Assassin's Creed: Brotherhood

Член од
6 јуни 2009
Мислења
3.094
Поени од реакции
445
Ова што ми го кажа е цел на секоја компанија што прави видео игри и филмови, секако пред се затоа што носи многу повеќе профит.
Не е тоа цел на секоја компанија за в.игри и филмови оти ако беше така ние сите ќе бевме марионетки и робови кои нив им ги полнат џебовите. Ако самиот се означуваш така тогаш немој.

Ама од време навреме тоа се случува кај многу компании со одредени наслови и чим се случува треба да го осетиме и да го одбиеме.

Дури и AC1 па и AC2 може да биле со некоја дизајнерска цел и правени според неговата визија, а после издавачот најмил некој клошарски „дизајнер“ и му рекол аха ископирај го ова и смени го насловот и така да си тераме до 6.
 
A

Auditore

Гостин
Не е тоа цел на секоја компанија за в.игри и филмови оти ако беше така ние сите ќе бевме марионетки и робови кои нив им ги полнат џебовите. Ако самиот се означуваш така тогаш немој.

Ама од време навреме тоа се случува кај многу компании со одредени наслови и чим се случува треба да го осетиме и да го одбиеме.

Дури и AC1 па и AC2 може да биле со некоја дизајнерска цел и правени според неговата визија, а после издавачот најмил некој клошарски „дизајнер“ и му рекол аха ископирај го ова и смени го насловот и така да си тераме до 6.
Те сфаќам, секако дека ако нешто ми е одбивно нема да го играм, но досега АС сеуште не е во таа група на игри, можеби малку усраа со Братството но приказната е тука, уште поинтересна и верувам дека Разоткривање ќе пружи многу повеќе, а и многу нови елемнти има во секое продужение па не би рекол дека е ископирано, да речеме дека збориме за CoD или NFS Shift тогаш те разбирам, за АС сеуште е рано да ја тагирам како таква.
 

-={K-O-R-U-N}=-

Wanna play a game?
Член од
14 февруари 2007
Мислења
13.045
Поени од реакции
3.301
Не е тоа цел на секоја компанија за в.игри и филмови оти ако беше така ние сите ќе бевме марионетки и робови кои нив им ги полнат џебовите. Ако самиот се означуваш така тогаш немој.

Ама од време навреме тоа се случува кај многу компании со одредени наслови и чим се случува треба да го осетиме и да го одбиеме.

Дури и AC1 па и AC2 може да биле со некоја дизајнерска цел и правени според неговата визија, а после издавачот најмил некој клошарски „дизајнер“ и му рекол аха ископирај го ова и смени го насловот и така да си тераме до 6.
Едно е да мразиш (на детски: хејташ) игра, друго е да знаеш дека не си во право.

Во случајов, ти не си во право. Ако AC нема(ат) приказна, тогаш не постои игра со приказна.

И треба да правиш разлика од копи-пејст игра со различен наслов, и од игра која има ОДЛИЧНА ПРИКАЗНА за која е премалку еден дел за да се долови правото чувство и начинот
на раскажување и разбирање на приказната.
 
Член од
6 јуни 2009
Мислења
3.094
Поени од реакции
445
И треба да правиш разлика од копи-пејст игра со различен наслов, и од игра која има ОДЛИЧНА ПРИКАЗНА за која е премалку еден дел за да се долови правото чувство и начинот
на раскажување и разбирање на приказната.
Ахаааа... до чувството било.

И не е доволен 1, не се доволно 2, не се 3, треба четириии за да се долови „чувствоТО“.

Да ти кажам нешто. Во игра сите чувства што се јавуваат се резултат на играњето, на работата, а не на некоја си линеарна однапред скриптирана приказна напишана од некој Чкљ писател во ерата на постмодернизмот (каде се се рециклира).
 
Член од
16 мај 2010
Мислења
6.369
Поени од реакции
5.761
Ахаааа... до чувството било.

И не е доволен 1, не се доволно 2, не се 3, треба четириии за да се долови „чувствоТО“.

Да ти кажам нешто. Во игра сите чувства што се јавуваат се резултат на играњето, на работата, а не на некоја си линеарна однапред скриптирана приказна напишана од некој Чкљ писател во ерата на постмодернизмот (каде се се рециклира).
bibil ај штракни го копчето лог аут и не се вклучувај веке неколку теми по ред прелистувам се одиш контра као се на тебе не ти се допаѓа...друже земи направи ти игра по твој мерак и играј ја -,-'
 

sveznajko

Random nobody
Член од
17 август 2006
Мислења
522
Поени од реакции
101
Приказната во AC 2 е ко роман од Dan Brown. Заговори и срања. Очигледно има и раја шо се пали на тие ствари пошо типот стигна до бестселер.
Мене ми се гади од такви приказни.
Прашање на вкус е.
 
Член од
6 јуни 2009
Мислења
3.094
Поени од реакции
445
bibil ај штракни го копчето лог аут и не се вклучувај веке неколку теми по ред прелистувам се одиш контра као се на тебе не ти се допаѓа...друже земи направи ти игра по твој мерак и играј ја -,-'
Ako sum rekol nesto protiv "tvojot omilen naslov" ne sum rekol nesto protiv tebe... Drugo dobro kje bide i da procitas i da se pomislis okolu toa sto go velam bilo toa za ili protiv naslov ili pak protiv industrijata (ili nesto treto).
 

Darling

High Value
Член од
5 јуни 2009
Мислења
14.453
Поени од реакции
30.975
Ја па не верувам дека на Убисофт битна им е приказната кога веќе сите делови ги пуштаат прво за конзоли, па екслузивни DLC за конзоли, па после за ПЦ.
Final sumation: We all want money.
 

-={K-O-R-U-N}=-

Wanna play a game?
Член од
14 февруари 2007
Мислења
13.045
Поени од реакции
3.301
Ја па не верувам дека на Убисофт битна им е приказната кога веќе сите делови ги пуштаат прво за конзоли, па екслузивни DLC за конзоли, па после за ПЦ.
Final sumation: We all want money.
А сакаш да направат само приказна и да ја даваат играта без пари?!?

Приказната е лудница, премногу добро сплеткана/расплеткана/смислена, а тоа што си бараат пари..... кој не бара пари за негов производ? На пазар за добар кромид се даваат пари....
 

Darling

High Value
Член од
5 јуни 2009
Мислења
14.453
Поени од реакции
30.975
А сакаш да направат само приказна и да ја даваат играта без пари?!?

Приказната е лудница, премногу добро сплеткана/расплеткана/смислена, а тоа што си бараат пари..... кој не бара пари за негов производ? На пазар за добар кромид се даваат пари....
Не правиш разлика меѓу milking the industry и doing it for the fans нели?
Не ме сваќај погрешно, АС е добра игра, но... полека го губи шмекот на мистериозноста и исчекувањето со секоја "експанзија".
 
Член од
31 мај 2011
Мислења
211
Поени од реакции
75
Не правиш разлика меѓу milking the industry и doing it for the fans нели?
Не ме сваќај погрешно, АС е добра игра, но... полека го губи шмекот на мистериозноста и исчекувањето со секоја "експанзија".
Тука си во право, а погоре не. „Ексклузивните DLC“ подоцна веќе ги има во РС верзијата уште од денот кога ќе излезе, барем така беше со AC II и Brotherhood, не гледам зошто со Revelations да не биде.
 

-={K-O-R-U-N}=-

Wanna play a game?
Член од
14 февруари 2007
Мислења
13.045
Поени од реакции
3.301
Не правиш разлика меѓу milking the industry и doing it for the fans нели?
Нормално дека правам разлика, ама сега за сега во AC ова сеуште го нема (или ете реално, не се ни приметува затоа што ни даваат ептен добра игра со премногу добра приказна)

Не ме сваќај погрешно, АС е добра игра, но... полека го губи шмекот на мистериозноста и исчекувањето со секоја "експанзија".
Обично вака е за 90% од игрите, ама кај АС сеуште го нема ова.
 
Член од
31 мај 2011
Мислења
211
Поени од реакции
75
Нормално дека правам разлика, ама сега за сега во AC ова сеуште го нема (или ете реално, не се ни приметува затоа што ни даваат ептен добра игра со премногу добра приказна)

Обично вака е за 90% од игрите, ама кај АС сеуште го нема ова.
LOL како го нема бе, побарај ја изјавата на CEO-то на Ubisoft од пред 2 години, само што ја имаа пуштено AC II во продажба, изјави дека нема да направат Annual Franchise од AC, и дека во 2010 и 2011 нема да излезе AC игра туку ќе се фокусираат на нешто иновативно за новата. Fast Forward 10 months, излегува Brotherhood и ја најавуваат Revelations. Видоја пари - Ќе ја продолжуваат приказната како сакаат. AC си е супер серијал, ама ова дека за џабе праат игри е факт.
 

ONE

Член од
21 декември 2008
Мислења
895
Поени од реакции
64
Исто како и филмовите и на игрите секој крај е оставен за продолжение. И сите мислевме дека Fast Five е последното продолжение но ништо од тоа, ќе има и шесто. Така е и овде, размислете дека насоката по која се движи АС нема крај, за историјата може да се пишуваат дела и дела. А кога сме веќе кај парите, па секој денес работи за пари. Ако јас ти дадам на тебе одлична услуга и приказна, повратот е добар профит. И ти што и да работиш за таков профит секогаш ќе настојуваш да донесеш нешто подобро. Тоа е моментална политика на Ubisoft со АС. И сега они се криви, за нас, бидејки ја продолжуваат приказната само за профит. Епа ај кажете ми дали не ја играте играта, или кажете дали во последните 3 продолженија побарала нешто поголеми хадрверски побарувања, а ви нуди одлична графика.

А од друга страна збориме за профитот зашто теоретски за нас 50 евра се голема сума на пари за една игра. Ама во Америка се 60 долари. А голем дел од луѓето 60 долари ги заработуваат на ден. И не само во Америка, видете ја Германија, каде просечна плата може да е од 1500 до 2000 евра, и може без проблем да си ја дозволи играта.

Во секој случај, голем дел од народот едвај чека да излезе Revelation, само поради приказната и понудената графика. Епа и Ubisoft не се глупи знаат како да го натераат народот да платат за играта. Што се вика и они сакаат да заработат за парче леб.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom