Анкета: Mercedes A180 CDI v.s. VW Golf VII 2.0 TDI?

  • Креатор на темата Креатор на темата TdmPlay
  • Време на започнување Време на започнување

Кој од овие два автомобили е подобар и зошто?


  • Вкупно гласачи
    30
Можно е да грешам, но мене ми се чини дека Тојота за ЕУ пазар и за УСА пазар, се разликуваат многу. Во УСА Камри е најпродаван модел со децении, а тука е и Акорд на второ место, Королата исто. Во Европа не се ни продаваше Королата едно време, туку Аурис (сличен модел). Откако Јапонците влегоа во САД не го испуштија тој пазар, за ЕУ како ќе се погоди. Не им е многу битен ЕУ пазарот, тука царуваат Германците.
Одговорот ти е на место, Тојота се повеќе фокусирани на Уса, затоа и доста модели се разликувааат
За Еу пазар имаш ЛандКрузер прадо што е помал од тој за уса.
Автоматски споено мислење:

Koga go sporeduvaat so germanski brendovi od ista klasa (merc, bmw, audi), lexusot e ligi i nivoa pozadi germancite i vo pogled na kvalitet i vo pogled na performance. I ke bide uste dolgo vreme..

Iskreno malku mi e smesen muabetov, koga sporeduvate germanski i japonski brendovi e isto kako da sporeduvate babi i zabi.
Toyota e entry level brend za sredna urbana klasa zeni sto ne iskacaat od grad i vozat malecki kolicinja za da ne se zamaraat za parking.
Za sportskite kupea samata Toyota gi koristi motorite na bmw. Toyota nikogas ne napravila jak izdrzliv motor. Najnovata supra e Z4 so shasija od toyota...

Land cruiserot i hiluxot ke izdrzat 500k kilometri pod haubata, ama vnatre tie platnenite sedista ke se unistat po dve tri godini. Plastikata ke ispuka.. Edinstvena pricina zosto drzat cena e radi dolgogodisna reputacija za izdrzliv motor.
Ama dali mozes da sporedis land cruiser so G wagon?
Се слушаш што збориш? Точно тојота е ентри левел бренд, не се споредува со мерц,ауди и бмв, тука е лексус што и како е опасен конкурент на оваа тројка.Не е конкурент во европа ама во уса и азија и те како се зима лексус.А кога веќе спомна за спортски купеа на тојота, па новата супра е умрен бренд веќе, што мислиш они ке се замараат да прават мотор, па полесно е да го купиш истото што го прави мерцедес денес, ауди е во групација со 30други коли дели мотори, поефтино е.Кога сме веќе кај моторите ваљда гледаш што права луѓе со 2JZ, 2ZZ? (не ги знам по кодно име, ама да речеш тојота не прави издржливи мотори а во америка е број 1 по продажба на возила.За еу пазар тука е D4diesel,1.6vvti 1.8vvti и ред други бенизнци што се покажани.
Vw групација(ауди) милион скандали им избија со дизел моторите нели? ама братче ауди 2.0тедеи (мапирано) возам хех
 
Последно уредено:
Quality Durability Reliability (QDR)
Ова се начелата на Јапонците со кои ја уништија Американската Авто индустрија во Детроит, штета што не се проширија во Европа, тука пошто се ретки ако ти рикне некој дел ќе биде многу скапо и скоро невозможно за поправка, еве и едно видео за Спортските модели да не одиме премногу офтопик. Секој што играл некоја игра или гледал некој рејсинг филм во касних 90тих и раних '00 не посакал бар еднаш да повози Skyline GT-R, Mitsubishi Lancer Evolution VII, Honda S200, Mazda RX7, Miyata.
 
Покрај Мерцедесот и Голфот, што мислите и за овој автомобил:

Seat Leon FR 2.0 TDI 110kw/150ks (2015) (цена 12.000,00 €)?

=Ако може админот нека го стави автомобилов од овој пост во анкетата=
Прегледај го приврзокот 305255Прегледај го приврзокот 305256Прегледај го приврзокот 305257
Во ништо не се разликува од голф 7.Користи исти делови подвозје.кога ќе купуваш делови ќе купуваш за голф 7 и ауди а3.На ова цената ќе падне многу и за продажба тешко а голфот 7 ќе го продадеш секое време без да изгубиш многу.
Дали си размислил за вакво?
Тука се со цените може ќе ти спушти а имаш аутоматик кола поголема класа.Ако голфот и леонот биле 24 25 евра нови ова било 35 а сега се со приблиѓна цена.И доброто кај овој модел е што сервисна книшка има директно во меморијата на колата со локација на сервис и се проверува преку борд компјутер па е многу тешко и скапо да се лажира километражата.

c855f16a-0484-4708-b223-618b6508b5dc.jpg
 
Последно уредено:
Вечна војна ќе ви биде јапонски корејски vs германски коли.Европскиот пазар везе нема со другите.Тојота е број 1 по продажба во свет и сигурно не е тоа така зашто е крш колку што ја направивте.Арабските земји,Израел,Украина,Америка возат претежно Тојота.И пак ќе кажам најдете некој што се пожалил од јапонско-корејско ауто особено Тојота.
Фулл опрема + хибрид+ автоматик е 22.000 евра.Пробајте Бмв 1 Ауди а3 Мерцедес А за тие пари да земете.Дури и Сеат Леонот е веќе 28.000 и голфот 8 30+
 
За Мазда 3 седан мислења додека сме тука ?
 
И нов и половен :icon_lol:
Сум чул само дека новите тука ги носат од Бугарски дилер и се со напумпани цени па затоа и не се толку продавани кај нас саглам мотор и опрема коштала 30к.Како и да е последниве 2 3 години цените на колите побудалеа па незнам колку е веродостојно ова.
 
Покрај Мерцедесот и Голфот, што мислите и за овој автомобил:

Seat Leon FR 2.0 TDI 110kw/150ks (2015) (цена 12.000,00 €)?

=Ако може админот нека го стави автомобилов од овој пост во анкетата=
Прегледај го приврзокот 305255Прегледај го приврзокот 305256Прегледај го приврзокот 305257
Не е лош Леонот , но дали знаете дека Сеати се како тестери за наредните голфови на пример кај Сеат било кои маани ги решава и ги остранува ама на Голфот не на Сеатот и згора на тоа Сеатот 12к евра плаќаш и за 2 години ќе паѓа цена побрзо од ВФ голфот .
Јас да сум на ваше место би земал Голфот има поубав ентериер од сеатот и ИЧ да не се замарам , и ако со тек на време не ми допаѓа полесно ќе продадам и ќе земам друга истото и за Мерцедесот кога се работа за продавање

Sent from my SM-N986U using Tapatalk
 
Малите не се нишо посебно, за истата сума може да купиш далеку подобро возило од други брендови.

Другарче зема Б класа, 2008-ма, 3,700 еур (од тука али со истечена регистрација). Да не го урочам, одлично му се погоди. За таа пара искрено, шо знам, нема некој избор голем. Ако ја би бирал, мерцедесот би го земал. Со сервиси и остало, не се разбирам колку се исплати и не се мешам, зборам чисто како разлика помеѓу возила.
 
Другарче зема Б класа, 2008-ма, 3,700 еур (од тука али со истечена регистрација). Да не го урочам, одлично му се погоди. За таа пара искрено, шо знам, нема некој избор голем. Ако ја би бирал, мерцедесот би го земал. Со сервиси и остало, не се разбирам колку се исплати и не се мешам, зборам чисто како разлика помеѓу возила.
Еднаш возев рент а кар Б класа во Хрватска (мислам беше модел од 2015та) и не ме фасцинира нешто посебно. За возило што кошта над 30к евра ниту нуди перформанси, ниту особено добар комфор.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom