Бензин vs Дизел

  • Креатор на темата Креатор на темата Evo XII
  • Време на започнување Време на започнување
Има врска со подесување затоа што тие 10% намалена калоричност можеш да ги компензираш со местење да вбризгаш повеќе плин со тоа автоматски ќе добиеш и поголема потрошувачка

A што се однесува на дизел на плин односно метан, летово имав прилика да одам на пракса во Плимонт. Имаа направено дизел возило Mitshubishi L200 со 2,5литарски дизел мотор да функционира на плин а потоа и на метан. Од тоа што видов и пробав можам да кажам дека со плинот односно метанот, се добива поживо и поснажно возило затоа што се овозможи 99% согорување на нафтата и автоматски со ова се намали потрошувачката(поради тоа што за иста снага немораш толку да го стискаш). Инаку овие системи не работат само на плин односно метан туку во всисаниот воздух се додава плинот/метанот и тој го потпомогнува согорувањето односно овозможува нафтата целосно да се искористи. Тоа е тоа во кратки црти ако некој повеќе го интересира нешто нека праша. Овие системи можат да се монтираат на најобичен дизел па се до најмодерните системи
 
Има врска со подесување затоа што тие 10% намалена калоричност можеш да ги компензираш со местење да вбризгаш повеќе плин со тоа автоматски ќе добиеш и поголема потрошувачка

A што се однесува на дизел на плин односно метан, летово имав прилика да одам на пракса во Плимонт. Имаа направено дизел возило Mitshubishi L200 со 2,5литарски дизел мотор да функционира на плин а потоа и на метан. Од тоа што видов и пробав можам да кажам дека со плинот односно метанот, се добива поживо и поснажно возило затоа што се овозможи 99% согорување на нафтата и автоматски со ова се намали потрошувачката(поради тоа што за иста снага немораш толку да го стискаш). Инаку овие системи не работат само на плин односно метан туку во всисаниот воздух се додава плинот/метанот и тој го потпомогнува согорувањето односно овозможува нафтата целосно да се искористи. Тоа е тоа во кратки црти ако некој повеќе го интересира нешто нека праша. Овие системи можат да се монтираат на најобичен дизел па се до најмодерните системи

Значи обогатувате го воздухо. А дотоко на плин дек го ставате? Пред или после Турбото? Ако е после турбото, нема ли губиток на притисок?
 
Има варијанта да се стави и пред и после турбото ние избравме после турбото, нема никаков губиток на притисок.
mitsubishil2002008god3455.jpg

mitsubishil2002008god3456.jpg
 
Fiat Bravo 1.4 TJet :) Брз автомобил за мој вкус, а потрошувачката ми е прифатлива.
Имав Seat Leon 1,4 мултиџет инџекшн во исто време кога го тркалав и голфот 3 дизел. Искрено ќе ти казажам дека Голфот3 со најобичен атмосферски дизел агрегат беше многу потемпераментен од Сеатот Леон бензинец 1,4 мултиџет. За Bora-ва што ја тркалам сега не ни праа муабет.
-Не држи вода тој муабет. Денес нештата се многу сменети во однос дизел-бензинец во корист на дизелите. Башка, ако веќе сакаш и си мераклија на спортско возење и адреналин, не се задоволувај со половични или едвај 3/8ски решенија. Воси спортско ауто како што е Porsche, Lamborghini, Ferrari...-Во тој случај муабетов нема ни да те допре, камо ли пак да те засегне. Доколку не можеш тоа да си го дозволиш, крпи се со тоа што имаш и не кревај врева дека возиш којзнае колку моќен бензинец.
--- надополнето: 30 декември 2012 во 05:02 ---
Tоа нема врска со карбуратори или системи за убризгување, тоа е чиста математика и физика
Плинот има помала зафатнина од бензин, така да отприлика 20% плус плин влегува во зафатнина која би ја завзел бензинот или во пракса, секој такт на моторот троши за околу 20% плус плин од колку бензин

Плинот има за некои 10% помала калорична вредност при согорување од бензинот така да и знагата (енергијата) која ја дава 1 литар плин е помала од 1 литар бензин. така да при секој такт, плин даа за 10% помалце енергија од колку бензин

Значи нема врска од подесувања или систем на убризгувања тоа е од самите карактеристики на плинот
Лет, јас зборам од искуство, не напамет или пак од некакви табеларни пресметки. Со Фиат 132, со карбуратор, плин ми арчеше 14 литри на 100 км. Бензин ми арчеше 12, ама одеше за околу 30% потемпераментно и крајната брзина му беше знатно поголема.
Сеат Леон, мултиџет инџекшн со комјутеризиран плински уред бензин трошеше 7 литри на 100 км на отворен пат, додека плин едвам 6! Имаше ептен мала разлика во забрзувањето додека крајната брзина остана иста како кај бензинот 175км на час.
Кажувај теории колку сакаш, мојата пракса е оваа што ја изложив.
 
Лет, јас зборам од искуство, не напамет или пак од некакви табеларни пресметки. Со Фиат 132, со карбуратор, плин ми арчеше 14 литри на 100 км. Бензин ми арчеше 12, ама одеше за околу 30% потемпераментно и крајната брзина му беше знатно поголема.
Сеат Леон, мултиџет инџекшн со комјутеризиран плински уред бензин трошеше 7 литри на 100 км на отворен пат, додека плин едвам 6! Имаше ептен мала разлика во забрзувањето додека крајната брзина остана иста како кај бензинот 175км на час.
Кажувај теории колку сакаш, мојата пракса е оваа што ја изложив.

Те лажат бе, математика е тоа и физика (освен ако не возиш со колата низ некој паралелен универзум каде важат други правила.
Кога на мало дете би објаснувал вака би го прашал. ако некоја количина плин дава 20% помала енергетска вредност од иста количина бензин - од каде му на твојата кола енергија да ја надокнади таа разлика (за да оди и има иста снага а со 20% помала енергија која му ја дава горивото)? Тој едноставен принцип го имаш секаде, кај некои видови дрва за огрев па на пример со бука ќе ти треба 12 кубици а со даб 10 за да се грееш исто, или со јаглен место 3 тѕона висококалоричен јаглен ќе ти треба 5 тона пониско калоричен за да добиеш иста температура - енергија. Да беше како што велиш ти , сите ќе земаа поефтини огреви горива... а би добивале иста енергија.

Инаку таа “разлика“ која ти ја велиш може да е и до неисправност на мотор при работа со бензин, знам јас за еден таков случај на пежо мислам 307 али не сум сигурен кога му се намали потрошувачка кога стави плин па се утврди после дека имала колата мана при работа со бензин. Ти немаш супер плински уред имаш мана на мотор при работа со бензин ако тврдиш дека на плин помалце ти троши а исти перформанси имаш.
 
Значи ако барем малку имате познавање во автомобилската технологија,а гледам сите сте инженери по аво механика:):) има логично објаснување за горе споменатиот пример....

LPG или плин во контакт со надворешниот воздух веднаш се претвора во од течна во гасна агрегатна состојба.Затоа мора да биде под притисок за да биде во течна состојба,така?

Кај постарите системи на плин плинот се доведуваше со едно обично цевче во самиот карбуратор,додека повештите дури изработуваа плочки под карбураторот,а трети и ги бушеа карбураторите.Поради едноставниот начин на дистрибуција на плин во моторот,доагаше до загуба т.е испарување на истиот и затоа карбураторските системи качуваа од 15-30%потрошувачка на плин

Кај компјутеризираните системи за плин,знали за MPFI системот е сосема поинаков,значи плинот се вбризгува практично во течна состојба,затоа и тие системи се поскапи,а партизанските комбинации на истиот доага до прскање на усисната грана(пластика)поради детонацијата што ја создава истот.

Е сега бидејки новите возила имаат еден куп елетроника,едната и најбитната е ECU(Electonic Control Unit),или мозокот каде се собираат сите информации од сензорите во моторот и ECU ги дава најдобрите параметри за негова нормална работа.При поставување на плинскиот уред прво што се случува е се пали сијаличката check engine бидејки ламбда сондата на излез од издувна грана а ги има 2 или 3 во зависност од моделот,укажува на поинаква(посиромашна смеса) и го вклучува самото ECU во сервисен мод....

Најчесто никој не сака да се плетка таму,па затоа и е најлесно да се збогати смешата(да се пушти повеке плин) и проблемот е решен.Но фабричките подесени мотори на плин имаат други параметри за работа на плин.Сите ке кажат...не е така....Но со дотур на повеке плин до некаде се решава проблемот,зошто и многу плин не е за моторот добро.

Со новите параметри се подесува количината плин-воздух и возилото работи најнормално,дури и во гореспоменатиот случај има и намалување на потрошувачката ако е се подесено како што треба....

На сите изгледа чудно,посебно на стручњаците од механика,но на крај ако не лаже нас се залажува и самиот себе.

Јас имам видено Југо 55 со карбураторски систем дека троши 9литри плин..Ми верувате ли????
 
Јас имам видено Југо 55 со карбураторски систем дека троши 9литри плин..Ми верувате ли????

Имам видено и со потрошња од 4 литри но повеќе од 40 не одеше
 
Најважната работа е да се подеси смесата плин-воздух биде 96% идеална за оптимално согорување......Затоа кај постарите карбураторски системи имаше голема загуба во дистрибуција на плин како и смесата плин-воздух беше подесувана од гутуре:icon_lol:(на увце:icon_lol:)........

Сега со новата технологија е полесно.....Ке се приклучи возилото на дијагностика и нема никакви проблеми
 
Има врска со подесување затоа што тие 10% намалена калоричност можеш да ги компензираш со местење да вбризгаш повеќе плин со тоа автоматски ќе добиеш и поголема потрошувачка
Всушност разликата во калоричноста е скоро 30% но плинот подобро согорува и има повеќе октани од бензинот па разликата е некои 15-20%
 
Имав Seat Leon 1,4 мултиџет инџекшн во исто време кога го тркалав и голфот 3 дизел. Искрено ќе ти казажам дека Голфот3 со најобичен атмосферски дизел агрегат беше многу потемпераментен од Сеатот Леон бензинец 1,4 мултиџет. За Bora-ва што ја тркалам сега не ни праа муабет.
-Не држи вода тој муабет. Денес нештата се многу сменети во однос дизел-бензинец во корист на дизелите. Башка, ако веќе сакаш и си мераклија на спортско возење и адреналин, не се задоволувај со половични или едвај 3/8ски решенија. Воси спортско ауто како што е Porsche, Lamborghini, Ferrari...-Во тој случај муабетов нема ни да те допре, камо ли пак да те засегне. Доколку не можеш тоа да си го дозволиш, крпи се со тоа што имаш и не кревај врева дека возиш којзнае колку моќен бензинец.

Значи точно знаев каков одговор ќе добијам од тебе уште кога го пишував постот. Приметив дека во пола од одговорите во овој подфорум за автомобилизам, ти лечиш комплекс на супериорност во однос на другите :icon_lol: Убаво си пишав јас - брз автомобил за МОЈ вкус :) Ако ова не можеш да го соџвакаш, јбг...

„Воси спортско ауто како што е Porsche, Lamborghini, Ferrari...“ не знам дали да плачам или да се смеам на оваа реченица.

И бидејќи си дизел човек (во една претходна тема сватив дека е безполезно да се расправаш со форумаш што вози 1.9тди од ВАГ)- тука јас ќе престанам да дебатирам веќе за бензин и дизел, ти можеш да си реплицираш до смрт :)

Мислам не дека имам нешто против дизелите или 1.9 тди - напротив, и јас имам шкода 1.9тди ;), но имам проблем против таквиот тип на луѓе на форумот како тебе со кои едноставно НЕМА ШАНСА да се разбереш бидејќи тебе ти е убава друга кола освен гољф со 600.000км, а све ново - нормално не чини...

А за крај - Среќна Нова 2013 :cool:
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: Lu5
^
Се служувам со тебе. Забележав дека има многу такви фанатици, не само на овај форум. Си зацртал дека TDI е најдобар и толку. CDI од Мерцедес не чини за нив ама TDI „најбоље“
 
Значи точно знаев каков одговор ќе добијам од тебе уште кога го пишував постот. Приметив дека во пола од одговорите во овој подфорум за автомобилизам, ти лечиш комплекс на супериорност во однос на другите :icon_lol: Убаво си пишав јас - брз автомобил за МОЈ вкус :) Ако ова не можеш да го соџвакаш, јбг...

„Воси спортско ауто како што е Porsche, Lamborghini, Ferrari...“ не знам дали да плачам или да се смеам на оваа реченица.

И бидејќи си дизел човек (во една претходна тема сватив дека е безполезно да се расправаш со форумаш што вози 1.9тди од ВАГ)- тука јас ќе престанам да дебатирам веќе за бензин и дизел, ти можеш да си реплицираш до смрт :)

Мислам не дека имам нешто против дизелите или 1.9 тди - напротив, и јас имам шкода 1.9тди ;), но имам проблем против таквиот тип на луѓе на форумот како тебе со кои едноставно НЕМА ШАНСА да се разбереш бидејќи тебе ти е убава друга кола освен гољф со 600.000км, а све ново - нормално не чини...

А за крај - Среќна Нова 2013 :cool:
Никогаш не застапувам став за каков ме обвинуваш. Напротив, сметам дека кога е некој задоволен од некој модел си има свои причини зошто е така. Но, кога веќе зборуваме за она кое ти на почеток го спомна а тоа е брзината и забрзувањето а возиш тоа што возиш и велиш дека избираш бензинец, извини, малку ми е несфатливо и нелогично твоето тврдење и елаборирање на твојот избор. Заради тоа ти реков дека ако сакаш спортско возење, набави си спортско ауто. Се друго што е во некоја друга класа освен спортската, не е возило за спортско возење.
--- надополнето: 31 декември 2012 во 00:06 ---
^
Се служувам со тебе. Забележав дека има многу такви фанатици, не само на овај форум. Си зацртал дека TDI е најдобар и толку. CDI од Мерцедес не чини за нив ама TDI „најбоље“
Не е само технолошкото решение во прашање кога формирам општа оценка за некој модел. Конкретно кај CDI системите има еден друг момент кој мене никако не ми се допаѓа. На пример изгор скапите делови. Ако за TDI купуваш дизна за 30-тина евра, за CDI e малку повеќе од 10 пати поскапа! А со квалитетот на нашите горива тешко можам да си дозволам таков ризик да заебам дизна од 300-400 евра.
 
Не е само технолошкото решение во прашање кога формирам општа оценка за некој модел. Конкретно кај CDI системите има еден друг момент кој мене никако не ми се допаѓа. На пример изгор скапите делови. Ако за TDI купуваш дизна за 30-тина евра, за CDI e малку повеќе од 10 пати поскапа! А со квалитетот на нашите горива тешко можам да си дозволам таков ризик да заебам дизна од 300-400 евра.
Не зборуваме за цена и одржување, туку за перформанси и издржливост.
 
Не зборуваме за цена и одржување, туку за перформанси и издржливост.
Od 2000 nagore mercedesite se kršovi,izdržlivost 0. Se znae od mercedes sto e napraveno kako sto treba, 220D,250TD,290TD,300D.Drugo ič ne bi ni gledal,CDI nitu pod razno ne.
CDi se komonrail,vo Makedonija nema nafta za takvi motori. Drugar si uveze vito cdi edna vreka pari frli za popravki i ne go sredija kako što treba i na kraj go šitna. Krš neviden.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom