Над 2 милиони евра чини новиот мрежен центар за набљудување на blizoo
Новиот NOC располага со високо-технолошки системи за следење на Hewlett Packard кои регистрираат и пријавуваат проблеми, како на локално ниво за конкретно локација, така и за оние кои се однесуваат на одреден регион или поголем дел од националната мрежа.
Телеком операторот blizoo го отвори новиот Мрежен центар за набљудување (Network operations center - NOC). Центарот е единицата што ја следи исправноста на националните мрежи на blizoo во Бугарија и Македонија деноноќно. Инвестицијата во центарот изнесува над 2 милиони левови, а во него работат 5 лица на секоја смена.
Новиот NOC располага со високо-технолошки системи за следење на Hewlett Packard кои регистрираат и пријавуваат проблеми, како на локално ниво за конкретно локација, така и за оние кои се однесуваат на одреден регион или поголем дел од националната мрежа.Системот е произведена и интегриран од компанијата Evertz и прикажува во реално време сите телевизиски канали на blizoo на ѕид од пет професионални плазма монитор.
"Откривањето на нов мрежни центар за набљудување беше логичен чекор откако изградивме модерни главни станици, UPS систем, ТВ и широкопојасна бек'п систем и внедрихме Eurodocsis 3.0 технологијата - рече Стилјан Чолаков, технички директор на blizoo. - Со оваа опрема сите технички процеси одат по-непречено и реално тоа не разликува од традиционалниот кабелски оператор. "
Иштван Поло, извршен директор на blizoo
Дежурните оператори во NOC сa одговорни за обезбедување нормална работа на потпирачот мрежната опрема, поврзување во мрежата, сите сервери, основното и резервно напојување, климатизација на просториите, квалитетот на сите телевизиски и радио канали, гласовните и интернет услуги, како и многуте специфични услуги на корпоративните клиенти.
Стилјан Чолаков, технички директор на blizoo
Комбинацијата на овие системи со навремена реакција на дежурните оператори во NOC и ескалационните процедури на работа доведуваат blizoo до нивото на водечките во САД и Европа ТВ оператори во однос на следењето и контролата на ТВ услуги, тврдат од blizoo.Според зборовите на Иштван Поло, извршен директор на blizoo, во рок од 2 години се предвидува 50% од корисниците на компанијата да имаат дигитална телевизија. Освен тоа во ноември се очекува нова верзија на EPG (Electronic program guide) платформата на телекомот.
Поло откри дека повеќе од 100 милиони евра се инвестирани во мрежата на телекомот. Во оваа инвестиција е вклучена оптичка мрежа, оптички-базиран мрежен пристап, интегрирани жици и корисничко оборудване. Постигнато е значително подобрување во работата на стартниот центар и услуги на клиенти. 96% од повиците се преземат за помалку од минута, 50% од проблемите се решаваат без мешање на техничар, а поголем дел од инсталациите се случуваат во рок од два дена од барањето.
(преведено на Google Translate од http://computerworld.bg/37662_nad_2_mln_lv_struva_noviyat_mrezhovi_centar_za_nablyudenie_na_blizoo)