A1 Net Lite безжичен Интернет - генерална дискусија

  • Креатор на темата Креатор на темата Network
  • Време на започнување Време на започнување
Кај мене е 24 гига.Најверојатно се заебала странаа и го ресетирале на 0 и зависи од тогаш па до денеска кој колку потрошил тоа е.Секако супер вие сите се испаничивте да не ве украдат :P
--- надополнето: 11 јануари 2012 во 18:30 ---
Еј луѓе да ве прашам ви стигнаа ли сметките вас да ги плаќате?Мене уште не ми дошла а незнам кога доаѓаат затоа што сега ја чекам 1 сметка
 
Кај мене е 24 гига.Најверојатно се заебала странаа и го ресетирале на 0 и зависи од тогаш па до денеска кој колку потрошил тоа е.Секако супер вие сите се испаничивте да не ве украдат :P
--- надополнето: 11 јануари 2012 во 18:30 ---
Еј луѓе да ве прашам ви стигнаа ли сметките вас да ги плаќате?Мене уште не ми дошла а незнам кога доаѓаат затоа што сега ја чекам 1 сметка

Сметката за минатиот месец ?
Добро тебе дека ти е прв. Инаку уште не е стигната, обично мене ми стигнува сметката накај 15-18 тие денови од месецот.
 
Кај мене е 24 гига.Најверојатно се заебала странаа и го ресетирале на 0 и зависи од тогаш па до денеска кој колку потрошил тоа е.Секако супер вие сите се испаничивте да не ве украдат :P
--- надополнето: 11 јануари 2012 во 18:30 ---
Еј луѓе да ве прашам ви стигнаа ли сметките вас да ги плаќате?Мене уште не ми дошла а незнам кога доаѓаат затоа што сега ја чекам 1 сметка
Sega moze resetiramo na 0 e ama drugiot mesec dan pocnat od 100fb :)))) Tuku smetkite uste ne se dojdeni (1va smetka)...a rok na plakanje e do 20ti vo mesec....ova mi go pratija na mail:
Фактурите се генерираат на почетокот на месецот, така што се доставуваат на почетокот на месецот- зависно од политиката на Македонски пошти, така што во првите две недели од месецот ќе треба да добиете фактура, рокот за плаќање на фактурите за фиксна, мобилна телефонија и интернет за физички лица е до 20ти во месецот. Ако фактурите не ги добивате навремено Ве замолуваме да се јавите во нашиот Инфо центар на 02/181 каде ќе биде направена проверка на Вашата адреса и доколку има некаков проблем истиот ќе биде проследен до соодветниот оддел.
 
Sega moze resetiramo na 0 e ama drugiot mesec dan pocnat od 100fb :)))) Tuku smetkite uste ne se dojdeni (1va smetka)...a rok na plakanje e do 20ti vo mesec....ova mi go pratija na mail:
Фактурите се генерираат на почетокот на месецот, така што се доставуваат на почетокот на месецот- зависно од политиката на Македонски пошти, така што во првите две недели од месецот ќе треба да добиете фактура, рокот за плаќање на фактурите за фиксна, мобилна телефонија и интернет за физички лица е до 20ти во месецот. Ако фактурите не ги добивате навремено Ве замолуваме да се јавите во нашиот Инфо центар на 02/181 каде ќе биде направена проверка на Вашата адреса и доколку има некаков проблем истиот ќе биде проследен до соодветниот оддел.

Ќе може да ми го кажеш Е- маилот на кој им пиша те молам.
 
Ај ќе видам утре задутре дали ќе дојде сметката ако не ќе се јавам да видам што е проблемот.
 
Значи сега ако не ги пофалам не знам кога ... поднесовме барање за детална сметка да гледаме на esmetka.one.mk и гледам само на мобилните може да се види сметката, а на фиксниот не ... и им се јавивме вчера и таа од корисничка подршка не знаеше да објасни и на крај рече дека нема таква можност. И јас им пишав mail. Им кажав што ми треба дека сакам да го гледам фиксниот и ми пишаа дека со надградбата на системот ќе се овозможи и таа опција за фиксниот и да им оставам број за контакт. И денеска ми се јавија и ми рекоа дека е активирана услугата.
И како после да не ги фалам??? Секогаш кога сум имала проблем ми помогнале ... најважен е пристапот, ако им се јавиш и им се правиш паметен никогаш нема да ти помогнат.
 
Дали ако се префрлам од пакет Net/TV на новиот Тотал Пакет ќе немам Интернет додека ме префрлат на новиот пакет? Бидејќи фиксниот треба да го префрлам од Телеком на One.
 
Дали ако се префрлам од пакет Net/TV на новиот Тотал Пакет ќе немам Интернет додека ме префрлат на новиот пакет? Бидејќи фиксниот треба да го префрлам од Телеком на One.

Мислам дека ќе имаш, ќе бидеш со стариот додека те префрлат.
 
Јас се префрлам сеа, и еве месец дека чекам и си имам интернет од стариот.Мислам дека кога ке биде спремна линијата да ја пуштат од телефонот ке ми се јават да одам да си го земам рутерот и само ке ме пребацат на новиот пакет тогаш..
 
За електронски пристап до фактурите, активирајте ја бесплатната услуга E-сметка во Центарот за грижа за корисници на 181, info@one.mk или во продажните салони на ОНЕ.

Ви благодариме
Враќаат на мејловите што им се праќаат ?
Јас пред 20минути им пратив..
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom