Транспорт и шпедиција

:) вистина е ... само проблемот е што повекето газди сметаат дека се доволни 10-12 000 за да вработениот се откаже буквално од се ...
и пак да .. за тајмингот... поминаа златните времиња на транспортот ... еххх пред 2-3 год во скандинавиа никој не знаеше што се ленти и работи часови или работна дозвола, никој не ни гледаше на тоа ... понекогаш имаше 150-300 евра казна за МКД таблици и толку .. да не зборувам дека дизелот беше со пола евро поефтин од сега


сепак уште еднаш ќе му предложам на дечкото да се проба малку како диспонент за да има реална слика што го очекува ... тоа што ќе го виде таму на 1000 форуми нема да го прочита
 
Зет ми се проба во овај бизнис, купи камион да превезува роба по Данска, Германија, Шведска, ама после некое време се откажа и го продаде камионот.
Како што кажаа погоре, возачот си вози и не му дреме за ништо, си зема плата и го боли таквото за камионот.Гума се дупнала, газдата плаќа, казна, газдата плаќа, гориво ова она и на крај си во загуба.Батали ова.
 
инаку на дечкото што е заитересиран за бизнисов би му предложол пред да лупно толку многу при во камиони , да оди барем 2 недели да поработи како диспонент во некоја шпедиција ( имам многу и често земаат нови- пошто старите неможат долго да издржат). Дури таму ке види во какви раце остава 40 000 евра
За некој да работи диспонент треба прво да знае јазици, да има смисол за организација и се разбира диспонентот го носи најтешкиот товар во една фирма.
Како тој ќе работи така и фирмата ќе заработи.
Во ЕУ има училишта за диспоненти и пред да станат тоа одат 3 години на пракса во некоја фирма и зимаат плата.
По школувањето доколку ученикот работел добро му понудуваат работно место а ако не си бил добар бараш работа во друга фирма.
Диспонентот треба нон стоп да знае кај му се камионите, што се товарени, кој возач е на камионот итн...
Многу тешка работа а во последно време и малце платена, сите фирми се научија да ги користат возачите како товарачи и истоварачи.
Така те уценуваат фирмите, едноставно ти велат ако сакаш да возиш за мене едно 300 тури треба твоите возачи да си товараат и истовараат.
Ти како газда мораш да се нафатиш бидејќи лизингот си тече, шоферите бараат плата, на бензинската на даваат пишување во црниот тефтер...
 
Сеуште си во истата фирма?
 
Сам го даде одговорот за нервозата во овој бизнис. Вработен неможе да издржи, а камоли газда. Телефонот ѕвони 24 часа, без прекин, заборави одмор, заборави мир, такво нешто не постои.
Јас не би се сложила дека е сега време за влегување во транспорт, од проста причина што транспортот е на најниско ниво досега паднат. Ако се предомисли и земе камион да врти на мк таблици, односно работи со Македонски увозници и извозници никад нема да наплати. Оние што им вртат горе не се фалат баш.
Добри пари се прават само на хартија, обрт на пари нема, само на лист. Кешот се изгуби го снема.
Абе сега и ти сакаш да го обесхрабриш,. да не купи камион и да не тепа пара како луд.
Сакате да ја елиминирате конкуренцијата со плашење и страшење, гледаш ти вика му кажувале дека има пари во транспорт.
Абе остај го ако сака не камион и воз нека купи,не дошол овде за совет и да чита дека не бива сега, дошол да прочита како се млатат пари и колку е паметна идејата, за куражење е тука човекот де па и ти.
Не му ѕвонеле во 2/3 саатот навечер да му кажат дека пролупал мотор на брегана, или дека нешто не е во ред со робата која што се превезува па можно е и приколицата и камионот да бидат запленети, уште помалку му се јавиле дека заглавил на терминал зашто примачот немал пари да плати царина,полиција го исклучила од сообраќај.....
 
Дали можете да ставите повеќе страни од транспорт берзата ... Благодарам
 
  • има ли некој кој може да ми најди работа (тури) за 5т возило фургон ....
 
А зошто да не пробаш прво со поблискиве релации што се? Пример албанија, италија, па кога ќе се уходаш тогаш продужи си нагоре.
Во овие земји можеш и со мк таблици. Јас работев едно време во ваква фирма и ненормални пари се вртеа, секоја година се купуваа по еден или два шлепера.
 
Не знам дали е баш поврзано со темата ама настанот е интересен за да се коментира.

Синоќа во 02:15 часот на автопатот А4 помеѓу Стразбург и Парис кај местото Souffelweyersheim контролиран е Словенски камион заради возење 95 KM/H на делницата од патот кај што е ограничено 80 за камиони.

При контролата полицијата пронашла магнет на пињонот од менувачот и ја имаат изречено досега рекордната казна, само 36.168 евра, стариот рекорд за возење со магнет беше 24.000 евра.

Она што е најинтересно е дека на камионот имало двајца возачи кои по националност биле Срби, едниот 47 а едниот 28 години стар.

Има многу шофери кои за газдите возат под магнет ама еве што може да се случи, никогаш нема да собереш пари за да платиш толкава казна доколку бидеш фатен.

Еве го и текстот во оригинал:

Strasbourg 36 168 € retenus pour 44 infractions Consignation record pour un poids lourd slovène

Un poids lourd slovène a été arrêté pour un excès de vitesse sur l’autoroute A 4 dans la nuit de lundi à mardi. Un contrôle plus poussé a permis de relever 44 infractions au cours des 28 derniers jours. La consignation pour récupérer l’ensemble articulé s’élève à 36 168 €, un record.
Une patrouillede la CRS autoroutière Alsace-Lorraine a constaté dans la nuit de lundi à mardi, vers 2h15, qu’un ensemble articulé immatriculé en Slovénie était en excès de vitesse sur l’autoroute A 4, dans le sens Strasbourg-Paris, à hauteur de Souffelweyersheim. Le poids lourd circulait à 95 km/h au lieu des 80 réglementaires.

Suspectant la présence d’un aimant sur la sonde afin de débrider le moteur, le fonctionnaire spécialisé dans la réglementation sociale européenne a décidé d’emmener les deux conducteurs serbes, âgés de 47 et 28 ans, au PC de Cronenbourg à Strasbourg.

Des contrôles poids lourds plus réguliers

Un contrôle plus poussé a permis de dénicher le fameux aimant. Les deux routiers n’ont de plus pas été en mesure de présenter de carte conducteur censée enregistrer les données comme les temps de pause que doivent respecter les chauffeurs. En demandant une justification de leur emploi du temps sur les 28 derniers jours, la CRS autoroutière en est arrivée à… 44 infractions constatées dont 38 pour « non-présentation de feuille d’enregistrement » par les conducteurs. Pour récupérer leur ensemble routier quasi neuf, les deux Serbes ont dû s’acquitter d’une consignation de 36 168 €. Le précédent record, 24 800 €, était détenu depuis début 2011 par un chauffeur polonais qui circulait sans dispositif de contrôle.

Immobilisés durant la nuit, le camion et sa remorque ont été dirigés hier après-midi dans un garage. Un contrôle technique sur le dispositif d’enregistrement a été réalisé. Les conducteurs seront, eux, convoqués devant le tribunal ultérieurement.

Du 19 au 23 novembre, la CRS autoroutière avait déjà réalisé un beau tir groupé grâce au renfort de douze motards. En cinq jours, 267 infractions avaient été constatées, dont 94 excès de vitesse. Des contrôles ciblés sur les poids lourds, impliqués dans 35 % des accidents sur les autoroutes qui contournent l’agglomération strasbourgeoise, devraient être réalisés tous les mois. Un radar discriminant (voir DNA du 01/12) vient par ailleurs d’être installé à hauteur du cimetière militaire de Strasbourg sur l’autoroute A 35
 
колку дена може бугарски камион да се задржи во мкд? слушнав дека е 5 дена, но дали се плака некоја си "лежарина" или слично, чаре друго дали има, или дали некој знае ваква ситуација, конкретно ми треба камионот тука да презими...
 
колку дена може бугарски камион да се задржи во мкд? слушнав дека е 5 дена, но дали се плака некоја си "лежарина" или слично, чаре друго дали има, или дали некој знае ваква ситуација, конкретно ми треба камионот тука да презими...
Имаше ваков случај, влегоа со товар од бг за мк, тука остана камионот за Велигденските празници и на излагање товарен од мк за бг го сопреа кај нас на граница и му залепија казна. Камионот во мкд им беше 10 дена. Распрашај се во макам транс за ова ако сте член или во царина, има процедура за да лежи бг камион кај нас.
 
Имаше ваков случај, влегоа со товар од бг за мк, тука остана камионот за Велигденските празници и на излагање товарен од мк за бг го сопреа кај нас на граница и му залепија казна. Камионот во мкд им беше 10 дена. Распрашај се во макам транс за ова ако сте член или во царина, има процедура за да лежи бг камион кај нас.
сега се јавив во макамтранс ми викат неможи?? а зошто никаква процедура не ми спомна таја o_O
 
сега се јавив во макамтранс ми викат неможи?? а зошто никаква процедура не ми спомна таја o_O
Незнам, важно имаше ваков случај со казна годинава. Прашај си у царина може нешто ќе ти кажат.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom