Каде да барам сочувани користени возила?

  • Креатор на темата Креатор на темата Vamos
  • Време на започнување Време на започнување
може ли да се најде асална е46ка бензин у државава, се што гледам дизели само по огласиве, а не сакам таква, да ми чука како трактор
 
на 150к не се лупи кожен волан така лесно.

Не викам дека оваа реално има поминато 150к. Ама враќањето на километражата сигурно е дело на импортерот, а не се должи на тоа дека е увезана од Италија како што зборат некои. Види колку коли од Германија имаат од 100 до 150к што се продаваат кај нас а се од 2003 година. Само до продавница германецот да иде со неа ќе помине повеќе. За тоа зборам, има голема разлика од колите таму и колите увезени од ЕУ што се продаваат кај нас.
 
може ли да се најде асална е46ка бензин у државава, се што гледам дизели само по огласиве, а не сакам таква, да ми чука како трактор
Прашај го @Evo XII дали сеуште се продава БМВ-то на сестра му (мислам?).

Еве го: http://www.pazar3.mk/mk/Listing/AdDetail/Index/1496022-BMW-320-i-PRV-SOPSTVENIK-NEUVEZENO--99
 
Јас коментирам конкретно за дадениот автомобил.
Од каде доаѓа, за мене лично е безпредметно. Како што реков, секој половен автомобил си е приказна сама за себе.
 
Taka site vikaat a posle kenjaat za 50 ili 100e razlika vo cena. Znaci prodavam koli i garantiram deka se kupuva toa sto e najeftino,ne da e bas krs ama prednost sekojpat ima cenata. Nikoj ne dava 1000-2000e plus za ekstra socuvano vozilo.
Jas zatoa veke ne nosam koli po poracka, te skapo im bilo, te tuka poeftini bile, te baraat preku leb pogaca. Ko so kazav ke otvorat oglas i gi gledaat samo najeftinite, i po nasive oglasi i po stranskite sajtovi.
Две исти половни возила со различна цена од кои едното е далеку повеќе сочувано,помалку километри,редовни сервиси ни еден шверцер нема да го купи поскапото возило бидејќи на него ќе заработи помалку пари.[DOUBLEPOST=1399485048][/DOUBLEPOST]
Ima avtosaloni so davaat garancija i za polovni vozila, najcesto od 6 meseci do godina dena, ama cenata na takvo vozilo e obicno za 50-100% pogolema, pa vidi dali se isplaka.
За сестра ми и сопругата во 2002 купив два исти Citroen ZX,со различна цена.Поскапиот си исплатеше и тоа како додека поефтиниот го продадовме поради честите дефекти.
 
Последно уредено:
Две исти половни возила со различна цена од кои едното е далеку повеќе сочувано,помалку километри,редовни сервиси ни еден шверцер нема да го купи поскапото возило бидејќи на него ќе заработи помалку пари.[DOUBLEPOST=1399485048][/DOUBLEPOST]
За сестра ми и сопругата во 2002 купив два исти Citroen ZX,со различна цена.Поскапиот си исплатеше и тоа како додека поефтиниот го продадовме поради честите дефекти.
Greska si, na takvo vozilo ne samo sto nema da zarabotis nego ke otides vo dupka, na musterija gabe cel den da mu baes i objasnuvas deka kvalitetno vozilo si vredi i zato si zasluzuva povisoka cena on ke go gleda to so e najeftino vo oglasite i cenata ja sporeduva so tie. Znaci ti kazuvam dokazana i proverena rabota deka najvazna e cenata, taa e na vrvot na kriteriumite za kupuvanje. Ako e cenata visoka gabe ti e i so 0km i kako od fabrika neka e kolata nema da ja prodades.
 
Последно уредено:
Сеуште се продава БМВ-то колку што знам.Правеше зетот сервис голем,значи смена каиш и водна пумпа(не била за менување,ама бидејки не е воопшто сменета до сега ја смена),и менуваше некои пиксни на задни вилушки биле дотраени,бидејки носи голема гума а до сега на подвозјето не е менувано ништо,барем јас колку што знам.Знам дека сега треба да го регистрираат во мај,а мислам дека е и регистрирано веке.Значи први газди купено од Скопје,оригинал 140 000км мислам дека сега има поминато,од кои 80% се на отворен пат Скопје-Велес.Модел Е46 2000цм3 150КС без плин.Не е чукано ни префарбувано.Сервисирано во овластен сервис на БМВ,и колку што знам може да се провери според табличката,а оние кои се рабираат малку повеке ке разберат дека табличка со ознака 001-IP дефинитивно не е од возило од увоз.Најдете го мислам дека е на пазар 3 пуштено,јавете се и пазарете се.Мана е што нема плин......Јас го имам лично возено многу пати,и со домакинско возење низ град мене не ми замина со потрошувачка погоелма од 10литри.Зборам што ми покажа на борд компјутерот,да се разбереме.......

Барем има сервисна историја која може да се провери кога сакате без некој да ве мафтосува со некои си тефтерчиња..демек ова е сервисна историја......

Од мене толку......
 
Сеуште се продава БМВ-то колку што знам.Правеше зетот сервис голем,значи смена каиш и водна пумпа(не била за менување,ама бидејки не е воопшто сменета до сега ја смена),и менуваше некои пиксни на задни вилушки биле дотраени,бидејки носи голема гума а до сега на подвозјето не е менувано ништо,барем јас колку што знам.Знам дека сега треба да го регистрираат во мај,а мислам дека е и регистрирано веке.Значи први газди купено од Скопје,оригинал 140 000км мислам дека сега има поминато,од кои 80% се на отворен пат Скопје-Велес.Модел Е46 2000цм3 150КС без плин.Не е чукано ни префарбувано.Сервисирано во овластен сервис на БМВ,и колку што знам може да се провери според табличката,а оние кои се рабираат малку повеке ке разберат дека табличка со ознака 001-IP дефинитивно не е од возило од увоз.Најдете го мислам дека е на пазар 3 пуштено,јавете се и пазарете се.Мана е што нема плин......Јас го имам лично возено многу пати,и со домакинско возење низ град мене не ми замина со потрошувачка погоелма од 10литри.Зборам што ми покажа на борд компјутерот,да се разбереме.......

Барем има сервисна историја која може да се провери кога сакате без некој да ве мафтосува со некои си тефтерчиња..демек ова е сервисна историја......

Од мене толку......

Да не рушам огласот но тоа BMW јас го однесов на проверка кај Џеповски пред месец дена и испадна дека има уште 500 евра (без гуми) за правење. Подвожјето е крпено, мењачот има голема луфта и капакот е скршен, тропа на возење, системот за ладење нема доволно течност, лагери некои викаше морало да се сменат, сите гуми мора да се сменат, и многу други работи, листот не го чувам но одприлика. Да знаете колку да не давате 1000 денари за проверка. Сервисот од обвластен сервис е само 4 год до 2003та година после е од локален мајстор правено.

А инаку да BMW-то не е увезено од прв газда е тука во кисела вода е цело време на последна 4ка. Јас кога гледав прво тоа го видов личеше супер дур мајсторот не ми кажа што се треба да се менува во него. Мислаm за таа цена + инвестиција за да се среди вреди. Бидејќи јас како што знам тоа беше нај личното bmw во кисела вода со најѕверските бандаши :D, но не е баш пали вози состојбата. Освен ако од тогаш го средиле до сега.
 
Да не рушам огласот но тоа BMW јас го однесов на проверка кај Џеповски пред месец дена и испадна дека има уште 500 евра (без гуми) за правење. Подвожјето е крпено, мењачот има голема луфта и капакот е скршен, тропа на возење, системот за ладење нема доволно течност, лагери некои викаше морало да се сменат, сите гуми мора да се сменат, и многу други работи, листот не го чувам но одприлика. Да знаете колку да не давате 1000 денари за проверка. Сервисот од обвластен сервис е само 4 год до 2003та година после е од локален мајстор правено.

А инаку да BMW-то не е увезено од прв газда е тука во кисела вода е цело време на последна 4ка. Јас кога гледав прво тоа го видов личеше супер дур мајсторот не ми кажа што се треба да се менува во него. Мислаm за таа цена + инвестиција за да се среди вреди. Бидејќи јас како што знам тоа беше нај личното bmw во кисела вода со најѕверските бандаши :D, но не е баш пали вози состојбата. Освен ако од тогаш го средиле до сега.
The plot thickens... :cautious:
 
Да не рушам огласот но тоа BMW јас го однесов на проверка кај Џеповски пред месец дена и испадна дека има уште 500 евра (без гуми) за правење. Подвожјето е крпено, мењачот има голема луфта и капакот е скршен, тропа на возење, системот за ладење нема доволно течност, лагери некои викаше морало да се сменат, сите гуми мора да се сменат, и многу други работи, листот не го чувам но одприлика. Да знаете колку да не давате 1000 денари за проверка. Сервисот од обвластен сервис е само 4 год до 2003та година после е од локален мајстор правено.

А инаку да BMW-то не е увезено од прв газда е тука во кисела вода е цело време на последна 4ка. Јас кога гледав прво тоа го видов личеше супер дур мајсторот не ми кажа што се треба да се менува во него. Мислаm за таа цена + инвестиција за да се среди вреди. Бидејќи јас како што знам тоа беше нај личното bmw во кисела вода со најѕверските бандаши :D, но не е баш пали вози состојбата. Освен ако од тогаш го средиле до сега.
Ako ti kazale vo gepovski deka use 500 evra treba da frlis toa znaci deka so 100-200 evra ke zavrsis rabota.
Mnogupati sum kazal, kola vozena kaj nas nema teorije da e mehanicki podobra od nekoja od zapad, ednostavno poso patistata ni se partali i prednicite i podvozjeto gi pravat salata. Od dupkite strada i popusta sve, od najsitnoto srafce do najgolemata plastika. Toa e.
A ako odis po pametot na tie ovlastenite servisi, so edvaj cekaat da zakolat nekoja ofca, kola nema nikogas da kupis. Tebe so ke ti nabrojat neznam kolku zabeleski ke mislis kojznae so rabota e, a ustvari se nekoi sitni i banalni popravki. Falelo tecnost u sistemot za ladenje :icon_lol:(vredi li za ova da se diga trevoga, pod pretpostavka deka e se vo red so motorot),imaat sigurno antifriz tamu,neka doturat i neka naplatat samo za tecnosta i gotovo, tropalo na vozenje,bre nekoe sponice ili jabucica smeni i zavrsena rabota,gi repariraat za 500 denari sose rabotna raka i 5.000km garancija,puknal kapakot,ova predviduvam deka e karterot, jaka muda go zakacil na nekoj kamen ili slicno puknal i protekol,go izvadile go zavarile i gotovo,golema rabota,uljeto ne tece veke. Smesni se tie ovlastenite servisi, uste posmesen narodot sto misli deka 15 godini staro vozilo ima bez ama bas nikakva zabeleska.
Eve jas se kladam i novo vozilo da e posle 2-3 godini vojna so nasite patista pola prednica ke popusti i na bilokoj ovlasten servis ke ti kazat deka barem 1000 evra ke treba da se oprai rabotata.
:pos:
 
Последно уредено:
Да не рушам огласот но тоа BMW јас го однесов на проверка кај Џеповски пред месец дена и испадна дека има уште 500 евра (без гуми) за правење. Подвожјето е крпено, мењачот има голема луфта и капакот е скршен, тропа на возење, системот за ладење нема доволно течност, лагери некои викаше морало да се сменат, сите гуми мора да се сменат, и многу други работи, листот не го чувам но одприлика. Да знаете колку да не давате 1000 денари за проверка. Сервисот од обвластен сервис е само 4 год до 2003та година после е од локален мајстор правено.

А инаку да BMW-то не е увезено од прв газда е тука во кисела вода е цело време на последна 4ка. Јас кога гледав прво тоа го видов личеше супер дур мајсторот не ми кажа што се треба да се менува во него. Мислаm за таа цена + инвестиција за да се среди вреди. Бидејќи јас како што знам тоа беше нај личното bmw во кисела вода со најѕверските бандаши :D, но не е баш пали вози состојбата. Освен ако од тогаш го средиле до сега.

Pred mesec dena i komsivkata bese ubava,ama sega.......Znaci mojot post ne si go procital do kraj....Nema vrska......Koj kako si saka,sepak se kupuva polovno a ne novo ili relativno novo...
 
Валволајн у право си. Иди купи кола у Швицарска таму се најдобрите.
 
на 150к не се лупи кожен волан така лесно.
На пежовцето мое на 60к му се изљупи тоа скапаниот волан, али кај 320кава е кожен така да или тој имал шмиргла на раце или незнам
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom