Бугарско воено воздухопловство

  • Креатор на темата Креатор на темата wild_rider
  • Време на започнување Време на започнување
Статус
Затворена за нови мислења.
......koja e logikata denes na GOLEMA borbena avijacija????..osven da se vrabotat..neproduktivno MNOGU lugje , da se pravat GOLEMI trosoci i enormno da se zagaduva okolinata???
Как ке обезбедиш воздушниja простор на една држава без борбена авиациja?При нарошуване на вздушниja простор,как ке реагираш без борбена авиациja?Само ПВО?Как ке обезбедиш конвоj на важна особа?
Как ке обезбедиш воздушниja простор над една столица при голема средба от светско ниво?
Само да допалнам при големи светски средби во повекето столици има 24 часа борбена авиjaциja над града.
 
Как ке обезбедиш воздушниja простор на една држава без борбена авиациja?При нарошуване на вздушниja простор,как ке реагираш без борбена авиациja?Само ПВО?Как ке обезбедиш конвоj на важна особа?
Как ке обезбедиш воздушниja простор над една столица при голема средба от светско ниво?
Само да допалнам при големи светски средби во повекето столици има 24 часа борбена авиjaциja над града.

а од кого тоа ја обезбедуваш???? ...:)
...сепак е тоа како што ти кажав: пари за војно индустриската мафија..која како и сите други го цицаат народот без милост....
...а важната особа...., ако некој и се намерачил...ќе ја симне како тетреб со направа која чини 5000 $... :)
 
а од кого тоа ја обезбедуваш???? ...:)
...сепак е тоа како што ти кажав: пари за војно индустриската мафија..која како и сите други го цицаат народот без милост....
...а важната особа...., ако некој и се намерачил...ќе ја симне како тетреб со направа која чини 5000 $... :)
Терористични атаки по ваздух?Един отвлечен авион? Нарошуване на воздушниja простор (дали без да сакат или омишлено от страна на соседите)?
При секо нарошуване на воздушните простори на една држава се вдигат минимум 2 борбени авиони да ескортират.
Да не зборуваме при един голем самит-ти мора да имаш обезбедуване на воздушните простори.
Како да ескортираш авион на един председател на Русиja,САД или така натаму?
 
Терористични атаки по ваздух?Един отвлечен авион? Нарошуване на воздушниja простор (дали без да сакат или омишлено от страна на соседите)?
При секо нарошуване на воздушните простори на една држава се вдигат минимум 2 борбени авиони да ескортират.
Да не зборуваме при един голем самит-ти мора да имаш обезбедуване на воздушните простори.
Како да ескортираш авион на един председател на Русиja,САД или така натаму?

Па за тоа се потребни бе два дежурни пара + уште толку во припема/тренажа/на сервис и макс 200-250 луѓе околу тоа.....се друго е само расфрлање на пари.....:) и продавање пуфки
 
graf0131.jpg


mg290201.jpg


mg290103.jpg


fomg0101.jpg


graf0130.jpg
 
DSC00154.jpg

Dewoitine 520 from 2/6 Fighter Sqdn, Bulgarian Air Force attacking a 15th Air Force B-17, January 1944



DSC00150.jpg

ME-109G of the Bulgarian Air Force downs a 15th Air Force B-17 over the Sofia Bulgaria, rail yards early 1944



DSC00151.jpg

A Ju-87D-5 on a sortie over Macedonia, autumn 1944



DSC00146.jpg

ME-109G of the the Bulgarian Air Force rams a 15th Air Force B-24J over the Oil Fields of Rumania

90-E.jpg




bulgariaPilots[1].jpg
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: fmi
Па за тоа се потребни бе два дежурни пара + уште толку во припема/тренажа/на сервис и макс 200-250 луѓе околу тоа.....се друго е само расфрлање на пари.....:) и продавање пуфки
Коjто има пари да троши.
Както видовме во последните години секи удар врз држава започнува со ваздушен напад.
Авиациjaта нема алтернатива до този момент.
Уште повеке обука на нови пилоти врз какво ке го правиш,врз тези 4 авиона,които ке са ти за се? Ами ако некоj авион се повреди,нали ти треба резервен да имаш?
За да имаш квалитетни пилоти мора да имат минимум 500 часа.Имаме пилоти со 2000 часа.Как ке го постигнеш това со 4 авиона?
За една држава от нашите можности минимум 20 борбени авиона са си потребни.

Eве например наjновиот авион коjто е и дел от ВВС на БГ - C-17„Глоубмаст'р” III. Базиран во Унгариja по програма на НАТО.
AIR_C-17_NATO_SAC-01_Takeoff_lg.jpg


Церемониja по приемане со представител от сека држава и прв полет.

090727-f-1014w-388.jpg


Еве и слика на пилотите от различните држави,които ке користат авиона.
SLF09-0538-093.jpg
 
1726.jpg

Гигантскијат дирижаб'л “Граф Цепелин” над Софија, месец октомври 1929 г

1705.jpg

Б'лгарски летци, посрештане на чуждестранен офицер, летиште Пејнерджик крај Варна, јули 1929 г

1698.jpg

Цепелиновијат хангар от П'рвата световна војна крај јамбол, заснет през 1929 г

1522.jpg

16 октомври 1929, гигантскијат дирижаб'л “Граф Цепелин” заснет над Военното училиште в Софија

1549.jpg

Снимка с водосамолет Авро-522, водосамолетно летиште Пејнерджик крај Варна, 17.V.1928 г
 
Има еден виц за бугарската авијација од 2 светска војна:Блгарските самолети полетаа за Лондон,едниа беше врнен на границата а другиот чуда прави по Лондон:icon_lol:
 
1483.jpg

ДАР - Д'ржавна аеропланна работилница, Божуриште



1391.jpg

Б'лгарски пилоти пред самолет Потез 15 (Potez 15), 1928г

1246.jpg

Б'лгарски авиатори

215.jpg

Летиште Божуриште, производство на б'лгарските самолети ДАР 3 (Д'ржавна Аеропланна Работилница)
 
Сметам дека бугарштинава претера со самопрокламирањето. Не знам зашто не се понашаат на други форуми вака, на пример, на некој форум од северниот сосед.
Коментарот на мојот "северен" колега беше:

На жалост није дозвољено фотографисање унутрашњости, нека брката баба стално иде за посетиоцима и нешто гунђа...

А еве за што стануваше збор ...


2s620yf.jpg


14cuvsh.jpg


1zei8eu.jpg


14976t1.jpg


Поента: уметноста на пропагандата ја научија и изучија прво Американците, (за разлика од глупите Руси и Југословени), па Хрватите, па сега ги гледаме и Бугарите. На вториве од позади, на секое 5-то прелетување на МИГ-21 има фатални последици (нешто је пукло у левом крилу). Бугарите ги кријат, а Америте не признаваат додека некој не дојде со видеокамера да снима (ако успее пред choper rescue team да се створи таму). Во меѓувреме гледаме разни манекенски слики со форсаж компјутерски направени.

Следува PART II
 
Поента: уметноста на пропагандата ја научија и изучија прво Американците, (за разлика од глупите Руси и Југословени), па Хрватите, па сега ги гледаме и Бугарите. На вториве од позади, на секое 5-то прелетување на МИГ-21 има фатални последици (нешто је пукло у левом крилу). Бугарите ги кријат, а Америте не признаваат додека некој не дојде со видеокамера да снима (ако успее пред choper rescue team да се створи таму). Во меѓувреме гледаме разни манекенски слики со форсаж компјутерски направени.

Следува PART II

не ми кажувај, само некој кој не летал на тие срања .................фантазира ......
 
Eве например наjновиот авион коjто е и дел от ВВС на БГ - C-17„Глоубмаст'р” III. Базиран во Унгариja по програма на НАТО.
AIR_C-17_NATO_SAC-01_Takeoff_lg.jpg

Avionite sa veke 3. Momentno se usvoyuva sorabotka so aviotankeri:

091123_NLD_KDC-10_AAR_SAC_C-17.jpg



Сметам дека бугарштинава претера со самопрокламирањето. Не знам зашто не се понашаат на други форуми вака, на пример, на некој форум од северниот сосед.
Коментарот на мојот "северен" колега беше:

На жалост није дозвољено фотографисање унутрашњости, нека брката баба стално иде за посетиоцима и нешто гунђа...

А еве за што стануваше збор ...

Поента: уметноста на пропагандата ја научија и изучија прво Американците, (за разлика од глупите Руси и Југословени), па Хрватите, па сега ги гледаме и Бугарите. На вториве од позади, на секое 5-то прелетување на МИГ-21 има фатални последици (нешто је пукло у левом крилу). Бугарите ги кријат, а Америте не признаваат додека некој не дојде со видеокамера да снима (ако успее пред choper rescue team да се створи таму). Во меѓувреме гледаме разни манекенски слики со форсаж компјутерски направени.

Следува PART II

Bash pa me nasmea - so sliki ot voenniot muzey vo Sofia ke sborish za sostoybata na Bulgarian Air Forces. Toa propaganda li e, shto e?
Bash pa Bulgarian Air Forces sa mnogo zle so samoreklamiraneto. Toa im e golem minus. A slikite sa realni, praveni predi nekolku meseci na aviobaza Graf Ignatievo.
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom