Автомобили кои ги моторизираа македонските граѓани!

  • Креатор на темата Креатор на темата Volkswagen
  • Време на започнување Време на започнување
a_citroen_diane_22.jpg


Бујрум Гижо
 
Абе ајде...класика е тоа. She will be punished by the Car Gods! hahaha
 
Скоро сите овие Татко ми ги возел, и ги имал, прави класики :))) значи освен голфот, тоа веќе на времето беше аристократија
 
Уууу...значи јас сеа возам аристократска кола...маме му **** :) хаха

Абе ми се прај ќеф за старо количе од овие наведените...ама со делови се слаби...упм!
 
зар се истребиле веќе?

до пред неколку години не беше проблем
 
За Дијана?
Абе има...ама...не нови делови. А и да има (што сигурно има) еден дел е поскап од цела кола:) хехехе
 
Volkswagen напиша:
Сите дизајнери се и индустриски дизајнери. Нема врска тоа дека дизајнира тркала!- не гуми има разлика....
Што има разлика помеѓу тркала и гуми?
 
Тркалото е бандашот...а гумата е пневматикот!
 
Volkswagen напиша:
Тркалото е бандашот...а гумата е пневматикот!
Па баш затоа те прашав, зашто Џуџаро дизајнира гуми за Вредештајн.
 
Volkswagen напиша:
За Дијана?
Абе има...ама...не нови делови. А и да има (што сигурно има) еден дел е поскап од цела кола:) хехехе
Ах не се наоѓа кај Фердо појќе ефтини делој? Имаше тој се и сешто на времето..
 
Заборавивме на Москвич!

И овие тенкови беа честа појава!
Кон крајот на 80-тите моделот Алеко беше евтин и популарен. Настанат на основата на Талбот(Симка) 1307 од 70-тите!
 
Москвич пропадна 2002 година...
Алеко е последниот модел. Точно на база на Симката...
Него во него инсталираа дизел мотори од Ford така што повеќе се исплаќаше да купите со Форд мотор :)

Иако не го моторизираа во дотолкав степен македонските граѓани, на исто рамниште со Wartburg ама еве ...еден tribute за нив!


bb_37863.jpeg
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom