Електрични тротинети

  • Креатор на темата Креатор на темата Робсо
  • Време на започнување Време на започнување
Нема ни еден битен пост. Само глупердите распалија.
 
Фејк се затоа што прават копии и имитации на други брендови, а капацитетот е помал од тоа што го пишува. За квалитет да не станува збор.

Јас зборам за брендовите, не тротинет од алиекспрес или битпазар.
 
дава град Скопје некој субвенции, 50% но до 10,000мкд..
Но цаката е дека сите електрични тротинети се само на онлајн продажба, нема да го видиш.
А постои мислење дека тие литиумски кинески батерии 18650 се неквалитетни.
Други дилеми се дало ел.тротинет со големи пумпани тркала или помал кој полесно ќе го качиш по скали, а евентуално и во багажник, дури ако се склапа и не е гломазен и тежок, добро е склопен да може да се внесе и во градски автобус ?? ( Модел ЗЕРО 2,0 ??)
Е сега ме збунија за индискиот ефтин скутер Разор 100 што е за носивост 55кг демек тоа е махимум, тој бил само за деца, бргу ќе цркнеле батериите ако го вози возрасен од 55 кг ?? ( тој е со Никел кадмиум батерии ??, а на интернет наоѓам дека е со затворени оловни ??).. а веројатно има разни верзии, зависи за кој пазар, ама скептик сум за НиКд батерии..
Инаку пред 10-на години имаше голем избор, увезе фирма од Охрид и не беа скапи, мислам под 100 евра, ... сега тротинетите се поналицкани и се со повеќе електроника..
Како и да е, мој избор е ако се зема скутер тој да може во гепек да се стави а и да се качи склопен на автобус. Во спротивно, наместо гломазен тротинет подобро е да се купи 26 инчно тркало за велосипед со вграден квалитетен ел.мотор, се вградува како предно тркало,
има во Хрватска само уште никој не ги донел тука..
Samogradnja-E-kolo-2.jpg
 
дава град Скопје некој субвенции, 50% но до 10,000мкд..
Но цаката е дека сите електрични тротинети се само на онлајн продажба, нема да го видиш.
А постои мислење дека тие литиумски кинески батерии 18650 се неквалитетни.
Други дилеми се дало ел.тротинет со големи пумпани тркала или помал кој полесно ќе го качиш по скали, а евентуално и во багажник, дури ако се склапа и не е гломазен и тежок, добро е склопен да може да се внесе и во градски автобус ?? ( Модел ЗЕРО 2,0 ??)
Е сега ме збунија за индискиот ефтин скутер Разор 100 што е за носивост 55кг демек тоа е махимум, тој бил само за деца, бргу ќе цркнеле батериите ако го вози возрасен од 55 кг ?? ( тој е со Никел кадмиум батерии ??, а на интернет наоѓам дека е со затворени оловни ??).. а веројатно има разни верзии, зависи за кој пазар, ама скептик сум за НиКд батерии..
Инаку пред 10-на години имаше голем избор, увезе фирма од Охрид и не беа скапи, мислам под 100 евра, ... сега тротинетите се поналицкани и се со повеќе електроника..
Како и да е, мој избор е ако се зема скутер тој да може во гепек да се стави а и да се качи склопен на автобус. Во спротивно, наместо гломазен тротинет подобро е да се купи 26 инчно тркало за велосипед со вграден квалитетен ел.мотор, се вградува како предно тркало,
има во Хрватска само уште никој не ги донел тука..
Samogradnja-E-kolo-2.jpg

И јас прочитав негде дека ќе има субвенции за тротинетиве. Дали знаеш од кога ќе почнат со субвенциите и дали ќе има воопшто?
И како е тоа до 10.000 денари субвенција?
Важи само за тротинетите што се до 10.000 денари или...?
 
И јас прочитав негде дека ќе има субвенции за тротинетиве. Дали знаеш од кога ќе почнат со субвенциите и дали ќе има воопшто?
И како е тоа до 10.000 денари субвенција?
Важи само за тротинетите што се до 10.000 денари или...?
веројатно исто како за точаците, до 50% од цената или до 10,000мкд, за точаците беше мислам 3000 мкд ??
Наводно од субвенциите за инвалидски возила останало пари и ќе ги делеле за 2018, треба да се види на веб сајтот на град Скопје, формулар дали има и рокови...
шубе е ако се купи сега а не земеш субвенција само гаранцијата проваѓа бадијала ( на батерии), не е сезона..
 
http://www.skopje.gov.mk/Uploads/Јавни Повици/Jавен повик за електрични тротинети.pdf

Еве почнаа субвенциите. Само ме буни тоа што вика до 10.000 денари. А не вика точно 10.000 денари. Значи може и 100 денари да ти вратат само.

Субвенциите се 50% од вредност на тротинет, до максимална вредност од 10.000, што би значело: Ако купуш тротинет за 18.000, ќе добиеш 50%, односно 9.000, а ако купиш од 30.000, ќе добиеш 10.000.
 
За оваа намена Градот Скопје предвиде 1.090.000 денари.
ова е премалку, колку се ова 100-150 тротинети
за глупости има пари, а за овакви корисни работи секогаш нешто ситно се одделува
 
ова е премалку, колку се ова 100-150 тротинети
за глупости има пари, а за овакви корисни работи секогаш нешто ситно се одделува

Значи јас ќе си го купам и после тоа одам да ми вратат пари и ќе ми кажат извини дечко ама толку беше. Ни се потрошија парите и сега нема да ти вратиме...
 
Толку од субвенциите за електро тротинети- средствата исцрпени
https://kurir.mk/republika/skopje/tolku-od-subvenciite-za-elektro-trotineti-sredstvata-iscrpeni/

109 и толку беше нема пари за повеќе. ај одгодина со огромниот буџет можеби повеќе ќе понудат. 110 :D
Ова што го читам е 14.11.18 и значи нема повеќе субвенции ?
Ако е така многу бедна работа ова. Кој прв ќе пријави тој ќе товари, без врска. А што правиме доколку 10.000 се пријавиле ?
 
Париз - Франција: Изгласале забрана на изнајмување е-тротинети и употребата на е-тротоари е забранета на тротоарите и на сите јавни патишта.

Мадрид - Шпанија: Забранети се е-тротинети за изнајмување, но можеби ќе бидат дозволени на велосипедските патеки.

Мелбурн - Австралија: Забранети се е-тротинети за изнајмување од своите тротоари и ќе се отстранат.

Прага - Чешка: Ќе се забранат е-тротинети за изнајмување почнувајќи од јануари 2026 година.

Грција - Електричните тротинети не се дозволени на тротоарот.

Холандија - Електричните тротинети се класифицирани како специјални мопеди („bijzondere bromfietsen“), значи дека прво мора да бидат одобрени од RDW (Холандски орган за возила) пред да можат легално да се користат на патот, дозволени се само одобрени модели, тие мора да имаат регистарска табличка, осигурување и возачот мора да носи кацига.

...би била побезбедна на тротоарот и при преминување на пешачки премин да не постојат овие е-тротинети кои толку несовесно и без одговорност се возат ни нашите улици и тротоари не почитувајќи никакви сообраќајни знази и правила, возејќи со голема брзина во секој правец без правила!
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom