Дизел мотори: предности и мани

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Norman.jpg


Од ова чудо направи ЧОПЕР?!

Трк...отворај тема...да кажиш како го напраи
 
Ok, ve chitam site vikate deka performansite na benzincite i na dizelite se izramnile. So eden mal iskluchok na eden post, nikoj ne spomna za toa deka dizelite so vie gi sporeduvate so benzincite imaat turbina (za razlika od benzincite). Da se doobjasnam, Golf 5 na primer, 2000cc TDI (znaci ima turbina) vadi 140 konja, so reprogramiranje na elektronika max moes da mu izvadish nekoi 170tina konja. E sea, toj bi chinel nekoi 2000-3000 eu poskapo pri kupuvanje otkolku soodvetnata kubikazza benzinec. Za nekoi dopolnitelni 4000eu vrz cenata na atmosferska 2000ka moesh da i shlapnesh turbo so bez nikakov problem ke vadi 200+ konjchinja. Doi togash zbori mi za ednakvi performansi, na takov benzinec, dizelot ke vidi samo kao dve crveni diodi na horizontot mesto shtopovi na benzinecot. Nesporedliva brzina...isto kako i nesporedliva potroshuvachka.

Zabeleshka: brojkive se chisto ilustrativni, ne sum bash po golfovive, chisto kao primer gi zemav, ako gresham neka me poprai nekoj

Alek
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: Lu5
2Slow2Race напиша:
Ok, ve chitam site vikate deka performansite na benzincite i na dizelite se izramnile. So eden mal iskluchok na eden post, nikoj ne spomna za toa deka dizelite so vie gi sporeduvate so benzincite imaat turbina (za razlika od benzincite). Da se doobjasnam, Golf 5 na primer, 2000cc TDI (znaci ima turbina) vadi 140 konja, so reprogramiranje na elektronika max moes da mu izvadish nekoi 170tina konja. E sea, toj bi chinel nekoi 2000-3000 eu poskapo pri kupuvanje otkolku soodvetnata kubikazza benzinec. Za nekoi dopolnitelni 4000eu vrz cenata na atmosferska 2000ka moesh da i shlapnesh turbo so bez nikakov problem ke vadi 200+ konjchinja. Doi togash zbori mi za ednakvi performansi, na takov benzinec, dizelot ke vidi samo kao dve crveni diodi na horizontot mesto shtopovi na benzinecot. Nesporedliva brzina...isto kako i nesporedliva potroshuvachka.

Zabeleshka: brojkive se chisto ilustrativni, ne sum bash po golfovive, chisto kao primer gi zemav, ako gresham neka me poprai nekoj

Alek
Кажав во постот погоре. Бензинецот со турбо полнач е далеку посилен од дизел со турбо полнач. Пример еве кога зборуваш за Голф 5 ...2000 кубика TDI e 140КС а 2000 кубика бензинец со турбо полнач е 200КС.

Или 1.4TDI со (не ме држете за збор) 60-70КС а 1.4GT е 175!КС
 
^^^^ Exactly! Zatoa muabetot za isti performansi megju dizel i benzinec na strana. A toa deka so dizel imash bolje ekonomija, moesh da shlepash 5 prikolici u niza (radi visok vrtezzen moment) etc etc, sekako deka ostanue kako golema prednost.

Alek
 
Како и да е, најбрзиот мотор во светот моментално е ТДИ на Ауди...дизелот иде напред, оловњациве голтаат прашина :)
 
...сигурен си дека најбрзиот мотор е TDI?
HEMI моторите што ги користат за drag racing што место бензин ставаат nitro :)?
Плус тоа...сигурен сум дека не е побрз тој TDI од некој Veyron или Hennessy Dodge...
Ако имаш спецификации кажи ги...баш ме интересира...
 
Едно да се разбереме:

Ако кај дизелот нема турбо, тогаш се по перформанси далеку зад бензинците!
Трн, има многу посилни бензински машини!
Да споредуваме слични по силина бензинци и дизели!
 
Во основа сега со турбодизел моторите не се чувствува некоја голема разлика или пак немоќ кон бензинците без турбина.
Тоа занчи воглавно одлуката дали да с еиде на дизел или на бензин, многу зависи од тоа колку километри поминувата годишно, во германскиот Auto Bild имаше студија економскипресметки, со се продажна цена на старо, значи колку од арите ќе си вратиш после три години возење, беа вброени и регуларните поправки. И се дојде до заклучок, дека зависно од марка, зависно од модел, имаш некои модели со кои ако поминуваш по да речеме 10000 км годижно тогаш финансикски ти е сеисто дали ќе земеш бензинец или дизел, бидејќи со сите меремети пресметано исто ќе те чини.
Бидејќи не многу кај нас прават по повеќе од 10000 км на година, воглавно повеќе се исплати бензинец. Нормално ова е целата приказна гледана од строго техничка и економска аспект. А некој ако има фрлено мерак на дизел и да вози и по 2000 км на година пак ќе купи дизел, бидејќи меракто е една работа, рационалноста , друга.
 
Да...само што дизелот повеќе „лажи”. „Абе ајде...6 троши нафта...300 денари...” и ги дупнуваат од возење... :)

BTW најчесто просекот во МКД последниве години е над 10000км годишно некаде 15-16000км...така што се исплаќа...
 
А ставате ли во есапот и повисоката набавна цена за дизел возило споредено со ист бензинец? обично 1000-2000 евра поскапи се дизелите?

За нова кола зборам.
 
Струмикс напиша:
А ставате ли во есапот и повисоката набавна цена за дизел возило споредено со ист бензинец? обично 1000-2000 евра поскапи се дизелите?

За нова кола зборам.

Во студијата во Auto Bild билд беа пресметани разликата во набавна цена, разлкиа во цена на гориво, разлика во цена на редовни инспекции и редовни замени на делови, исто така во целата финансиска конструкција беше пресметано и разликата во цена кога би го продавал возилото после 3 години. Ама како што кажав, имаш многу различни, имаже кај некои беше кога годишно се вози над 15000, имаше некои обично џипови како БМВ Х5 каде уште од старт ти се испалти дизел.
 
Volkswagen напиша:
...сигурен си дека најбрзиот мотор е TDI?
HEMI моторите што ги користат за drag racing што место бензин ставаат nitro :)?
Плус тоа...сигурен сум дека не е побрз тој TDI од некој Veyron или Hennessy Dodge...
Ако имаш спецификации кажи ги...баш ме интересира...
Не збориме за допунување со боци во гепек и сл....зборуваме за нафта и бензин :) Нитро не спаѓа тука...

Еве ти една статија за Audi R10

http://www.dieselforum.org/technology-spotlight/diesel-racing/


Еве ти ја и колата:

audi_r10_tdi_power_text_1.jpg
 
Ја најдов статијата од Auto Bild Nr.47 24-11-2006 Германско издание.
Еве ги компарациите и по пресметките заклучоците:
-VW Golf (V) 1.4TSI/2.0TDI : дизелот заштедува по 2,79 евра на 100 км, се исплати од 16855 км годишно поминати
-Peugeot 207 1.6 110/HDI 110: дизелот заштедува 3,51 евра на 100 км,
се исплати од 14024 км годишно поминати
-Skoda Roomster 1.6 16V/1.9 TDI:дизелот заштедува 2,34 евра на 100 км, се исплати од 32799 км годишно поминати
-BMW 335i/335d:дизелот заштедува 4,99 евра на 100 км, се исплати од16663 км годишно поминати
-Opel Vectra 2.2 Direct/1.9 CDTI: дизелот заштедува 3,09 евра на 100 км, се исплати од 15874 км годишно поминати
-Ford S-Max 2.0/2.0 TDCi: дизелот заштедува 2,87 евра на 100 км, се исплати од 24225 км годишно поминати
-Mercedes E 200 K T/E 220 CDI T:дизелот заштедува 4,26 евра на 100 км, се исплати од 11391 км годишно поминати
-Kia Magnetis 2.0/2.0CRDi: дизелот заштедува 3,65 евра на 100 км, се исплати од 13110 км годишно поминати
-Audi A8 3.2 FSI quattro/ 3.0 TDI quattro: дизелот заштедува 4,17 евра на 100 км, се исплати од 2998 км годишно поминати

Во заклучокот стои дека во овие 9 дуели, бензинците победиле со 6:3 во однос на исплатливост.
 
иако немам 18 години НИКОГАШ не би купил дизел,чуре црно,смрде,тропа,никаков звук и то. нема ли златен бензинец звук каков вади колата....не тресе само поскапичко е бензинчето
видите шо прае воа 900 коњско голф четворче
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom