Лада Нива

  • Креатор на темата Креатор на темата dzonyb
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
7 октомври 2008
Мислења
6.055
Поени од реакции
6.443
Дефинитивно еден од најмоќните теренци кои некогаш се произвеле. Ме изненади што често ги користат шумарите и во Германија. На скоро секој му е познато за каквов теренец се работи, го возат чат пат и луѓе кои се занимават со земјоделие. Во секој случај мислам дека за шетање по планини планини низ Македонија нема подобро возило. Се најавува нов модел иако јас мислам дека и стариот треба да си остане може само клима уред и воздушни пернички да му додадат и толку.

 
Нема смрт за оваа кола, дефинитивно најбољи теренец.
На татко ми животна желба му е лада нива да има, не дека не може да се најде на старо или нешто слично али сепак не е возило за градска вожња. Се надевам дека ќе му ја исполнам желбата кога ќе се вработам и кога ќе сочувам некој денар. :D
 
Има само една мана; не се качува на дрво:D

Не викај двапати.[DOUBLEPOST=1409661696][/DOUBLEPOST]
Се надевам дека ќе му ја исполнам желбата кога ќе се вработам и кога ќе сочувам некој денар. :D

За овој муабет имаш респект од мене[DOUBLEPOST=1409661869][/DOUBLEPOST]И да нивата не е за низ град, не е воопшто за асфалт. Тоа е класичен теренец за авантура.
При 100 км на час тресе как ода возиш 300, тесен е внатре, евтина пластика и тн и тн. Ама кога ќе видиш каде се поминува забораваш на сите лоши страни.
Инаку огромна предност му е што има исклучително кратко меѓуоскино растојание затоа се справува со секакви терени. На пример она што го прави на видеото мислам дека не постои теренец кој ќе го совлада тој терен , затоа што ќе заглави со подот од возилото.
 
Има само една мана; не се качува на дрво:D
И ентериерот е антички.
Не е безбедно возило.
Вожњата (не викам комфор затоа што е срамота) е гомно.
Моторот е тромав, со стара технологија и троши како ламја.

Единствена позитивна страна е цената, но откако излезе Дастерот треба да си умноболен за да купиш нова Нива.

Зборувам стрикно за стариот модел, за новиот живи били па видели.
 
Русин ко ќе направи НАПРАВЕНО Е.
Ладава од видеото е доработена со поголеми амортизери,поголем бандаш и гума.

Иста ваква лада +тројца шумари мене со фронтера спорт зимно време ме има извлечено до бачило.

Да ја немав извадено макарата немаше да ми треба нивата
 
И ентериерот е антички.
Не е безбедно возило.
Вожњата (не викам комфор затоа што е срамота) е гомно.
Моторот е тромав, со стара технологија и троши како ламја.

Единствена позитивна страна е цената, но откако излезе Дастерот треба да си умноболен за да купиш нова Нива.

Зборувам стрикно за стариот модел, за новиот живи били па видели.

за тебе безбедно возило мора да има ербег? а и добро да речеме сигурно најновата нива ќе има
 
И ентериерот е антички.
Не е безбедно возило.
Вожњата (не викам комфор затоа што е срамота) е гомно.
Моторот е тромав, со стара технологија и троши како ламја.

Единствена позитивна страна е цената, но откако излезе Дастерот треба да си умноболен за да купиш нова Нива.

Зборувам стрикно за стариот модел, за новиот живи били па видели.
А да не сакаш ентериер со вграден џпс и телевизор за во планина

Купи си дачија и цел живот плачија
 
за тебе безбедно возило мора да има ербег? а и добро да речеме сигурно најновата нива ќе има
Не само ербег, туку и пасивни системи за безбедност.
 
Ладата е наменско возило. И јас не би ја купил са секој ден. Но за на терен едноставно нема подобро. Старата технологија колку што е лоша толку има и предности , пред се предноста „направи сам„ Зошто ново возило ако ти се расипе на планина треба со хелихоптер да те спасуват.
Сепак мислам дека има простор на доработка на моторот за зголемување на ефикасноста и помала потрошувачка, воздушните пернички исто така иако ако ја користиш само за на терен не верувам дека имаш потреба од нив, дури мислам дека е опасно при екстремни терени да не ги активираш несакајки (ова е само претпоставка). Исто така пишав и погоре за нашу услови мислам дека нјнеопходно е да има клима уред.
 
Nivata e prav tenk, edinstvena maana e slabiot kvalitet na plehot. Trosat ko lamji da, ama napraj na plin i nemas problem. Ili pak kombinacija ja prepravas vo dizel so motor od golf3 1.9D ili od mecka 200D. Ima dosta ovakvi prepraveni vo dizel, em nema bolji terenec za na niva i u planina, em so neunistiv i ekonomicen dizel motor. Top kombinacija.
 
Nivata e prav tenk, edinstvena maana e slabiot kvalitet na plehot. Trosat ko lamji da, ama napraj na plin i nemas problem. Ili pak kombinacija ja prepravas vo dizel so motor od golf3 1.9D ili od mecka 200D. Ima dosta ovakvi prepraveni vo dizel, em nema bolji terenec za na niva i u planina, em so neunistiv i ekonomicen dizel motor. Top kombinacija.

Ова ми се допаѓа кај Македонецот , за се имаме решение.

Веројатно и клими се вградуваат.
 
Imam prijateli lovgii, site se slozuvaat deka na nekoi teski tereni,dlaboka kal i uzgornici kaj sto se kacuva lada niva bez problem drugi gipovi ne mozat. Eventualno neso slicno bi bil suzuki vitara. Ovie evropskive kao gipovi se gola voda na prav offroad teren. Eventualno ponekoj landrover od tie partizanskite.
Iako obicno plukam na se so e komunisticko na 4 trkala za nivata mora da se priznae deka e eden od najdobrite terenci, nadvoresniot izgled ovde ne e biten.
:)
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom