golem brat
dojdov vidov pobediv
- Член од
- 23 февруари 2009
- Мислења
- 417
- Поени од реакции
- 20
svetoto pismo jasno kazuva deka covekot e najmiloto sustestvo koe e sozdadeno od boga, i zatoa bog tolku go zasaka svetot i covestvoto sto go dade i svojot sin da go izbavi od ropstvoto na grevot i gavolot. a ti bratce citiras i izvrtuvas zborovi od svetoto pismo kako sto pravat laznite antihristovcii i proroci kako sto nim im odgovara, go kazuvaata toa sto tie go sakaat, i sozdavaat zabuna, ni samiot ne se razbiras koga citiras pa ni drug ke te razbere. gospoda ne go napusti covekot duri i koga covekot go napusti boga,on bese so nego i mu veti spasitel izbavitel, koj ke go oslobodi celoto covestvo i site deca negovi od ropstvoto na grevot, gavolot i smrtta bitie3;15 zasto bog tolku go vozlubi sveto sto go prati svojot sin vtoro lice (na presveta troica) ta sveto da se spasi preku nego, koga nablizi vremeto vo vitleemska pestera se rodi spasitelot hrista ,za da ni pokaze deka siot svet e edna temna pestera, edinstveniot bog sleze megu lugeto, se ponizi, se pozrtvuva zaradi nas umre i voskresna , zaradi lubov kon covekot, zasto gospoda e lubov 1jovan bogoslov 4;8оваа групација е опишана и во куранот
Сура 4. Ен-Ниса
Џуз5
95.Не се еднакви верниците коиостануваат ДОМА - освен неспособните - и оние коие се борат наАллаховиот пат и со имотот своји со животот свој. Оние кои себорат на Аллаховиот пат, и со имотот свој и со животот свој,Аллах ги одликува со еден степен над оние кои остануваат сите им вети награда. Аллах ги одликува со награда голема ониекои се борат над оние кои ОСТАНУВААТ ДОМА;
Сура 5. Ел-Маида
Џузб
35. О верници, плашете се од Аллах и барајте начин на кој ќе Му ПРИСТАПИТЕ , и борете се наНеговиот пат за да бидете спасени!.
Јаков: 4:8 Приближете се кон Бога, и Тој ќе се приближи кон вас; Исчистете ги рацете, грешници, и очистете ги срцата, луѓе со разделена душа!
.
.
.
кај оваа ситна боранија најчеста парола е - "мајка бежанија никад није плакала"
кога нема никаква опасност знаат да бидат и "големи борци под јорган планина"
кукавна никаква НИШТОЖНА сорта од луѓе (????) кој ете за да ја намалат својата апсолутна беззначајност
многу често знаат да се споредуваат со некој херој или личност со огромни заслуги и достигања а тоа оди некако вака ..".јел јео јео је , јел пио пио је , ЕТО ја могу више да поједем и попијем од њега-њу ЗНАЧИ ЈА САМ ВЕЧИ "-------ете вака се тешат смрдољковци
Откровение: 21:8 А на страшливците и на неверните, и на гнасните и на убијците, и на блудниците и на вражалците, и на идолопоклониците и на сите лажци, нивниот дел им е во езерото, кое гори со оган и сулфур; тоа е втората смрт.
2 Тимотеј: 1:7 Зашто Бог не ни даде дух на страшливост, туку дух на сила, љубов и себевладеење.
2 Летописи: 13:7 Околу него се собраа НИШТОЖНИ и лоши луѓе и почнаа да му се противат на Соломоновиот син Ровоам, кој беше млад и со страшливо срце, та не умееше да се брани храбро од нив.
gospoda ni zboruvase za lubov i bratska sloga, proska na neprijatelite nasi i zaemno razbirane,zasto samo taka mozeme da bideme vistinski srekni i blagosloveni, no covestvoto ne gi primeni svetite zborovi na boga, povedeno od svetskite pohoti i zadovolstva, trgna naopaku , i za toa sto samiot go pravi a moze i da ne go pravi koe e zlo, ama ne saka posto covekot od sekogas bil zol, go obvinuva boga, velejki sto ne go sopre zloto , , a boga ni dal slobodna volja.Koga na semafor ke mines na crveno i se sudris koj e vinoven? semaforot zar ili samiot vozac koj ne vnimava,? se razbira vozacot. pa taka e bratcina gospoda ni dal zivot i ni sozdal se za nasa potreba , ni dava sonce da gi stopli nasite tela i obleklo da gi oblece, hrana za da se zasiti nasiot glad i voda za da se izgasi zedta nasa, dozd za da dade bogat plod zemjata se e od gospoda koj go sozdade covekot od lubov, boga nikogas ne go ostavi covekot , bog e lubov i site gi saka bez razlika na vera nacija rasa , slava na boga vo visinite a na zemjata mir megu lugeto dobra volja.
< ete stojam pred vratata na sekogo i cukam ako nekoj go cue glasot moj i ja otvori vratata ke vlezam pri nego i ke veceram so nego i toj so mene> otk3;20