Авто огласи (интересни возила за продажба)

  • Креатор на темата Креатор на темата JeepMkd
  • Време на започнување Време на започнување
Ако според тебе се луди овие кои реставрираат/тјунираат Југо тогаш се луди и германците кои реставриираат/тјунираат Голф 1 кое стана култно возило во Германија. Иста работа е Голфот ја моторизираше Германија, Југото нашите простори.

Нема врска не се натегам, сум налетал на милион кои размислуваат како тебе што е ОК, само некои факти се трудам да посочам. Како пример Југовците горе дури ни во онаа од 300КС не се вложени над 10 000евра, а добиен е расен тркач со 4 сек до 100км/х којшто може да се држи на едно порше.

Како прост пример само ќе наведам ако на трка од 402м се постави Југо од 150КС, потребно е БМВ 5 од 300КС да му се држи. Проста физика однос меѓу маса и сила. :toe:
 
Абе едно се бројките споредени на маса со моливче на хартија...

А друго е ти да ми споредуваш Југо и Голф 1... :toe:

Мислам дека со оваа споредба најдобро да ја завршиме дискусијава, нема потреба повеќе од муабети.
 
Абе едно се бројките споредени на маса со моливче на хартија...

А друго е ти да ми споредуваш Југо и Голф 1... :toe:

Мислам дека со оваа споредба најдобро да ја завршиме дискусијава, нема потреба повеќе од муабети.

Океј
 
Браво за темата.

Мене ми се бендисува ептен Фиатов. Изгледа супер. Сигурно е моторот е во одлична состојба, ретко кој би го дотерал така надвор а да не го среди и моторот. На едно место пишува 5000 а на друго 500, ама не верувам дека за 500 би го продал, само бојата му е толку. Штом пишал дека цената не е фиксна, можеби би одел до кај 4000, а ако некој знае да се ценка и до 3 и пол. Како и да е, одлично количе.

2bad0757-643a-4fbc-929b-314c0b8b14c.jpg

колава ја гледам паркирана во капиштец, кај министерство за финансии

стварно е убава
 
Ако според тебе се луди овие кои реставрираат/тјунираат Југо тогаш се луди и германците кои реставриираат/тјунираат Голф 1 кое стана култно возило во Германија. Иста работа е Голфот ја моторизираше Германија, Југото нашите простори.
Да не беше Бубата возило што ја моторизираше Германија?

Како и да е, кој што си има мерак тоа си средува. Неможеш човек со сила да го натераш да прави ова или она.
 
Да не беше Бубата возило што ја моторизираше Германија?

Како и да е, кој што си има мерак тоа си средува. Неможеш човек со сила да го натераш да прави ова или она.

Паралелата ми беше

Буба - Фичо
Голф - Југо

Голфот ја продолжи успешната приказна на Бубата.

Не се трудам јас никого да убедам да прави ништо. Само велам дека Југото е доста погодно за тјунинг само некои тоа неможат да сватат. НА ШРАФ повторувам на шраф пасуваат дури до 3 пати посилни мотори од сериските, на шраф пасуваат многу поквалитетни делови од Фиат/Ланча, на шраф оди засилено прошрен трап... Меѓутоа некој очиглено не разликува тјунинг од стајлинг
 
Лично не би инвестирал во Југо.... многу имам желба да го направам Датсунов што го имам, ама пусти финансии секогаш се малку..... Има други приоритети во животот. Нема пари за хоби.

Инаку ќејф е да се повозиш во такво нешто

datsunii1.jpg


Колку пари би коштало една квалитетна фарба и бандажи + гуми да се среди вака количево?
Освен тоа би ми требало комплетен ремонт, амортизери, средување на предницата и некои custom седишта.
 
Колку пари би коштало една квалитетна фарба и бандажи + гуми да се среди вака количево?
Освен тоа би ми требало комплетен ремонт, амортизери, средување на предницата и некои custom седишта.

Квалитетно фарбање чини околу 600-700 евра за акрил и 800-900 евра за металик со се подготовка и пескарење. Јас би одел на некој олд-скул бандаж што на старо би можел да се најде до 200 евра и потоа само фино да се полира за да му се врати сјајот и да се излакира.

Гуми зависи кои ставаш. Цените многу варираат во зависност од произведувачот, но и од профилот (јас не би одел на многу низок профил поради катастрофалните улици и поради што есктра стои и повисок профил на старите коли).

За ентериерот побарај тапацери кои се занимаваат со тоа најчесто се постари луѓе стари мајсори. За механиката распрашај се да не пасува нешто од друга кола или пак ако сакаш стриктно оригинал, тогаш барај стари Датсуни или нарачувај деливи преку e-bay. Хромирање можеш да извршиш кај некои наши фабрики во Скопје или Куманово.

Ако успееш да ја реставрираш секоја чест, овие коли посебно што поретки имаат некоја своја магија:salut:
 
Квалитетно фарбање чини околу 600-700 евра за акрил и 800-900 евра за металик со се подготовка и пескарење. Јас би одел на некој олд-скул бандаж што на старо би можел да се најде до 200 евра и потоа само фино да се полира за да му се врати сјајот и да се излакира.

Гуми зависи кои ставаш. Цените многу варираат во зависност од произведувачот, но и од профилот (јас не би одел на многу низок профил поради катастрофалните улици и поради што есктра стои и повисок профил на старите коли).

За ентериерот побарај тапацери кои се занимаваат со тоа најчесто се постари луѓе стари мајсори. За механиката распрашај се да не пасува нешто од друга кола или пак ако сакаш стриктно оригинал, тогаш барај стари Датсуни или нарачувај деливи преку e-bay. Хромирање можеш да извршиш кај некои наши фабрики во Скопје или Куманово.

Ако успееш да ја реставрираш секоја чест, овие коли посебно што поретки имаат некоја своја магија:salut:

Врти сучи без 3000 евра не ни се помислува на квалитетен резултат. За почеток можам само да ставам бандажи и да го средам ентериерот а за другото ќе почека.
 
Врти сучи без 3000 евра не ни се помислува на квалитетен резултат. За почеток можам само да ставам бандажи и да го средам ентериерот а за другото ќе почека.
Јас би те посоветувал прво со корозијата се бори. Се друго се прави... Сепак ти си знаеш најубаво :smir:
 
Благодарам за советот. Да знаев јас најубаво немаше да барам совет
 
ХЕРЕ И'АМ....БИТЕ МЕ....
 
10000 лева плјус 23 вноски х 690лв!
Тоа би значело 10000 лева плус останати 23 рати по 690 лева...вкупно МНОГУ...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom