Прашање за Христијанството III

  • Креатор на темата Креатор на темата exlexmk
  • Време на започнување Време на започнување
Напротив! Јас убаво поставив прашање:Дали може да се уреди теократско уредување на една држава според Новиот Завет?

Чорбаџија ми одговори дека не може. Што мислиш ти? Инаку за судиите , дали се тие власт допуштена од Бога?

Ти сакаш да извадиш нешто што го има или го имало во муслиманските империи кој судиите се раководеле по законите на куранот и според тоа им суделе на луѓето.
Бог и сега владее и раководи со небото и земјата но како што убаво ти одговорив сите сме препуштени на сопствената воња.а уредувањето(живеењето) на една држава го прават луѓето во која живеат и на кој на истите ќе им се суди за делата.Судиите не се раководат според Библијата или Куранот се раководат според Уставот на една држава.

Чорбаџија не ти одговори дека не може туку ти одговори дека кога ќе дојде ќе започнело владеењето на Бог.
Но еве јас го прашувам дали тоа значи дека сега Бог не владее на земјата на се што се случува околу нас?
 
Зошто СЕМОЌНИОТ, СЕДОБРИОТ Господ дозволува да постојат трагични болести како прогерија? http://progeria7-8.wikispaces.com/file/view/progeria_5.jpg/133274797/progeria_5.jpg Прогерија е ретка генетска болест која предизвикува екстремно брзо стареење, па така децата на 5 години изгледаат како да имаат 105. Живеат едвај 20тина години. Најстрашно од се` е што децата со оваа состојба се психички апсолутно нормални и свесни исто како секој човек.
Зошто истиот тој Господ кој го красат такви атрибути, дозволува едно НЕВИНО И НЕСПОРНО БЕЗГРЕШНО БЕБЕ, да има ваква трагична болест? Семоќниот и Седобриот Бог тоа не би го дозволил.

можеби мајката неправилно живеела и се хранела, плодот во секс го повредила, од алхохол или хемиски препарати, сенешто


Knjige Novoga zaveta - Poslanica apostola Jakova

Od Jakova, Boga i Gospoda Isusa Hrista sluge, svima dvanaest kolena rasejanim po svetu pozdravlje.
1:2 Svaku radost imajte, braćo moja, kad padate u različne napasti,
1:3 Znajući da kušanje vaše vere gradi trpljenje;
1:4 A trpljenje neka delo dovršuje, da budete savršeni i celi bez ikakve mane.
1:5 Ako li kome od vas nedostaje premudrosti, neka ište u Boga koji daje svakome bez razlike i ne kori nikoga, i daće mu se;
1:6 Ali neka ište s verom, ne sumnjajući ništa; jer koji se sumnja on je kao morski valovi, koje vetrovi podižu i razmeću.
1:7 Jer takav čovek neka ne misli da će primiti šta od Boga.
1:8 Koji dvoumi nepostojan je u svima putevima svojim.
1:9 A poniženi brat neka se hvali visinom svojom;
1:10 A bogati svojom poniznošću; jer će proći kao cvet travni.
1:11 Jer sunce ogreja s vrućinom, i osuši travu, i cvet njen otpade, i krasota lica njena pogibe; tako će i bogati u hođenju svom uvenuti.
1:12 Blago čoveku koji pretrpi napast; jer kad bude kušan primiće venac života, koji Bog obreče onima koji ga ljube.
1:13 Nijedan kad se kuša da ne govori: Bog me kuša; jer se Bog ne može zlom iskušati, i On ne kuša nikoga;
1:14 Nego svakog kuša njegova slast, koja ga vuče i mami.
1:15 Tada zatrudnevši slast rađa greh; a greh učinjen rađa smrt.
1:16 Ne varajte se, ljubazna braćo moja!
1:17 Svaki dobri dar i svaki poklon savršeni odozgo je, dolazi od Oca svetlosti, u kog nema promenjivanja ni menjanja videla i mraka;
1:18 Jer nas dragovoljno porodi rečju istine, da budemo novina od Njegovog stvorenja.
1:19 Zato, ljubazna braćo moja, neka bude svaki čovek brz čuti a spor govoriti i spor srditi se.
1:20 Jer srdnja čovečija ne čini pravde Božije.
1:21 Zato odbacite svaku nečistotu i suvišak zlobe, i s krotošću primite usađenu reč koja može spasti duše vaše.
1:22 Budite, pak, tvorci reči, a ne samo slušači, varajući sami sebe.
1:23 Jer ako ko sluša reč a ne tvori, on je kao čovek koji gleda lice tela svog u ogledalu;
1:24 Jer se ogleda pa otide, i odmah zaboravi kakav beše.
1:25 Ali koji providi u savršeni zakon slobode i ostane u njemu, i ne bude zaboravni slušač, nego tvorac dela, onaj će biti blažen u delu svom.
1:26 Ako koji od vas misli da veruje, i ne zauzdava jezik svoJ, nego vara srce svoje, njegova je vera uzalud.
1:27 Jer vera čista i bez mane pred Bogom i Ocem jeste ova: obilaziti sirote i udovice u njihovim nevoljama, i držati sebe neopoganjenog od sveta.
--- надополнето: 12 мај 2013 во 11:27 ---
Ти сакаш да извадиш нешто што го има или го имало во муслиманските империи кој судиите се раководеле по законите на куранот и според тоа им суделе на луѓето.
Бог и сега владее и раководи со небото и земјата но како што убаво ти одговорив сите сме препуштени на сопствената воња.а уредувањето(живеењето) на една држава го прават луѓето во која живеат и на кој на истите ќе им се суди за делата.Судиите не се раководат според Библијата или Куранот се раководат според Уставот на една држава.

Чорбаџија не ти одговори дека не може туку ти одговори дека кога ќе дојде ќе започнело владеењето на Бог.
Но еве јас го прашувам дали тоа значи дека сега Бог не владее на земјата на се што се случува околу нас?

Сега е закон на љубовта, а по неа кротките и смирените ќе ја наследат новата земја и новото небо каде повече нема да има грев - смрт. Исус ги вика сите да одговорат на љубовта со љубов и секој кој ќе одговори Бог ќе го прими во неговото обиталиште, изборот е на секој поединечно и како соборни цркви , бидејќи каде што се двајца или тројца Исус е помеѓу нив. А каде што има љубов таму е Исус Христос, каде нема таму е смрта т.е. сатаната. Ние љуѓето ја креираме енергијата која од нас ќе протече или љубов или омраза и по тој суд самите ќе си пресудиме на Второто Христово доаѓање. Кој го претрпи злото до крај на неговиот земен живот ќе биде спасен! Амин.
 
Омер, ова твое гледиште е погрешно...еве ќе го дадам моето мислење. Знам дека кај муслиманските држави се тежнее кон таква контрола не само на религиозен план него и на државен.
Зошто е погрешно тоа според мене...
Религијата врши внатрешна контрола кај луѓето, или ако сакаш можеш да го разбереш како духовен развој (внатрешна еволуција). Тоа е лично разбирање на секој човек посебно и секој сам си го бира религиозниот Пат по кој ќе се движи за да постигне нешто на тој план.
Државата врши надворешна контрола на лугето, ѓи ограничува со закони нивното понашање и доколку си надвор од тие закони, правно те казнува. Државата ја регулира целукупната таа надворешна еволуција, или материјалистичкиот дел на развојот кај човекот.
Исто како што религијата и науката немаат додирни точки, мислам дека религијата и државата не би требало да имаат додирни точки.

Сакаш да кажеш дека тоа се сведува на Библискиот стих каде Исус рекол: " Подај му го на царот, царевото, а на Бога, Божјото!"?
 
Матеј: 5:48 И така, бидете совршени, како што е совршен вашиот небесен Татко.”
Лука: 1:17 Тој ќе врви пред Него во Илиевиот дух и сила, за да ги обрати срцата на татковците кон децата; а непокорните кон мудроста на праведниците, и да Му приготви на Господа совршени луѓе.”
Јован: 17:23 Јас во нив, а Ти во Мене, за да бидат совршени во едно, за да знае светот дека Ти си Ме испратил, и дека ги љубеше нив, како што Ме љубеше Мене.
Јаков: 1:4 А трпението нека има совршено дело, за да бидете совршени и потполни: без никаков недостаток.
Филипјани: 3:15 И така, кои сме совршени мислиме вака; ако вие мислите и нешто поинаку, Бог ќе ви го открие и тоа.

ZOTE,

1. Дали можеш да дадеш одговор на поставено прашање без да извадиш (од ракав) „...библиски цитат...„ со кој „као„ си му одговорил на прашањето од соговорникот?
2. Дали си свет?
3. Дали си совршен?
4. Дали се покаја?
5. Дали си спасен?

Благодарам на одговорите.
--- надополнето: 12 мај 2013 во 16:06 ---
eте од Исуса до Лутера која беше вистинската христијанска црква верна на учењата и пораката на Христос?

Протестантската логика е следна:

- Св.Цар Константин ја „институционализирал„ Црквата (а таа и претхондо беше институционално поставена)
- Царот ја „приватизирал„ Црквата со тоа што и самиот учествувал на првиот вселенски собор,
- тогашната Црква го напуштила учењето од Библијата (за протестантите е небитен фактот што токму Црквата го оформи Светото Писмо)
- Светиот Дух, Кој ја дели благодатта во Црквата се „повлекол„ некаде (не знаеме каде...)
- Црквата од тој перод па до реформацијата од Лутера постои „некаде„ (не знаеме каде....)
- согласно записот од Новиот Завет (Матеј, 16.16), пеколот ја надвладеал Црквта (Бог да чува...)
- и конечно, целиот човеков род чекаше да се роди Лутер и да ја возобнови црквата и нејзиното учење, со тоа што Лутер „позајмува„ (краде) туѓ принцип, постар 5 векови од протестанизмот, а тоа е принципот „сола скриптура„ и смета дека ја вратил „црквата„ на вистинскиот пат.
- како се вратил Светиот Дух во таа реформирана црква, и како таа црква се откинала од пеколните сили, не знаеме, нормално...

Она кое е заедничка особина за сите протестати, тоа е нивниот став дека го „проучуваат„ Светото Писмо, но никој од нив нејќе да прифати и признае дека Писмото е оформено од Црквата уште пред да се појави протестантизмот.
 
Прашање до православни, католици, протестанти и останати христијански деноминации :

- Дали може да се уреди теократско уредување на една држава според Новиот Завет?

Мики1, ќе ме удостоиш со одговор на прашањево, бидејќи вршам истражување по истото и ме интересира ставот на христијанските деноминации.
 
ZOTE,

1. Дали можеш да дадеш одговор на поставено прашање без да извадиш (од ракав) „...библиски цитат...„ со кој „као„ си му одговорил на прашањето од соговорникот?
2. Дали си свет?
3. Дали си совршен?
4. Дали се покаја?
5. Дали си спасен?

Благодарам на одговорите.
--- надополнето: 12 мај 2013 во 16:06 ---


.

25 И ете, еден учител на Законот стана да Го искушува и Го праша: „Учителе, што треба да правам, за да наследам вечен живот?”
26 А Тој му рече: „Што е напишано во Законот? Како читаш?”
27 А тој одговори и рече: „Љуби Го Господа, својот Бог - со сето свое срце, и со сета своја душа, и со сета своја сила и со сиот свој ум; и својот ближен како себеси!”
28 Му рече: „Право одговори! Прави го тоа и ќе живееш!”
 
Сакаш да кажеш дека тоа се сведува на Библискиот стих каде Исус рекол: " Подај му го на царот, царевото, а на Бога, Божјото!"?

Што мислиш ти дека е повредно Царевото(Матријалното) и Гревот?

Или Духовното и (Бог)?

Не можеш да им служиш на два Господара на Парите и Бог.
 
25 И ете, еден учител на Законот стана да Го искушува и Го праша: „Учителе, што треба да правам, за да наследам вечен живот?”
26 А Тој му рече: „Што е напишано во Законот? Како читаш?”
27 А тој одговори и рече: „Љуби Го Господа, својот Бог - со сето свое срце, и со сета своја душа, и со сета своја сила и со сиот свој ум; и својот ближен како себеси!”
28 Му рече: „Право одговори! Прави го тоа и ќе живееш!”

Благодарам за Вашиот исцрпен одговор.

А сега, дали можеш да ми посочиш и „..библиски цитат...„ во кој е даден рецептот за сарма од свинско месо, завиткано во лозов лист? Однапред сум Ти благодарен за одговорот.
--- надополнето: 12 мај 2013 во 19:33 ---
Мики1, ќе ме удостоиш со одговор на прашањево, бидејќи вршам истражување по истото и ме интересира ставот на христијанските деноминации.

Omer,

прво, Црквата на која и‘ припаѓам, не е деноминација, туку е Црква во полна смисла на изразот „црква„. Деноминациите се донесуваат исклучиво на новокомпонираните заедници од лутеранско-протестантска провиниенција, кои зад себе најчесто немаат повеќе од 150 г. историја.

Еве го одговорот на Твоето прашање: теократско уредување на државата според Новиот Завет.

Одговорот е: да, може, но не без јасно раздвојување на државната од духовната власт. Доволно е да ја погледнеме историјата од источното римско царство, познато како „Византија„, или уште подобро, скората историја од рускиот народ, од последниве 4 векови.

Во општествата во кои православната вера е преовладувачка, власта е поделна на световна, во облик од царско самодржавно уредување, каде царот е првиот претставник на власта/државата, а воедно, царот е првиот верник во Црквата, кој е поставен, благословен и помазан од самата Црква. Царот, иако по правило не е свештеник, сепак е црковен верник и своето владеење го практикува согласно моралните принципи кои ги уредува Црквата и конечно, одредбите од самиот Бог. Така, воспоставена е врската помеѓу царот и Црквата, т.е. врската меѓу царот и Бог. На тој начин, запазена е аналогијата: како што имаме Еден Цар на Небесата-Бог, така имаме и еден цар во Светов, т.е. во општеството/државата.

Црквата пак, ја задржува својата духовна власт врз своите членови, и не се меша во одлуките од царот, ниту царот го одредува начинот на делувањето од Црквата. Таа поделеност на власта како световна и духовна, се отчитува и преку симбол, т.е. преку двоглавиот орел од византиското знаме. Двете глави ја симболизираат двојната власт која владеела во тоа царство.

Дека власта треба да биде поделена, сведочи и самиот Христос, кој вели: „...дајте му го на Бога Божјото, а на царот царевото....„.

Значи, не очекувај теократски уредена власт според Новиот Завет на начин на кој самиот очекуваш: такво нешто не постои. Слевањето/претопувањето на дражавата со религијата е непознато во Новиот Завет.

И конечно, доколку власта/државата би била уредена исклучиво на теократски принципи, што мислиш, каде би било местото од нехристијанските верници во едно така уредено општество? :confused:

Во сите минати времиња, државите/општествата биле мешаници од разно-разни вери и народи, но наоѓале начин за соживот без меѓусебно истребување.
 
Прашање до православни, католици, протестанти и останати христијански деноминации :

- Дали може да се уреди теократско уредување на една држава според Новиот Завет?
Да, но не во апсолутна смисла, бидејќи целта на Н. Завет е Царството Божјо, т.е. Државата на Св. Троица.
 
Зошто се крштеваме?
Зошто со вода?
 
25 И ете, еден учител на Законот стана да Го искушува и Го праша: „Учителе, што треба да правам, за да наследам вечен живот?”
26 А Тој му рече: „Што е напишано во Законот? Како читаш?”
27 А тој одговори и рече: „Љуби Го Господа, својот Бог - со сето свое срце, и со сета своја душа, и со сета своја сила и со сиот свој ум; и својот ближен како себеси!”
28 Му рече: „Право одговори! Прави го тоа и ќе живееш!”

Благодарам за Вашиот исцрпен одговор.
:pos:
 
Во сите минати времиња, државите/општествата биле мешаници од разно-разни вери и народи, но наоѓале начин за соживот без меѓусебно истребување.

Можеш ли ова да ми го поткрепиш со некој линк дали било така за време на владеењето на Константин Велики?
 
Дали правото име на Исус е у ствари Јошуа/Џошуа?

Негде прочитав дека заради препишувањето/пишувањето на новиот завет на Грчки, јазик кој го нема звукот „ш“е излезено нешто како Иосуа па е додадено „с“ на крај за да се знае дека е машко?

Во сите минати времиња, државите/општествата биле мешаници од разно-разни вери и народи, но наоѓале начин за соживот без меѓусебно истребување.

Освен комплетното протерување на Евреите од Шпанија. И Муслиманите исто така.

И 30-годишната војна каде Протестантско-Католичката војна убила 1/3 од Европа.

И „малите“ прогони на Шиа, Бахаи, Алави, Хинду и слично во Пакистан и Иран али темата е за Христијанството.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom