Филмови што сте ги оцениле со 10 на IMDB

  • Креатор на темата Креатор на темата AceCaleb
  • Време на започнување Време на започнување
Целиот тој "гајле ми е", "твое мислење", "субјективност" булшит момент води спротивно на критиката. Всушност тоа е анти-критика, абсолвирајќи ја одговорноста од тоа да дадеш критичен суд за нешто и да го зацврстиш истиот со разумна анализа. Критичарот е тука да го раздели убавото жито од
дивото, не да каже "ок, сигурен сум дека некои луѓе обожаваат да јадат просо, па дури и повеќе го преферираат од лебот".

Ѕирни ја Шопенхауеровата одбрана на критиката.


Објективна критика е оксиморон за мене. Одтаму секоја разумна анализа е контрадикторно со се' што е.. well, разумно.
Ти како критичар можеби имаш предрасуди кон плави дечки оти се очигледно геј, и тоа да го изоставиш при креирање слика за одредено дело. Као, јас не јадам просо, ама признавам содржи витамини и во ред е што некои обожаваат. Значи колку и да се оградуваш како објективен, со самото прифаќање да критикуваш, ти субјективно креираш критика. Оти и разумната анализа е субјективна. Тебе ти е разумна, мене ми е bananas.


Секако дека треба, и не само што треба, туку и мора. Кога замижуваме пред моралната перверзија што ја носи уметноста со цел да го зачуваме нејзиниот квалитет, ја отвараме вратата кон секоја дегенерација што не згрозува. Оваа загриженост доаѓа највеќе до израз кога станува збор за дела од модерните или постмодерните движења, како на пример делата на Чак Паланик.

Општеството не треба да прифати било каква уметност, особено не уметност која ги спушта прифатените стандарди на едно општество. Моралот не е релативна работа. Распаѓањето на фамилијата како основна клетка на општеството води до нестабилна средина за израснување на деца, што води до незрела и неедуцирана генерација која ќе ја наследи нашата. И ова е една од работите која е погубна за модерното прогресивно општество, наместо да напредуваат или да "прогресираат", модерните општества се всушност дегенеративни и стануваат регресивни општества. Освен тоа, уметноста денес не се врти повеќе околу симболи. Половина од уметноста денес е само беззначаен наслов на мода и претенциозна естетика а додека другата половина од ѓубрето што проаѓа како уметност е само остроумно срање кое бара да биде поинакво само колку да биде поинакво, занемарувајќи го изразувањето на убавина, емоција и човекова состојба. (Piss Christ)


Уф, колку лош pin-point. Никој не замижува пред моралната прерверзија која ја носи уметноста. Оти уметноста, за да го постигне тоа што има за цел, знаеме дека не се цензурира. Општо правило е ова - уметност не се цензурира. Може димензионирањата за што може да се смета како уметност да варираат - да, но, уметноста не се цензурира. Макар што тебе, мене или Ванчо од Свирипичино морално не предизвикува.

А тотално бесцелно ми е што како главен аргумент против "новокомпованата" уметност од Фајкла е не-прогресот, кога од филмски аспект како и од културен и да, прогресивен аспект, филмот беше своедвидна манифестација на револуција. Во сите поназад спомнати аспекти. Успешно искокетира со сите захтевни елементи потребни за квалитетен филм, со една идеологија и со еден социолошки статус. Проблемот е во лошата деконтаминација. Дозволивме да се појават и останат патетични обиди за филмови со квази уметнички и билокакви вредности како резултат на пост-фајкла. Дојдоа тие и пушеа курови. И така се создаде стагнација во прогресот на уметноста а со тоа и општеството и сите проблеми што сам ги наброи. Без некој да регулира респонсивност останаа филмови кои се само ѓубре кое проаѓа како уметност е само остроумно срање кое бара да биде поинакво само колку да биде поинакво, занемерувајжи го изразувањето ан убавина, емоција и човечка состојба. ;)



Io Sono Interista wot Werther ........ Шо беше темава? Кој филм го хејтате или.... :D

Ај малку конструктивно на темава ;)
Meне баш ми се допаѓа насоката на темава. Подобро да се смени наслов, неголи да се умртви дискусијата, која е каде каде поконструктивна и продуктивна од замислената идеја.

@Io Sono Interista @Werther

Да бидеме малку поцивилизирани, во ред е што е лабава дискусија и често грицкање од курот знае да резултира овде позитивно и да развие дискусија, оти сепак не е фудбал или религија. Ама да не претеруваме, Manga даде добра забелешка. Реализам. Нешто што мене, а и на многу е битен елемент. Кум скриптата е цензурирана, модифицирана и глорифицирана. Гудфелас не е, дури се има потпомогнато во креирањето на истата да биде автентична со тоа што сака да се прикаже. Освен што е критика, ова е дури поен плус за Гудфелас.

Инаку, да продолжиме и со другите 10ки, меѓу критикиве. Од овде ќе бидат најверојатно земени филмовите за Кајгана избира најдобар филм.
Дуеливе, како избор на најдобра ЈУ песна. Впрочем, оригинално од темата за тапчовци, или имдб листата требаше да биде, ама да го чуеме и гласот на народот. :)
 
Реализам не е никаков фактор. Кум никаде не претендира да биде реален. Кум има идеја да земе негативци, морони со малку мозок и ладнокрвни убијци од реалноста, и да ги преслика во „убијци со срце“. Си игра со таа идеја свесно за да го навлече гледачот да ги сака негативците. Го претставува негативецот од до тогаш црно-бел лик во лик со емоции, лик како секој друг.

Не знам што не е тука јасно. Ако вас реализмот ви е критериум за нешто ок, ама тоа си е само ваша работа.

И ај, ме натеравте да пишам рецензија за да ви дообјаснам.

I'll be back.
 
Една година пред да искочи Кум.Во Френч конекшн.
До тогаш позитивецот бил позитивец без да ја загрозува безбедноста на невините луѓе со цел да го фати негативецот.Дали тоа свесно го навлекува гледачот да го замрази позитивецот?
 
Секако дека треба, и не само што треба, туку и мора. Кога замижуваме пред моралната перверзија што ја носи уметноста со цел да го зачуваме нејзиниот квалитет, ја отвараме вратата кон секоја дегенерација што не згрозува. Оваа загриженост доаѓа највеќе до израз кога станува збор за дела од модерните или постмодерните движења, како на пример делата на Чак Паланик.

Општеството не треба да прифати било каква уметност, особено не уметност која ги спушта прифатените стандарди на едно општество. Моралот не е релативна работа. Распаѓањето на фамилијата како основна клетка на општеството води до нестабилна средина за израснување на деца, што води до незрела и неедуцирана генерација која ќе ја наследи нашата. И ова е една од работите која е погубна за модерното прогресивно општество, наместо да напредуваат или да "прогресираат", модерните општества се всушност дегенеративни и стануваат регресивни општества. Освен тоа, уметноста денес не се врти повеќе околу симболи. Половина од уметноста денес е само беззначаен наслов на мода и претенциозна естетика а додека другата половина од ѓубрето што проаѓа како уметност е само остроумно срање кое бара да биде поинакво само колку да биде поинакво, занемарувајќи го изразувањето на убавина, емоција и човекова состојба. (Piss Christ)

Антоние, сине Тони, си претерал со делиријантите. Фајкла не пропагира ништо, бидејќи е егзистенцијализам, дури напротив, скоро експлицитно ти вика дека не пропагира ништо, самиот треба да си избереш. Затоа фајкла е филм за секого; фајкла е како огледало, што сакаш, тоа ќе видиш таму. Ако сакаш да видиш нешто по што ќе викаш и протестираш, тоа ќе видиш. Инаку во наративот фајкла длабоко го носи твојот конзервативен восклик дека фамилијата е многу важна ("ние сме деца израснати од жени, дали е друга жена решение?").
 

Си забораил моментот кога кумот за прв и последен пат ќе покаже нервоза.:D
You can act like a mannn .. или не плачи ко пичка :pos:
Не се изнервира за ред други побрутални работи ,а за кумчето нервозно изреагира коа овој почна да му плаче.
Тоа се тие слабости кои несака кумот да ги види во неговата фамилија.
 
И Гудфелас ќе го репризирам неделава ете да не речете дека сум лош :)
Ќе ги оставам споредбите за wot ако отвори тема, но единствената предност на Гудфелас во однос на Кум е што ГФ го има Џо Пеши. :)
 
1.Кум
Одлична глума,приказна,музика.Еден од најдобрите филмови кој никогаш не здосадува без разлика колку пати сте го гледале претходно,без временска класика.
2.Фајт Клаб
Еден од најдобрите филмови на сите времиња.
3.Палп Фикшн
Култен филм во кој може да гледате насилство и истовремено да се смеете.
4.Пеколен портокал.
Одличен поглед кон општеството.
5.Снеч
Одлична крими комедија со уште подобри саркастични дијалози.
6.Две исчадени двоцевки.
Одлична андерграунд крими комедија.
7.Форест Гамп,филм кој нема да ве остави рамнодушни.
8.Гуд фелас,класика.
9.Департед.
10.Ужуал Суспекс,веројатно еден од најдобрите пресврти во филмската индустрија.
 
1. The Godfather
2. Fight Club
3. Inception
4. Memento
5. Se7en
6. Braveheart
7. Goodfellas
8. Pulp Fiction
9. Gladiator
10. The Usual Suspects
 
Blade Runner
2001 A. S. O.
T2
Aliens
A bout de souffle
In The Mood For Love
2046
P. Fiction
за Fight Club и Back To The Future 1 се мислам измеѓу 9 и 10
на The 'burbs како би му залепил 10 :D, милион пати сум го гледал и ќе го глеам ама пошто е таква лесна комедија појќе ми е за 9 :P
 
Заборавени филмови и нови на кои што сум им дал 10тка на ИМДб.

Goal
Shadows
Fast & Furious 6
Oblivion
The Third Half

Почни на повисоко скалило сеа и ти го препорачувам

Twilight (обавезно сите ДЕЛОВИ!!11!1)


Иначе мојата листа којашто сум им дал 10ка оцена се:


Martyrs
Buried
The Shawshanks Redemption
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom