Еве ви еден огрооооооооооооооооомен пост
Druze, sme se objasnuvale mnogu pati, eve pak ke objasnam: jas kako albanec sakam ti da me narekuvas albanec, se drugo ke go smetam za navreda...
Дискриминација кај мотивите
Дискриминацијата е поврзана со предрасудите, а не со начинот како некој некого ќе именува.
Апсолутно никој нема легитимно право да одлучува како ЈАС ќе именува некој друг. Што зборам јас и како јас ќе именувам некој друг е лично моја работа. Постои легитимно право секој да се именува себеси како сака, но правото на себеидентификација не значи дека може некој законски да ми наложи како на некого ќе му се обраќам или не, дека некој може законски да ми тутне зборови во уста. Значи, како некој ќе си се самоидентификува си е негово легитимно право, а како јас ќе именувам некого си е мое легитимно право.
Е сеа, навидум, проблемите настануваат кога јас некого ќе го именувам некако. На пример, јас да именувам некој Афро-Американец со `Црнец`. И тој некој ќе се навреди. И настанува проблем. Зошто настанува проблем? Затоа што јас сум именувал некого некако.
Но не е така. Проблемот не настанува затоа што јас сум именувал некого некако. Афро-Американците немаат проблем со тоа некој да ги именува со `Црнец`, `Nigga`. На ниту еден Афро-Американец не му пречи друг Афро-Американец да го нарекува `Nigga`. На Афро-Американецот му пречи доколку некој не-Афро-Американец го нарекува `Nigga`. Зошто? Затоа што Афро-Американецот исто така има предрасуда дека позади зборот стои навредлива намера. И тука настанува грешката. Од каде дека јас зборот `Црнец` сум го употребил во навредлива аконотација? Зошто Афро-Американецот е 100% сигурен дека позади мојот начин на именување стои навредлива намера? Точно е дека постојат огромни групи на хејтери кои што шират меѓунационална или меѓурасна омраза и кои зборот `Црнец`
секогаш го користат со навредлива аконотација. Но од каде Афро-Американецот е сигурен дека
лично јас го користам зборот со негативна аконотација?
Најприродно ми е Афро-Американецот да го наречам `Црнец`, без негативна аконотација, бидејќи сите ги нарекуваме работите по карактеристиките по кои најмногу се издвојуваат од другите работи. Ако мене (висок сум 195) некој ми дојде и ми именува со `Висок`, јас нема да се почуствувам дискриминиран. Нормално е за човек кој е навикнат нон-стоп да гледа луѓе со една боја на кожа, да ги именува луѓето со друга боја на кожа по карактеристиката по која намногу се разликуваат тие од другите луѓе, т.е. по бојата на кожата. Доколку во племето со црнци се појави Ориенталец (ваљда тоа би бил `политички коректниот` збор), најнормално е дека малото детенце ќе отрча и ќе и каже на мајката: `Мамо, надвор има жолт човек.` и најнормално е дека кога ќе им објаснува на другарчињата, дека ќе користи `расистички` збор - Жолт. И така доаѓаме до вистинскиот извор на проблемот.
Значи, Афро-Американецот никако не може да биде сигурен дали позади мојата употреба на зборот `Црнец` стои навредлива аконотација или не стои навредлива аконотација. Но, најголемиот апсурд е тоа што Афро-Американецот тргнува од сопствените предрасуди за Белците, т.е. за Семитите, и врз основа на сопствените предрасуди за навредувачките копилиња и расисти и дискриминатори Белци, заклучува дека позади употребата на зборот `Црнец` стои расистичка навредлива аконотација. Афро-Американецот во ниту еден момент не застанува да размисли дали тој самиот е расист, дали тој самиот тргнува од сопствените предрасуди, не застанува да размисли дали самиот тој е политички коректен во сопствената анализа на тоа дали зборот `Црнец` е употребен со негативна аконотација или не. Афроамериканецот
едноставно си заклучува дека позади зборот `Црнец` стои расизам. Заклучокот дека позади зборот `Црнец` стојат навредливи намери и незастанувањето да се размисли дека позади тој збор можеби не стојат навредливи намери е расистичко и дискриминаторно. Афро-Американците кои што се најголеми поборници против расистичкото именување на Афро-Американците се тие кои што најмногу 100% се уверени дека позади употребата на зборот `Црнец`
секогаш постои навредлива аконотација затоа што тие самите се расисти и водени од сопствените предрасуди за Белците или за било кој Не-Афро-Американец кој ги нарекува `Црнец`. Значи, најголемите поборници за човекови права и еднаквост се најголемите расисти и се тие кои што најмногу се водени од сопствените предрасуди. Доколку не би се воделе од сопствените предрасуди за онаа групација која што именува друга групација, тие би застанале и би размислиле дека
МОЖЕБИ позади ословувањето и не стои навредлива аконотација. Но, тие водени од сопствените предрасуди се сигурни дека позади
секоја употреба на зборот `Црнец` стои навредлива аконотација и толку се сигурни во своите расистички убедувања што се изборуваат СО ЗАКОН да се забрани секоја употреба на зборот `Црнец`. Фактот што постои закон за забрана на
секоја една употреба на `политички некоректен збор` значи потврда за предрасудите на оние кои се избориле за тој закон, потврда за нивната убеденост врз основа на нивните сопствени предрасуди и расизам дека
секоја една употреба на зборот е искажана во негативна аконотација. Така, на тој начин, Семитите и сите Не-Афро-Американци се дискриминирани и деградирани од Афро-Американците, кои водени од сопствените предрасуди и расизам, се максимално политички некоректни и во
секоја една употреба на зборот `Црнец` расистички гледаат навредлива аконотација, иако во суштина, кај добар процент на не-расисти не станува збор.
Апсолутно постои истиот пример и во Македонија со Албанците. Од каде бе батка си ти толку сигурен дека јас, кога тебе те нарекувам албанец, дека имам негативна аконотација позади конкретното именување? Точно е дека постојат огромни групи на хејтери кои што шират омраза и меѓунационална нетрпеливост кои што
се обидуваат да му дадат негативна аконотација на зборот албанец. Но тоа не ти дава за право да бидеш сигурен во тоа дека кога го употребувам зборот албанец, дека јас имам навредлива намера во ум. Јас само ги именувам работите по карактеристиката по која што најмногу ми се разликуваат една од друга. И пази го молим те сеа моето следно убедување, па да видиме кој е расист или националист, а кој не е. Јас,
како човек еднаков со тебе,
единствено се разликувам од тебе по националноста и затоа те нарекувам по карактеристиката која што ти единствено ми се разликуваш од другите луѓе. Јас не сум националист, мене само полесно ми е да те именувам тебе по единствената карактеристика по која се разликуваме. Мене ми е природно така да те именувам затоа што тоа е единствената разлика помеѓу нас и во се останато сме исти. Доколку направиме паралела со примерот со малото детенце во племето на Афро-Американци кое што го именува Ориенталецот по првата карактеристика која најмногу му паѓа во очи, јас те именувам тебе албанец затоа што твојата националност е првата карактеристика по која што ти најмногу ми паѓаш во очи.
Е сеа, тоа што
ТИ си националист, и расист, и политички некоректен, и хејтер, па си сигурен дека позади секоја моја употреба на зборот `албанец` стои негативна и навредлива националистичка аконотација, е твое раководење по твоите сопствени предрасуди и твој национализам и омраза и политичка некоректност. Доколку
делот од Албанците како тебе толку многу вистински верувавте во меѓунационалната еднаквост и човековите права и неширењето на меѓуетничка омраза, ќе застаневте за момент да помислите дека можеби позади употребата на зборот `албанец` од страна на Не-Албанците не стои навредлива намера. Но,
таквите како тебе сте дотолку националисти, дотолку уверени дека позади
секоја една употреба на зборот `албанец` стои национална омраза и дискриминација, што се боревте
СО ЗАКОН да ја забраните
секоја една употреба на зборот `албанец`, нормално, водени од сопствените националистички и хејтерски предрасуди дека секоја, ама баш секоја употреба на зборот `албанец` е во негативна аконотација.
Колку повеќе се бориш за човекови права и еднаквост во именувањето на ваков начин, било да станува збор за меѓурасна еднаквост или за меѓунационална еднаквост, дотолку поголем расист и националист си. Затоа луѓето се бунат против претерувањето со политичката некоректност, било расна во Америка, или национална во Македонија. Апсолутно треба нешто да се стори во врска со хејтерите кои навредливо ги именуваат Афро-Американците Црнци, а Албанците Албанци. Но, не треба да се водиме од омразата и сопствените предрасуди и да донесуваме закони со кои на мене и на сите како мене, кои не се дел од таквите ретарди кои се водат од сопствени
предрасуди, ќе им се забранува да ги употребуваат во ненавредлива аконотација зборовите кои што природно им доаѓа да ги употребуваат. Доколку природно употребените зборови во ненавредлива аконотација те навредуваат, тогаш ти си тој кој што е расист и националист, па согласно водењето од таквите сопствени предрасуди, си сигурен дека јас имам навредлива аконотација зад зборот `албанец` или `Црнец`, па следствено на тоа се чувствуваш навреден. Секој Албанец и Афро-Американец кој што не е расист и националист, нема да се почуствува навреден кога ќе го наречат `албанец` или `Црнец`. Ќе застане и ќе размисли дека позади употребата на зборот `албанец` или `Црнец` можеби не стои навредлива аконотација, дека можеби сите Белци или Македонци не се хејтери и не се водат од сопствените предрасуди. Арно ама, тешко е да се бориш против сопствените предрасуди. Полесно е да им се предадеш, да заклучиш дека сите Белци и сите Македонци и сите Не-Црнци и сите Не-Албанци се хејтери, и да се бориш за џентлменски договори. Ти батка, кога најучтиво ме замолуваш и ми препорачуваш да те нарекувам Албанец, а не албанец, си националист и дискриминатор. Ти батка, кога така фраерски во првата реченица од твојот пост ќе речеш дека
се друго ќе го сметаш за навреда, си расист и националист и хејтер и дискриминатор и кој те ебе. Не застануваш да размислиш дека кога ќе те наречам јас, Не-Албанецот, `албанец`, можеби немам навредлива намера во позадината. Легитимното право на себеидентификување не ти дава тебе за право да заклучиш дека позади секое едно мое именување со `албанец` или било кој друг збор, стои навредлива аконотација. Одредувањето на намерата и мотивот на тебеименувањето со зборот `албанец` како навредувачка, потекнува од тоа што ти и таквите како тебе (потцртувам, таквите како тебе, а не
сите Албанци), сте расисти и националисти и хејтери во одредувањето на заднината на едно именување со овој или оној збор. Истото важи и при одредувањето на намерата на едно третирање во рамките на средината, едно не-унапредување во рамките на претпријатието, како третирање или не-унапредување со дискриминаторна аконотација.
Се додека не можеш
недвосмислено да докажеш дека
позади секој поединечен пат на именување, одреден начин на третирање, не-унапредување или не знам веќе уште што,
стои дискриминаторна намера, а и покрај тоа заклучуваш дека позади секое едното такво именување, третирање или не-унапредување стои дискриминаторна намера,
ти си дискриминаторот и тој кој врши дискриминација.
Арно ама, доколку не отпуштиле од работа затоа што сме биле мрзливи, веднаш можеме таквото дејстување кон нас да го наречеме дискриминаторно и да се жалиме дека сме дискриминирани, и со закон да се донесе забрана да бидеме отпуштани. Така, Не-Албански ученици кои работеле повеќе и имаа и по 20 поени од 100 повеќе при запишувањето во средните школи/факултитете во мое време не успеваа да се запишат во средното школо/факултет затоа што постоела одредена квота на Албанци кои
мораат да бидат запишани за школото да не биде `политички некоректно` и да не се прекршува рамковниот договор. Пази, не станува збор за Македонски ученици, туку за Не-Албански ученици. И која е таа привилегираност на Албанскиот ученик врз основа на закон за забрана на дискриминација на Албанскиот ученик, кој учел помалку и остварил само 60 поени од 100 и се запишува во средното школо/факултет, а Не-Албанскиот ученик кој се заклал од учење и освоил 95 поени од 100 не се запишува? Не е тоа дискриминација? Да не се разбереме погрешно. Не викам дека не постои дискриминација. Постои и тоа како. Има сигурно 2309812035 случаи на Албанци или Црнци кои заслужувале да бидат запишани во школото, унапредени, подобро третирани или не. Уште еднаш, не викам дека не постои дискриминација. Али решавањето на дискриминацијата со закон на ваков начин ги дискриминира не-дискриминаторите. И затоа се буни народов.