Игор Стефановски - најдобриот македонски автомобилист кој стана централно-европски шампион

  • Креатор на темата Креатор на темата Acid
  • Време на започнување Време на започнување
ДРОБЕЊЕ! Ни помалку ни повеќе рекорд на патека и освоено прво место.
Па и победен Томислав Мухвич на домашен терен... ми се пее од радост. :D
Потврдена титулата шампион на брдо како што доликува.
r0a842.jpg

Време е за нови победи во нови предизвици, или пак хет трик во ова, со тоа што ќе им остави на генерациите што доаѓаат, невозможна мисија. :)
 
http://www.novamakedonija.com.mk/DetalNewsInstant.asp?vestInstant=52385
што пишува НМ, во групата победникот Кристија Швајнгер имаше 0,615 секунди беше побрз од него. ??
колку гледам Швајнегер е група А+3000 а Игор N+3000
http://www.sport-timing.com/livetiming_buzet/results_ukupno.php?event_id=267&champ=&grp=N

на ФИА уште нема напишано резултати од Бузет..
http://www.fia.com/events/european-hill-climb-championship/season-2015/2015-standings
 
Последно уредено:
http://www.novamakedonija.com.mk/DetalNewsInstant.asp?vestInstant=52385
што пишува НМ, во групата победникот Кристија Швајнгер имаше 0,615 секунди беше побрз од него. ??
колку гледам Швајнегер е група А+3000 а Игор N+3000
http://www.sport-timing.com/livetiming_buzet/results_ukupno.php?event_id=267&champ=&grp=N

на ФИА уште нема напишано резултати од Бузет..
http://www.fia.com/events/european-hill-climb-championship/season-2015/2015-standings
Не ми го отвора линкот но не е важно. Christian Schweiger вози во Класа А+3000 а Игор вози во N+3000, тоа се различни класи но се во иста група односно категорија 1.
Игор постави рекорд во својата класа, тоа е Н+3000 а Швајгер во неговата А+3000. Двете класи се бодуваат посебно но се собираат резултатите во иста група, односно Категорија 1.
Фиа секогаш касни со официјалните резултати на сајтот, некогаш и по неколку трки.
 
има ли шанси да најде 300 000 за да возе кружни патеки?

Sent from my 6036Y using Tapatalk
 
има ли шанси да најде 300 000 за да возе кружни патеки?

Sent from my 6036Y using Tapatalk
Дел од средствата ќе ги обезбеди тимот за кој евентуално би настапувал но и покрај тоа во прашање е голема сум на пари, па ќе зависи многу од расположението на спонзорите. Придобивките мислам дека се огромни, особено за некој македонски бренд, кој ќе добие можност да се рекламира пред милионска публика на екраните и патеките.
 
Не ми го отвора линкот но не е важно. Christian Schweiger вози во Класа А+3000 а Игор вози во N+3000, тоа се различни класи но се во иста група односно категорија 1.
Игор постави рекорд во својата класа, тоа е Н+3000 а Швајгер во неговата А+3000. Двете класи се бодуваат посебно но се собираат резултатите во иста група, односно Категорија 1.
Фиа секогаш касни со официјалните резултати на сајтот, некогаш и по неколку трки.
ок, ама бидејќи Швајгер има само 104 поени до сега, сепак Игор е севкупно прв и во категорија 1, не само во групата Н
 
ЕКСКЛУЗИВНО: МРТ ГИ ОТКУПИ ПРАВАТА ЗА ПРЕНОС НА ЕТСС

Почнувајќи од трката во Словачка (Словакиаринг) на 16-17.04, па се до последната трка на Имола во Италија, Македонската радио и телевизија ќе врши директен пренос од трките за ЕТСС.

Одличен потег на МРТ кој што очекуваме дека ќе биде поздравен од нашите фанови.

Нека стои и тука. :D
 
Поарно е на стрим да се гледа зошто од нашиве стручњаци што коментираат глава боли. Како и да е добар потег е тоа за пошироката маса да дознае за Иџе.
 
Поарно е на стрим да се гледа зошто од нашиве стручњаци што коментираат глава боли. Како и да е добар потег е тоа за пошироката маса да дознае за Иџе.
У никој случај не е боље на стрим, а ако те боли глава од „стручњациве“ има решение и за тоа. Стисни „mute“ на далинското и терај работа.
 
Утепа ли се бато?! :D


Токмак еден. Влезе последен во натпреварувањето, едвај собра пари за спонзорства и да обезбеди тоа Хјундаито. Му го донесоа џигит ново од Германија директ у France. Немаше време ни севте да му прави. Го проба на квалификации За што?! За да го испокрши ради курназење. Сега настапот во Холандија под знак прашалник, толку се парите. Епа чорба македонче.
 
Утепа ли се бато?! :D


Токмак еден. Влезе последен во натпреварувањето, едвај собра пари за спонзорства и да обезбеди тоа Хјундаито. Му го донесоа џигит ново од Германија директ у France. Немаше време ни севте да му прави. Го проба на квалификации За што?! За да го испокрши ради курназење. Сега настапот во Холандија под знак прашалник, толку се парите. Епа чорба македонче.
Ти си токмак со рекла казала муабети. Трка е тоа не е курназење ама треба малце интелегенција за да се сфати тоа. Ти тешко дека ке сфатиш некогаш.
 
Ти си токмак со рекла казала муабети. Трка е тоа не е курназење ама треба малце интелегенција за да се сфати тоа. Ти тешко дека ке сфатиш некогаш.
Постојат основен такозвани racing etiquette кој секој еден тркач треба да го почитува. ако беше трка а не курназење немаше Иџе да крка казнени поени секоја втора трка и да го праќаат во Пит-Стоп.
Лани финалето прокоцка титула ради-реда коа се контраше со Фулен.
Ептен агресивно вози, не поштува основни правила.
Ова во Франција во прв круг се деси судирот. Токмакот треба да знае дека прв круг не се превземаат нагли потези во смисла на претекнувања. Гумите се уште ладни а ко што имаше врнато тоа беше ептен заебана комбинација.. Ја незнам кој треба да ти биде крив кога ќе се фукнеш во задница на возило затоа што не си држел растојание. Излетувањето се деси ради тоа што му прикочи возачот пред него и го допре по што изгуби контрола со Хјундаито.
Следна сезона боље :pos:
 
Постојат основен такозвани racing etiquette кој секој еден тркач треба да го почитува. ако беше трка а не курназење немаше Иџе да крка казнени поени секоја втора трка и да го праќаат во Пит-Стоп.
Лани финалето прокоцка титула ради-реда коа се контраше со Фулен.
Ептен агресивно вози, не поштува основни правила.
Ова во Франција во прв круг се деси судирот. Токмакот треба да знае дека прв круг не се превземаат нагли потези во смисла на претекнувања. Гумите се уште ладни а ко што имаше врнато тоа беше ептен заебана комбинација.. Ја незнам кој треба да ти биде крив кога ќе се фукнеш во задница на возило затоа што не си држел растојание. Излетувањето се деси ради тоа што му прикочи возачот пред него и го допре по што изгуби контрола со Хјундаито.
Следна сезона боље :pos:
Кој прв круг? Ти не си ја гледал трката и јадеш гомна што те ;рави најголем токмак. Иџе немаше никаков контакт со возачот пред него ниту ;а тој му закочи. Главна причина е плавата боја на асфалтот кога е влажна е многу лизгава и мнгогу возачи имаа проблеми ама иџе го извлече дебелиот крај. Трки се се случуваат вакви работи и лесно е да се јадат гомна и да се ситиш ама да си во друштво на Комини,Алтое,Таши и да си пред нив огромен успех. Иџе одлично вози и со перформанси е меѓупрвите а за да бидеш меѓу првите треба да возиш на лимит и тогаш се дешавааг срања што се дел од спортот поготово во турнинг трките. И да уште се отворени картите не ништо изгубено. Ама штета е што има многу гомнојадци што немаат основно познавање од трки и преку ноќ стануваат стручњаци. Со други зборови ќути си кога не разбираш!
 
... „Автомобилистот Игор Стефановски Иџе победи на патеката Валелунга во италијанскиот ТЦР шампионат. Ова е негова прва победа, откако во Имола го освои второто место на втората трка.Македонецот кој вози ТЦР изведба на Хјундаи и30 повторно беше единствен странец во натпреварите од италијанското ТЦР првенство, а на крајот зад себе ги остави Џардели и Гвидети кои возат Хонда Сивик.Стефановски стартуваше од пол-позицијата и го задржа првото место од почеток до крај на трката, со тоа стигнувајќи и до прва победа на Валелунга. Стефановски се наоѓа на 10. место во генералниот пласман. До крајот на првенството остануваат уште два викенда“....

idze-1-960x561.jpg

...честитики за Игор - Иџе ! :oeoeoe:


...un grande trionfo per la Macedonia!
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom