Загадувањето не сопира, секоја година нови 4.500 заболени од рак!

  • Креатор на темата Креатор на темата bobipp
  • Време на започнување Време на започнување
Од мал сум се прашувал што прават со гумите што ги менуваат, маслата за машини и возила и други материјали. Дали ги горат или, ги горат?
Само 50000 коли да сменат 4 гуми, тој се чекај дигитрончето, ах 200.000 гуми. Со 3-4 литри масло, истите 50.000 коли (иако се многу повеќе ама ај да земеме ниска цифра) збираат, пак дигитронот, 150-200 тони масло само од тие возила. А од индустријата, страв ми е пак да отворам дигитронот.
Пошто кај насе нема рециклирај, бројките се баагии големи. Т.е. има, според памфлетите на Комуналец башка ова башка она, а во суштина има 2 исти контејнери за ѓубре кои се истураат во ист камион. Виртуелна ециклажа де :)
 
Aко мислиш на греење со дрва, според последна анализа, 30% од граѓаните користат дрва a бројот расте зошто во мода се вратија камините :) Во Скопје колку што имам приметено освен ѓупците кои палат дрва и вамте вамте некое село, сите се или на БЕГ или на струја или на пелети. Последниве 4-5 години речиси секој втор што го знам се префрли на пелети а загадувањето расте. :toe: :
Тогaш во што е проблемот?
Јa не можaм дa пресметaм колку тие 30% посто придонесувaaт кон целокупното зaгaдувaње aмa фaкт што го знaм е декa во европските грaдови грото од греењето е со природен гaс, не со јaглен и дрвa. Знaчи едно ново домaќинство нa котел нa јaглен може дa зaгaдувa ко 10 што се префрлиле од дрвa нa пелети. И тоa се сaмо домaќинствaтa, имa еден куп фирми и устaнови што се зaгревaaт нееколошки. И нa крaј се и неплaнски изгрaдените фaбрики ко цементaрa, којa дури во Тирaнa е 30 километри одaлеченa од грaдот.
 
Од мал сум се прашувал што прават со гумите што ги менуваат, маслата за машини и возила и други материјали. Дали ги горат или, ги горат?
Само 50000 коли да сменат 4 гуми, тој се чекај дигитрончето, ах 200.000 гуми. Со 3-4 литри масло, истите 50.000 коли (иако се многу повеќе ама ај да земеме ниска цифра) збираат, пак дигитронот, 150-200 тони масло само од тие возила. А од индустријата, страв ми е пак да отворам дигитронот.
Пошто кај насе нема рециклирај, бројките се баагии големи. Т.е. има, според памфлетите на Комуналец башка ова башка она, а во суштина има 2 исти контејнери за ѓубре кои се истураат во ист камион. Виртуелна ециклажа де :)


site tipovi masla se recikliraat vo mkd sunilens i garant uste nekolku drugi go pravat toa...

gumi e veke druga rabota, vo razvieniot svet i tie se recikliraat, vo AUS ima makedonec sto od gumi proizveduva tepisi za koli i nekoj drugi raboti a vo mkd neznam... dosta drzavi imaat skladovi za gumi posto site se nadevaat vo idnina ke pravat nesto so niv.
 
а загадувањето расте. :toe:
Дали расте треба убаво да се провери.
Јас се сеќавам минати години имавме илјадарчиња често, сега некако стотчиња ми се вртат само.
Но ајде да му дадеме фора до февруар...
 
Дали расте треба убаво да се провери.
Јас се сеќавам минати години имавме илјадарчиња често, сега некако стотчиња ми се вртат само.
Но ајде да му дадеме фора до февруар...
Потопло е, и лaни беше млaкa зимa и имaше помaлце илјадарчиња од претходнaтa. Ниедна од мерките не може толку да го намали загадувањето. Кина има инвестирано милијарди за да ги извади нивните градови од топ 10, при тоа тек после 5 години се гледаат резултатите.
 
site tipovi masla se recikliraat vo mkd sunilens i garant uste nekolku drugi go pravat toa...

gumi e veke druga rabota, vo razvieniot svet i tie se recikliraat, vo AUS ima makedonec sto od gumi proizveduva tepisi za koli i nekoj drugi raboti a vo mkd neznam... dosta drzavi imaat skladovi za gumi posto site se nadevaat vo idnina ke pravat nesto so niv.
Се рециклираат како не.
Знам еден мајстор од Теарце ги носевме службените возила на сервис кај него некое време.
Сервисот му беше у куќа, со подрум и спрат горе.
Идеме една зима, у сервисот мајсторите по кратки работаат, а надвор кочан ладно, сервисов со висок таван за дизалице и остало.
Си викам кој знае колку плаќа за греење овја и го прашуеме газдава на шо се грее.
На парно со уље прегорено, цела година шо праам сервиси уљето у цистерна доле у подрум и бања ми е цела куќа од горе до доле.
А ако нешо викам инспекција ако дојде, нека дое имам уште една цистерна со нафта и прешалтуам на неа ако не дај Боже некој нешо пријави.

Е ова рачунај 90% од мајсториве го праа за загревање по сервиси.
 
Се рециклираат како не.
Знам еден мајстор од Теарце ги носевме службените возила на сервис кај него некое време.
Сервисот му беше у куќа, со подрум и спрат горе.
Идеме една зима, у сервисот мајсторите по кратки работаат, а надвор кочан ладно, сервисов со висок таван за дизалице и остало.
Си викам кој знае колку плаќа за греење овја и го прашуеме газдава на шо се грее.
На парно со уље прегорено, цела година шо праам сервиси уљето у цистерна доле у подрум и бања ми е цела куќа од горе до доле.
А ако нешо викам инспекција ако дојде, нека дое имам уште една цистерна со нафта и прешалтуам на неа ако не дај Боже некој нешо пријави.

Е ова рачунај 90% од мајсториве го праа за загревање по сервиси.


Amateri... moze se toa da se sitne za dobri pari
 
Дали расте треба убаво да се провери.
Јас се сеќавам минати години имавме илјадарчиња често, сега некако стотчиња ми се вртат само.
Но ајде да му дадеме фора до февруар...
си кажаа стручњаците кој се изворите, но се разбира влијаат и Други фактори, плус греење, возила, неповолни метеоролошки услови

Познатиот Д-р Митов открива кој е најголемиот загадувач на градот Скопје

ова е сега, инаку ОД ВРЕМЕТО, најголеми загадувачи со прашина беа Цементара и Железара..Црвени, Ќерамидни кровови блиску до Цементара стануваа бели, како да се од Салонит, а Салонитни кровови во населба Железара стануваа црвени, како да се ќерамидни. Охис пак труеше со хемикалии... е едино коли имаше помалку ама немаа катализатори...
Е сега Железара нешто намали со квантитет, но затоа има ЕКСТРА загадување со Манган ( легирани челици)
Охис не работи, но во Цеменара работи турбо, а наместо да ја гасифицираат горат отпадни нузпроизводи од гума и слично... Па си рачунаат ИОНАКА тука е загадено од циментната прашина, ај да го дозагадиме до крај....

Јас мислам дека и кога ќе се потроши брдото кај што копааат суровина за Цимент, погонот ќе продолжи да работи, како Депонија
 
си кажаа стручњаците кој се изворите, но се разбира влијаат и Други фактори, плус греење, возила, неповолни метеоролошки услови

Познатиот Д-р Митов открива кој е најголемиот загадувач на градот Скопје

ова е сега, инаку ОД ВРЕМЕТО, најголеми загадувачи со прашина беа Цементара и Железара..Црвени, Ќерамидни кровови блиску до Цементара стануваа бели, како да се од Салонит, а Салонитни кровови во населба Железара стануваа црвени, како да се ќерамидни. Охис пак труеше со хемикалии... е едино коли имаше помалку ама немаа катализатори...
Е сега Железара нешто намали со квантитет, но затоа има ЕКСТРА загадување со Манган ( легирани челици)
Охис не работи, но во Цеменара работи турбо, а наместо да ја гасифицираат горат отпадни нузпроизводи од гума и слично... Па си рачунаат ИОНАКА тука е загадено од циментната прашина, ај да го дозагадиме до крај....

Јас мислам дека и кога ќе се потроши брдото кај што копааат суровина за Цимент, погонот ќе продолжи да работи, како Депонија
Одлична сумаризација, уште да дополнам тие салонитните кровови се уствари азбест, еден од најопасните материјали што се користеле масовно во градежништвото во Скопје како градежен материјал но и во цевките за водовод.
 
Ами Тетово нема цементарница, Куманово нема Усје, Кочани 275 во 2017, Кавадарци 285 во 2017, Карпош...
зачестеноста на ветрови Скопје зимно време се најголеми од запад по Вардар и нешто помалку по должина на Лепенец. Како Скопје е тогаш (Центар, Бутел, Карпош...) загадено од Усје кое е на исток
Докторот климатолог
Автоматски споено мислење:

Прво, ако се споредуваме со некои земји со слична големина, миграциите имаат многу терсене тренд од разни причини. Примерот со Љубљана со кои живеевме во иста држава.
Љубљана по процена 2014 има околу 278000 жители (од 1981 наваму има зголемување само од 53000 жители, 24%). Скопје по процена од 2015 има околу 811000 жители (од 1981 наваму зголемување околу 403000 жители, околу 99% плус).
Котлина еколошки способна да апсорбира околу 200000 жители.

Еве еден текст постиран во темата екномично греење, за начинот на греење во Љубљана, корисењето велосипеди и нивните идни цели.

city's heating system In 2015, 74% of the population used the system and the goal is to raise this share to 80% by 2024.
cycle rather than drive a car in the city. In 2017, Ljubljana ranked eighth in the Copenhagenize Index of cyclist-friendliest cities in the world. Counters on seven locations around the city recorded 3.81 million bike rides in 2016, and 3.74 million in 2017.
The main source of PM10 particles are individual furnaces, including those in neighbouring municipalities, as well as fireplaces, which are becoming increasingly popular again.
Another emerging problem is nitrogen oxide, whose level has been rising not only in Ljubljana, but in other European cities as well. Jazbinšek Seršen said the reasons for the increase had not been officially confirmed yet, but experts suspect diesel vehicles.
Ljubljana has been expanding its heating and gas supply networks, and replacing coal with gas. In renovating public buildings, it strives for energy efficiency.
The city is also introducing various measures to discourage the use of small furnaces.
The capital is also encouraging alternatives to cars.
By 2020, it would like people to conduct 35% of their journeys on foot, 16% by bicycle, 16% using public transport and 33% by car.
 
Последно уредено:
...ништо не му бидува на Мкд_онецот, тој 4 години чувствува загадување и му пречи, а потоа 4 години не чувствува и не се буни! :facepalm:
 
...ништо не му бидува на Мкд_онецот, тој 4 години чувствува загадување и му пречи, а потоа 4 години не чувствува и не се буни! :facepalm:
она што не те убива те прави посилен!?
сега кога ќе почнат американците и нуклеарен отпад да закопуваат овде, ако не се веќе почнати, за година-две сите ќе станеме кој спајдермен, кој флеш, кој супермен...
 
Одлична сумаризација, уште да дополнам тие салонитните кровови се уствари азбест, еден од најопасните материјали што се користеле масовно во градежништвото во Скопје како градежен материјал но и во цевките за водовод.
точно за азбестот, ЕУ држави даваат субвенции за одстранување на салонитни кровови... но тука друго мислев, кај населба железара и кров на куќа да е од алуминиум ( бел) ќе стане бргу црвен...
Си мислам дека целава работа со загадувањето е менаџирање на актуелната власта... и тогаш и сега ако се крене галама ќе јавеа во Дрисла и Цементара да не горат гума 2-3 дена и ќе се смалеа параметрите... Е сега ако се лоши метереолошки услови, нема вертикално струење или силен ветер, дури може и да нема ветер, а котлината нацицана со ПМ честички , тогаш не може бргу да се смалат вредностите...
Основната Дискусија,( а која ја користеше сегашната власт кога беше Опозиција), е непотребен увоз на туго губре...
Да расчистиме, НИКОЈ не ти плаќа да му гориш банално ѓубре, тоа не се носи на големи растојанија... Ова што се влечка од далеку е Опасен Отпад !!
Нема економски резон некој да му плаќа на Титан и плус да потплаќа актуелна власт ако отпадот е енергетски вреден и неопасен !! Ќе си го изгори кај него во негови термоцентрали наместо да увезува ќумур..
И не се само ПМ10 и ПМ2,5 честички, има и други работи...
Е сега Мицкотакис на митинг најавува милиарди евра за борба со загадувањето ...
Не треба да се заборџуваме со милиарди, едноставно нека се ВЕТИ Конкретно, ЗАБРАНА НА УВОЗ НА било какво ѓубре или фабрикати од стари гуми и слично !!!

А овие лажги на Макрадули и Шиљо не се нова работа од вчера, поодамна , постарите ќе се потсетат, тогаш пак Циле се договараше со грците да ни плаќаат во РЕК да согоруваат грчки ќумур од Птолемеида...Демек немало гајле, Циле ветуваше ќе засадел дрва високи по 200метри:cool: и тие ќе ги абсорбирале сите гасови....
 
Како легално се труеме со увоз на мазут, петрол кокс, индустриски отпад...

Процената е дека годишно во Македонија од нелегалниот бизнис со нафтените деривати се заработуваат од 40 до 50 милиони долари. Очигледно е дека оваа мафија лесно успева да ја убеди секоја власт кога треба да ги тргне цариниците и да ја крене рампата на граничниот премин. Секоја власт зачудувачки лесно успева да ги одложи барањата за промена на законската регулатива, за менување на некои правила на играта со кои ќе се намали овој шверц, во буџетот ќе влезат повеќе пари и, што е најважно, ќе се намали загаденоста на воздухот. Но очигледно тоа не е целта.
 
а воздухот што ви е дома, вие од Скопје, од продавница го купувате, свежо донесен од Хималаите?

а во теретана кај што сите прдат и смрдат не знам колку е поздраво за дишење

а и ако загаден воздух не бил толку штетен колку лоша исхрана, рачунај дека дневно 10,000 литри воздух вдишуваме, па ако одреден процент од тоа се отрови рачунај колку од тоа влегува и се таложи внатре во тебе

И ти и тој другиот, наместо да зборите потрошите малце време во едукација, доста ширите фекалии.

П.С. Деменција/Дијабет = кардиоваскуларни болести, што значи, уште поголема е бројката на смртност од овие болести.

Screenshot_4.png
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom