Екстра лесно VS Дизел

  • Креатор на темата Креатор на темата sanatorium
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
3 мај 2008
Мислења
601
Поени од реакции
7
дали има некоја разлика помегу Екстра лесното ( црвената нафта ) и обичната ( бела ) нафта во цената се разликуваат за околу 10-тина денари и дали би можело да има некое штетно дејство екстра лесното на дизелскиот мотор ( дали би имало некакви последици од користење на екстра лесно ??
 
да и мене ме интересира ова
татко ми во зима користи еко дизел, поради опасноста екстра лесното да не замрзне , а кога времето ќе биде потопло екстра лесно
а дали екстра лесното го уништува моторот, незнам, нека каже некој покомпетентен
 
Колку што знам:
1. “Црвената нафта“ е за домаќинства, и е нелегална закористење во возилата.
2. “Црвената нафта“ е понечиста во споредба со евродизелот и на нему сличните. Колку тоа ќе му штети на возилото зависи од самиот мотор. Старите нафтени печки немаат воопшто проблем со (не)чистотата на “црвената“ нафта, додека модерните дизел агрегати не би се снашле така добро со нејзе. Како можни последици, пред се, се спомнуваат можни запушувања на све живо и диво ...
 
Екстра лесно??? Ееее деца деца...

Ај прво да ви објаснам за мрзнењето. Дизел гориво (или било какво да е) не мрзни. На ниски температури парафинот - ВОСОК- (кој го содржат сите горива) единствено кај дизелот може да се оддвои од останатите елементи. Како најтежок, слегува на дното од резервоарот, и автоматски се повлекува во цевките за гориво. Кога ке дојде и ке го наполни филтерот со гориво (кој собира околу 250-400 грама зависно од моделот на автомобил) тука настанува затестување (неможност за преминување низ хартијата за филтрирање) и откажување на дотокот на гориво. Оп, колата е мртва. Инаку температура на која се издвојува парафинот од дизелот е неколку степени под 0.

Кај ЕКО дизелот, гарантирано е дека ова срање нема да ви се случи до -27 степени.

Кај нас најквалитетниот дизел не го пијат модерните возила (читај 70% од производителите на автомобили не даваат гаранција на пумпата за висок притисок во Македонија, останатите кои што даваат вадат посебна серија!), а камо ли екстра лесното. Немојте да ве лажи умот да ставате од тоа срање, доколку не сакате да менувате пумпа. Еве кое е моето искуство.

Откако ја направив Нивата дизел (мотор 1.7 од Фиат) ја наполнав со црвена до горе. Некаде околу 30 литри береше, и поминав одвај 200 км комбинирана. Просек низ град 15-16, просек на отворено 10-11. Откако се потроши црвената, помина и грејната сезона, ставив бела.

1. Разликата во одење беше огромна. На места каде што се мачеше со 4-та и бараше 3-та со црвена, откако ја заменив, со бела одеше со 4-та без проблем.
2. Потрошувачката опадна УПОЛА! Некаде околу 7-7,5 беше на отворен, 11-12 низ град.

Ако направите математика, (занемарувајки ја разликата во одење, менување на филтер многу побрзо, потешкотии во прво палење) доаѓа дека ПОЕВТИНО е да се вози на бела.

Истото го тестирав и на Фиестата. Отворен пат, бела нафта потрошувачка околу 4. Перформанси одлични. Ставив ко за беља црвена, потрошувачка 7 (на отворено!!!), перформанси за никаде. Неможев колата да си ја познаам.

НАРАВНОУЧЕНИЕ... Никогаш повеќе тоа срање нема да се најде во мој резервоар. Вие ако сакате слободно ставајте.

П.С. Кога сме кај црвената... Поради намената која ја има -за домаќинство- не ја рафинраат доволно добро (то белата содржи честички кои ги АБАТ деловите на новите возила, камо ли црвената). Знае да содржи огромни честички низ неа, а не се исклучува и ставање на вода.
Ако би возеле на црвена нафта, филтер за гориво менување на 3.000-4.000 км (на бела јас го менувам на 10.000), и секој ден по една свеќа и молитва на Горнион недај боже да поминат ѓубрињата во пумпата.
Кој видел како изгледа растурена пумпа знае, кој невидел ке ви подобјаснам сега во кратки црти. Видов отворена пумпа од VW серија 3, и 15 минути му требаше на мајсторот да ми објасни како циркулира горивото (и пак не сватив). Ситни тесни канали, умот да ти се сомели. Велам недај боже нешто да влезе во нив, мамата ке му ја расплаче.
Принципот на кој работат бризгалките е следен: под притисокот кој се ствара на одредена цевка од пумпата, бризгалката се отвара и го вшприцува горивото. Притисокот во цевката настанува АКО И САМО АКО биризглаката е затворена комплетно Ако евентуално пројте ѓубре во пумпата, има 90% шанса да дојде до бризгалката и да заглави, со што се губи создавањето на притисок и вбризгувањето на горивото се нарушува. Од таму доаѓа трокирање, огромен чад на високи вртежи, намалена сила на моторот, зголемена потрошувачка.

Мотори кои со сигурност ја поднесуваат црвената нафта (што сум ги сретнал до сега) се Мерцедес серијата до 123 кои имаат екстра место на бош пумпата за ставање масло за подмачкување на деловите, и ЛандРовер моделот Дифендер до 80-та. Како ке биде потрошувачката и перформансите појма неам, ама тие мотори можат да возат на се што има мирис од нафта.
 
Возете бензинци, Господ да ве види!
Јас се сржам на онаа:
Нафтата за греење, плинот за готвење, а бензинот за возење!
 
Џиш објасни многу добро, па можам само да додадам дека откога го направивме џипот дизел (пред 11 години) не сме помислиле да ставиме, а не пак да возиме со „црвена“ нафта. Знам дека има помала енергетска вредност, можеби повеќе сулфур (не сум сигурен) боја која се таложи на дизните и во „бош“-пумпата, пумпа која најчесто е поскапа од самиот автомобил.

Ја знаете онаа народната, сиромавиот два пати плаќа.
10 денари можат да ве чинат многу повеќе. :helou:
 
Возете бензинци, Господ да ве види!
Јас се сржам на онаа:
Нафтата за греење, плинот за готвење, а бензинот за возење!
Колку само не се согласувам со ова... :smir:
Според тебе, камионите, бродовите, возовите треба да се на бензин. Знаеш кога бензински мотор ке повлече нешто потешко од 5 тона?

Патем новите дизели, (апсолутно кај било која марка) споредени со иста кубикажа со бензинец, имаат подобри перформанси и помала потрошувачка. Тоа што кај нас дизелот е со лош квалитет (се надевам не уште долго), незначи дека треба да се создава погрешна слика за дизел моторите.


Инаку кога го имав Мерцедесот и јас така мислев... Бензин рулз. Земи повози дизелка, 4-5 месеци, ако е добар мотрот нема да помислиш на бензинец.
 
Колку само не се согласувам со ова... :smir:
Според тебе, камионите, бродовите, возовите треба да се на бензин. Знаеш кога бензински мотор ке повлече нешто потешко од 5 тона?

Патем новите дизели, (апсолутно кај било која марка) споредени со иста кубикажа со бензинец, имаат подобри перформанси и помала потрошувачка. Тоа што кај нас дизелот е со лош квалитет (се надевам не уште долго), незначи дека треба да се создава погрешна слика за дизел моторите.

offtopic
Mislis na postarite vozovi i vozovite kaj nas so segasnata tehnologija novite vozovi se elektricni, a porano sto gi pravele dizel za pomalku da trosi
Drugo novite dizeli imaaat takvi preformansi bidejki nema dizel bez T (turbo) na sekoj dizel avtomobil vidi pozadi pise TDI :smir:
on topic
Se e stetno na avtomobilot sto ne e propisano od proizvoditelot
 
Dzish другар твојот муабет за црвената нафта не важи за секое возило. Тоа е твое мислење.
Сега ќе ти кажам јас. Мојот голф 2 дизел имаше иста потрошувачка и на црвена и на бела. Дури мислам дека со црвената имаше помирна работа. Потрошувачката многу зависи и од моторот на кој му ставаш црвена нафта. Стај им црвена на постарите volkswagen-ов мотори, mercedes-ови , и ќе видиш дека разлика скоро нема.
За нечистотијата се слагам дека е понечиста ама затоа постои филтер кој треба да се менува па ќе го менуваш на 10 000 наместо на 15 000км.
 
Колку само не се согласувам со ова... :smir:
Според тебе, камионите, бродовите, возовите треба да се на бензин. Знаеш кога бензински мотор ке повлече нешто потешко од 5 тона?

Патем новите дизели, (апсолутно кај било која марка) споредени со иста кубикажа со бензинец, имаат подобри перформанси и помала потрошувачка. Тоа што кај нас дизелот е со лош квалитет (се надевам не уште долго), незначи дека треба да се создава погрешна слика за дизел моторите.


Инаку кога го имав Мерцедесот и јас така мислев... Бензин рулз. Земи повози дизелка, 4-5 месеци, ако е добар мотрот нема да помислиш на бензинец.
Кога ќе се тркаат на формула со дизел мотори?
1.3 тди сигурно дека а побрзо од 1.3 бензин. Си возел бензин со турбо полнач? Си слушнал како рика таа машина? :helou:
 
Кога ќе се тркаат на формула со дизел мотори?
1.3 тди сигурно дека а побрзо од 1.3 бензин. Си возел бензин со турбо полнач? Си слушнал како рика таа машина? :helou:
Незнам за формула (кај и да е ке почнат да експериментираат и со тоа), знам дека Ауди в10 ТДИ веќе 2 пати победи на Ла Манш.
Ако споредиш перформанси/потрошувачка ке видиш дека дизелот е далеку пред бензинецот.

Инаку турбо бензин не сум возел, ме возеле. Не велам дека не оди... Само што дизелот ке има нешто помали перформанси, со далеку помала потрошувачка.

Ти си се возел во Ауди 2.5 тди?
 
Незнам за формула (кај и да е ке почнат да експериментираат и со тоа), знам дека Ауди в10 ТДИ веќе 2 пати победи на Ла Манш.
Ако споредиш перформанси/потрошувачка ке видиш дека дизелот е далеку пред бензинецот.

Инаку турбо бензин не сум возел, ме возеле. Не велам дека не оди... Само што дизелот ке има нешто помали перформанси, со далеку помала потрошувачка.

Ти си се возел во Ауди 2.5 тди?
Не, ама сум возел и сум се возел во Honda CR-X со околу 160 коња и турбо полнач. Исто сум се возел во голф 4-ка со 15-160 коња тди. Не дека не влечи голфот ама не се споредува со бензинот на Хондата
 
Не, ама сум возел и сум се возел во Honda CR-X со околу 160 коња и турбо полнач. Исто сум се возел во голф 4-ка со 15-160 коња тди. Не дека не влечи голфот ама не се споредува со бензинот на Хондата
Шо голф е тој со 160 коња тди? Прв пат слушам.

Ако прочачкаш по нетов, ископај перформанси за бмв и мерцедес. Дизел верзијата, е послаба од М серијата на BMW и AMG на Мерцедес, но е појака од обичните бензинци.

Да не ја споменувам разликата во цена, бензинците од појакиот пакет се поскапи со 2.000 евра, додека дизелите се поскапи од обичните бензинци.

Значи пак, најјакиот бензинец има подобри перформанси од дизелот... Но и поголема потршувачка :)

Ај да не забегуваме од темава, ипак е наменета за дизел-екстра лесно.
 
Јас колку што знам цената не ја дефинира само квалитетот, туку нафтата за домакинства има и даночни олеснувања.
Па мислам дека затоа е наменета само за во домакинства.

Возете бензинци, Господ да ве види!
Јас се сржам на онаа:
Нафтата за греење, плинот за готвење, а бензинот за возење!
:helou:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom