A1 Net кабелски Интернет - генерална дискусија

  • Креатор на темата Креатор на темата Swifty
  • Време на започнување Време на започнување
претходно имав 10mb,сеа 20mb на торенти пак исто си иде,ни до 500кб не иде,спид тест 19mb вади:facepalm:,уште ми е стариот модем циско

Ако пакетот за кој плаќаш доаѓа со стандардна брзина од 20 мегабита во секунда, односно 2 мегабајти во секунда, тогаш треба да им се јавиш на Близо и да им се пожалиш.

Потоа треба да продолжиш да им се јавуваш и да им се жалиш и да не ги оставиш да дишат се додека не го решат проблемот.

Доколку продолжат да глумат лудило, поднеси поплака до Агенцијата за Електронски Комуникации.

Во најлошо можно сценарио, ќе мораат да те исклучат бидејќи технички не можат да ти обезбедат Интернет со толкава брзина, а во такви околности ќе можеш и да бараш да ти ги вратат парите од сметките кои си ги платил, а за кои не си ја добил ветената услуга - а и за ова можеш да побараш помош од Агенцијата за Електронски Комуникации.

Со молчење и со чекање проблемот сам да се реши, им ставаш до знаење дека не си сериозен корисник и дека не ги сфаќаш сериозно услугите кои тие треба да ти ги обезбедат, а не ти ги обезбедуваат.

Јас имам пријател кој секогаш е тазе расположен за караници и жалење по телефон, им има отидено во повеќе наврати во седиштето на Близо во Кисела Вода и не ги остава да дишат се додека не го решат проблемот. Човекот е одлучен да плаќа за квалитетна услуга, а не само за сметката која пристигнала, така се однесуваше и кон Ти-Хоум порано кога ги користеше нивните услуги и така се однесува и до денешен ден и кон Близо чии што услуги сеуште ги користи.

Батали ги културата и љубезноста, тие се наменети за нормалните општества, а не за ненормалните општества како што е македонското општество.
 
Последно уредено:
Ако пакетот за кој плаќаш доаѓа со стандардна брзина од 20 мегабита во секунда, односно 2 мегабајти во секунда, тогаш треба да им се јавиш на Близо и да им се пожалиш.

Потоа треба да продолжиш да им се јавуваш и да им се жалиш и да не ги оставиш да дишат се додека не го решат проблемот.

Доколку продолжат да глумат лудило, поднеси поплака до Агенцијата за Електронски Комуникации.

Во најлошо можно сценарио, ќе мораат да те исклучат бидејќи технички не можат да ти обезбедат Интернет со толкава брзина, а во такви околности ќе можеш и да бараш да ти ги вратат парите од сметките кои си ги платил, а за кои не си ја добил ветената услуга - а и за ова можеш да побараш помош од Агенцијата за Електронски Комуникации.

Со молчење и со чекање проблемот сам да се реши, им ставаш до знаење дека не си сериозен корисник и дека не ги сфаќаш сериозно услугите кои тие треба да ти ги обезбедат, а не ти ги обезбедуваат.

Јас имам пријател кој секогаш е тазе расположен за караници и жалење по телефон, им има отидено во повеќе наврати во седиштето на Близо во Кисела Вода и не ги остава да дишат се додека не го решат проблемот. Човекот е одлучен да плаќа за квалитетна услуга, а не само за сметката која пристигнала, така се однесуваше и кон Ти-Хоум порано кога ги користеше нивните услуги и така се однесува и до денешен ден и кон Близо чии што услуги сеуште ги користи.

Батали ги културата и љубезноста, тие се наменети за нормалните општества, а не за ненормалните општества како што е македонското општество.
ми викаат измери на спид тест,тебе ти е добра брзината,вируси исчисти,кој вируси бе маму ви јебем
 
Технички многу е веројатно дека МОЖЕ да достигне 20mbps, само они не сакаат. Малку ќе треба јавување, идење до салони, закани кон АЕК, и слично.
 
да бидам искрен ми рекоа да го преинсталирам пц то или да пробам на друг дека од кај нив кажувало дека се е ок,го преинсталирав и сеа на торенти иде над 1мб :cuc:[DOUBLEPOST=1417603078][/DOUBLEPOST]
да бидам искрен ми рекоа да го преинсталирам пц то или да пробам на друг дека од кај нив кажувало дека се е ок,го преинсталирав и сеа на торенти иде над 1мб :cuc:
sdf.png
вака и до 2.1 иде
 
Последно уредено:
да бидам искрен ми рекоа да го преинсталирам пц то или да пробам на друг дека од кај нив кажувало дека се е ок,го преинсталирав и сеа на торенти иде над 1мб :cuc:[DOUBLEPOST=1417603078][/DOUBLEPOST] вака и до 2.1 иде
Затоа прво кај себе се гледа... ;)
И во торент клиентот не го ставај upload на максимално можно ниво, пошто ќе си имаш проблеми. Всушност освен ако не си некој аплoуд фрик (не знам, член во таму некои клубови), не ставај аплоуд повеќе од 50% од можностите на линкот.
 
Затоа прво кај себе се гледа... ;)
И во торент клиентот не го ставај upload на максимално можно ниво, пошто ќе си имаш проблеми. Всушност освен ако не си некој аплoуд фрик (не знам, член во таму некои клубови), не ставај аплоуд повеќе од 50% од можностите на линкот.
А зошто да не става макс. Аплоуд?
 
Многу причини, ама се сведува на тоа дека аплоудот е подоста помал од даунлоад бадвитот, и затоа многу полесно се сатурира. После почињаат проблеми со ВОИП, со споро броусање (ме мрзи да свичам на латиница) :)

Најубаво е да се подеси QOS (за ова морав латиница ;)), ама не очекувам дека секој има знаење (и можност во фирмверот на рутерот) да го направи тоа.
Во недостиг на QOS подесувања на рутерот, паметно е во торент клиентот да се стави УП на 50% од линкот, а може и даунлоад на некои 80% од линкот. Така нема да се „утепаат„ другите намени на истиот, а и на други компјутери/лаптопи/таблети, на истата мрежа.
 
Дали може некој да постави скриншотови од сигналните статистики, од страната со податоци за модем-рутерот. Адресата би требало да биде:
http://192.168.100.1/modem_signals.html

Најмногу ме интересира Signal to Noise Ratio (SNR). Кај мене иде од ~31 до ~36, а на почнав да обрнувам внимание кога прошлата недела почнаа прекини во интернет конекцијата и телефонската линија.

SVG6540 - 192_168_100_1_modem_signals_html.png
 
Кај мене е 42 dBmV. Оптимално треба да биде >35 Dbmv. Доколку е помало од 30-35 може да има проблеми. Доколку е под 25 можеби нема да можеш да се конектираш на мрежата. Downstream треба да биде од -5 до +5 dBmV (Оптимално), доколку ја надмине границата од -10 до +10 Dbmv, можно е да има проблеми. Upstream треба да биде од ~+35 Dbmv па до ~+55 Dbmv. Не би било лошо да ги викнеш малку да го зголемат SNR-то. Не можам да дадам скриншот, бидејќи сум на мобилен, но вечерва очекувај го. ;)
 
Дали може некој да постави скриншотови од сигналните статистики, од страната со податоци за модем-рутерот. Адресата би требало да биде:
http://192.168.100.1/modem_signals.html

Најмногу ме интересира Signal to Noise Ratio (SNR). Кај мене иде од ~31 до ~36, а на почнав да обрнувам внимание кога прошлата недела почнаа прекини во интернет конекцијата и телефонската линија.

Прегледај го приврзокот 109520
На downstream каналиве имаш забележително повисок шум, SNR-от треба да ти биде еднаков на или над 40dB.
На upstream каналот, модемот ми личи дека вика нешто погласно за да биде слушнат од страна на CMTS-от (што исто укажува на проблем на физичко ниво), ама сепак не е во страшни граници.

Ако провериш по логовите најверојатно ќе најдеш и загубени доксис фрејмови, Т3 тајмаути и слично.

Во секој случај дали се премногу корисници, или оштетена линија - јави им се нека го средат.
Во првиот случај најверојатно нема да го решат проблемот (во догледно време), во вториот најверојатно ќе го решат проблемот.
 
На downstream каналиве имаш забележително повисок шум, SNR-от треба да ти биде еднаков на или над 40dB.
На upstream каналот, модемот ми личи дека вика нешто погласно за да биде слушнат од страна на CMTS-от (што исто укажува на проблем на физичко ниво), ама сепак не е во страшни граници.

Ако провериш по логовите најверојатно ќе најдеш и загубени доксис фрејмови, Т3 тајмаути и слично.

Во секој случај дали се премногу корисници, или оштетена линија - јави им се нека го средат.
Во првиот случај најверојатно нема да го решат проблемот (во догледно време), во вториот најверојатно ќе го решат проблемот.
Па не мора да е над 40, порано ми беше 37-38, па немав никакви проблеми... Али сепак викни ги, они треба да ти обезбедат квалитетна услуга.
 
Фала на советите момци, јавено е во сервис службата уште пред некој ден... ги чекам да дојдат.
 
Прегледај го приврзокот 109692
И што ти рекоа од контакт-центарот, за сигналот?

Вообичаените мамбо-џамбо љубезност-со-муштеријата разговори. :)
Ќе видиме, се надевам дека ќе го решат проблемот и дека нема да разочараат... Најпосле Т-хоум (телеком) ги напуштив заради несериозност кон решавање на проблемите, и ќе видиме Близу како ќе се покажат од истиот аспект.
 
Вообичаените мамбо-џамбо љубезност-со-муштеријата разговори. :)
Ќе видиме, се надевам дека ќе го решат проблемот и дека нема да разочараат... Најпосле Т-хоум (телеком) ги напуштив заради несериозност кон решавање на проблемите, и ќе видиме Близу како ќе се покажат од истиот аспект.
Малку треба и да си им досаден, постојано заканување, закани за во АЕК и слично, и ќе видиш како ќе ти дојдат. ;)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom