БМВ Е46

  • Креатор на темата Креатор на темата mendieta
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
18 март 2015
Мислења
405
Поени од реакции
570
Возраст
34
барам БМВ Е46 316,318 или 320 само бензин.. седан или купе не е битно, во ЗАЧУВАНА состојба, за околу 4000 до 5000 еу. Предност да е земено од МКД
 
барам БМВ Е46 316,318 или 320 само бензин.. седан или купе не е битно, во ЗАЧУВАНА состојба, за околу 4000 до 5000 еу. Предност да е земено од МКД
За 20 годишна кола ќе даеш 5к? :eek:
 
Зошто ти треба тој специфичен модел? Да не планираш на арапи колекционери да го продаваш?
Кога купуваш кола обично не ти треба нешто толку специфично. Обично гледаш по тип, па по фирма...
 
Друже те поддржувам и јас имам Е46, ама не барај тука на форумов ... оди на фб во бмв клуб македонија или барај на оглас.

Не ти е добар изборов за бензинец зошто не се погодени ама пробај земи.

Тука на форумов ќе те тераат астра да купиш :)
 
Друже те поддржувам и јас имам Е46, ама не барај тука на форумов ... оди на фб во бмв клуб македонија или барај на оглас.

Не ти е добар изборов за бензинец зошто не се погодени ама пробај земи.

Тука на форумов ќе те тераат астра да купиш :)

астра х е десет пати подобра кола од тоа бемве, и јас сакав такво да земам кога купував кола. Али кое ѓубре се тие коли животот ќе ти се одмили а не пак купувањето. Преку 10 сум видел, крш до крш. Затоа и веќе и ги нема по патиштава толку пошто повеќето се у отпад.
 
астра х е десет пати подобра кола од тоа бемве, и јас сакав такво да земам кога купував кола. Али кое ѓубре се тие коли животот ќе ти се одмили а не пак купувањето. Преку 10 сум видел, крш до крш. Затоа и веќе и ги нема по патиштава толку пошто повеќето се у отпад.
Вози си ја астрата и не пробувај бмв
Ако си сакал да купиш ефтино канти се да
Иначе споредбата ти е смешки
 

Едно поздраво Е46 купе вака на слики ...
Само добар бандаж и вадиш М лепенките

Купето се секогаш поскапи, кабриото уште поскапи и поретки
Седанот се најбројни и најефтини

Пак размисли за 6 клипа бензин или за дизел 150 коња од фејслифт па нагоре
 

Едно поздраво Е46 купе вака на слики ...
Само добар бандаж и вадиш М лепенките

Купето се секогаш поскапи, кабриото уште поскапи и поретки
Седанот се најбројни и најефтини

Пак размисли за 6 клипа бензин или за дизел 150 коња од фејслифт па нагоре
1633863007565.png
16 годишно БМВ со 180 000, ахам и од баба е возено :pos:
 
Прегледај го приврзокот 309540
16 годишно БМВ со 180 000, ахам и од баба е возено :pos:
Купив рено од околу 2000 евра од 2006 год.
Одма совет-глеј да не купиш хаварисани возила без документи..
Глеј да не има белези по стаклата. Нов интериер. Нова боја. Нови делови од моторот. Да не е ресетирана километражата...
 
Последно уредено:
астра х е десет пати подобра кола од тоа бемве, и јас сакав такво да земам кога купував кола. Али кое ѓубре се тие коли животот ќе ти се одмили а не пак купувањето. Преку 10 сум видел, крш до крш. Затоа и веќе и ги нема по патиштава толку пошто повеќето се у отпад.
Измери ја астрата на индустриска вага.
Можно е да е полесна 50-60кг од пропишаното ама не се замарај,сите Астри кородираат :D

Sent from my SM-G975U using Tapatalk
 
Имам Е30 и Е36 , барам уште Е46 да заокружам колекцијата ама пишав дека барам во зачувана состојба со големи букви затоа и не барам под 3000 еу
 
Измери ја астрата на индустриска вага.
Можно е да е полесна 50-60кг од пропишаното ама не се замарај,сите Астри кородираат :D

Sent from my SM-G975U using Tapatalk

која рѓа, цела кола е поцинкован лим, бемвето има големи шанси да е зарѓано
 
Купив рено од околу 2000 евра од 2006 год.
Одма совет-глеј да не купиш хаварисани возила без документи..
Глеј да не има белези по стаклата. Нов интериер. Нова боја. Нови делови од моторот. Да не е ресетирана километражата...
Со хаварисани е исто за сите производители.
Не секогаш се познаваат од надвор, може да треба да се стави на дигалка за да видиш дали била „извлекувана“, челните лимови кога ќе отвориш хауба, горе кровот дали е добра линијата (ако е тумбана генерално може да забегува некаде, сериските броеви на стаклата и кога се произведени...
На крај на денот ако било удрено само крило може да нема никаков проблем. Јас го чукнав крилото и го променив (само пластиката), али моторот спие и нема да има гајле ушт минимум 150 000 километри. И во иднина кога би купувал пак најмногу би внимавал на мотор/мењач, а после тоа на козметичкиот дел.
 
Со хаварисани е исто за сите производители.
Не секогаш се познаваат од надвор, може да треба да се стави на дигалка за да видиш дали била „извлекувана“, челните лимови кога ќе отвориш хауба, горе кровот дали е добра линијата (ако е тумбана генерално може да забегува некаде, сериските броеви на стаклата и кога се произведени...
На крај на денот ако било удрено само крило може да нема никаков проблем. Јас го чукнав крилото и го променив (само пластиката), али моторот спие и нема да има гајле ушт минимум 150 000 километри. И во иднина кога би купувал пак најмногу би внимавал на мотор/мењач, а после тоа на козметичкиот дел.
Има разлика измеѓу хаварисана и удрена. Мојата е удрена-2 вдлабнатини од десно...
Хаварисана би била целосна реконструкција. Моторот супер...некои ситнурии лапсус..
 
барам БМВ Е46 316,318 или 320 само бензин.. седан или купе не е битно, во ЗАЧУВАНА состојба, за околу 4000 до 5000 еу. Предност да е земено од МКД
Ostaj gi ovie tojotashive shto ti zborat, od niv dali eden se vozel vo kola so >150 ks
316 318 i 320 se preslabi motori da go osetish pravoto E46. Baraj 330i benzinec sto ne e cipiran ili so dodavani chargeri. A ako ti planiras da gi krevas slabive motori so supercharger, auspuh, cip racunaj +10K eur.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom