Манијаци за џипови

  • Креатор на темата Креатор на темата Necrophilia
  • Време на започнување Време на започнување
Јас би играл вака

Mahindra Thar 2.5D €12.000
http://www.index.hr/clanak.aspx?id=412998

Ќе се распрашам утре дали ќе ја носат тука, живеам со тие што ги носат Махиндрите кај нас.


Ајде бе запоставите ја темата!!!

Џип дај пиши шо како за оваа Ник Слотер Машинка!
Кажи да дали ја носат тука и колку шо како??
 
Дефинитивно ова Infiniti qx56 V8/400hp
pics-med-2116-156479-infiniti-qx56-dub.jpg

0402_1+2004_infiniti_qx56_suv+right.jpg
 
Дефинитивно ова Infiniti qx56 V8/400hp
pics-med-2116-156479-infiniti-qx56-dub.jpg

0402_1+2004_infiniti_qx56_suv+right.jpg
Oва појке на комбе личи отколку на џип... Мразам амерички тенкови кои не личат на ништо (иако овие се произведени од Нисан, наменети се за Американски пазар)
 
Има една народска Исти ****... ја знаеш сигурно.

Значи ова се СУВ-ови со AWD/4WD односно перманентен погон на сите тркала (слично на Кватро кај Ауди, AWD на Субару). Речиси сите се со независно потпирање без крути осовини. Компјутерот, а не ти, одлучува кога и на која осовина да ја распредели моќта, немаш редуктор а уште помалку блокажа. Хромираните бандажи не мењаат ништо. Chrome won't get you home. Овие се огромни, долги и широки и верувај не сакаш да заглавиш во вакво чудо од 3-4 тона. Плус, Линколнов е премногу луксузен за да го возиш на терен. Сето тоа а не сме дошле ни до мотор и пиење гориво.
 
Има една народска Исти ****... ја знаеш сигурно.

Значи ова се СУВ-ови со AWD/4WD односно перманентен погон на сите тркала (слично на Кватро кај Ауди, AWD на Субару). Речиси сите се со независно потпирање без крути осовини. Компјутерот, а не ти, одлучува кога и на која осовина да ја распредели моќта, немаш редуктор а уште помалку блокажа. Хромираните бандажи не мењаат ништо. Chrome won't get you home. Овие се огромни, долги и широки и верувај не сакаш да заглавиш во вакво чудо од 3-4 тона. Плус, Линколнов е премногу луксузен за да го возиш на терен. Сето тоа а не сме дошле ни до мотор и пиење гориво.
Да не напоменувам гребаници од возење по терени. Кратко и јасно, нејќу вакви, поарно ке го возам караванот од ова. Недај боже со вакво да те начека 20 цм снег, нема да можеш да мрдниш.

Фактички исто е како кола, само што е подигнато и има големи бандажи. Ништо друго.
 
Кога сме кај гребаниците веќе... Помини тука со Х5/Соренто/Пајеро/Ленд Крузер/Чироки или било кој понов џип

woods.jpg
 
ХИХИИ
Не ми правете смешќи. Сакаш да кажеш дека ако се најдеш со фичо на тешки терени со снег од 20 цм ќе поминше бес проблеми, а со ваков џип како lincoln navigator нема да излезеш.
Кога сме веќе кај гребаниците и тоа лесно се оправа ќе го блендираш и после нема да се пазиш од гранки на дрва да не ја изгребиш туку и на коршумите ќе им маваш рака и ќе пиеш пивце.
Ако возиш едно вакво чудо од 250 000 евра со сигурност ќе одвоиш и пола милионче за да го блендираш
 
ХИХИИ
Не ми правете смешќи. Сакаш да кажеш дека ако се најдеш со фичо на тешки терени со снег од 20 цм ќе поминше бес проблеми, а со ваков џип како lincoln navigator нема да излезеш.
Кога сме веќе кај гребаниците и тоа лесно се оправа ќе го блендираш и после нема да се пазиш од гранки на дрва да не ја изгребиш туку и на коршумите ќе им маваш рака и ќе пиеш пивце.
Ако возиш едно вакво чудо од 250 000 евра со сигурност ќе одвоиш и пола милионче за да го блендираш


Кога си во блиндирано возило нешто што најмалку ќе те интересира се гребаниците. Тука се работи за живот! Ако е блиндирано не значи дека возилото нема да се изгреби, напротив. Целиот оклоп се вградува внатре во веќе постоечката фабричка школка. :)

И гребаници тешко дека ќе видиш некогаш затоа што ретко кога со тоа возило ќе излезеш од асфалт. Си чул за маса? Целиот тој оклоп и дуплите стакла еноромно ја зголемуваат масата на возилото. Максималната брзина на некои од овие возила е едвај 120km/h и тоа на автопат. Возењето на терен е екстремно тешко и не дај Боже да заглавиш... Зборуваме за над 6 тона парче железо, стакло, кевлар и карбонски влакна.

Подобро е да земиш некоја Лада Нива или Уаз за 2-3000 евра и да ја уништиш, отколку цигла од 200-300.000 евра. :)
 
obozavam dzipovi oti skoro stalno vozam po zakonot na dzunglata, a so zastavata morav na site da mu zastanuvam:vozbud:

Zatoa bi si zel eden JEEP, kakov i da e , da e pogolem i dizel i sekako so kozeni sedista
 
obozavam dzipovi oti skoro stalno vozam po zakonot na dzunglata, a so zastavata morav na site da mu zastanuvam:vozbud:

Zatoa bi si zel eden JEEP, kakov i da e , da e pogolem i dizel i sekako so kozeni sedista
ова за да ти поти газот во лето? Стварно, освен за изглед (можеби и трајност) не гледам друга придобивка на кожата во однос на платно.
 
off
imam kozno sediste od zastava prepraveno vo fotelja i ako sedam poveke od eden saat
gazot i grbot lom se napraat ispotat se isto kako da sum tr4al 2 saata
 
ХИХИИ
Не ми правете смешќи. Сакаш да кажеш дека ако се најдеш со фичо на тешки терени со снег од 20 цм ќе поминше бес проблеми, а со ваков џип како lincoln navigator нема да излезеш.
Кога сме веќе кај гребаниците и тоа лесно се оправа ќе го блендираш и после нема да се пазиш од гранки на дрва да не ја изгребиш туку и на коршумите ќе им маваш рака и ќе пиеш пивце.
Ако возиш едно вакво чудо од 250 000 евра со сигурност ќе одвоиш и пола милионче за да го блендираш

najskapiot dzip e porsche cayenne i e 150.000 evra najjaka verzija taka da nema vakvo nesto a i toa se povekje luksuzni vozila ne sum videl nekoj so cayenne ili q7 ili x6 da ide po planinski tereni site samo za mangupenje niz grad gi ispokupile
 


Лада Нива вс Хамер... вечната дилема кој теренец е подобар... дали оние од 100.000еур кои развиваат 300 км/ч или старата добра ЛАДА НИВА::.
 


Лада Нива вс Хамер... вечната дилема кој теренец е подобар... дали оние од 100.000еур кои развиваат 300 км/ч или старата добра ЛАДА НИВА::.


како прво тестираните модели не си одговараат сите знаеме дека Hummer H2 е луксузно возило и не е за терен a Lada Niva е претежно теренско возило како второ треба да се тестира Hummer H1 ( Кој е претежно теренско возило па затоа го користат и во војските на повеќе држави во кои е и нашата ) против Lada Niva и како трето на ваков тест не треба да се тестира забрзувањето максималната брзина снаоѓањето на паркинзи и сл. треба да се тестира возење на каллив терен минување низ реки искачување на големи угорнини исто така ако има можност да се вози низ пустина и сл.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom