Има врска со подесување затоа што тие 10% намалена калоричност можеш да ги компензираш со местење да вбризгаш повеќе плин со тоа автоматски ќе добиеш и поголема потрошувачка
A што се однесува на дизел на плин односно метан, летово имав прилика да одам на пракса во Плимонт. Имаа направено дизел возило Mitshubishi L200 со 2,5литарски дизел мотор да функционира на плин а потоа и на метан. Од тоа што видов и пробав можам да кажам дека со плинот односно метанот, се добива поживо и поснажно возило затоа што се овозможи 99% согорување на нафтата и автоматски со ова се намали потрошувачката(поради тоа што за иста снага немораш толку да го стискаш). Инаку овие системи не работат само на плин односно метан туку во всисаниот воздух се додава плинот/метанот и тој го потпомогнува согорувањето односно овозможува нафтата целосно да се искористи. Тоа е тоа во кратки црти ако некој повеќе го интересира нешто нека праша. Овие системи можат да се монтираат на најобичен дизел па се до најмодерните системи
A што се однесува на дизел на плин односно метан, летово имав прилика да одам на пракса во Плимонт. Имаа направено дизел возило Mitshubishi L200 со 2,5литарски дизел мотор да функционира на плин а потоа и на метан. Од тоа што видов и пробав можам да кажам дека со плинот односно метанот, се добива поживо и поснажно возило затоа што се овозможи 99% согорување на нафтата и автоматски со ова се намали потрошувачката(поради тоа што за иста снага немораш толку да го стискаш). Инаку овие системи не работат само на плин односно метан туку во всисаниот воздух се додава плинот/метанот и тој го потпомогнува согорувањето односно овозможува нафтата целосно да се искористи. Тоа е тоа во кратки црти ако некој повеќе го интересира нешто нека праша. Овие системи можат да се монтираат на најобичен дизел па се до најмодерните системи