа е голема предност за македонскиот граѓанин. Познавам луѓе што ќе го платат нештото 2 пати повеќе од колку што вреди, ама да биди на рати. Топтан париња тешко вадат, незнам зошто.

п.с. другар мој зеде Пунто (постариот модел) пред нецела година. Возилото е топ 1.2 бензин 75 кс, со полна опрема го зеде клима, ABS, централна, компјутер, електрика на стакла, dual dive управувач + четири врати за 8.500 евра. Е сега тоа истото ако добие намалена цена за некои 1000-1500 евра (на сметка на акцизи, ддв, производство во Србија и тн...) ќе биде топ продавано на Македонскиот пазар, бидејќи такво возило за тие пари ново тешко се наоѓа. А прилично солдно се понаша низ град, просечна потрошувачка (на компјутер) 7 литри бензин, на отворен 5 литри, солидна внатрешност (мада има некој глупи пластики), ништо не крцка.... доста ме бендиса. Згора на тоа домаќински ако го одржуваш и возиш, ќе те служи многу.
Вујкоми зеде такво Пунто, за 4 месеци ја менуваше цела електрична инсталација, ја отворија цела маска :helou:
Грд звук ваѓа, задна клупа е тесна, лош материјал на седишта премеки се, маваш во железо кога ќе седнеш од што е меко, глупави пластики...не го бива, подобро 5 годишен голф ќе возам, барем знам дека кола возам
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom