BMW E90

LustingVertigo

Snopdan Dogovich
Член од
1 декември 2017
Мислења
750
Поени од реакции
1.006
Здраво дечки.

Во план сум да купувам BMW E90 2006-2007г.

Се распрашав по луѓе, ми рекоа да не земам понов модел од Е90 (2008-2011) бидеќи моторот не бил толку покажан.
Дали е ова бош муабет или е стварно така ?

Во план сум да купам со црна боја, да ја затемнам и некои лични бандажи.

Немам познавање премногу од автомобили, така да секој совет, лично искуство е добредојден.
 

OMG!!

Пилот
Член од
27 февруари 2017
Мислења
2.723
Поени од реакции
2.479
Здраво дечки.

Во план сум да купувам BMW E90 2006-2007г.

Се распрашав по луѓе, ми рекоа да не земам понов модел од Е90 (2008-2011) бидеќи моторот не бил толку покажан.
Дали е ова бош муабет или е стварно така ?

Во план сум да купам со црна боја, да ја затемнам и некои лични бандажи.

Немам познавање премногу од автомобили, така да секој совет, лично искуство е добредојден.
И јас не се разбирам многу од коли, барем не од механичкиот дел, ама кога би зимал БМВ секогаш би одел со зачувано фејслифт е46, особено ако е 330, пред е90.
 
Член од
14 јули 2022
Мислења
14
Поени од реакции
6
И јас не се разбирам многу од коли, барем не од механичкиот дел, ама кога би зимал БМВ секогаш би одел со зачувано фејслифт е46, особено ако е 330, пред е90.
Dali znaes kolku mu e potrosnja na 100km za e90 ?
 

OMG!!

Пилот
Член од
27 февруари 2017
Мислења
2.723
Поени од реакции
2.479
Od ovie ponovite ?
Poloven ili nov?
:D
Aman be mene pasatot mi trosi 10 gradska (poloven) :D
Од постарите, 320д, ама имај у предвид дека можно е да лаже, не ми е испитано :D
Што пасат?
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.303
Поени од реакции
7.269
Здраво дечки.

Во план сум да купувам BMW E90 2006-2007г.

Се распрашав по луѓе, ми рекоа да не земам понов модел од Е90 (2008-2011) бидеќи моторот не бил толку покажан.
Дали е ова бош муабет или е стварно така ?

Во план сум да купам со црна боја, да ја затемнам и некои лични бандажи.

Немам познавање премногу од автомобили, така да секој совет, лично искуство е добредојден.
Стварно е така. Од 2007 до 2015 година се вградува моторот модел N47 којшто е со ланец кој се износува за 100 000 километри поради конструкторски проблем. Јас не би земал такво гомно N47
 
Член од
22 декември 2018
Мислења
66
Поени од реакции
26
Ако најдиш одржувано, средувано нема да имаш никаков проблем, а муабетиве со ланците кажано е дека околу 80к му е максимум, промената не е баш ефтина како и самиот ланец така да ако не си спремен да го смениш не земај..
 

bobipp

Let's cook!
Член од
15 август 2008
Мислења
11.698
Поени од реакции
6.619
И јас не се разбирам многу од коли, барем не од механичкиот дел, ама кога би зимал БМВ секогаш би одел со зачувано фејслифт е46, особено ако е 330, пред е90.
BNW и нивното најнеразбирливо именување на модели на свет :LOL:
 
Член од
2 јули 2008
Мислења
159
Поени од реакции
76
Јас имам Е90 од 2006 320D. BMW од 2006 конкретно овој модел не е со N47 туку со M47 мотор. N47 е (условно кажано) полошиот мотор.

Колата е добра, значи брза е, удобна е, има од опрема све што ми треба, мојата дури ретроградно ставена е CIC навигација (понова навигација со подобра резолуција и подобар интерфејс) што ја има во моделите од 2008 или 2009. Ова ти што го гледаш ако има навигација 99% е со CCC навигација, отвори на нет CCC vs CIC и ке ги видиш разликите.

Потрошувачка рака на срце не сум мерел, али не е 5 на отворено сигурно, јас ја возам 90% од времето колку што е ограничување на пат,не се дувам значи со 160-170.

Околу опремата, има некои варијации во однос на тоа кој систем го има за озвучување (има 3 опции), навигацијава што ја спомнав (и таму има нели што спомнав ССС и CIC, па за CIC дали е со MULF или COMBOX) тука во ова влегува дали има опција за bluetooth calls и bluetooth stream за музика или пак само bluetooth calls итн некои ситници , паркинг сензори, греачи на седишта, темпомат, имаш варијанти со автоматски менувач и manual (моево е manual), сите имаат двозонска клима, aux, генерално тоа е.

Лош момент е скапо одржување, јас ја купив пред 2 години за 7000€, до сега имам дадено сигурно 3000€ на сервис (редовни и вонредни).
До сега ја сервисирав во Мкар и можеби затоа толку многу сум дал по сервиси, ама не бев најсигурен и немав мајстор некој од доверба па некако ова ми беше “скапо е и официјален сервис е па ваљда е и добро”.
Треба да менувам периодов замаец, ламела, сет за квачило и во Мкар ми дадоа цена 2000-2500€, вака по мајстори што прашував ми кажаа околу 1000€ али не се исти деловите, Мкар става original Bmw parts, мајсториве ставаат Luk, Sachs делови итн.

Генерално тоа е, мене лично мерак ми беше, имав прилика и ја купив, прва кола ми беше и ете така ми беа бубачките во глава тој период.

Ако се решиш да купиш такво BMW со здравје да си го возиш и да те служи уште 20 год, дополнително ако за нешто можам да ти помогнам тука сум.

пс: за снег со зимски гуми сум, али да си знаеш задна вуча е задна вуча, сакал нејкел шета задницата
 

LustingVertigo

Snopdan Dogovich
Член од
1 декември 2017
Мислења
750
Поени од реакции
1.006
Јас имам Е90 од 2006 320D. BMW од 2006 конкретно овој модел не е со N47 туку со M47 мотор. N47 е (условно кажано) полошиот мотор.

Колата е добра, значи брза е, удобна е, има од опрема све што ми треба, мојата дури ретроградно ставена е CIC навигација (понова навигација со подобра резолуција и подобар интерфејс) што ја има во моделите од 2008 или 2009. Ова ти што го гледаш ако има навигација 99% е со CCC навигација, отвори на нет CCC vs CIC и ке ги видиш разликите.

Потрошувачка рака на срце не сум мерел, али не е 5 на отворено сигурно, јас ја возам 90% од времето колку што е ограничување на пат,не се дувам значи со 160-170.

Околу опремата, има некои варијации во однос на тоа кој систем го има за озвучување (има 3 опции), навигацијава што ја спомнав (и таму има нели што спомнав ССС и CIC, па за CIC дали е со MULF или COMBOX) тука во ова влегува дали има опција за bluetooth calls и bluetooth stream за музика или пак само bluetooth calls итн некои ситници , паркинг сензори, греачи на седишта, темпомат, имаш варијанти со автоматски менувач и manual (моево е manual), сите имаат двозонска клима, aux, генерално тоа е.

Лош момент е скапо одржување, јас ја купив пред 2 години за 7000€, до сега имам дадено сигурно 3000€ на сервис (редовни и вонредни).
До сега ја сервисирав во Мкар и можеби затоа толку многу сум дал по сервиси, ама не бев најсигурен и немав мајстор некој од доверба па некако ова ми беше “скапо е и официјален сервис е па ваљда е и добро”.
Треба да менувам периодов замаец, ламела, сет за квачило и во Мкар ми дадоа цена 2000-2500€, вака по мајстори што прашував ми кажаа околу 1000€ али не се исти деловите, Мкар става original Bmw parts, мајсториве ставаат Luk, Sachs делови итн.

Генерално тоа е, мене лично мерак ми беше, имав прилика и ја купив, прва кола ми беше и ете така ми беа бубачките во глава тој период.

Ако се решиш да купиш такво BMW со здравје да си го возиш и да те служи уште 20 год, дополнително ако за нешто можам да ти помогнам тука сум.

пс: за снег со зимски гуми сум, али да си знаеш задна вуча е задна вуча, сакал нејкел шета задницата
Фала ти за опширниот одговор !!!
 
Член од
29 март 2013
Мислења
4.508
Поени од реакции
4.331
Колку што знам E90 од тројките има лоша репутација кога станува збор за reliability.
Да, полни се со проблеми во електроника, тргнуваќи од стакла па се до мотор.

Внимавај премногу доколку се одлучиш за купување на BMW 15+ г старо.
Проверувај дали функционира електрониката пред се, бидеќи репарацијата знае да биде прескапа.
А исто така и шасијата... Дали е репарирано, составувано. Дали има разлика во нијанси на боја на различни делови и зошто.
А кога сме кај моторите јас би ги избегнувал слабите дизел агрегати со 4 цилиндри како 316,318 и 320d и јаките бензици како 335i. И нормално избегнување на early production модели.
Не дека генерално сите се лоши, но најмногу дефекти се појавуваат кај нив.

И што е најважно - редовно сервисирање. Доколку е добро сочувано и редовно сервисирано може да тера долго.
Пример со ланецот... Ако е редовно сервисирано може и до 300 000 да нема проблем, но во обратен случај може и пред 100 000 да рикни.
Битно е моторот да работи смирено, да нема вибрации, да нема нагли движења на моторот при старт во брзина итн.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom