Борба/конфликт - единствен начин во животот или...?

  • Креатор на темата Креатор на темата Крусер
  • Време на започнување Време на започнување
Не баш... Може и да се потрудиш и самиот да го создадеш тоа што го сакаш. На тој начин ќе добиеш дупло задоволство, зашто знаеш дека другиот баш и не е „подобар“, штом и ти самиот можеп истото да го постигнеш.

Но во секој случај, борбата/конфликтот/натпреварувањето секогаш ќе постои. Ќе се менуваат само начините, целите и протагонистите.

Не риметуваш дека тоа има злобна нишка? Зошто имаш потреба друг да оцрниш за ти да се чувствуваш добро? Толку си несигурен во себе па имаш потреба другите да ги понижуваш?
Луѓето кои се чувствуаат слаби по било кој основ, имаат потреба оклината да ја направат вештачки послаба од нив, а тоа е ниско и смешно.
Меѓу другото, за мене двојно задоволство е јас да бидам добар и да сум среќен, а тој до мене исто така. Туѓата мизерија ме прави и мене мизерен, можеби затоа не се разбирам со капиталистиве... :toe:
 
pa vo pravo si,ama vo tvojot primer nema nitu borba ,nitu pak konflikt,tuku samo postavena cel koja ne se ostvaruva preku borba ili konflikt.

„Ух, за да победам во атлетската трка, треба да не спијам и само да тренирам (кој нормален станува рано во зори во недела за да тренира кондиција?!?!?!?), да се исхранувам правилно (а што убаво мириса скарана на другарите што ја прават.... мераци), да тренирам независно од временските услови (а што би си спиел... а надвор е кочан ладно... абе ај да не се трудам волку...?)...

Вреди ли? Се исплати ли? Што ќе се случи ако не успеам? Дали смеам тоа да си го дозволам?...“

Сите овие прашања и секојдневни соочувања со реалноста се конфликт сами по себе. Самиот свет е така поставен.

Не риметуваш дека тоа има злобна нишка? Зошто имаш потреба друг да оцрниш за ти да се чувствуваш добро? Толку си несигурен во себе па имаш потреба другите да ги понижуваш?
Луѓето кои се чувствуаат слаби по било кој основ, имаат потреба оклината да ја направат вештачки послаба од нив, а тоа е ниско и смешно.
Меѓу другото, за мене двојно задоволство е јас да бидам добар и да сум среќен, а тој до мене исто така. Туѓата мизерија ме прави и мене мизерен, можеби затоа не се разбирам со капиталистиве... :toe:

Ако месото на кравата го печеш предолго, ќе го оцрниш, што, нели, не е добро. Ако хумано ја убиеш и ја пржиш таман колку што треба, ќе имаш и тоа какво задоволство што твоето тело профитира од нејзината смрт.
 
Денес го шетав кучето. Сретнавме една улична кучка на која и` беше времето за парење и имаше едно улично куче до неа. Моето куче сигурно ја намирисало, па почна да и` се приближува.

Другото куче почна да му `ржи и да ја брани кучката. По малку дојде до тепачка и двеве кучиња се закасаа. Ми имаат кажано дека ако две кучиња се касаат, не е добро да се одделуваат, бидејќи треба да се воспостави хиерархија и тоа е нивниот начин. Моето испадна како посилно и го кутна другото. За сето тоа време кучката си ја бркаше својата работа.

Но, откако моево победи, јас го викнав назад (го врзав) и почнав да го влечам назад, со цел за да избегнам понатамошна борба. Кучката почна да го следи и сфатив дека „си го бара“. Затоа го одврзав моево куче, кое и` се качи и ја опаша (т.е. ја оплоди). За сето тоа време другото куче кружеше наоколу и не се обиде ништо. По некое време, кучката почна да цвили и му се тргна на моето куче и веќе не му „даваше“.



Оваа случка ме стави на размислување: дали вистински знаеме да ги цениме само оние кои се победници? Дали е потребно да има борба, па на тој начин да се одреди кој ќе остане жив, а не кој вистински заслужува или кому му е потребно нешто? Дали едноставно нема доволно ресурси за сите нас, па мора да има борба за нив, па оној што ќе победи да има право нив да ги користи?

Дали оние мисли за мир и благосостојба се сепак само утопија?



Јас мислам да. Јас мислам дека мора да има конфликт, од причините што ги наведов погоре: ресурсите се ограничени, а кандидатите многу. И секогаш мора да има начин на селекција. А борбата, па ако сакате и насилството, се универзален јазик, кој сите го разбираат, како и сигурен начин да се добие оној кој нештото го „заслужува“: кој ќе остане, тој заслужува, зашто едноставно нема други кои би конкурирале за истото.

Мислам дека е вистина онаа поговорка: "A war does not determine who is right; a war determines who is left."



Кои се вашите мислења?
Според мене тепањето какво што имало со кучињата е последното решение и го има само кога е неопходно сошто некој можеби не разбира со зборови и треба да му се објасни со она што го знае. На пример му кажеш на човекот„не ми го чепкај телефонот“ и тој ти го чепка пак. И ако го повториш тоа неколку пати, а тој „да си тера по свое“ доволно би било мааалце бам бум :pipi:. Но сепак доколку не пробаме со убаво не треба со лошо.:smir:
 
Оваа случка ме стави на размислување: дали вистински знаеме да ги цениме само оние кои се победници?
Најчесто да, иако не знам дали е тоа баш ценење или лижење или некоја стравопочит.
Јас ретко ги ценам победниците ... верувам во тоа дека ретко кој победува затоа што се изборил на фер начин и го заслужил истото. Повеќе ценам некој кој изгубил затоа што избрал правилен начин на борба и отстапил кога сфатил дека така е невозможно да победи.

Дали е потребно да има борба, па на тој начин да се одреди кој ќе остане жив, а не кој вистински заслужува или кому му е потребно нешто?
Повеќе од потребно, но таа борба не би требало да е ништо друго освен борба со зборови и дела. Луѓе сме со поголеми способности од животните, со што од старт имаме поразумни оружја за борбата.

Дали едноставно нема доволно ресурси за сите нас, па мора да има борба за нив, па оној што ќе победи да има право нив да ги користи?
Доколку нема алчни луѓе кои го посакуваат целиот свет за нив, ќе има доволно ресурси за сите нас и ќе нема потреба од борба за да се издвојат поединци кои би можеле да уживаат во се`, на сметка на тие кои не можат да уживаат ни во сон.

Јас мислам да. Јас мислам дека мора да има конфликт, од причините што ги наведов погоре: ресурсите се ограничени, а кандидатите многу. И секогаш мора да има начин на селекција. А борбата, па ако сакате и насилството, се универзален јазик, кој сите го разбираат, како и сигурен начин да се добие оној кој нештото го „заслужува“: кој ќе остане, тој заслужува, зашто едноставно нема други кои би конкурирале за истото.
Кои ресурси се малку за да ги задоволат сите кандидати?
Иначе не се сложувам со тоа дека универзален јазик е борбата или насилството. Тоа како што кажав може да биде начин за животните, дека тие реално не ни можат поинаку да се разберат. Ние луѓето знаеме да зборуваме, со што можеме да решиме многу повеќе несогласувања. Друга работа е што најчесто се избира полесниот пат до целта т.е. насилството, како најсигурно средство.


Борбата е неопходна, селекцијата е неизбежна.
Кога ќе се стави една голема пирана во аквариум со златна рипка, пираната колку и да е грда и злобна има поголеми заби и поголема сила од златната рипка, нема потреба да се прашуваме кој ќе го добие аквариумот.

Утопијата можеме да ја создадеме само во нашите малечки рамки на постоење во квадратурата која што нашите тела ја опфаќаат, а и таму секој ден нешто ќе ни ја раздрмува и уништува благосостојбата.
Зошто мора да е борбата неопходна и да мора да постои селекција? Зошто мора да се селектираат луѓето и работите кои ќе ги добијат? Затоа што некои сакаат се`, а другите помалку? Или сите сакаат исто, но мора да се поделат работите за некои да имаат на пример средства за 5 наредни генерации, а некои да не можат наредниот ден да купат леб?
И да, по трет пат во ист пост да кажам дека е срамота да се споредуваме со животни. Но еве и така нека биде доколку поинаку не можеме да се разбереме ... златната рипка како таква има натприродна моќ, па за себе ќе си замисли една желба и ќе си ја исполни т.е. ќе ја парализира пираната. Може и така, нели?

За крај, ако луѓето ја искористат предноста што се луѓе и утопијата си ја создадат прво во својата квадратура, нема да имаат потреба од борба со другите околу нив. Во тој случај би знаеле што сакаат, што е навистина вредно и со тоа дека да се бориш со нешто што е исто со тебе е чиста глупост. Но нели, таа утопија на сите би им сметала (не би напредувале, би останале неписмени и сл.), па мора да сме борбени, алчни и злобни за да си ја создадеме потребата да се истураме на другите, со што би си ги надополниле своите празнини и недостатоци.
Често знам да се усрамам што сум девојка поради лошите примери од мојот вид, но кога размислувам за вакви нешта, се срамам и што сум човек, исто нешто како тие на кои борбите и конфликтите им се опсесија.:kesa:
 
Зошто мора да е борбата неопходна и да мора да постои селекција? Зошто мора да се селектираат луѓето и работите кои ќе ги добијат? Затоа што некои сакаат се`, а другите помалку? Или сите сакаат исто, но мора да се поделат работите за некои да имаат на пример средства за 5 наредни генерации, а некои да не можат наредниот ден да купат леб?
И да, по трет пат во ист пост да кажам дека е срамота да се споредуваме со животни. Но еве и така нека биде доколку поинаку не можеме да се разбереме ... златната рипка како таква има натприродна моќ, па за себе ќе си замисли една желба и ќе си ја исполни т.е. ќе ја парализира пираната. Може и така, нели?

За крај, ако луѓето ја искористат предноста што се луѓе и утопијата си ја создадат прво во својата квадратура, нема да имаат потреба од борба со другите околу нив. Во тој случај би знаеле што сакаат, што е навистина вредно и со тоа дека да се бориш со нешто што е исто со тебе е чиста глупост. Но нели, таа утопија на сите би им сметала (не би напредувале, би останале неписмени и сл.), па мора да сме борбени, алчни и злобни за да си ја создадеме потребата да се истураме на другите, со што би си ги надополниле своите празнини и недостатоци.
Често знам да се усрамам што сум девојка поради лошите примери од мојот вид, но кога размислувам за вакви нешта, се срамам и што сум човек, исто нешто како тие на кои борбите и конфликтите им се опсесија.:kesa:

Кога живееш во општество во кое што потрошувачката е мерилото по кое што се цени вредноста на еден човек, не се става превез на очи со кој што ќе си играме наводен „комунизам“ и ќе замислуваме дека селекцијата како таква е непотребна.
Напротив, тоа е единствениот процес во кој што на маса се ставаат квалитетите, можностите и недостатоците за една персона да биде успешна во светот на лавови каде што конфликтите се неизбежни.
Со текот на времето човекот учи да ги препознава, да се справува со нив или да бега од нив.
Селекцијата тука игра голема улога, ако си способен, ќе преживееш, ако не си, општеството те згазило, си останал поробен од страна на други луѓе и мораш да бидеш она што нормата и средината го бара од тебе.
Грозно и одвратно, тоа за мене не е веќе човек!

Златната рипка има моќи само кога некој ја персонифицира и хиперболизира нејзината боја, а бајките одамна не се дел од реалниот живот.Освен понекогаш, да, само понекогаш.

Утопијата, потенцирав и погоре е она што е возможно само во твојот ум, но тој е константно подложен на надворешни влијанија со што утопијата како таква е загрозена.
Патем, сите имаме различна дефиниција за истата, можеби за некој тоа е капиталистичкото општество, а за друг ефтимијата, за трет, медитација на ливада во Ирска.

Секој со своето, сите во арената!
 
Златната рипка има моќи само кога некој ја персонифицира и хиперболизира нејзината боја, а бајките одамна не се дел од реалниот живот.Освен понекогаш, да, само понекогаш.
Е па, ако бајките не се дел од реалниот живот, тогаш златната рипка нека биде само рипка, а дискусиите за проблемите помеѓу луѓето нека не се сведуваат на такви прости примери.


Секој со своето, сите во арената!
Јас не би рекла така. Ако чувствуваме дека имаме сила и се трудиме да ги промениме луѓето од рамнодушни во патриоти, зошто да не чувствуваме сила и некои да ги променуваме од бесчуствителни суштества во луѓе?
По кое правило мора јас да влезам во арената ако не сакам, а не смеам да седам надвор од неа и да те убедувам и ти да не влезеш?
 
По кое правило мора јас да влезам во арената ако не сакам, а не смеам да седам надвор од неа и да те убедувам и ти да не влезеш?
Затоа што никој не те прашува дали сакаш да влезеш во таа арена или не, имаш загарантирано место со своето раѓање.
 
Затоа што никој не те прашува дали сакаш да влезеш во таа арена или не, имаш загарантирано место со своето раѓање.

Не е така. Ако е како што тврдиш ти, зошто во сите овие долги години не сум се борела со никого и за ништо, а пак сум најадена, напиена, облечена и со покрив над глава?
Тоа што ми треба можам и без борба да си го обезбедам, а тоа што ми е вишок го давам на тие на кои им фали. Кај мене функционира и така, па зошто да не може кај сите исто?
 
Не е така. Ако е како што тврдиш ти, зошто во сите овие долги години не сум се борела со никого и за ништо, а пак сум најадена, напиена, облечена и со покрив над глава?
Тоа што ми треба можам и без борба да си го обезбедам, а тоа што ми е вишок го давам на тие на кои им фали. Кај мене функционира и така, па зошто да не може кај сите исто?

Затоа што не сите имаат иста стартна точка и затоа што не сите имаат карактер како твојот.
Кога некој се раѓа во циганско маало и одвај преживува до крајот на денот, ќе научи да се бори и да гребе и да вика.Исто како што некој кој што се родил во богата фамилија никогаш нема да им даде на другите, затоа што секогаш ќе му биде премалку колку и да има.
 
Не е така. Ако е како што тврдиш ти, зошто во сите овие долги години не сум се борела со никого и за ништо, а пак сум најадена, напиена, облечена и со покрив над глава?
Тоа што ми треба можам и без борба да си го обезбедам, а тоа што ми е вишок го давам на тие на кои им фали. Кај мене функционира и така, па зошто да не може кај сите исто?

- си се борела со времето и со мрзата, на пример, за да ја напишеш домашната за следниот час во школо. Си можела да избереш да не ја напишеш и да одбереш друг пат и друга борба, но си ја одбрала оваа;

- најадена, напиена, облечена и со покрив над главата си затоа што си имала семејство (претпоставувам), кое ти помогнало во твојата борба, а најчесто и ги водело твоите борби за тебе (не верувам дека на 10 години си работела по 8 саати дневно за да заработиш пари за леб. Поправи ме ако било така или слично);

- во арената има потенцијален партнер, кој има сперма во (или со) себе која ти треба за да створиш потомство зад себе. Можеш потенцијално тоа да го сториш и со член од семејството, ама е многу ризично, зашто таквото дете има големи шанси да биде деформирано.
Но внимавај: и други жени го сакаат баш тој партнер (згоден е, добро ситуиран, итн.). Затоа наоружај се со добри манири, добра облека, шминка, шарм и слично. Те очекува жестока борба за тој партнер.
Освен ако не мислиш дека можеш да си дозволиш да живееш без него, т.е. тој да ти е вишок, па да го оставиш на другата жена (можеби таа има милион други, ама не го знаеш тоа и е небитно - во тој момент таа го сака баш него, т.е. баш тој и` фали). Во тој случај, ќе треба да бараш друг партнер, но и за него ќе треба да се бориш, биди сигурна.
Или, ако веќе си имаш постојан партнер или ако си одлучила воопшто да немаш деца, овој муабет е сосема одвишен и те молам игнорирај го (или дај го оному кому му фали).

П.С. :smir:
 
malku begas od temata.ama eve vaka,odgovori mi zasto bi bilo potrebno nekoj da se bori za parce leb,ili krov nad glavata,ili,ili...?zasto da se bori sama so sebe,pa ako e taka togas najgolema borba covek vodi samiot vo sebe,neli?i drugo zasto da se bori i konfrontira so nekoja devojka za istiot decko,pa neli toa sto e tvoe ke si dojde,pa ako on nea ja saka,sto ima tuka vrska nekoja si druga,i zasto voopsto da gi gledame ovie raboti kako borba ili konflikti?zasto mislis deka mora site da razmisluvaat deka mora da porazat nekogo za oni da uspeat?naprotiv,treba sozivot,megusebno razbiranje,pomaganje,i zaednicki trud za itanje kon celta,zamisli kaj bi bile sega koga celata energija koja e potrosena za megusebno konfrontiranje i megusebna borba bi se potrosila kon zaednicka cel,kon zaednicki uspeh.za zal taa borba i konflikt e samo zaludno potrosena energija i vreme vodena od sebicnosta i alcnosta kaj lugeto.i toa ke postoi se dodeka ne se stavi opstoto dobro nad licnoto dobro.
 
Кога живееш во општество во кое што потрошувачката е мерилото по кое што се цени вредноста на еден човек, не се става превез на очи со кој што ќе си играме наводен „комунизам“ и ќе замислуваме дека селекцијата како таква е непотребна.

:shok: Потрошувачката е мерило на еден човек? Деца, кои го читате ова, дада Сатори нема поим што зборува, не и верувајте. Значи и МТВ крибс е научно едукативна емисија, а Звезде Гранда е шоу од исклучително значење за развојот на младата личност.

Општеството е сурово, тоа е факт, ама прифаќањето негово како исправно е бегање од проблемот како што и сама кажа.
Крусер напиша:
- во арената има потенцијален партнер, кој има сперма во (или со) себе која ти треба за да створиш потомство зад себе. Можеш потенцијално тоа да го сториш и со член од семејството, ама е многу ризично, зашто таквото дете има големи шанси да биде деформирано.
Но внимавај: и други жени го сакаат баш тој партнер (згоден е, добро ситуиран, итн.). Затоа наоружај се со добри манири, добра облека, шминка, шарм и слично. Те очекува жестока борба за тој партнер.
Не може да се поистовети љубовниот живот со општествениот. Можеби од далеку личат еден на друг, но повторно, не смее да се спореди. Општеството треба да создаде услови за сите, да израснат во здрави луѓе кои ќе живеат без проблем, за потоа да се фокусираат комплетно на љубов, или убави нешта кои им чинат задоволство а каде тој здрав “конфликт“ е дозволен. Во љубовта никој не краде, таа не може некој да ми ја украде, туку може да реши дека тој некој е подобар за неа, бидејќи се работи за чувства, нејзини чувства, а не за мојата способност да искршам нечија глава.
Лејди Сатори напиша:
Затоа што не сите имаат иста стартна точка и затоа што не сите имаат карактер како твојот.
Кога некој се раѓа во циганско маало и одвај преживува до крајот на денот, ќе научи да се бори и да гребе и да вика.Исто како што некој кој што се родил во богата фамилија никогаш нема да им даде на другите, затоа што секогаш ќе му биде премалку колку и да има.
Што значи тоа, дека богатите имаат услови да бидат утописти а сиромашните не, и се заглавени во капитализмот? Во ред, нека биде, но сеуште во нашето општество гледаме дека алчните кои ги прават проблемите се богатите а не сиромашните. Што значи, воопшто не ни важна стартната точка во муабетот, важна е идеологијата која не ми се допаѓа.
 
Што значи тоа, дека богатите имаат услови да бидат утописти а сиромашните не, и се заглавени во капитализмот? Во ред, нека биде, но сеуште во нашето општество гледаме дека алчните кои ги прават проблемите се богатите а не сиромашните. Што значи, воопшто не ни важна стартната точка во муабетот, важна е идеологијата која не ми се допаѓа.

Времето на династиите умре.
Англиската кралица е орнамент.
Богатите стануваат богати-не се родени како такви.А ако се,тогаш го одржуваат тоа,а таа борба бара неверојатна лукавост и снаодливост во свет во кој инсурективноста е инстинкт на секој морлок,кој го сонува богатството на капиталистот.
Пишав во анализата на Апокалипто...селските деца најмногу го јадат стапот во градските школи од мамините и татините мази,па и професорскиот кадар ги фаворизира тие деца на богати фамилии,што само по себе го буди револтот и желбата за докажување кај тие деца.
Кога инстинктот гори,повлекува амбиција и хиперактивна работа,па со малку среќа,знае да вроди со плод.
Свесни сме дека Македонско дете од село е еден Биг Бос во Моторола.Има многу примери за тоа дека борбата е вродена и дека,на бизарен начин,треба да биде разбудена од човекот.

Потоа,Клингонскиот принцип на "убиј го капетоанот,па лапни му го столчето" е јасен и во ова општество....и е сосема разбирлив.
Аргатот го кутка Аристократот,па со време си набива его и вредност,па се претопува во самопрогласен аристократ.
Се додека друго копиле него не го пренесе жеден преку река.
A fire burnes out the trees for there to grow,newer,better ones.Circle of Life,Evolution in the making.

Moже да не ни се допаѓа идеологијата.
И на невестите едно време не им се допаѓало кога на свадба им ја свиреле "Зедов си моме болникаво"(така нешто беше),па пак морале да го играат орото.
И идеалистите го играат.Само молчешкум,од безбедно,по малку негодуваат.После одат и бркаат пари.
 
Raziel напиша:
Богатите стануваат богати-не се родени како такви.А ако се,тогаш го одржуваат тоа,а таа борба бара неверојатна лукавост и снаодливост во свет во кој инсурективноста е инстинкт на секој морлок,кој го сонува богатството на капиталистот.
Пишав во анализата на Апокалипто...селските деца најмногу го јадат стапот во градските школи од мамините и татините мази,па и професорскиот кадар ги фаворизира тие деца на богати фамилии,што само по себе го буди револтот и желбата за докажување кај тие деца.
Го буди my ass... провери на пладне карши гимназија каков револт и амбиции имаат татините синови. Си кажа се` со болдираното.
Raziel напиша:
Moже да не ни се допаѓа идеологијата.
И на невестите едно време не им се допаѓало кога на свадба им ја свиреле "Зедов си моме болникаво"(така нешто беше),па пак морале да го играат орото.
И идеалистите го играат.Само молчешкум,од безбедно,по малку негодуваат.После одат и бркаат пари.
А зар при здрав разум можам да кажам дека грешиш тука? Секако не. Но со незадоволство морам да кажам дека начинот на кој гледаш на нештата, погледот на светот ти се катастрофални, особено кога крај тебе имаш една полупразна тетратка која треба да ја наполниш со убава поезија.
Сакам да речам, сите го играме орото, инаку би биле мртви, неоправдувањето е тоа кое го барам, бидејќи во спротивно, она за кое јас сум обвинет, конформизам, го поседуваш ти.
 
Го буди my ass... провери на пладне карши гимназија каков револт и амбиции имаат татините синови. Си кажа се` со болдираното.

Болдираното си е во ред.Но баш тоа ми беше поентата.
Со сите фаворизирања на таа самопрогласена класа,се отвараат очите на оние обесправените,па тие работат и се докажуваат себеси,целиот нивен потенцијал се собира околу огнот на огорченоста,а неа ја претвораат во успех.
Е сега,фактот дека сето тоа е зачаран круг во кој тие само го завземаат местото на оние кои ги поттикнале да работат на некој болен и бизарен начин,е само уште една шега која ни ја имаат наметнато боговите.

Но со незадоволство морам да кажам дека начинот на кој гледаш на нештата, погледот на светот ти се катастрофални, особено кога крај тебе имаш една полупразна тетратка која треба да ја наполниш со убава поезија.

Ништо освен обичен сувопарен начин на реплицирање кој само вришти од негодување и инает.Зиро аргјумент.
Поезија или не,патот е трасиран.Знам дека ако ми се скрши рака,пак ќе можам да си ја работам работата и да ја работам добро,зошто на неа сум вложил интелектуален труд.Сум галениче на мама и тато,ама се борам за тоа што го сакам.Други можат да ме оценат како катастрофален во погледите кон светот,ама јас немам потреба да се поклонувам пред МакПетрол.Ќе бидам свој на своето.

Сакам да речам, сите го играме орото, инаку би биле мртви, неоправдувањето е тоа кое го барам, бидејќи во спротивно, она за кое јас сум обвинет, конформизам, го поседуваш ти.

Што со неоправдувањето?Ланчана реакција?
Тикви.
Некаква придобивка од тоа дека на форум ќе исцрцориш едно срамежливо,сивкасто "У-А"?
Тикви.
Пак утре ќе си земеш торбичката и на работа/тренинг/факс.
И ќе се бориш за своето.Крв си просрал за него.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom