Руска ископирана технологија

  • Креатор на темата Креатор на темата Let 3
  • Време на започнување Време на започнување
Retrospektiva na zvezdenata vojna
Во период од средина на шеесети па до седумдесети, русите добиваа сателитски метеоролошки податоци и фотографии на облаци од американците. Иако имаа 7 метеоролошки сателити во тоа време, русите не успеваа да добијат корисни информации од нив, имаше и период од 4 месеци без да можат да воспостават комуникација со нив а најчесесто податоците беа со многу слаб квалитет и ги добиваа предоцна.
Тоа се должи на техничката инфериорност на руската опрема вградена во сателитите како и онаа на земјата. Затоа и користеа каога можеа и америчка напредна технологија, пример радио телескоп од Џенерал Електрик во опсерваторијата Биракан.
Долги години русите одбиваа да земат учество во заеднички американско руски вселенски проект, било да се работи за следење на лансирања, тестирања, заеднички мисии мапирања од вселена.... дури и не даваа информации на меѓународен комитет за вселенски истражувања за руски делови од вселенски летала кои паѓаа назат на земјата ради евиденција на контаминација на планетата.
Сето ова се должи на фактот шо русите во тајност ја држеа својата техничка слабост и честите проблеми кои ги имаа со вселенските летала
 
Во период од средина на шеесети па до седумдесети, русите добиваа сателитски метеоролошки податоци и фотографии на облаци од американците. Иако имаа 7 метеоролошки сателити во тоа време, русите не успеваа да добијат корисни информации од нив, имаше и период од 4 месеци без да можат да воспостават комуникација со нив а најчесесто податоците беа со многу слаб квалитет и ги добиваа предоцна.
Тоа се должи на техничката инфериорност на руската опрема вградена во сателитите како и онаа на земјата. Затоа и користеа каога можеа и америчка напредна технологија, пример радио телескоп од Џенерал Електрик во опсерваторијата Биракан.
Долги години русите одбиваа да земат учество во заеднички американско руски вселенски проект, било да се работи за следење на лансирања, тестирања, заеднички мисии мапирања од вселена.... дури и не даваа информации на меѓународен комитет за вселенски истражувања за руски делови од вселенски летала кои паѓаа назат на земјата ради евиденција на контаминација на планетата.
Сето ова се должи на фактот шо русите во тајност ја држеа својата техничка слабост и честите проблеми кои ги имаа со вселенските летала

цело време се бавиш со историја а не ја спомнуваш сегашноста, кажи нешто ново што било ископирано не само старото...
 
цело време се бавиш со историја а не ја спомнуваш сегашноста, кажи нешто ново што било ископирано не само старото...
Таа историја е всушност темел, база, основа на која е градена руската индустрија и економија па и оружјето.
Значи западна и америчка помош апарати опрема инженери се темел и двигател на русија во 20 сети 30 сети 40 сети 50 сети 60 сети....
без нив русија денес немаше да има нешто шо би се споредувало со запад. Да не им ги направија или им помогнаа, научија , како да ги направат, американците и западните земји најголемите руски челичани, фабрики за камиони и автомобили, хемиска индустрија, трговските бродови, иригации, нафтени постројки, фабрики за авиони, за трактори, машинерии, мотори... или да не дојдоа во посед на најголемите германски достигнувања од облас на авијација, ракети, радио уреди.... денес немаше шо да се споредува.
Детален увид на развојот на русија ни открива дека таа западна и величенствената америчка помош не беше спорадична или случајна или краткотрајна, туку беше систематска, постојана во долг низ на децении и децении и во сите области.
 
Таа историја е всушност темел, база, основа на која е градена руската индустрија и економија па и оружјето.
Значи западна и америчка помош апарати опрема инженери се темел и двигател на русија во 20 сети 30 сети 40 сети 50 сети 60 сети....
без нив русија денес немаше да има нешто шо би се споредувало со запад. Да не им ги направија или им помогнаа, научија , како да ги направат, американците и западните земји најголемите руски челичани, фабрики за камиони и автомобили, хемиска индустрија, трговските бродови, иригации, нафтени постројки, фабрики за авиони, за трактори, машинерии, мотори... или да не дојдоа во посед на најголемите германски достигнувања од облас на авијација, ракети, радио уреди.... денес немаше шо да се споредува.
Детален увид на развојот на русија ни открива дека таа западна и величенствената америчка помош не беше спорадична или случајна или краткотрајна, туку беше систематска, постојана во долг низ на децении и децении и во сите области.

А демек американците сами ги создале тие технологии, они не превземале од германците, британците и французите, значи по твое све америка измисли на светов хахахахахахах[DOUBLEPOST=1475097467][/DOUBLEPOST]
Таа историја е всушност темел, база, основа на која е градена руската индустрија и економија па и оружјето.
Значи западна и америчка помош апарати опрема инженери се темел и двигател на русија во 20 сети 30 сети 40 сети 50 сети 60 сети....
без нив русија денес немаше да има нешто шо би се споредувало со запад. Да не им ги направија или им помогнаа, научија , како да ги направат, американците и западните земји најголемите руски челичани, фабрики за камиони и автомобили, хемиска индустрија, трговските бродови, иригации, нафтени постројки, фабрики за авиони, за трактори, машинерии, мотори... или да не дојдоа во посед на најголемите германски достигнувања од облас на авијација, ракети, радио уреди.... денес немаше шо да се споредува.
Детален увид на развојот на русија ни открива дека таа западна и величенствената америчка помош не беше спорадична или случајна или краткотрајна, туку беше систематска, постојана во долг низ на децении и децении и во сите области.

А демек американците сами ги создале тие технологии, они не превземале од германците, британците и французите, значи по твое све америка измисли на светов хахахахахахах
 
А демек американците сами ги создале тие технологии, они не превземале од германците, британците и французите, значи по твое све америка измисли на светов хахахахахахах
Американци се и французи британци германци.... америка е планетата земја концентрирана, разни народи појдени кон тој факелот на слободата привлечени од сјајот на америчкиот начин на живот, можностите кои таа величенствена земја ги дава на секој свој граѓанин. Колони на луѓе, бродови полни со семејства не одеа никогаш на кај русија (освен ако не беа врзани и под вооружена пратња), туку кон Америка. Стотици иљади руси заминаа кон таа тврдина на слободниот свет, и дадоа свој допринос рамо до рамо со кинези јапонци германци срби македонци индијци.... во градење на подобар живот за сите нас.
 
Американци се и французи британци германци.... америка е планетата земја концентрирана, разни народи појдени кон тој факелот на слободата привлечени од сјајот на америчкиот начин на живот, можностите кои таа величенствена земја ги дава на секој свој граѓанин. Колони на луѓе, бродови полни со семејства не одеа никогаш на кај русија (освен ако не беа врзани и под вооружена пратња), туку кон Америка. Стотици иљади руси заминаа кон таа тврдина на слободниот свет, и дадоа свој допринос рамо до рамо со кинези јапонци германци срби македонци индијци.... во градење на подобар живот за сите нас.

Сигурен си за болдираново? Врнат долари таму од небото? хахах Било која западно европска држава е боље за живот од таму, Америка не е само њујорк и лос анџелес што ги гледаш на америчките филмој, туку е и кентаки, јута, орегон, места на кој што го нема америчкиот сон. Сите фирми пробуваат да ја заобиколат америка, своите погони ги отвараат во кина, мексико и на американците да им го земат последниот долар од џебот. Тоа според мене не е земја која на секого му дава шанса, за богатите е мајка ама за сиромашните е маќеа.
 
Сигурен си за болдираново? Врнат долари таму од небото? хахах Било која западно европска држава е боље за живот од таму, Америка не е само њујорк и лос анџелес што ги гледаш на америчките филмој, туку е и кентаки, јута, орегон, места на кој што го нема америчкиот сон. Сите фирми пробуваат да ја заобиколат америка, своите погони ги отвараат во кина, мексико и на американците да им го земат последниот долар од џебот. Тоа според мене не е земја која на секого му дава шанса, за богатите е мајка ама за сиромашните е маќеа.
А тие богатите, дошле богати у америка?
миљонери се иселувале и ја населувале америка?
 
А тие богатите, дошле богати у америка?
миљонери се иселувале и ја населувале америка?

па сигурно биле, не можеш од голтар да станеш богаташ, треба да имаш кеш, освен ретки случаеви кои што ги послужила среќа у живот, немој да ми кажеш дека у америка се доселувале само сиромашни па америка ги нахранила и од толкава плата шо земале станале милионери:icon_lol:
 
Последно уредено:
Една од основните компоненти на секоја авто и авио индустрија се гумите и производство на гуми. Ни воени ни цивилни возила и летала не можат да се замислат без индустрија за гуми или увоз на гуми. Русите никогаш сами не ја совладале таа технолоија туку во целост морале да се потпираат на америчко и западно искуство, нивни машини и опрема како и процеси на производство.
Првата руска фабрика за гуми е од америчко потекло и во почеток на 30-тите е крената во Јарослав од страна на америчката компанија Сеиберлинг Рубер компани со капацитет од 3.000.000 гуми годишно, а брзо после тоа е подигната и втората фабрика од страна на англиската Френсис Шав Лтд. Во 40 сетите за време на војната комплетна фабрика за гуми на Форд е префрлена во русија кај москва и станува Московска фабрика за гуми. Покрај комплет погони за производство на гуми на русите им е испорачана и фабричка централа за струја и заедно со инженери од америка почна со работа во 1944 година со капацитет од еден милион гуми годишно. Веднаш по војната, од окупираната германија русите кај себе ја префрлаат фабриката за камионски гуми Дека-Верке која можеше да произведе 300.000 камионски гуми годишно. Во почеток и средина на 50ите русите побараа од запад помош и асистенција за огромен проект за фабрика за гуми, вкупно беа ангажирани 6 британски фирми обединети во конзорциум Рустифа а вредност на зделката беше денешни 400 милиони долари. а во изградба иопремување на тогаш најголемата фабрика за гуми во Европа во Дњепропетровск учествуваа и Данлоп со свој тим на инженери, Френсис Шав (америчка фирма која ја подигна и првата фабрика за гуми во русија), Ланкашире дајнамо Лтд и мноогу други. Овој гинагтски погон подигнат од страна на западна и америчка технологија и инженерство имашпе капацитет за производство на 15.000.000 гуми годишно. Во следен период се подигнати уште неколку помали и специјализрани фабрики за гуми во русија и и тоа од Италија Чатлион, Сајмон Хендлинг Лтд од англија за производство на трактоски и специјални гуми, како и италијанскиот Пирели. Вака сложувајќи ги елементите со западно и америчко потекло од најразновидни сегменти на производство, русите си составуваа свои производи, првите руски мигови полетаа со амерички и западни гуми покренувани со англиски мотори.
Но тоа не беше се, има многу да се пишува на западното и величенственото америчко влијание и помош во развој и на сета останата руска индустрија, но за тоа во понатамошни постови....
 
Последно уредено:
INteresna storija !
Поинтересно за мене е што овие факти и ова историја долги низ децении била заташкувана и тоа претежно од руска страна, во Америка и на запад можеше да се дојде до податоци, до записници до договори научни публикации и книги, алманаси на надворешно трговски комисии или здруженија... итн, но во источниот дел од светот, немаше така јавни објавувања, па дури и ние во СФРЈ бевме убедени дека целокупната руска индустрија и нивните производи се дело на рускиот ум и наука.
Уште еден сегмент на руската економија беше и производство на пластични маси и материјали. Русија никогаш немаше развиено своја посериозна индустрија за пластика. Но после втората светска војна потребата за пластика како неопходен материјал стана сериозна. Немајќи никакво искуство ниту познавање од таа област, кон средина на 50сетите русите се обратија за помош кон старата добра Америка. Делегација од амерички инженери која ја посети русија беше запрепастена од заостатокот на русија во тоа поле. Производството беше минимално, неквалитетно и повеќе личеше на лабараториска или прототипна изработка од колку на сериско производство. Русите бараа опрема техника и методи за брзо континуирано производство на пластични материјали - онакво какво што со години уназат веќе користеше Америка. При испитување на руските можности стручниот тим заклучи дека русија не поседува петрохемиски капацитети, немаат производство или имаат безначајно мали количини на полиетилен, најлон, капролактум, бутанол, фиберглас, поливинил хлорид.... и дека и таа малку опрема му е расцепкана по разни градовии воглавном набавена од Америка и Англија. (во извештајот имаше и споменати 2-3 преси кои беа копија на америчките али нема повеќе детали за тоа)
Заклучокот беше дека нема основ да се доградува туку треба да се изгради од нула руската петрохемиска индустрија. Кон крај на 50 сетите и почеток наа 60 сети започна масовно купување на цели фабрики за најразновидни пластични материјали од запад. Листата е долга и детална па ќе спомнеме само позначајни, од Германија се купени - Фабрика за полиетилен (Бадише Анлин) фабрика за 5.000 тони фиберглас годишно, фабрика за коплимер (5.000т годишно), две фабрики за полиетилен (Салзглитер Индустриебау) со по 24.000 тони годишно производство секоја, фбрика за 10.000 тони полипропилен, фабрика за пиролидон (180 тони годишно), фабрика за меламин (10.000 тони годишно) фабрика за пластична “пена“ со капацитет од 3.000 тони годишно, фабрика за ПВЦ табли и фабрика за ПВЦ кабли, две фабрики за полиетиленски цевки...... Британскиот удел во градењето на руската петрохемијска индустрија е импозантен, Симон инженеринг груп конструира, подигна и опреми 4 огромни фабрики за полиетилен со производство од по 2 фабрики со 48.000 тони секоја и 2 фабрики со по 24.000 тони годишна производња, од страна на америка беше финансирањето на овој огромен проект од страна на Лазард фререс од Њу Јорк во износ од 300 милиони долари, други позначајни британски проекти во русија беа 2 погоони за сепараија од Хумпхирс - Глазгов за етилен, Стирлинг Модлин испорача опрема за фабрика за моделирање на полистерен, Мортон миксин компани испорача опрема и машини за ПВЦ и ПВА производи ПГ инженеринг и БХ пластик погони за стирен и полистирен, Индустриал Пластик - погон за целулозен ацетат, во средина на 60 сети Француска фирма Спеицим изгради фабрика за винил хлорид која користеше америчка технологија на Стауфер енд компани, во тој период и јапонски конзорциум изгради неколку фабрики за ПВЦ и ПВЦ цевки како и америчката Бернер Индустриал која ги снадбуваше фабриките со машини опрема и алати..... се на се, над 50 комплетни поголеми и помали фабрики и погони за производство на најразлични пластични материјали се купени од запад и монтирани во русија уз помош на западни и амерички инженеринг и технологија. Запад и Америка 15стина години ја градеа и усовршуваа руската петрохемиска индустрија која предходно вопшто не постоеше. Тука може да се види неописливата сила на запад и америка да во краток рок подигнат имплементираат и разработат нови технологии.
Вакви примери има уште многу, но за тоа во следни постови....
 
Една од основните компоненти на секоја авто и авио индустрија се гумите и производство на гуми. Ни воени ни цивилни возила и летала не можат да се замислат без индустрија за гуми или увоз на гуми. Русите никогаш сами не ја совладале таа технолоија туку во целост морале да се потпираат на америчко и западно искуство, нивни машини и опрема како и процеси на производство.
Првата руска фабрика за гуми е од америчко потекло и во почеток на 30-тите е крената во Јарослав од страна на америчката компанија Сеиберлинг Рубер компани со капацитет од 3.000.000 гуми годишно, а брзо после тоа е подигната и втората фабрика од страна на англиската Френсис Шав Лтд. Во 40 сетите за време на војната комплетна фабрика за гуми на Форд е префрлена во русија кај москва и станува Московска фабрика за гуми. Покрај комплет погони за производство на гуми на русите им е испорачана и фабричка централа за струја и заедно со инженери од америка почна со работа во 1944 година со капацитет од еден милион гуми годишно. Веднаш по војната, од окупираната германија русите кај себе ја префрлаат фабриката за камионски гуми Дека-Верке која можеше да произведе 300.000 камионски гуми годишно. Во почеток и средина на 50ите русите побараа од запад помош и асистенција за огромен проект за фабрика за гуми, вкупно беа ангажирани 6 британски фирми обединети во конзорциум Рустифа а вредност на зделката беше денешни 400 милиони долари. а во изградба иопремување на тогаш најголемата фабрика за гуми во Европа во Дњепропетровск учествуваа и Данлоп со свој тим на инженери, Френсис Шав (америчка фирма која ја подигна и првата фабрика за гуми во русија), Ланкашире дајнамо Лтд и мноогу други. Овој гинагтски погон подигнат од страна на западна и америчка технологија и инженерство имашпе капацитет за производство на 15.000.000 гуми годишно. Во следен период се подигнати уште неколку помали и специјализрани фабрики за гуми во русија и и тоа од Италија Чатлион, Сајмон Хендлинг Лтд од англија за производство на трактоски и специјални гуми, како и италијанскиот Пирели. Вака сложувајќи ги елементите со западно и америчко потекло од најразновидни сегменти на производство, русите си составуваа свои производи, првите руски мигови полетаа со амерички и западни гуми покренувани со англиски мотори.
Но тоа не беше се, има многу да се пишува на западното и величенственото америчко влијание и помош во развој и на сета останата руска индустрија, но за тоа во понатамошни постови....
стварно бе ова ептен озбилно го кажувам.: ми отвори очи ..до сега бев во голема заблуда и не верував дека некој може да биде таков кретен ко рускиот народ. Од 1930 година , со купена технологија и претци какви отидени во америка ги удриле темелите на американската авио идустрија , да не можат производство на гуми да усвојат....!!! Дефинитивно да се чудиш и крстиш што ти праи неограничено трошење на вотка и бољшевичка јебачина без мерка и усул у стилу секс на екс.
 
стварно бе ова ептен озбилно го кажувам.: ми отвори очи ..до сега бев во голема заблуда и не верував дека некој може да биде таков кретен ко рускиот народ. Од 1930 година , со купена технологија и претци какви отидени во америка ги удриле темелите на американската авио идустрија , да не можат производство на гуми да усвојат....!!! Дефинитивно да се чудиш и крстиш што ти праи неограничено трошење на вотка и бољшевичка јебачина без мерка и усул у стилу секс на екс.
темелите на америчка а и светска авио индустрија се браќата Рајт.
Знам дека имало и којекакви енглези французи италијани германци па и некој рус кој нажврљал нешто на папиру, напишал некој есеј за летање, напраил некое моделче или дури и склепал некој самолет в гаража. Али браќата рајт ја направија авијацијата - индустрија.
Сигурно знаеш дека во 1909 браќата ја основале Рајт компани, во нивниот роден Дејтон - охајо, во старата добра Америка. Во 1910 година веќе подигнале хала каде почнале со сериско производство на Флаер модел Б (100 комада) како и разноразни други протоотипови и модели и делови... во следен век работење.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom