da da tocno taka taa racka se naogja levo od volanot i ode samo napred nazad,i gore dole. Toa gore dole bilo za spora i brza brzina.
bas ke proveram za ulje( a ne mi e svatlivo sto ima vrska motornoto ulje so brzi spori)
i sto e toa konvektor ?
[DOUBLEPOST=1424986746][/DOUBLEPOST]a tocno deka i masinata e slaba
2 klipa mislam deka e 28 ks
Ама лошо се изразив - термини попримани од работа со машинисти и механичари
Вака - проверка на уљето за менувачот ( пошто најчесто ставаме таму некој тип на моторно уље, затоа пишав така). Провери го нивото кога машината работи, по можност остави ја некое време да поработи па потоа провери.
Конвектор, ни јас незз по која логика е терминот, така го викаат машинистите, ти е турбината која користи уље под притисок за создавање на вртежен момент. Е сега овие работи што ти ги пишувам се искуство од работа со САТ, ама мислам дека главните компоненти се исти кај сите утоварачи (може да има разлики дизајн, карактеристики).
Друга можност - пред турбината/конвекторот треба да имаш распоредник/вентил за насочување на уљето, кој треба да е поврзан со рачката/ракетката од лева страна на волан.
Можеш да ги провериш опциите со уљето и распоредникот. За да дојдеш до турбината треба да го расклопиш цел утоварач
. Исто провери си ги работните саати, можда треба да смениш уље или филтер.
Се надевам дека сега е поразбирливо, и дека ќе помогне.