Boeing vs Airbus

  • Креатор на темата Креатор на темата Misirkov
  • Време на започнување Време на започнување
Bidejkji spomenavme strech avioni pogore (A340-900, B747-X, itn), najpoznato dosega e Airbusovoto rastegnuvanje na A320 familijata avioni.

No tuka da ja spomnam i "tretata" kompanija vo avionskata industrija -- Bombardier. Se raboti za shkolski primer na firma chij vlasnik e neobrazuvan seljak so ogromnno ego! Toj reshil da ja proba airbusovata praksa za streching, koja ionaka gi dopira granicite na vozmozhnoto, pa zatoa sega i Bombardier kje pravi Q400 turbo stretching. :-)

"Bombardier is pressing ahead with building a business case for stretching its two largest commercial planes -- the CRJ-900 and the Q400 turboprop -- and keeping a close watch on maintaining what it says is the operating cost advantage over rival Embraer's 170 and 190 airplanes. The Canadian airframer publicized its focus on stretching the planes after deciding to shelve the launch of its 100-plus-seat, clean-sheet C-Series aircraft. ..."

Zhachi kanagjanive nudat edna od bajgi poglupavite idei, zoshto i onaka ne im se prodava CRJ900 dobro. Ako najdat kupci, kje trgnat so bilo koja varijanta na izrabotka makar i za tri aviona bidejkji kanadskite danochni obrvrznici go plakjaat cehot mnogu povekje otkolku vo slucajot na Airbus.

Od struchnata strana na streching na avionot, lichno me interesira kako kje go reshat problemot na preopteretenost na krilata bidejkji krilata na 700kata nemaat povekje od 5% vishok na marginite. Toa zhachi deka mozhat da poletaat avion so 90 patnici, no sega kje moraat znachajno da go zajaknat trupot.....i da ja zgolemat tezhinata...a da ne gi spomenuvam motorite i se shto odi so niv. Znachi istite problemi kako i A380 koi podosta ja namaluvaat ekonomichnosta na avinot.

Dizajnot na Q400 strech e strava, so toa shto toj i vaka e klaustrofobichen, a ne pak strech varijanta, shodno ne znam koj bi mozhel da kupi takov avion. CRJ e na maksimumot, do nego odma se avionite na Airbus. Ako sakaat podolg, mozhe da napravat nov MD-80, no gledame deka i Boeing se otkazhuva od svojot B-717.

Ima edna shega megju avijaticharite: za strech avioni se potrebni "strech pijaloci". ;-)

Pozdrav,
 
Е ова веќе се сериозни и здрави информации кои тешко можете да ги најдете на странски а камоли на македонски форуми!

Вистина е дека моторите кои ги вградуваат се страшно моќни, на пример GE90 моторите се најмоќни во својата класа, и се вградуваат исклучиво на 777 моделите. Има гласини кои велат дека еден ваков мотор за една минута може да го исцрпи целиот воздух кој се наоѓа во огромната сала на Медисон Сквер Гарден во Њу Јорк. Дијаметарот на еден ваков мотор е 3.4 метри, поголем од дијаметарот на трупот од 737. На еден лет Сеул - Парис AF 777 2005 година откажал едниот мотор и слетале во Иркуртск, Сибир. Единствениот карго носач кој можел да го донесе резервниот мотор бил Антонов Ан124 Кондор. Причините сеуште не се откриени за дефектот.

GE90-115B.jpg

Да не зборуваме за вакви ситуации, ги имало премногу. Еднаш еден воен фајтер исто слично како правосмукалка ишмука еден војник, а тоа некој случајно го снимаше.

Ако ви текнува еднаш во Мексико Сити мислам аеродромот беше кога 737 вртел кон паркингот кога едно такси се најде позади трагата на турбуленција (а моторт беше скоро на минимум) а таксито летна како пердув.

Сепак, иако со еден мотор може секако да се стигне до најблискиот аеродром, мене ме загрижуваат овие ETOPS (Extended-range Twin-engine Operational Performance Standards). Ова е дозвола за двомоторни комерцијални авиони да летаат дестинации, на одредени места одалечени повеќе од 60 минути лет од најблизок аеродром за пренасочување или вонредна ситуација!

Ова ги вклучува Boeing 737, 757, 767, 777 и Airbus A300, A310, A320 и A330 — да смеат да летаат долги дестинации претежно преку вода, пустина или одалечени поларни места, кои претходно не беа дозволени за овие летала.

Понекогаш скратеницата на шега ја читаат како Engines Turn or Passengers Swim. :)

Сепак јас се осеќам посигурен кога се три наместо еден, ако ви текнува на оваа ситуација, БА 747 прелета 5000 км откако едниот мотор откажал,а капетанот одлучил наместо да слетува некаде низ Америка, да продолжи кон Британија.
 
Misirkov напиша:
Zhachi kanagjanive nudat edna od bajgi poglupavite idei, zoshto i onaka ne im se prodava CRJ900 dobro. Ako najdat kupci, kje trgnat so bilo koja varijanta na izrabotka makar i za tri aviona bidejkji kanadskite danochni obrvrznici go plakjaat cehot mnogu povekje otkolku vo slucajot na Airbus.

Или ако најдеш доволно пропадната компанија па да и продадеш три такви по 35 милиони долари.

1041809.jpg

Инаку Kangaroo ме обавести дека сабота во 19:00 истиов слетува Охрид, доаѓа од Виена.
 
Андроник напиша:
Сепак јас се осеќам посигурен кога се три наместо еден, ако ви текнува на оваа ситуација, БА 747 прелета 5000 км откако едниот мотор откажал,а капетанот одлучил наместо да слетува некаде низ Америка, да продолжи кон Британија.

A jas se chuvstvuvam najsiguren vo avion so devet (9) motori - kako shto otprvin go zamislile Airbusoviot 380: ;-))))

11076.226airpig.jpg



Pogledni i vaka: koga avionot ima 4 motori, ima 50% pogolemi shansi da se rasipat otkolku koga ima 2 motori! ;-)

Bez zezanje, brojot na motori ne e garancija na sigurnost! Mislam ednas nekoj od vas go spomena stariot sluchaj, od pred 20tina godini, no ne mozham da se setam koja kompanija beshe koga eden B-747 preletuval nad vulkan. Gospod sakal vuklanot togash da se aktivira i da mu gi zapushi site 4 motori so pepel. No...povtoren srekjen splet na okolnosti i uspeshno sletuvanje.

Znachi, ETOPS e sosema OK! Mlaznata civilna avijacija trae okolu 40 godini, i za toa vreme konfiguraciite na avionite dosta se menuvale, no najpovolna shema e dokazhano onaa na niskokrilec so dva motora na krilata i so shirok trup. Otfrleni se shemite (za nikogash da ne se vratat) so motor na opashot (DC-10) ili niz opashot (Tristar), so dva motora od strana na opashot (Karavela, DC-9, MD-11) sem za biznis dzetovi, potoa so motori na gornata strana na krilata (Foker), so motori niz kriloto, itd. Eden od plusovite za konfiguracija na motori pod krilata e lesniot pristap za mehanicharite.

Ne znam dali znaete za kampanjata na Virgin Atlantic kako se prepukuvashe so Britsh so paroli "4 Engine 4 Long Haul". Demek bilo posigurno da se leta so nivnite A340 preku barata otkolku so B-777.

Izlisho e da kazhuvam deka toa e totalno netochno! Do sega na modernite avioni ne se sluchilo da otkazhat dvata motora zaradi tehcki problem!!! Taka shto prashanjeto "sto bi bilo koga bi bilo" ili dali 2,3,4 motori denes e neportrebno! ETOPS dozvoluva letovi i preku 180 min. od najbliskiot aerodrom shto e dokaz za sigurnosta na novata generacija motori. Boeing 772ER pred nekoj mesec letashe 22 i kusur saati. Vo edna rechenica: nema problem so 2 motora.
 
Fala Misirkov najverojatno se znaeme : ) bi mozele da prodolzime .....

Da se nadopolnam za Andronik CRJ 9 na MAT moze da go gledate vo Ohrid samo vo Sabota.

[FONT=Arial, Helvetica]Macedonian Airlines
IN 231
[/FONT][FONT=Arial, Helvetica]Zurich (ZRH), Zurich, Switzerland [/FONT][FONT=Arial, Helvetica]16:50 [/FONT][FONT=Arial, Helvetica]Ohrid (OHD), Ohrid, Macedonia [/FONT][FONT=Arial, Helvetica]19:00 [/FONT][FONT=Arial, Helvetica]Non-stop
CR9
[/FONT]

MAt se uste go koristi B733 na relacija Vienna - Zurich , najverojatno dodeka go zemat i drugiot avion.

