Транспорт и шпедиција

Sto e fintava so vozenje so magnet, ne se razbiram a mnogu me interesira?
 
кога возеш со магнет на лентите црта дека правиш пауза/спиеш а ти всушност возиш, всушност се исклучува километражата


Сигурен си дека се исклучува километражата ?
 
Сигурен си дека се исклучува километражата ?
Да се исклучува ама километрите се пишуваат во менувачот а не на тахографот. Колку и да мисли возачот дека е паметен се лаже, полицијата ако реши ќе ти најде се, ќе ги отчита податоците од борд компјутерот и ете ти поголем проблем и поголема казна.

Sent from my EndeavorU using Tapatalk 2
 
Да се исклучува ама километрите се пишуваат во менувачот а не на тахографот. Колку и да мисли возачот дека е паметен се лаже, полицијата ако реши ќе ти најде се, ќе ги отчита податоците од борд компјутерот и ете ти поголем проблем и поголема казна.

и јас така мислев ... ако полицијата инсистира на детали нема бегање .. со фајде ајо имаш регуларна пауза 9/11 според тахогаф кога ќе испадне дека камионот некако поминал 400 километри додека е паузата ....
Мислам дека подобра варијанта е да се вози со две картички, или ленти на друго име , макара и тука е шансата 50 50 , т.е. дека ќе те застанат кога ќе биде баш твојата картичка ....
 
Најпаметно е да си биде регуларно ако веќе немаш двајца шофери. А на овие цени двајца шофери хммм банкрот.
 
Најпаметно е да си биде регуларно ако веќе немаш двајца шофери. А на овие цени двајца шофери хммм банкрот.


Да ... ама понекогаш шит хепенс ... имаш термин , гуми пукаат , камионот не сака да стартува ... а клиентот ти вика - МОРА да бидеш утре на истовар
 
Да ... ама понекогаш шит хепенс ... имаш термин , гуми пукаат , камионот не сака да стартува ... а клиентот ти вика - МОРА да бидеш утре на истовар
Колку чини казната ако касниш на утовар или истовар а колку чини ако те фатат со магнет?
Може со ставањето на магнетот да ја скинеш и пломбата и ете ти уште еден проблем.

Sent from my EndeavorU using Tapatalk 2
 
Да ... ама понекогаш шит хепенс ... имаш термин , гуми пукаат , камионот не сака да стартува ... а клиентот ти вика - МОРА да бидеш утре на истовар
Колку и да касниш, колку и да те казни до 150/200евра макс за 24 часа, со магнет ќе те изгорат ако те фатат. А ќе те фатат еден ден, никој не останал неказнет горе за дубара.
 
Ме интересира дали некој од Вас има искуство со ТимоКом ? Во смисла како оди наплатата ?дали се фер ?
 
Па мислам , земаш некоја тура и фер ја завршуваш , како оди после тоа со наплата? по колку денови ја добиваш договорената сума ( оди од километар или ?) , дали прават проблем во плаќањето ( не се сеќавам која фирма беше ама гледаа на секој детал за да избегнат плаќање ) ?

Имам слушнато дека многу МКД фирми се влечкаат со месеци , од некои дури и невозможно е да земиш пари после завршената работа
 
На Тимоком се фирмите од Европа и Балкан. Како што оди кај нас наплатата исто оди и кај нив. Најсигурни на тимото се оние со постари бројки, од нив земај тури. Наплатата оди од 60 до 90 дена ретко порано да најдеш. Има и многу преваранти собрано, а исто и криминалци. Преку тимото се крадат најмногу роби од страна на маџарите и бугарите со фиктивни фирми.
Невозможно е да наплатиш надвор од границиве на мкд. Само пари по адвокати лупаш, а никаков ефект.
Ќе заборавев многу пенали лупаат странциве, недај боже да им закасниш веднаш те лепат 200 евра.
 
На Тимоком се фирмите од Европа и Балкан. Како што оди кај нас наплатата исто оди и кај нив. Најсигурни на тимото се оние со постари бројки, од нив земај тури. Наплатата оди од 60 до 90 дена ретко порано да најдеш. Има и многу преваранти собрано, а исто и криминалци. Преку тимото се крадат најмногу роби од страна на маџарите и бугарите со фиктивни фирми.
Невозможно е да наплатиш надвор од границиве на мкд. Само пари по адвокати лупаш, а никаков ефект.
Ќе заборавев многу пенали лупаат странциве, недај боже да им закасниш веднаш те лепат 200 евра.



Фала, ова го барав :)... голем проблем е ова со наплатата ..поентата е што никогаш неможиш да си сигурна ..
може да работиш на своја рака цел месец и успер да ти оди и само една тура е доволно да те стави во минус
--- надополнето: 13 декември 2012 во 22:34 ---
од друга страна гледам има доста тури од крајниот север на Шведска до Германија и исто повратни тури од Греманија до северна Шведска .. овие се добри тури и имаа доста километри... по некоја логика си мислам дека овие фирми имаат подобра етика од балканскиве па ќе биде помал ризикот да останиш со празни раце
 
Ќе заборавев многу пенали лупаат странциве, недај боже да им закасниш веднаш те лепат 200 евра.
Мал офтопик:

При акредитиви, ако било договорено да се достават 3 копии од товарен лист, а биле доставени 2 копии, странскиве банки те чарџаат 150 евра, и увозникот има право да не ја прими стоката :D
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom