Адвертајзингот во Македонија

  • Креатор на темата Креатор на темата city
  • Време на започнување Време на започнување
city напиша:
А што направил New Moment? И колку? Најпосле знаат ли New Moment кои се и што се? -Непостоечкиот Saatchi, SMS-Bates или којзнае што? Дефинитивно најшкарт име во македонскиот адвертајзинг, смрдат на мучка и превара на 100 километри!
 
Mandrak напиша:
А што направил New Moment? И колку? Најпосле знаат ли New Moment кои се и што се? -Непостоечкиот Saatchi, SMS-Bates или којзнае што? Дефинитивно најшкарт име во македонскиот адвертајзинг, смрдат на мучка и превара на 100 километри!
Aман бре? Превара кон кого? Кон клиентите или медиумите каде ги пласираат кампањите?
 
Мистичен напиша:
Aман бре? Превара кон кого? Кон клиентите или медиумите каде ги пласираат кампањите?

и јас се чудам тоа.прават превара,ама спрема кого?спрема нас гледачите како примерни конзументи на рекламите? а тебе со што те измамиле?
и на крај колку и да се мучки, кампањите за Космофон се нивни...а токму тие кампањи се едни од подобрите ако не е и најдобро во Македонија.
 
city напиша:
и јас се чудам тоа.прават превара,ама спрема кого?спрема нас гледачите како примерни конзументи на рекламите? а тебе со што те измамиле?
и на крај колку и да се мучки, кампањите за Космофон се нивни...а токму тие кампањи се едни од подобрите ако не е и најдобро во Македонија.
Превара прво кон клиентите, па после кон медиумите каде ги даваат за објавување рекламите од нивните клиенти. Еднаш ти велат фактурирај на New Moment, друг пат на SMS Bates ни сами не знаат каде да си ги насочат парите.
-City, колку само не си во право за Космофон! Не би рекол дека е тоа кампања осмислена и планирана овде. Пред се начинот на кој е презентирана услугата во кампањата воопшто не личи и не е прилагоден на локалниот менталитет, а ако е работено овде тогаш е жива утка. И ако баш сакаш да знаеш, со доста недостатоци и дилетантски сето тоа сработено и спроведено. Не е приказната во тоа да имаш атрактивен и поразличен слоган и спот од конкуренцијата туку тој спот и слоган треба конкретно да ја дадат пораката до потрошувачот. Во кампањата на Космофон не би рекол дека секогаш тоа е испочитувано.
...и млаки им се кампањите некако за мој вкус, малаксани, лошо медиумски планирани!
 
Колку само не знаат кај нас да направат добра реклама еј,не знам што им е на луѓево.На пример РАМА МАРГАРИН-со таа ретардираната фамилија,или новава за ОКТА сега-абе катастрофа еј.
Жими К-15 знаат да склопат нешто добро и ептен ретко да се погоди да излезе некоја интересна реклама од другиве-ако им се лизне случајно!
 
BusHav напиша:
Колку само не знаат кај нас да направат добра реклама еј,не знам што им е на луѓево.На пример РАМА МАРГАРИН-со таа ретардираната фамилија,или новава за ОКТА сега-абе катастрофа еј.
Жими К-15 знаат да склопат нешто добро и ептен ретко да се погоди да излезе некоја интересна реклама од другиве-ако им се лизне случајно!
Rama не е кај нас правена! А ОКТА колку што знам е на New Moment, фаворитот на city :pos:
К-15 се ок кога адвертајзинг пазарот е село без кучиња, инаку ниту тие не се баш којзнае што. Се помалку има добра приказна во нивните спотови. Кога ќе боде кај нас направена рекламен спот како што е спотот за CITROEN C-4? Приказна, порака, симболика, се да има и да ти влезе во подсвест.
 
Mandrak напиша:
Превара прво кон клиентите, па после кон медиумите каде ги даваат за објавување рекламите од нивните клиенти. Еднаш ти велат фактурирај на New Moment, друг пат на SMS Bates ни сами не знаат каде да си ги насочат парите.
-City, колку само не си во право за Космофон! Не би рекол дека е тоа кампања осмислена и планирана овде. Пред се начинот на кој е презентирана услугата во кампањата воопшто не личи и не е прилагоден на локалниот менталитет, а ако е работено овде тогаш е жива утка. И ако баш сакаш да знаеш, со доста недостатоци и дилетантски сето тоа сработено и спроведено. Не е приказната во тоа да имаш атрактивен и поразличен слоган и спот од конкуренцијата туку тој спот и слоган треба конкретно да ја дадат пораката до потрошувачот. Во кампањата на Космофон не би рекол дека секогаш тоа е испочитувано.
...и млаки им се кампањите некако за мој вкус, малаксани, лошо медиумски планирани!

како прво, од кај знаеш ти дека им прават превари на клиентите, и јас можам да кажам дека некој фирма Х го прави тоа,ама додека не го потрепиш со факти, тоа е еднакво на лага.тоа прво
како второ, ти кои грешки ги гледаш во рекламите на КОСМОФОН, и по што забележи дека не се прилагодени за нашиов менталитет.а сигурно тврдам дека се планирани и работени овде. Ти мислиш дека се утка а јас ти гарантирам дека повеќето луѓе токму тие реклами ќе ги ставата во надобрите 5 кај нас. А уствари во кој реклама правилно е пренесена пораката? Во рекламите на Мобимак, на Гранд кафе?а?
И ако New Moment имаат млаки лоши кампањи, јас не знам кои се бољи!
 
Мислам дека од утре треба да иде нова кампања за Космофон, баш ќе видиме што ќе биде ;)
 
Космофон- New Moment...

Космофон се толку самоуверени и убедени дека знаат се, што скоро апсолутно ги контролираат, дизајнот, пораките и конечниот изглед на рекламите и кампањите.

„Де смени бојата на позадината, не ми се допаѓа како е облечена, помести фонтот во лево, смени фонт...Пресерување до бескрај“

Во ред е клиентот да сугерира, но не и да раководи. Ако си сигурен што ти треба, тогаш земи едно младо момче што ги барата програмите, штампариите и камерите, кажи му што сакаш и аирлија работа.
 
Mislam deka imame nekolku dobri reklamiranja.Na Cosmofon se dobri, na Mobi mak i nekoi drugi.Kade ima pari ima i dobra reklama, neli?
 
Мистичен напиша:
Мислам дека од утре треба да иде нова кампања за Космофон, баш ќе видиме што ќе биде ;)

iskreno da ti kazam sega me kopka, a i ne se somnevam deka ke bide nesto loso
 
elen4e_bonjovi напиша:
Kade ima pari ima i dobra reklama, neli?
Погрешно. Каде има пари и вистинска цел цел да се направи навистина добра реклама, а не само пари за трошење (и делење) - има добра реклама. Реклама која е работена ради реда колку да пројде, а притоа агенцијата и клиентот имаат сигурни и стабилни односи, односно кога клиентот не ги дава директно парите од неговиот буџет е само една обична реклама.

Индиго ги фатија живи со претпоследната кампања за Мобимак дека е плагијат од кампања на Vodafone.
 
city напиша:
И ако New Moment имаат млаки лоши кампањи, јас не знам кои се бољи!
Во тоа и е проблемот! Воопшто и нема кампања од македонска агенција која вреди да се спомне. Најпосле ај да расчиостиме нешто: За да имаш кампања треба и пазар. Кој и колкав пазар е Македонија? Најпосле каков пазар таква и кампања. Затоа не зборувајте за големи и добри кампањи во земја од неполни 2,5 милиони жители.
 
Vo osnova reklamite sto gi pustaat na televiziive mi se mnogu glupi i dosadni.osobeno na A1.Interesni mi se za Red Bull i Sveps iako ne se original nasi.Od nasite ne mi teknuva na nekoja posebno dobra ama se naoga po nekoja iako premnogu retko.
 
humanoid напиша:
Космофон- New Moment...

Космофон се толку самоуверени и убедени дека знаат се, што скоро апсолутно ги контролираат, дизајнот, пораките и конечниот изглед на рекламите и кампањите.

„Де смени бојата на позадината, не ми се допаѓа како е облечена, помести фонтот во лево, смени фонт...Пресерување до бескрај“

Во ред е клиентот да сугерира, но не и да раководи. Ако си сигурен што ти треба, тогаш земи едно младо момче што ги барата програмите, штампариите и камерите, кажи му што сакаш и аирлија работа.

A koj togas ke manipulira so AVANTA-ta !!!!
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom