БМВ Е46

  • Креатор на темата Креатор на темата mendieta
  • Време на започнување Време на започнување
не ми треба за на трка, ми треба сочувано БМВ за ќејфско возење ,,секако повеќе од 120 не возам ниту планирам да возам. 16 години имам 318 тдс со 90 кс , имам и Е30 316 со 75 кс ,со двете сум возел без проблем и подолги релации ..затоа барам СОЧУВАНО , не ми треба сила на мотор туку да биде одржувано и по можност од тука земено со реални км
 
Последно уредено:
Море шлакнати, не било битно ова не било битно ова шо кур вас ве боли шо му е битно на чоеков, ете си сака баш е46 и знам зошто сака е46 затоа што си е стварно убо количе и еве според мене Е90 не му е ни близу во лепота како интериер така и надвор иако го има за 5000евра Е90ката.
Друже барај си E46 330D или 320D редизајн со новото моторче 150кс бомбона.
 
И ја бев нешто загреан за Е46 , читав по форуми дека поновите мотори N ne se добри Подобра верзија е 316 со М43 постариот мотор или дизел ама дизел се бучни ,мене лично Е46 Compact појќе ми фаќа око пократок е 425м седан се 4.5 м. ама и тие се озогласените Н мотори едино ако е подобар со 6 цилиндри 325 ti евентуално тоа би го земал со м54 мотор ама треба да се праша некој постручен.Незнам каков е закон за увоз дали можи да се увези од надвор .со кој еуро стандард .
 

Attachments

  • 44aea474db535611d8944102c951611a.jpg
    44aea474db535611d8944102c951611a.jpg
    117,4 KB · Прегледи: 23
  • 3791857728_d6cda5e3ef_o.jpg
    3791857728_d6cda5e3ef_o.jpg
    125,3 KB · Прегледи: 24
facelift-от 316 и 318 ги има N42 моторите 16 вентилски so valvetronic контрола на вентили и тие се зезнати за одржување ,, М43Б19 се 8 вентилски 1.6 и 1.8 со 105 и 115 кс и тие се поиздржливи и едноставни за сервис, Од 6 цилиндри М52 и М54 само што тие имаат подобри перформанси ама и трошат повеќе, плус кај нас 6 цилиндри ретко кој зема за културно возење и најголем дел се отепани ,,,за увоз од странство може само поновите 16 вентилски Н мотори и М54 6 цилиндри зашто се еуро 4 норма, само не сум сигурен дали може да се внесе постаро од 15 год иако има еуро 4 ,,,
 
Измери ја астрата на индустриска вага.
Можно е да е полесна 50-60кг од пропишаното ама не се замарај,сите Астри кородираат :D

Sent from my SM-G975U using Tapatalk
Пооо хуморов,да се искиниш од смеење.единствени Астри кои кородираат се од првата серија.Ама на Балканов предрасудите последни умираат.
 
Пооо хуморов,да се искиниш од смеење.единствени Астри кои кородираат се од првата серија.Ама на Балканов предрасудите последни умираат.
Извини што ти го сронив бисерот.
Астрите не рѓаат и не се расипуваат највеќе од сите коли во својата класа.
Дали сеа е ок?
 
facelift-от 316 и 318 ги има N42 моторите 16 вентилски so valvetronic контрола на вентили и тие се зезнати за одржување ,, М43Б19 се 8 вентилски 1.6 и 1.8 со 105 и 115 кс и тие се поиздржливи и едноставни за сервис, Од 6 цилиндри М52 и М54 само што тие имаат подобри перформанси ама и трошат повеќе, плус кај нас 6 цилиндри ретко кој зема за културно возење и најголем дел се отепани ,,,за увоз од странство може само поновите 16 вентилски Н мотори и М54 6 цилиндри зашто се еуро 4 норма, само не сум сигурен дали може да се внесе постаро од 15 год иако има еуро 4 ,,,

M43 e совршен мотор, али сите се скоро на плин и имаат накрцано преку 400 илјади па и више. Да најдеш некој добар е исто како еднорог да бараш. Не знам дали можеш да увезеш некој од странство, се наоѓаат по големиве држави зачувани, но баеѓи солени.
 
за увоз не може м43,, најдов едно со М43 мотор 316 тука ,прв газда со 46 000 поминато ама не го продава (Ч
 
Имам 320d дизел 1999, на изглед е топ и имам мењано филтри све како што треба.
Како што пиша имаш 16 години, оваа кола не е за тебе зашто е преопасна за почетници.
 
16 години имам БМВ Е36 -ка, немам јас 16 год (Ч, инаку барам само бензин 1.6, 1.8 или 2.0
 

Едно поздраво Е46 купе вака на слики ...
Само добар бандаж и вадиш М лепенките

Купето се секогаш поскапи, кабриото уште поскапи и поретки
Седанот се најбројни и најефтини

Пак размисли за 6 клипа бензин или за дизел 150 коња од фејслифт па нагоре
Колите на BMW посебно од 2007 па до 2015 се за одбегнување. Направени се набрзина моторите со фабрички грешки на ланчето (дури и во википедија ги пишува)

Кога ќе му де деси квар на електрониката, само bmw сервис може да му помогне а тоа ќе биде на цената на едно 10 годишно bmw.

Што не му ја кажеш вистината?
 
Колите на BMW посебно од 2007 па до 2015 се за одбегнување. Направени се набрзина моторите со фабрички грешки на ланчето (дури и во википедија ги пишува)

Кога ќе му де деси квар на електрониката, само bmw сервис може да му помогне а тоа ќе биде на цената на едно 10 годишно bmw.

Што не му ја кажеш вистината?
Тоа го знам јас и он веројатно за 177кс таа генерација, тоа се Е90 редизајн
Збориме конкретно за Е46 и тоа е темата
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom