Автобуска несреќа во Бугарија

  • Креатор на темата Креатор на темата Lurtz
  • Време на започнување Време на започнување
Ако овој автобус немал лиценца за меѓународен транспорт, факт што го потврди и Министерството за транспорт, се наметнува следното прашање: Како овој автобус поминал граница?

Сеа на Телма еден тртомуд објаснува дека на граница не се проверуваат тие работи и декa воопшто немале овластувања за тоа граничарите.

А кога ќе видиш па кои земји ги проаѓа тој автобус па пичку матер :icon_lol: :icon_lol:
 
А зашто шоферот не отворил врати, откажала електрониката или...?
нели хидраулика е на вратите ???
туку блгарите нешто кажааа дека 2 возача имало, ама и 2та загинале ( изгореле)???
 
Нека почиваат во мир, страшно
Најмалку 46 лица загинаа во тешка сообраќајна несреќа во која се запали македонски автобус на автопатот „Струма“, јави БГНЕС.
Бог да ги прости.
 
Којзнае, брзо било, веројатно имало и повредени, расфрлани патници, можеби и шоферот.
И не ми е јасно како дечкото видел дека возачот спие а седел на последното седиште...:toe:

нели хидраулика е на вратите ???
туку блгарите нешто кажааа дека 2 возача имало, ама и 2та загинале ( изгореле)???

Во секој случај имале време да стиснат две дугмиња но веројатно од првиот удар откажало сѐ.
 
Единствениот виновник за несреќата е лошо проектираниот пат/автопат. Погледнавте ли бугарската анализа на снимката од дрон? Лошо поставено острово, лошо обележено острово...едноставно патот те води да си држиш ивица во десна страна а на сред пат острово. Знак за разделувањето на островото поставен на висина 2 метри наместо на 30 цм од препреката...мамицата апашка, слично се работи и ден денес, неквалитетно, без почитување на стандарди...сте го поминале ли скоро автопатот Миладиновци-Штип? Само чекам кога ваква слична несреќа ќе се случи на тој автопат...на двата превои Рафинерија-Коњари и на оној највисокиот пред Свети Николе на местото каде завршува угорницата наместо да се укинува третата лента а тоа е всушност лентата за паркирање која на угорницата е пуштена како лента за сообраќај за бавни возила тие го обележале автопатат така да ја укинуваат најбрзата лева лента и ги насочуваат возилата од најбрзата лента да се престројуваат десно на побавните ленти за после 50-100 метри сите ленти да се престројуваат наново во лево кон побрзите ленти. И нема стручњак тоа да го види и да го коригира...
Дека е лошо проектиран тоа дел од патот е факт. Тоj и нема статус на автопат и брзината е ограничена до 90 km/h. Изведувач е бугарско-македонски конзорциум.
 
А како смеат така да носат нафта у туби не ми е јасно?
Друго, нафта не се пали така лесно и не ми се верува дека е од искрење предизвикано од лизгање по банкина.

Ништо чудно ова да е експлодирана плинска боца што довело и до палење на нафтата за така брзо све да изгори.
 
И не ми е јасно како дечкото видел дека возачот спие а седел на последното седиште...:toe:



Во секој случај имале време да стиснат две дугмиња но веројатно од првиот удар откажало сѐ.

Видел како автобусот фатил да оди на десно.

Тоа делењето на траките на автопат исто е збунувачки, меѓутоа не им е прв пат, редовно патуваат.
 
А како смеат така да носат нафта у туби не ми е јасно?
Друго, нафта не се пали така лесно и не ми се верува дека е од искрење предизвикано од лизгање по банкина.

Ништо чудно ова да е експлодирана плинска боца што довело и до палење на нафтата за така брзо све да изгори.
Што се прави муабет претходно ? Кој може нив да им каже што смее што не смее, секира ќе ти извади, а згора на тоа и тие што изгореа ќе скокнат да го бранат.
 
Не мора да значи дека заспал и малку е нереално после пауза веднаш да заспие. На десно може да фати ако се збуни.
 
А како смеат така да носат нафта у туби не ми е јасно?
Друго, нафта не се пали така лесно и не ми се верува дека е од искрење предизвикано од лизгање по банкина.

Ништо чудно ова да е експлодирана плинска боца што довело и до палење на нафтата за така брзо све да изгори.
Се пали ако се погодат условите, температурата.
Од парно не од искри.
 
Ке им се одземела лиценцата на беса, јак курац. Ќе се преименува у Арменд Турс и ќе си ги пребаци возилата. Ко што немал документи ова треба затвор да се склопи за одговорни лица од фирмата и граничен прелаз што дозволил да искочи од земјава.
 
Сега кога ќе ги пратат експертите од ДУИ, има одма да откријат што е причината.
Да резимираме - за Ласкарци беше шоферот, за болницата кабелот, а за ова, верувам дека барем дел од кривицата ќе ја има патот, односно тие кои го проектирале.

Ако. Кој не учи, ќе повторува вака, во недоглед.
 

Овде во оваа заштитна ограда на сред пат е нареден македонскиот автобус. Овој пат го одам секоја вечер, обично во темница, на враќање дома. Има две делници во кои сум многу внимателен, затоа што лежи патот - оваа и другата, километар понатаму, на излезот кон Старо Село. Ако човек во темница ја следи десната гранична линија на патот, на овие две точки интуитивно доаѓа да го фати отстапувањето, кое во овој случај е паркинг. Потребна е волја да се остане на левата страна. Обележјето - десната лента за итни случаи - нагло исчезнува надесно и ако вашата патека е непозната, рацете сами се вртат десно. Дури и следното такво отстапување е понепријатно бидејќи е во кривина. Ги поминав стотици пати и секој пат претпочитам да бидам на левата лента и да ја следам левата ознака отколку десно. Инаку, патот таму е во перфектна состојба, но практично сум сигурен дека возачот тргнал по десната рестриктивна лента и немал време да разбере дека оди на паркинг. Сум имал барем 5-6 блиски несовпаѓања со оваа заштитна ограда од веројатно 1000 преминувања. Знам дека е таму, знам дека има проблем во темнината да се процени растојанието помеѓу неа и платното, а сепак ми се случило да поминам низ засенченото.



На прв поглед се чудев за банкината на сред пат, човеков добро објаснил.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom