BMW GINA

Dimitarc

Мрчатор
Член од
30 јануари 2005
Мислења
2.639
Поени од реакции
19
GINA е скратеница од Geometry and Functions in “N” Adaptions. Уствари тоа се концептите на бемве кај што ги буткаат границите до максимум. Од тоа се добива револуција во дизајнот, материјалите, флексибилноста и сл.



Џина место пластика и метал користи флексибилни ткаенини како каросерија, а тие материјали се ставени на карбонска основа. Платната се отпорни на вода, температура и се прилично трајни. (нели, концепт е појма немаат колку се трајни). Бидејки се платна може да се стави во машина за перење и да се средат. (нормално, неможе). Содржи 4 главни платна, предно кое почнува на почетокот од колата и тера до шофершајбната, две од страна кај вратите и третиот ти е задната хауба. Ако може да кажеме хауба бидејки поентата на џина е да ги извадат тие традиционални елементи како хауба, врати, капак за багажник и сл.

Платната можат да менуваат форма со помош на конструкцијата под нив. Односно можеш да имаш повеќе дизајни во една кола. Да отвараш хауба со помош на тие механизми, да ги отвараш фаровите и сл.







Колку повеќе кочиш толку поголем ќе биде интензитетот на стоп светлата.



Хаубата ќе се отвара со помош на механизмите под платната и ќе биде многу комплицирано кога ќе треба да допуниш вода во бришачи и сл.

На кој не му се свиѓа колата нека ја опсуе, на кој не му се свиѓа статијата нека ме опсуе мене. На тој што му се свиѓа нека не пробува да ја краде. Моја е. Јас ја најдов прв.
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
VELOREX.....concept????

inaku ideata na BMW icne za frlanje....kombinirana so vozdusni pernicinja (bezbednost???) i mnogu senzori, dava epten interesni pravci za razmisluvanje......mala masa=mala potrebna snaga=mala potrosuvacka
 

Bacillus gagous

Biohazardous
Член од
21 јануари 2006
Мислења
7.380
Поени од реакции
168
Статија за овој експериментален модел на BMW имаше во минатонеделниот германски Auto Bild. Како и да е ова е се експериментално и само плод на истражувачиот и инвенторскиот тим на BMW.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Хм... Не верувам дека во ова ке има доволно квалитет за да излезе на пазарот. Дали платната ке траат повеќе од 7 години изложени на сонце е дискутабилно. Друг аспект е безбедноста. Да не испадне на краш тестови, возачот да излета низ платнената врата, па да го бараат 30 метра подалеку од тестот.
 

deXterche

тадаммм
Член од
12 февруари 2006
Мислења
4.920
Поени од реакции
941
И некој со нож да помине да го одери BMW-то :)
 

Dimitarc

Мрчатор
Член од
30 јануари 2005
Мислења
2.639
Поени од реакции
19
Кога ваков футиристички концепт искочил од концепт? Ќе си остане концепт, уживајте.
 

Bacillus gagous

Biohazardous
Член од
21 јануари 2006
Мислења
7.380
Поени од реакции
168
Хм... Не верувам дека во ова ке има доволно квалитет за да излезе на пазарот. Дали платната ке траат повеќе од 7 години изложени на сонце е дискутабилно. Друг аспект е безбедноста. Да не испадне на краш тестови, возачот да излета низ платнената врата, па да го бараат 30 метра подалеку од тестот.
Абе и мене тоа прво ми падна на памет ама главната појачана конструккција од заштитни профили е внатре во вратите и напред , единствената разлика е во тоа што наместо лим има многу издржливо платно. Така да и нема толку многу голема разлика од безбедносна гледан точка.

И некој со нож да помине да го одери BMW-то :)
Декс ова е измислено во германија, друг менталитет, на никој не би му текнало на таква работа.
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Platnoto , ako e od aramid (koj patem mnoogu poevtinuva) e pootporno na probod i zasekvanje od celikot... specificnata tezina mu e 1,7 kg sto e dva pati pomalku od aluminium,a moze da se izvede vo debelini nedostapni za limovite.... (+ podrugata priroda na materijalot vo odnos na jakosta..)....toa se znaci mnogu pomala tezina,sto povlekuva DRUGO NAMALUVANJE NA tezinata na strukturata ......sose sto ide so toa....
.....crash otpornosta ne se namaluva....
.....ogromna isteda na raznorazen fiting,bravicku u slicno...znaci poednostavna struktura so pomalu sansi za defekt....
AMA IC NE E GLUPAV KONCEPTOV... :)...neznam kolku e pred svoeto vreme...,no ic ne e glupav.....
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
За овие нови платна прв пат слушам... Ако имаат вакви својства, тогаш ке може комплетно да се замени лимот во шасиската изведба. Па очекувајте и намалена потрошувачка поради (незнам лупам од памет) 30% полесната каросерија? И во ова без проблем може да се тури некој добар електро мотор кој поради тежината ке има поголема моќност и автономија. Не е исто да се задвижи 1 тон возило, и 500 кг, истото важи и за сопирањето.
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Ne zaboravaj i na mnooogu pomalite trosoci za alati za presuvanje i nemanje potreba od robotiziranata linija za sostavuvanje na limarijata :)
Kevlar,....Twaron... itn. (aramidno vlakno ) tkaeninata se koristi za mnogu nameni ,a impregnirana so nekoj kvaliteten termoplasticen polimer moze da bide i so dobar finalen sloj......,mislam ako pocnat da mozgaat vo ovoj pravec ...zanimlivi raboti ke se ispilat....
....a koga pocnuvaat vakvi novi trendovi...SANSITE ZA SITE SE SKORO ISTI......,a vo Makedonija sivaci kolku sakas....
...ne dobivas li idea ???:)
 

Kajgana Shop

На врв Bottom