Misirkov, toa sto bese povegu VS i BA bese mislam pred brzo vreme imase i vo vesnici bas go citav, demek VS (Virgin Atlantic) postojano leta na relacija USA - UK so Boeing 747 a BA (British Airways) mnogu retko koristat B747 za USA , najmnogu gi koristat B777 , VS sakase da napravi islicna propaganda za letovite na BA za Asia i Australia , ama na zalost ne uspeaa so toj slogan bidejki B747 e na 4 motori, VS letaat samo od Anglija do Sydney preku Hong Kong so A340-600, oni se obidea da se reklamiraat samite sebesi so neverojatni niski ceni za Europe i sekako napravija nenormalno golema reklama za Airbus A340-600. Cenite im bea dosta konkurentni taka da oni davaa i stopover vo Hong Kong for free do 2 dena samo da letas so niv. I sekako ponov avion sekoj saka da proba, no BA ne bea tolku glupavi , bez razlika deka kartite im bea malce posapi za London i Europe oni si gi zacuvaa patnicite so neverojatna finta, davajki im Friqent Travel Points od One World za 1milja oni na relacija LHR-SYD davaa i do 1.25 point, i sekako bese navedeno dokolku letate so nas do London imate free ticket to any city vo Europe. Na zalost VS ne e clen na nieden club , ba zatoa imaa eftini ceni. Koga ke razmiski toa e marketing vojna, sekoj se obiduva da prezivee nikoj nesaka da bankrotira..
 
najverojatno imate slusnato ili citano Airbus A380 prave emmergency test vo germanija pred brzo vreme, mislam vo Hamburg se odrza. Na avionot imase 873 patnici si se clenovi od ekipazot. Avionot "glumese" kako da e nesto sluceno i treba da se evakuiraat patnicite, nikoj ne znael koj vrati ke se otvorat i od kade ke treba da se izlezi. Vo avionot nastanalo potpoplna temnica i site 873 patnici i clenovi od ekipazot izlegle za neverojatni 78 sekundi. Samo pola od vratite se otvorile (edna strana na avionot) , i se spustile dusecite za intni slucavi. Sekako iamlo i povrdeni nekolku lujge. Kako test patnici imalo lujge od site generacii vklucuvajki i bebinja pa se do 80 godisni lujge. Timot na A380 go oceni kako mosne uspesen testot i najavuvaat uste testovi vo idnina vo razlicni okolnosti. Kako i da e 78 secundi za 873 lujge e dosta solidno, no ne daj Boze da se sluci nesto vakvo vo realnosta. oti sekako poinakva ke bide slikata togas.
 
Ne sakam da ti go rasipam dozivuvanjeto, no toa beshe nameshtaljka kon krajot na mart za da inspektorite od Amerika (zaedno so tie od Evropa) izdadat certifikat deka avionot gi zadovoluva sigurnosnite standardi i toj da pochne da leta kon krakot na 2006.

Nema shansi 873 lugje da izlezat na 8 izleza (polovina od brojot sto gi ima A380) za 1 minuta vo celosna temnina. I toa rechisi polovina bile zheni a povekje od tretina postari osobi (nad 50 godini). :-))) Najsmeshno e shto nosele kukli namesto deca.

Zachi sega i oficijalno maksimalniot broj patnici shto kje gi prevezuva A380 e 853.

Samo slabo neshto so pobaruvachkata na A380, ushte stojat na 150+ narachki...
 
Eve go tekstot kako bese u origninal :

Singapore Airlines is proud to announce that the world's first A380 aircraft to enter commercial service successfully completed its maiden test flight on Sunday 7 May 2006 in Toulouse. This test flight took slightly over two hours and is part of a series of tests that all new aircraft undergo after they are rolled out of the Airbus Final Assembly Line in Toulouse.
In addition, the A380 test programme took a big step forward with a successful passenger evacuation trial that took place in Germany. In complete darkness, and with only half the aircraft's exits doors and slides used, none of which were known to the passengers before the test, all 873 passengers and crew members reached the ground within 78 seconds. More testing will continue, in the run up to the A380's year-end delivery

ma da koj znae dali ke imaat uste naracki, jas ne mislam deka ke imaat uste, najverojatno uste 10+ po moe, oti nema dovolno mesta kade sto bi mozele da se koristi, mal e svetot .
 
fsreplay напиша:
Ербас премногу фрли акцент на А380,равојот на другите свои авиони како да го заборави.

Не баш. Некни имаа саем на презентација на новите ентериери во Тулуз. Чекам страната да се подготви за да сервирам некоја фотка. :wink:

Kangaroo напиша:
ma da koj znae dali ke imaat uste naracki, jas ne mislam deka ke imaat uste, najverojatno uste 10+ po moe, oti nema dovolno mesta kade sto bi mozele da se koristi, mal e svetot .

Имаат веќе четириесетина нарачки.
 
Macedalien напиша:
Не баш. Некни имаа саем на презентација на новите ентериери во Тулуз. Чекам страната да се подготви за да сервирам некоја фотка. :wink:



Имаат веќе четириесетина нарачки.

Јас воопшто не мислев за таков развој!Нов ентериер не е развој на авион.Јас мислев на технички развој(труп,крила,кокпит итн.).
Ние не кажавме дека А380 нема нарачки туку дека веќе тешко дека ќе има,досега имаат 159 порачки на А380 а им треба барем 180 за да го извадат проектот.Мал е светот за такви авиони.
 
Airbus begins A320 Family winglet research programme
5 April 2006
media_object_image_120x120_headline_a320_wingl.jpg

Flight testing has begun with new fuel-saving winglets that potentially could replace the existing wingtip fences on A320 Family aircraft. Two different winglet designs, one from Airbus and the other developed by U.S.-based Winglet Technologies, will be evaluated during the flight tests.

Airbus has begun flight-testing new fuel-saving winglets on its A320 testbed, with a view to making them available as an option on all of the A320 Family.

The trials, which began on 4th April with a five hour and five minute flight, will investigate two different designs of winglet, one designed by Airbus and the other designed by Winglet Technologies, a U.S. based company.

The new winglets potentially could replace the smaller, arrow-shaped, wingtip fences that grace the A318, A319, A320 and A321 today.

With the advent of more sophisticated analysis techniques, in particular in the context of A380 development, Airbus recently reviewed the application of more advanced methodologies to the A320 Family wing. This allows Airbus today to consider the application of new wing tip devices.

All winglets and wingtip fences work by acting as a barrier between the high-pressure air below the wing and the low-pressure air above it. They reduce the tendency of air to curl up into vortices at the wingtip and, in so doing, reduce drag - and hence fuel-burn - as well as improving aerodynamic efficiency leading to potential improvements in take-off and climb performance.

Airbus was the first airliner manufacturer to make extensive use of wingtip devices, which have been standard on all of its passenger aircraft since 1988, when they entered service on the A320.
Доказ дека има развој : каков-таков.

fsreplay напиша:
Инаку седиштата прикажани на сликата за 787 веќе се вградуваат во авионите и се за прва класа попознати како flat-lye bed.Новина тука повеќе е внатрешниот изглед на трупот и другите две класи економска и бизнис.Ентерирерот за А350(којшто никогаш нема да го вградат) е прикажан на еден саем за внатрешно уредување на авиони пред некое време.Ербас премногу фрли акцент на А380,равојот на другите свои авиони како да го заборави.

А за што збориш, извини? :raz:
 
Macedalien напиша:
Airbus begins A320 Family winglet research programme
5 April 2006
media_object_image_120x120_headline_a320_wingl.jpg

Flight testing has begun with new fuel-saving winglets that potentially could replace the existing wingtip fences on A320 Family aircraft. Two different winglet designs, one from Airbus and the other developed by U.S.-based Winglet Technologies, will be evaluated during the flight tests.

Airbus has begun flight-testing new fuel-saving winglets on its A320 testbed, with a view to making them available as an option on all of the A320 Family.

The trials, which began on 4th April with a five hour and five minute flight, will investigate two different designs of winglet, one designed by Airbus and the other designed by Winglet Technologies, a U.S. based company.

The new winglets potentially could replace the smaller, arrow-shaped, wingtip fences that grace the A318, A319, A320 and A321 today.

With the advent of more sophisticated analysis techniques, in particular in the context of A380 development, Airbus recently reviewed the application of more advanced methodologies to the A320 Family wing. This allows Airbus today to consider the application of new wing tip devices.

All winglets and wingtip fences work by acting as a barrier between the high-pressure air below the wing and the low-pressure air above it. They reduce the tendency of air to curl up into vortices at the wingtip and, in so doing, reduce drag - and hence fuel-burn - as well as improving aerodynamic efficiency leading to potential improvements in take-off and climb performance.

Airbus was the first airliner manufacturer to make extensive use of wingtip devices, which have been standard on all of its passenger aircraft since 1988, when they entered service on the A320.
Доказ дека има развој : каков-таков.



А за што збориш, извини? :raz:
Нашата дискусија беше за Боинг 787 и Ербас А350!!! Во Ербас спијат.Неколку компании ги откажаа порачките за А350 и си порачаа 787 затоа што Ербас одбива да го доразвие авионот.Инаку Боинг оваа година има 325порачки за авиони а Ербас 99,ако живееш во Франција не значи дека Ербас е најдобар.

Read in "Le Soir" to-day :

For the first four months of 2006, Airbus has delivered 142 aircraft against 126 for Boeing.
But Boeing registered 325 new orders against 99 for Airbus.
In April only, Airbus got only 9 orders, against 175 for Boeing.
Since the beginning of 2006, Airbus has not yet registered any new order for its A380.
After a record 2005 year for Airbus, Boeing seems to come back at the first place.
 
Полека, де, не се пали. Лично одбивам да се возам во Ербас и не ги знаеш во никој случај моите ставови. Затоа не скокај : нема врска каде живеам. :wink:

Друго дваесет е тоа што сум член на една лабораторија од којашто 25% од ефективите се наоќаат во Блањак : центарот на Ербас. Има развој ама не е доволен. А350 не се доусовршува со оглед на тоа што десетгодишната стратегија на Ербас е да го доусоврши А320 пред се или на некој нов авион којшто ќе има поголема аеродинамичност.

Што се однесува на А380, факт е дека светот е мал : истиот ќе се користи за Фрет и претежно за фрет бидејќи JFK а и сите големи аеродроми во светот не можат да си дозволат да ги зголемува пистите за еден мегаломански каприц. Сепак, регистрирани се 4000 команди што му овозможува на производителот да вметне нова програма за развој на џетови со нова технологија на комуникација воздух-земја (за проектот во некоја друга прилика : ќе легнувам сеа) како и систем за автоматско слетување.

И да, уште еднаш, не скокај кога не разбираш : немам јас проблем со јазикот :wink:
 
Стварно Маце, немој со пристрасни работи, ако Ербас е синоним за француската тврдоглавост во аеро индустријата, ти не мора да се фалиш со ентериерот и намештајот во него! :icon_lol:

Air France е единствениот превозник во светот кој ги летал сите верзии на Ербас. Останатите веројатно во моментот на купување биле во не-толку-добри односи со САД па за да покажат заби купиле Ербас. :icon_lol:

Шала на страна, А350 е А330 на стероиди, и тоа доста лесни. Се повеќе го одбираат 777-300ER преку А330 или А340. 777 се покажува доста поекономичен, а -200ER има подолго патничко растојание. Засега, Боинг го освојува пазарот на широки трупови.
 
Нашата дискусија беше за Боинг 787 и Ербас А350!!!

Ajde prvo da gi sporedime A380 i noviot B747-8F strech kako dva najgolemi konkurenti.

Ekonomichnosta na eden avion e kluch na negoviot uspeh. A ekonomichnosta e "paket" od faktori. No kako i da ja zvrtime rabotata, A380 e neekonomichen avion.

Airbus argumentira deka A380 mozhe da nosi 27 toni povekje kargo i da leta 1100 nautichki milji podaleku. Tochno, no A380 e 74 toni potezhok vo strukturna tezhina. Tie se prisutni bez razlika dali letot e dolg ili kratok, poln ili prazen. Shodno operativnite troshoci se daleku pogolemi.

Znachi, sushtinata e deka 24% potencijalna zarabotuvacha od nosenje povekje kargo ne mozhe da neutralizira 42% povekje vo strukturna tezhina.

Plus, za B747 ne se potrebni dodatni infrastrukturni investicii -- prodolzhuvanje i proshiruvaanje na pisti, aerodromski nadogradbi itn. Pa samiot sistem na long-haul letanje e izgraden spored standardite na B747 koj sistem teshko da se promeni.

Ushte neshto go pravi B747 poekonomichen: toj mozhe da se "napolni" so kargo preku spec. vrata kaj nosot i shodno da prevzuva golema i DOLGA roba koja drugi avioni ne mozat da ja prevezuvaat - a za koj prevoz najmnogu chini:

747_freighter_sm.jpg



Airbus investirashe 70% od svojot kapital vo neekonomichen avion (A380) koj kje ima limitiran doseg do relativno pomal broj na aerodromi, a gi zapostavi ostanatite shirokotrupni avioni:

- A350, koj e samo pogolema vezija na A330 bez rechisi nikakva tehnichka nadogradba vredna da se spomene;

-familijata chetirimotorni A340 koi se ushte se prodavaat dobro, no pochnuvaat da gubat vo borbata so po-ekonomichniot dvomotoren B777.

Ogromna ironija e deka sega Airbus argumentira poentata bilo da se leta non-stop od bilo koe mesto do bilo koe mesto -- SHTO BESHE STRATEGIJATA NA BOEING -- namesto preku "hubs" t.e isprekinato samo da ima povekje patnici i kargo. Mislam deka sega koga se smirija strastite, za razlika od pred edna godina, se gleda deka smetkata na Boeing e ispravna.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom