Од мал сум се прашувал што прават со гумите што ги менуваат, маслата за машини и возила и други материјали. Дали ги горат или, ги горат?
Само 50000 коли да сменат 4 гуми, тој се чекај дигитрончето, ах 200.000 гуми. Со 3-4 литри масло, истите 50.000 коли (иако се многу повеќе ама ај да земеме ниска цифра) збираат, пак дигитронот, 150-200 тони масло само од тие возила. А од индустријата, страв ми е пак да отворам дигитронот.
Пошто кај насе нема рециклирај, бројките се баагии големи. Т.е. има, според памфлетите на Комуналец башка ова башка она, а во суштина има 2 исти контејнери за ѓубре кои се истураат во ист камион. Виртуелна ециклажа де
Само 50000 коли да сменат 4 гуми, тој се чекај дигитрончето, ах 200.000 гуми. Со 3-4 литри масло, истите 50.000 коли (иако се многу повеќе ама ај да земеме ниска цифра) збираат, пак дигитронот, 150-200 тони масло само од тие возила. А од индустријата, страв ми е пак да отворам дигитронот.
Пошто кај насе нема рециклирај, бројките се баагии големи. Т.е. има, според памфлетите на Комуналец башка ова башка она, а во суштина има 2 исти контејнери за ѓубре кои се истураат во ист камион. Виртуелна ециклажа де
