Руска ископирана технологија

  • Креатор на темата Креатор на темата Let 3
  • Време на започнување Време на започнување
До крај на втората светска војна, русите немаа произведено ниту еден млазен авионски мотор. Нивноо производство се сведуваше на неколку едноставни типови на авиони. При посета на фабриката за Ил-2 Хенри Валас запиша “Фабриката за штурмовик авиони своето постоење го должи на машините опремата и алуминиумот добиени од Америка. Фабриката личи како старите погони на Боинг во Сиетел“

Немаше ништо спектакуларно или ново од руска страна во авионската индустрија за време на втората светска војна, но после војната дојде нагло до експанзија на новитети во нивната авио индустрија. Тоа се должи покрај копирање на англиска америчка технолоогија и на напредната германска авио индустрија која им падна во раце. Германските фабрики и полигони за тестирања, при крај на војната беа префрлени во подземни градби или расцепкани на помали единици и така не претрпеа големи штети при сојузничките бомбардирања. Koга запрепастени руси го видоа тоа богатство и разновидност на западната технологија (веднаш по војната беше организирана посета на руски авио инженери на германските фабрики и тест полигони каде им беше презентирана запленетата технологија, модели и прототипови на имиња како Тупољев, Гуревич и други) - веднаш почнаа да ја размонтираат и да ја префрлаат во русија. Во германија авионски мотори произведуваа БМВ, Јункерс и Дајмлер Бенц, Русите буквално кренаа и си однесоа во русија фабриките за мотори на Дајмлер - Бенц од: Штетин, Генхаген, Штер, Прага, Будимпешта, Остмарк, Хеиделбург, фабриките на БМВ од Еинсенхак, Минхен, Зухлсдорф, кко и фабриките на Јункерс од Дасау, Котен, Нордхаусен и Магдебург.

Во октомври 1946 дојде до најголемата интелектуална миграција во човечката историја, на возови русите натоварија германски имженери, техничари, нивни семејства и ги однесоа во русија. Во русија ги поделија на помали групи, по 15стина инженери и техничари, на секоја таква група доделија по 30 сетина руски инженери и техничари со цел да учат и научат западен - германски начин на проектирање по фази на нацрт, технички проект и презентација. Најголема група на германски инженери беа пратени во Кјубишев. Тука беа собрани околу 800 најеминентни германски аеронаутички инженери од БМВ и Јункерс, од Курт Шел - шеф на развој на ракетни мотори кај БМВ, Винтер, Каул, Шенк, Титц, Вајнер, Милер, доктор Валтер Бад шеф на инженерскиот тим во Јункерс и кој имаше 10 години работено со амерички авио инженери и беше добро запознат и со америчките методи на работа, потоа Френдел Хаселоф, Волк, Рентел, Хох, Раус, Хасиг, Хатман, доктор Шибе кој беше дизајнер на Јункерсовите турбини, дизајнери на мотори Похл и Герлах кои беа раководители на тест програмата во Јункерс, како и Штудел и Бокерт и многу многу други инженери техничари и специјалисти од сиите области на авио моторите посебно на млазните. Исто така во руски раце паднаа и иљадници иљадници документи, нацрти, планови, лабараториски испитувања, резултати од тестови како и готови и полуготови мотори, прототипови и делови. Во Кјубишево е изградена и фабрика, точна копија на Јункеросвата фабрика од Лајпциг.

Тоа беа почетоци на повоениот развој на руската авијација. Првите млазни мотори за русите ги правеа германски тимови во фабрики опремени со германска опрема каде работеа германски техничари а врз основ и копирајќи ги запленетите германски мотори. Првите руски млазни авиони (Миг и Јак) полетаа со германски мотори Јункерс 004 (кои русите го означија со РД-10) Првиот развоен проект беше базиран на јункерсовиот модел 012 па како следен го зедоа Јункерс 022 и да не должам, кон крај на 40 стите геманскиот инженерски тим му госоздаде на русите К ,моделот 5 степен турбoпропелерски мотор со 14 степен компресор кој русите го користеа за својот бомбардер Ту-20 како и за своите цивилни - патнички авиони.

И покрај огромен број на германски инженери (преку 6000 однесени во Русија) и запленети фабрики погони машини опрема искуство.... руската авио индустрија заостануваше зад америчката и западната поготову кај моторите. Германските мотори иако беа за тоа време напредни и добри, не можеа да ги дадат перформансите кои се бараа за современи повоени борбени авиони, и русите пак се најдоа во слепа уличка, без излез. Не успеа со скалирање и едноставно зголемување на германски мотори д добијат снага, економичност, ефикасност, и на крај, повторно како и многупати порано - се обратија за помош на западните високоразвиени земји и нивната феноменална инжинерија

Али за тоа во следниот пост.....
 
значи Русиве за ништо не ги бивало се ископирале од запад,
па така накај 50 страница ќе излезе на виделина дека
технологијата за нивната ВОТКА е уствари ископирана од Србија
од шумадинска препечена шљивовица, а и КАЗАЧОК е странска копија.
 
И уште една работа да расчистиме
За слетаниот пајпер на Црвен Плоштад !
Ради лиши радари и ракети се докопа детето до Москва !
А 9/11 во Њујорк кога го пеплосаа С.Т.Ц и Пентагон што да мислам по тапа се Америчките радари и ракети
штом не оборија 4 огромни цивилни авиони !
а не безопасно комарче ко пајперот !
 
И уште една работа да расчистиме
За слетаниот пајпер на Црвен Плоштад !
Ради лиши радари и ракети се докопа детето до Москва !
А 9/11 во Њујорк кога го пеплосаа С.Т.Ц и Пентагон што да мислам по тапа се Америчките радари и ракети
штом не оборија 4 огромни цивилни авиони !
а не безопасно комарче ко пајперот !
Има голема разлика, Авионите во Америка беа цивилни патнички авиони кои легално и нормално си летнаа од амерички аеродроми и беа киднапирани и со нив беше извршен терористички напад. Тие авиони не дојдоа од странство ненајавени, тие авиони беа во контакт со контролата на летање, беа следени со радари, се додека не скршнаа од курсот немаше ништо невообичаено а и од кога скршнаа и се дозна дека се киднапирани - никој во свет нема да урни патнички авион полн со цивили туку ќе се обидува да стапи во контакт со киднапери да преговара. (Освен русите тие свесно соборуваа и патнички авион полн со странски цивилни патници)
Кај рускиот случај Матеас долетал од странска земја (НАТО) без никаква најава без дозвола и неовластено. Тој при убаво време летал и без дозвола и ненејавен ја прелетал границата коај ја чуваа до забио наоружани руски дивизии под команда на најискусни руски маршали и генерали, и од ко ја прелетал челичната граница, без дозвола и најава прелетал над најтајните руски бази, над аеродроми полни со најнови и најсовремени руски ловци, поминал низ безбројни радарски положаји опремени со најсовремени руски радари...
и никој појма немал. Русите ниту знаеле дека над небо на 800 метри висина и со јасно обележани странски ознаки лета од НАТО земја авион кон москва.
Во Америка тие авиони требало да бидат на небото и имале дозола да бидат на небото и да летаат.
Цесната над русија не смеела да лета.
Над москва беше најстрого забранет прелет на било каков авион, и сепак матијас кружел еден сат над москва барајќи каде да се спушти. Небото над њујорк не беше забрането за лет.
Москва беше обиколена со неколку прстени на врвна руска опрема и оружје специјално наменето да спречи било каков лет кон и над москва. Њујорк нема таков прстен, тој е слободен град во слободна земја.
Споредба на терористички напад со амерички патнички авиони и за човештвото историскиот лет на Матијас во самото срце на русија се сосема различни работи.
 
До крај на втората светска војна, русите немаа произведено ниту еден млазен авионски мотор. Нивноо производство се сведуваше на неколку едноставни типови на авиони. При посета на фабриката за Ил-2 Хенри Валас запиша “Фабриката за штурмовик авиони своето постоење го должи на машините опремата и алуминиумот добиени од Америка. Фабриката личи како старите погони на Боинг во Сиетел“

Немаше ништо спектакуларно или ново од руска страна во авионската индустрија за време на втората светска војна, но после војната дојде нагло до експанзија на новитети во нивната авио индустрија. Тоа се должи покрај копирање на англиска америчка технолоогија и на напредната германска авио индустрија која им падна во раце. Германските фабрики и полигони за тестирања, при крај на војната беа префрлени во подземни градби или расцепкани на помали единици и така не претрпеа големи штети при сојузничките бомбардирања. Koга запрепастени руси го видоа тоа богатство и разновидност на западната технологија (веднаш по војната беше организирана посета на руски авио инженери на германските фабрики и тест полигони каде им беше презентирана запленетата технологија, модели и прототипови на имиња како Тупољев, Гуревич и други) - веднаш почнаа да ја размонтираат и да ја префрлаат во русија. Во германија авионски мотори произведуваа БМВ, Јункерс и Дајмлер Бенц, Русите буквално кренаа и си однесоа во русија фабриките за мотори на Дајмлер - Бенц од: Штетин, Генхаген, Штер, Прага, Будимпешта, Остмарк, Хеиделбург, фабриките на БМВ од Еинсенхак, Минхен, Зухлсдорф, кко и фабриките на Јункерс од Дасау, Котен, Нордхаусен и Магдебург.

Во октомври 1946 дојде до најголемата интелектуална миграција во човечката историја, на возови русите натоварија германски имженери, техничари, нивни семејства и ги однесоа во русија. Во русија ги поделија на помали групи, по 15стина инженери и техничари, на секоја таква група доделија по 30 сетина руски инженери и техничари со цел да учат и научат западен - германски начин на проектирање по фази на нацрт, технички проект и презентација. Најголема група на германски инженери беа пратени во Кјубишев. Тука беа собрани околу 800 најеминентни германски аеронаутички инженери од БМВ и Јункерс, од Курт Шел - шеф на развој на ракетни мотори кај БМВ, Винтер, Каул, Шенк, Титц, Вајнер, Милер, доктор Валтер Бад шеф на инженерскиот тим во Јункерс и кој имаше 10 години работено со амерички авио инженери и беше добро запознат и со америчките методи на работа, потоа Френдел Хаселоф, Волк, Рентел, Хох, Раус, Хасиг, Хатман, доктор Шибе кој беше дизајнер на Јункерсовите турбини, дизајнери на мотори Похл и Герлах кои беа раководители на тест програмата во Јункерс, како и Штудел и Бокерт и многу многу други инженери техничари и специјалисти од сиите области на авио моторите посебно на млазните. Исто така во руски раце паднаа и иљадници иљадници документи, нацрти, планови, лабараториски испитувања, резултати од тестови како и готови и полуготови мотори, прототипови и делови. Во Кјубишево е изградена и фабрика, точна копија на Јункеросвата фабрика од Лајпциг.

Тоа беа почетоци на повоениот развој на руската авијација. Првите млазни мотори за русите ги правеа германски тимови во фабрики опремени со германска опрема каде работеа германски техничари а врз основ и копирајќи ги запленетите германски мотори. Првите руски млазни авиони (Миг и Јак) полетаа со германски мотори Јункерс 004 (кои русите го означија со РД-10) Првиот развоен проект беше базиран на јункерсовиот модел 012 па како следен го зедоа Јункерс 022 и да не должам, кон крај на 40 стите геманскиот инженерски тим му госоздаде на русите К ,моделот 5 степен турбoпропелерски мотор со 14 степен компресор кој русите го користеа за својот бомбардер Ту-20 како и за своите цивилни - патнички авиони.

И покрај огромен број на германски инженери (преку 6000 однесени во Русија) и запленети фабрики погони машини опрема искуство.... руската авио индустрија заостануваше зад америчката и западната поготову кај моторите. Германските мотори иако беа за тоа време напредни и добри, не можеа да ги дадат перформансите кои се бараа за современи повоени борбени авиони, и русите пак се најдоа во слепа уличка, без излез. Не успеа со скалирање и едноставно зголемување на германски мотори д добијат снага, економичност, ефикасност, и на крај, повторно како и многупати порано - се обратија за помош на западните високоразвиени земји и нивната феноменална инжинерија

Али за тоа во следниот пост.....

Се занимавале и со тоа, но биле во војна и поприфатливо им било да идат на квантитет, место да се заебаваат со квалитет и да ја изгубат војната, како што некои ја изгубиле :D ...

А за тоа дека копирале, морале од некаде да почнат, биле премногу заостанати во однос на западните држави, но сепак, во краток временески период имале многу достигнувања и благодарение на нив, за разлика од западниве европски држави денес немаат вазали на USA...
 
Има голема разлика, Авионите во Америка беа цивилни патнички авиони кои легално и нормално си летнаа од амерички аеродроми и беа киднапирани и со нив беше извршен терористички напад. Тие авиони не дојдоа од странство ненајавени, тие авиони беа во контакт со контролата на летање, беа следени со радари, се додека не скршнаа од курсот немаше ништо невообичаено а и од кога скршнаа и се дозна дека се киднапирани - никој во свет нема да урни патнички авион полн со цивили туку ќе се обидува да стапи во контакт со киднапери да преговара. (Освен русите тие свесно соборуваа и патнички авион полн со странски цивилни патници)
Кај рускиот случај Матеас долетал од странска земја (НАТО) без никаква најава без дозвола и неовластено. Тој при убаво време летал и без дозвола и ненејавен ја прелетал границата коај ја чуваа до забио наоружани руски дивизии под команда на најискусни руски маршали и генерали, и од ко ја прелетал челичната граница, без дозвола и најава прелетал над најтајните руски бази, над аеродроми полни со најнови и најсовремени руски ловци, поминал низ безбројни радарски положаји опремени со најсовремени руски радари...
и никој појма немал. Русите ниту знаеле дека над небо на 800 метри висина и со јасно обележани странски ознаки лета од НАТО земја авион кон москва.
Во Америка тие авиони требало да бидат на небото и имале дозола да бидат на небото и да летаат.
Цесната над русија не смеела да лета.
Над москва беше најстрого забранет прелет на било каков авион, и сепак матијас кружел еден сат над москва барајќи каде да се спушти. Небото над њујорк не беше забрането за лет.
Москва беше обиколена со неколку прстени на врвна руска опрема и оружје специјално наменето да спречи било каков лет кон и над москва. Њујорк нема таков прстен, тој е слободен град во слободна земја.
Споредба на терористички напад со амерички патнички авиони и за човештвото историскиот лет на Матијас во самото срце на русија се сосема различни работи.


Полека ветрану на ПВО
Чекај чекај
се знае штое коридор Њу Јорк има
патека траекторија по која се движат авиони !
Пентагон е затворена зона за летови дронн не смее да го надлета не дерам лине 787 хелло Норад дид ју рид ме!
 
Последно уредено:
До крај на втората светска војна, русите немаа произведено ниту еден млазен авионски мотор. Нивноо производство се сведуваше на неколку едноставни типови на авиони. При посета на фабриката за Ил-2 Хенри Валас запиша “Фабриката за штурмовик авиони своето постоење го должи на машините опремата и алуминиумот добиени од Америка. Фабриката личи како старите погони на Боинг во Сиетел“

Немаше ништо спектакуларно или ново од руска страна во авионската индустрија за време на втората светска војна, но после војната дојде нагло до експанзија на новитети во нивната авио индустрија. Тоа се должи покрај копирање на англиска америчка технолоогија и на напредната германска авио индустрија која им падна во раце. Германските фабрики и полигони за тестирања, при крај на војната беа префрлени во подземни градби или расцепкани на помали единици и така не претрпеа големи штети при сојузничките бомбардирања. Koга запрепастени руси го видоа тоа богатство и разновидност на западната технологија (веднаш по војната беше организирана посета на руски авио инженери на германските фабрики и тест полигони каде им беше презентирана запленетата технологија, модели и прототипови на имиња како Тупољев, Гуревич и други) - веднаш почнаа да ја размонтираат и да ја префрлаат во русија. Во германија авионски мотори произведуваа БМВ, Јункерс и Дајмлер Бенц, Русите буквално кренаа и си однесоа во русија фабриките за мотори на Дајмлер - Бенц од: Штетин, Генхаген, Штер, Прага, Будимпешта, Остмарк, Хеиделбург, фабриките на БМВ од Еинсенхак, Минхен, Зухлсдорф, кко и фабриките на Јункерс од Дасау, Котен, Нордхаусен и Магдебург.

Во октомври 1946 дојде до најголемата интелектуална миграција во човечката историја, на возови русите натоварија германски имженери, техничари, нивни семејства и ги однесоа во русија. Во русија ги поделија на помали групи, по 15стина инженери и техничари, на секоја таква група доделија по 30 сетина руски инженери и техничари со цел да учат и научат западен - германски начин на проектирање по фази на нацрт, технички проект и презентација. Најголема група на германски инженери беа пратени во Кјубишев. Тука беа собрани околу 800 најеминентни германски аеронаутички инженери од БМВ и Јункерс, од Курт Шел - шеф на развој на ракетни мотори кај БМВ, Винтер, Каул, Шенк, Титц, Вајнер, Милер, доктор Валтер Бад шеф на инженерскиот тим во Јункерс и кој имаше 10 години работено со амерички авио инженери и беше добро запознат и со америчките методи на работа, потоа Френдел Хаселоф, Волк, Рентел, Хох, Раус, Хасиг, Хатман, доктор Шибе кој беше дизајнер на Јункерсовите турбини, дизајнери на мотори Похл и Герлах кои беа раководители на тест програмата во Јункерс, како и Штудел и Бокерт и многу многу други инженери техничари и специјалисти од сиите области на авио моторите посебно на млазните. Исто така во руски раце паднаа и иљадници иљадници документи, нацрти, планови, лабараториски испитувања, резултати од тестови како и готови и полуготови мотори, прототипови и делови. Во Кјубишево е изградена и фабрика, точна копија на Јункеросвата фабрика од Лајпциг.

Тоа беа почетоци на повоениот развој на руската авијација. Првите млазни мотори за русите ги правеа германски тимови во фабрики опремени со германска опрема каде работеа германски техничари а врз основ и копирајќи ги запленетите германски мотори. Првите руски млазни авиони (Миг и Јак) полетаа со германски мотори Јункерс 004 (кои русите го означија со РД-10) Првиот развоен проект беше базиран на јункерсовиот модел 012 па како следен го зедоа Јункерс 022 и да не должам, кон крај на 40 стите геманскиот инженерски тим му госоздаде на русите К ,моделот 5 степен турбoпропелерски мотор со 14 степен компресор кој русите го користеа за својот бомбардер Ту-20 како и за своите цивилни - патнички авиони.

И покрај огромен број на германски инженери (преку 6000 однесени во Русија) и запленети фабрики погони машини опрема искуство.... руската авио индустрија заостануваше зад америчката и западната поготову кај моторите. Германските мотори иако беа за тоа време напредни и добри, не можеа да ги дадат перформансите кои се бараа за современи повоени борбени авиони, и русите пак се најдоа во слепа уличка, без излез. Не успеа со скалирање и едноставно зголемување на германски мотори д добијат снага, економичност, ефикасност, и на крај, повторно како и многупати порано - се обратија за помош на западните високоразвиени земји и нивната феноменална инжинерија

Али за тоа во следниот пост.....

Не е баш поврзано со млазните авиони, но...

https://en.wikipedia.org/wiki/Tupolev_ANT-25

Via the North Pole, covered 11,500 kilometres (7,100 mi) and ended in a dairy pasture outside of San Jacinto, California, after they had encountered fog conditions in San Diego and as far inland as March Air Force base in Riverside. The landing site is marked by California State Historical Landmark Number 989. The crew, still composed of Gromov, Yumashev, and Danilin, flew for 62 hours and 17 minutes between 12 and 14 July 1937. After landing, the aircraft still had sufficient fuel for approximately 1,500 kilometres (930 mi), enough to reach Panama. This would have involved crossing the Mexican border without the permission of FAI sporting officials.

https://en.wikipedia.org/wiki/Polikarpov_I-16

The Polikarpov I-16 was a Soviet fighter aircraft of revolutionary design; it was the world's first low-wing cantilever monoplane fighter with retractable landing gear to attain operational status and as such "introduced a new vogue in fighter design."[1] The I-16 was introduced in the mid-1930s and formed the backbone of the Soviet Air Force at the beginning of World War II.

Овој е на ракетен погон:

https://en.wikipedia.org/wiki/Bereznyak-Isayev_BI-1
 
Полека ветрану на ПВО
Чекај чекај
се знае штое коридор Њу Јорк има
патека траекторија по која се движат авиони !
Пентагон е затворена зона за летови дронн не смее да го надлета не дерам лине 787 хелло хорад дид ју рид ме!
Чекам чекам
Сите патнички авиони уредно со дозвале летнале и летале во воздушен простор и биле под контрола на цивилната контрола на летања.

Матијас немал ни дозвола да влезе ни да лета во воздушниот простор на русија

Сите патнички авиони биле контактирани со цивилната контрола на летање кои ги прателе на радари и знаеле дека во воздушен простор ти има меѓу и другите и ие авиони

матијас никој не го контактирал ниту некој руски војник, поручник, капетан, мајор, генерал, адмирал, маршал имал појма дека во воздух се науѓа неговата Цесна со јасно одбележани странски ознаки

Hajди ми овде https://en.wikipedia.org/wiki/Prohibited_airspace#United_States или било каде на друго место каде е забранет прелет над пентагон

Киднапиран авион нема свој коридор, киднаперите не рекле “Одиме да ги акниме авионите во згради, ова е самоубилачка мисија“ стотици авиони па и руски бивале киднапирани, Аерофлот 244 каде авион беше скршнат од курс, летал со сати и сати до друга дестинација, внатре киднаперот убивал и ранувал луѓе и не го соборија, април и мај 1973 2 киднапирања на тупољев 104, во едниот и детонирана бомба и авионот оштетен и русите не го соборија, Лет 6833 на Ту-134, киднапиран, скршнат од рута па русите не го соборија, Лет 101/435, киднапиран и свретен од рутата на кај кина, русите не го соборија, Аерофлот 3739 киднапиран и пренасочен на воен руски аеродром каде се збранети активности на цивилни летала -не го соборија русите..... и уште бројни други во низа
пишењето твое се гледа дека е од бес и немоќ, и јас потполно те разбирам, али то не менува факт дека основите и најголем дел од руска воена и и цивилна програма е базирана на западна и америчка технологија. Уште малце со авиони па ќе се префрлима на електрични уреди, автомобили, локомотиви, тенкови, земјоделска машинерија, хемиска индустрија нуклеарна програма.... има мноооогу за пишување
 
Da ne se pravime
ludi koga letaloto ke napushti koridor se podiga letacki par vo presret !
avionit eletal bez kontrola so Navigacijata pola saat !
Zashto nikoj ne reagiral ?
Norad imal vezhba pa ne primetil neli>[DOUBLEPOST=1474913009][/DOUBLEPOST]Ti prativ aber za letalkava ti me vrati na cesnata cija kopija e ovaa

https://en.wikipedia.org/wiki/K-100_(missile)

mene mi lici na S-300 ama na avion

KS-172_NTW_-_94.jpg
[DOUBLEPOST=1474913090][/DOUBLEPOST]I predavnikot Dr Karlo Koop http://www.ausairpower.net/DT-Missile-Survey-May-05.pdf[DOUBLEPOST=1474913176][/DOUBLEPOST]
maks2007d1013.jpg
[DOUBLEPOST=1474913213][/DOUBLEPOST]
Novator-R-172-AAM-L-MiroslavGyurosi-1S.jpg
 
Последно уредено:
Da ne se pravime
ludi koga letaloto ke napushti koridor se podiga letacki par vo presret !
avionit eletal bez kontrola so Navigacijata pola saat !
Zashto nikoj ne reagiral ?
Norad imal vezhba pa ne primetil neli>[DOUBLEPOST=1474913009][/DOUBLEPOST]Ti prativ aber za letalkava ti me vrati na cesnata cija kopija e ovaa

https://en.wikipedia.org/wiki/K-100_(missile)

mene mi lici na S-300 ama na avion

KS-172_NTW_-_94.jpg
[DOUBLEPOST=1474913090][/DOUBLEPOST]I predavnikot Dr Karlo Koop http://www.ausairpower.net/DT-Missile-Survey-May-05.pdf[DOUBLEPOST=1474913176][/DOUBLEPOST]
maks2007d1013.jpg
[DOUBLEPOST=1474913213][/DOUBLEPOST]
Novator-R-172-AAM-L-MiroslavGyurosi-1S.jpg
аман бе и ова ли го ископираа русите од америка, госпот да ја благослови ?!?
 
God bless America
look this invention

14358851_1772763416340553_3194696814984038382_n.jpg
[DOUBLEPOST=1474915427][/DOUBLEPOST]Američko ratno vazduhoplovstvo prizemljilo je 15 borbenih aviona F-35A modela te par norveških F-35A, nakon otkrića “pucanja” izolatora rashledne cijevi. U pitanju je po svemu sudeći dobavljač rashladnih linija koje su instalirane u krilima borbenog aviona. Tokom rutinske kontrole održavanja, otkriveno je da se izolacija na nekim linijama raspadaju te se može pronaći u samomgorivu, saopštila je norveška vlada.

Trag izolatora na rashladnim cijevima vodio je do određenog dobavljača koji ih je instalirao na 15 aviona – 10 koji se nalaze u vazduhoplovnoj bazi Hill, dva američka i dva norveška F-35A u bazi Luke, a jedan u bazi Nellis u Nevadi.

Problem je prvi put otkriven ovog ljeta za vrijeme održavanja F-35A u pripremi za početnu operativnu sposobnost, rekao je portparol Lockheed Martina, Majk Rejn.

Nakon što su mehaničari pronašli tri aviona sa poroznom izolacijom na rashladnim cijevima, Lockheed je proveo kasnija ispitivanja da “je moguće kako bi napucala izolacija mogla ući kroz linije sifona koje povezuju krilo i rezervoara goriva”, rekla je portparolka američkog vazduhoplovstva En Stefanek. “To bi moglo rezultirati pretjeranim negativnim pritiscima na rezervoare za gorivo za vrijeme leta. U svakom slučaju, nedovoljan ili prekomjeran pritisak može uzrokovati strukturna oštećenja rezervoara za gorivo.”

Lockheed radi s nekoliko dobavljača koji su odgovorni za proizvodnju rashladne linije, ali Rejn je odbio otkriti koji je od kooperanata bio odgovoran za ovaj propust. Kompanija planira nastaviti rad s tim dobavljačem u budućnosti na F-35, rekao je on.

 
Полека ветрану на ПВО
Чекај чекај
се знае штое коридор Њу Јорк има
патека траекторија по која се движат авиони !
Пентагон е затворена зона за летови дронн не смее да го надлета не дерам лине 787 хелло Норад дид ју рид ме!
..не заебаај , пукањето на светскиот трговски центар , т.е. забивање на авиони во него, како и наводните во пентагон и оној кој го соборија некаде во пенсилванија се мајсторска варијанта на американскиот злосторнички ум, ги срушија зградите кои и онака мораа да ги рушат, наплатија осигурување без да загине ниеден правоверен. После тоа му ебаа матер на светот со приказната за тероризмот... :)
Цесната во Москва беше друга работа , требаше да се урива социјализмот, а за тоа често се користат и мноогу чудни методи. Чистката по таа шарада беше поголема од онаа на Ердоган у Турција и можеби ја надмашува онаа од пред втора светска војна кога и беше скршена кичмата на црвената армија... Дефинитивно мора да му се признае на Let3..... ова хазариве од америка се сепак мајстори на злото...нормални луѓе никогаш до таму не би оделе...тоа и ги заебуе.. :) :) :)
 
Kaко што виовме до сега русите беа во огромен заостаток во авио индустријата споредено со западна и америчка технологија, па тој заостаток се обидуваа да го компензираат со купување на странска опрема, машини лиценци, алати материјали, барање на техничка помош и асистенција од амерички и западни авио производители а веднаш по втората светска војна со размонтирање на речиси целата индустрија на окупирана германија, нејзино префрлање во русија како и земање на иљадници врвни германски инженери техничари искусни работници и нивна преселба во русија со задача да работаат на развојот на руската авијатика.

Од почеток тоа даде резултати, полетаа првите руски млазни авиони покренувани со германски мотори, се разви и турбокомпресорски мотор кој после масовно се користеше кај руски бомбардери и патнички авиони.... но тоа се беа решенија од втора светска војна кои не задоволуваа потребите на модерни ловци и авиони. Во таа област најнапредни беа англичаните со нивните феноменални Ролс Ројс мотори како и америчките Прат и Витни кои за русите и покрај огромнта германска помош беа недостижни. Во краен обид русите повотрно се обратија кај западните земји за помош. Побараа од Англија да им дозволи да купат нивни ролс ројс мотори, иако не веруваа дека тоа ќе се оствари, дури и Сталин рекол дека не му се верува таква напредна технологија да им ја дадат, но на нивно огромно изненадување, англичаните дадоа соглсност и пресреќните руси купија веднаш мотори од ролс ројс тип “нене““дервент“и “тај“. Русите сместа ги расклопија до најситен детал и како и многу пати порано - почнаа да ги копираат во огромен број во своите фабрики во Москва, Киев, кабаровск, Магадан.... Англичаните протестираа поради неовластена копија на нивен мотор без лиценца, али тоа не даде резултати. Првите современи руски авиони Миг-15, полетаа со англиски ролс ројс мотори или со нивни руски копии со руски ознаки, а тие мотори и нивни руски копии беа ставани и во бомбардерите Илушин 28, ловците Миг 17, Миг 19, Јак 23.... додека за руските авиони Ту-16, Ту-20, Сухои-9, M-4... моторите ги развија германските инженерски тимови на Јункерс и БМВ.

Огомното влијание на западната и америчката наука и техника, не се гледаше само во авијатиката и авионските мотори, од монуменално значение е и при развојот на руската ракетна и вселенска програма, ноза тоа во следен пост....
 
Kamov-Ka-22.jpg

Eve eden tipicen ruski kopirajat
@Let 3
aj najdija AMerikanskata kopija
ova chudo e noseitel na baagi rekordi !
Kamov Ka-22

The Kamov Ka-22 Vintokryl (rotor-wing, or literally, (air)screw-wing) (Cyrillic:Камов Ка-22 Винтокрыл) (NATO reporting name: Hoop) was a rotorcraft developed by Kamov for the Soviet Air Force. The experimental transport aircraft combined the capabilities of a helicopter for vertical take-off and landing with those of a fixed-wing aircraft for cruise. The Ka-22 carried a large payload, having a hold comparable in size to the Antonov An-12. Eight world records for altitude and speed were set by the Ka-22 in its class, none of which have since been broken.
[DOUBLEPOST=1474971287][/DOUBLEPOST]https://en.wikipedia.org/wiki/Kamov_Ka-22
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom