Добро тоа за искуствата се користам со терминологија која би ја користел пример Фројд, а за тоа меморијата ок сфакам се тоа ама има и една книга од Анри Бергсон која се вика Материја и меморија и не сум ја читал мозе таму објаснува нешто околу тоа незнам., а и не знам многу баш биологија или психологија итн. но преку концептот за времето сфатен на тој начин здраворазумски би било дека тие искуства не постојат ги нема никаде.
Иначе не би го нарекол Беркли шупак во никој случај, со неговото Ecce Percepi за кого еден Кант вика дека субјективниот идеализам на Беркли ке остане вечен скандал во философијата.
Имено дека реалноста се состои во нашите сетила, како знаеш дека нешто постои, така сто го перцерпираш одземи ги сетилата и ништо нема да постои! Како знам дека нешто постои? Така што ќе го допрам, мириснам слушнам итн. само преку моите сетила, следствено материјата постои само во моите сетила. Како знам дека постои јаболкото. Или ке го видам со очи или ке ги затворам очите и ќе го вкусам и ќе го држам во раце и ќе осетам дека е округло итн. Да се биде значи да се биде перцерпиран. Ecce Percepi! е вечен скандал кој никој не може да докаже дека е обратно, дека материјата постои објективно независно од нашите сетила, зашто кога ќе ги затвориме очите тој пред мене што стои пр. престанува да постои, морам да го допрам, слушнам, мириснам или видам за да знам дека постои иначе неможе да се докаже дека постои објективно независно од моите сетила.
Иначе не би го нарекол Беркли шупак во никој случај, со неговото Ecce Percepi за кого еден Кант вика дека субјективниот идеализам на Беркли ке остане вечен скандал во философијата.
Имено дека реалноста се состои во нашите сетила, како знаеш дека нешто постои, така сто го перцерпираш одземи ги сетилата и ништо нема да постои! Како знам дека нешто постои? Така што ќе го допрам, мириснам слушнам итн. само преку моите сетила, следствено материјата постои само во моите сетила. Како знам дека постои јаболкото. Или ке го видам со очи или ке ги затворам очите и ќе го вкусам и ќе го држам во раце и ќе осетам дека е округло итн. Да се биде значи да се биде перцерпиран. Ecce Percepi! е вечен скандал кој никој не може да докаже дека е обратно, дека материјата постои објективно независно од нашите сетила, зашто кога ќе ги затвориме очите тој пред мене што стои пр. престанува да постои, морам да го допрам, слушнам, мириснам или видам за да знам дека постои иначе неможе да се докаже дека постои објективно независно од моите сетила.