Транспорт и шпедиција

Тие 2007 година се многу истрошени камиони. Не трошат по 30 на 100, туку потрошувачката им е од 35 до 40 зависи на која релација возиш. А
Освен нафта за еуро 5ка, се става и посебно средство на 100л кое го има на бензиските пумпи и исто не ми текнува како се викаше е околу 50 евра.

Ад блу е тоа :) Иначе Леандра, немора да значи дека 2007ма би трошел 35-40. Си има разлика од камион до камион. Сканијата троши 28-30, зависи од товар и релација :) Значи, ако камионот си е добро одржуван, нема гајле. Е сеа тоа кошта. Друго, искочи еуро 6. Треба да се следи берза и да избереш погоден момент за купување еуро 5.
Друга работа, моли се да не те стопрат горе. Затоа што немаш ЦЕМТ (а и да имаш, џабе ти е), ќе те казнат, и тоа дебело. Многумина возат на црно, со фалц цемтови/дневници и слично, ама полека полека ги фаќаат. Едино на бугарски таблици, во бугарска фирма.
Ако имаш КЕШ пари, со еден камион да почнеш... ајде, може некако :) Ама ако мислиш да земеш кредит од (пример) 40.000 евра, и со еден камион да го отплаќаш и да тераш така... едвај ќе преживееш, а големи се шансите и да не преживееш. Не дај боже некој дефект да закачиш, отиде у бунар илјадници евра. Значи еден за еден никако. Доколку имаш 2 камиона, тогаш веќе може да исплаќаш еден кредит (зависи од ратата нели). Немој да те лажат тие што возат горе, 3-4000 евра чисти им останувале. Тоа се приказни за мали деца :)
Како што кажа Леандра, фирмите посреднички се преваранти. Оштетени приколки, помалку километри и сл. работи кои ти штетат тебе се секојдневие. Да најдеш шофер на кој би му верувал барем малку, и кој би се нафатил на оваа работа е мишн импасабл :D Е сам ако возиш, и ќе ти остане некој денар плус.

Со среќа !


Само би се надополнил на леандра, и нај тип топ да го стегнеш камионот никогаш не можеш точно да си сигурен колку е тип топ стегнат.
Уште помалку можеш да знаеш колку точно ќе ти биде трошокот на една тура.
Не се трга со точно пари на пат, регулационен вентил рикнал, пукнал јастук,семеринг пуштил,скинало црево за вода, интер кулер се дупнал, пукнал диск. итн, итн, ситни дефеци на потрошен материјал кој знаат ите како да коштаат,а се дешаваат и кај чичка нови возила.
Ако мислиш самостојно да вршиш транспорт и немаш доволно кешарица не ни почнувај, еден да те заебе за плаќање или да ти закасни те укопува 5 метри у тиња.
Не ја рачунај само нафтата како трошок,стаи и по некој паркинг сервис и остали заебанции, у шпедиција нема толку ми требаат до цент и почињам.


Една гума да ти пукне, отидоа 400 евра. Ќе дојде време за менување гуми и регистраија. 6 гуми * 400 = 2400евра само за гуми. Покрај тоа што за на пат треба да имаш вишок пари да му дадеш на шоферот, треба и дома некое евро да имаш. Ете криза е, каснат со плаќање ( некои и не плаќаат ). Ако не ти плати денес, а немаш на страна, утре за да оди на пат ќе немаш за нафта да ставиш. Едно полнење од 0 до врв е над 1200 евра :) Убаво преброј се колку средства имаш на располагање и убаво размисли.
 
Математиката со еден камион не испаѓа. Како што рече членот погоре со два само ратата во банка ќе си ја платиш. Еден дефект горе или една казна цела година што си работел заминало во неповрат (со туѓ шофер).
ПРед две години масовно се купуваа камиони за горе, кој стаса вложи во овој бизнис. Многу од нив ги вратија, многу од нив пропаднаа и многу од нив заглавија кај фирми кои демек на одложено им ги даваат камионите и плус работа им даваат. Да не ги именувам оние кој се во овој бизнис знаат за кого мислам. Немојте случајно на такво нешто да се нафатите до смрт ќе им бидете должни. Тоа е скопска фирма и има една Велешка. Значи немојте кога не знаете да потпишете ваков договор.
Нова варијанта која мене најмногу ми се допаѓа е купување на приколка со бг табли заедно со влекачот. На бугарите дозволи не им требаат, работиш со истите фирми без договор на берза и си земаш по км 1,2 е. Ем исплатливо, ем си ги бираш релациите, ем недолжиш приколка, ем иста наплата како да имаш договор. Само на компјутер ќе седиш додека не си најдеш тура, фактички малку повеќе се замараш. Исто и овде мора да познаваш кој плаќа и кој не плаќа зошто овде ризикот никогаш да не ги земеш парите е голем. Тука се игра со добро уигран посредник кој ти зема поголема провизија нормално, околу 1000евра месечно, али глава не те боли за ништо, плус остануваат повеќе пари. Со приколка трошоците ви се дуплираат да не споменувам нели:)
 
Пред да почнам да се запознавам со овој бизнис пријателот ми рече ''Сите ќе ти кажат дека нема ќар во ова јас со 10 камионџии се советував 9 ми кажаа дека нема ќар а после 1 година од тие 5 земаа уште по 1 камион,ако имаш кеш и си одлучен оди земи камион секогаш едното тркало ќе врти за тебе''
Фала ви на сите.
 
Тогаш со среќа нека ти е :)
 
Сеуште истражувам,и гледам која варијанта е најубава.
Ќе бидете известени. :)
--- надополнето: 3 декември 2012 во 14:40 ---
Нова варијанта која мене најмногу ми се допаѓа е купување на приколка со бг табли заедно со влекачот. На бугарите дозволи не им требаат, работиш со истите фирми без договор на берза и си земаш по км 1,2 е. Ем исплатливо, ем си ги бираш релациите, ем недолжиш приколка, ем иста наплата како да имаш договор. Само на компјутер ќе седиш додека не си најдеш тура, фактички малку повеќе се замараш. Исто и овде мора да познаваш кој плаќа и кој не плаќа зошто овде ризикот никогаш да не ги земеш парите е голем. Тука се игра со добро уигран посредник кој ти зема поголема провизија нормално, околу 1000евра месечно, али глава не те боли за ништо, плус остануваат повеќе пари. Со приколка трошоците ви се дуплираат да не споменувам нели:)

На кој начин може да си барам сам работа на интернет?
 
На транспортни берзи. А на кои? Тоа е веќе занает :)
 
Пред да почнам да се запознавам со овој бизнис пријателот ми рече ''Сите ќе ти кажат дека нема ќар во ова јас со 10 камионџии се советував 9 ми кажаа дека нема ќар а после 1 година од тие 5 земаа уште по 1 камион,ако имаш кеш и си одлучен оди земи камион секогаш едното тркало ќе врти за тебе''
Фала ви на сите.
Денес секој поп, полицаец, цариник, овчар, тишлер е газда на камион или камиони.

Секој келнер, таксист, тракторист стана професионален возач.

90% од возачите немаат појма од законот, не знаат ни колку треба да возат, ни колку пауза треба да прават.

Газдите се иста приказна, 90% од нив прв пат во животот видоа камиони сега, не ги плаќаат редовно шоферите оти нели треба да се има пари за курвите и кафеаните, лизингот во банката, нафта или пак сервис ако некогаш ги однесат камионите итн...

Вистинските газди си ги плаќаат возачите редовно, си ги сервисираат камионите редовно, возниот парк им е секогаш нов итн, итн...

Не е баш како што кажуваат газдите а и возачите, сите лажат ама има и такви кои наседнуваат на такви приказни.

За да видиш дали некој газда или возач успеал во оваа работа треба прво да видиш што направил во изминатите години а не да ги слушаш нивните муабети.

Ако почнам се да ти пишувам со какви глупости ќе се соочуваш нема да ти текне за камиони никогаш во животот.

Ако сакаш да имаш добри возачи треба прво да ги плаќаш редовно, за висината на платата тоа е веќе договор меѓу газдата и возачот.

Има уште многу работи за кои можам да пишувам ама немам време сега, на работа сум ама спремен сум да одговорам на многу прашања.
 
Денес секој поп, полицаец, цариник, овчар, тишлер е газда на камион или камиони.

Секој келнер, таксист, тракторист стана професионален возач.

90% од возачите немаат појма од законот, не знаат ни колку треба да возат, ни колку пауза треба да прават.

Газдите се иста приказна, 90% од нив прв пат во животот видоа камиони сега, не ги плаќаат редовно шоферите оти нели треба да се има пари за курвите и кафеаните, лизингот во банката, нафта или пак сервис ако некогаш ги однесат камионите итн...

Вистинските газди си ги плаќаат возачите редовно, си ги сервисираат камионите редовно, возниот парк им е секогаш нов итн, итн...

Не е баш како што кажуваат газдите а и возачите, сите лажат ама има и такви кои наседнуваат на такви приказни.

За да видиш дали некој газда или возач успеал во оваа работа треба прво да видиш што направил во изминатите години а не да ги слушаш нивните муабети.

Ако почнам се да ти пишувам со какви глупости ќе се соочуваш нема да ти текне за камиони никогаш во животот.

Ако сакаш да имаш добри возачи треба прво да ги плаќаш редовно, за висината на платата тоа е веќе договор меѓу газдата и возачот.

Има уште многу работи за кои можам да пишувам ама немам време сега, на работа сум ама спремен сум да одговорам на многу прашања.
Денес секој поп, полицаец, цариник, овчар, тишлер е газда на камион или камиони.

Секој келнер, таксист, тракторист стана професионален возач.

90% од возачите немаат појма од законот, не знаат ни колку треба да возат, ни колку пауза треба да прават.

Газдите се иста приказна, 90% од нив прв пат во животот видоа камиони сега, не ги плаќаат редовно шоферите оти нели треба да се има пари за курвите и кафеаните, лизингот во банката, нафта или пак сервис ако некогаш ги однесат камионите итн...

Вистинските газди си ги плаќаат возачите редовно, си ги сервисираат камионите редовно, возниот парк им е секогаш нов итн, итн...

Не е баш како што кажуваат газдите а и возачите, сите лажат ама има и такви кои наседнуваат на такви приказни.

За да видиш дали некој газда или возач успеал во оваа работа треба прво да видиш што направил во изминатите години а не да ги слушаш нивните муабети.

Ако почнам се да ти пишувам со какви глупости ќе се соочуваш нема да ти текне за камиони никогаш во животот.

Ако сакаш да имаш добри возачи треба прво да ги плаќаш редовно, за висината на платата тоа е веќе договор меѓу газдата и возачот.

Има уште многу работи за кои можам да пишувам ама немам време сега, на работа сум ама спремен сум да одговорам на многу прашања.
За тебе исплатлив е овој бизнис или не?
 
Пред да почнам да се запознавам со овој бизнис пријателот ми рече ''Сите ќе ти кажат дека нема ќар во ова јас со 10 камионџии се советував 9 ми кажаа дека нема ќар а после 1 година од тие 5 земаа уште по 1 камион,ако имаш кеш и си одлучен оди земи камион секогаш едното тркало ќе врти за тебе''
Фала ви на сите.

Слушај паталец, а не гаталец. Најмал проблем е да купиш камион друже. Да знаеш колкумина од големите Мак-транспортни фирми се задолжени со хипотеки на самите камиони, да не зборам за оној кој оставил имот (куќа, стан) под хипотека. Ако ти кажам колку му е месечна кредитна рата на еден со над 30тина камиони, косата автоматски ќе ти побеле :D И види, имаш камиони и камиони. Имаш еуро 5 од 25.000 евра а имаш и од 40.000 евра. 15.000 евра разлика се тоа :)
И кога веќе си ја кажал поговорката, едното тркало секогаш врти за шоферот ;) Него не му е гајле дали си наплатил или не, он си зема плата :)

Внимателно, и со среќа :) И пиши што ќе направиш.
 
Ова е берза која се користи за Балкан. Не му врши работа.
--- надополнето: 3 декември 2012 во 18:56 ---
Само ако имаш добри нерви да го издржиш сето тоа што ќе ти се случува.
Инаку не би ти го препорачал.

За негово добро убаво му кажа.
Кој несака да си ги изгуби нервите нека не влегува во бизнисот десет пати ќе се покае што влегол. За ваше добро, не е злонамерно.
 
За негово добро убаво му кажа.
Кој несака да си ги изгуби нервите нека не влегува во бизнисот десет пати ќе се покае што влегол. За ваше добро, не е злонамерно.[/quote]


Не би се сложил овде .. има луге што прават добри пари од овај бизнис и што го шират секако .. мислам на реално ширење - не зема 10 камиони на кредит полсе една година, туку си зема колку што му се можностите ...

Лично сметам дека има добри пари тута, уште подобри ако се наметниш како посредик, е сега тука требаат контакти , искуство, ама .....


инаку на дечкото што е заитересиран за бизнисов би му предложол пред да лупно толку многу при во камиони , да оди барем 2 недели да поработи како диспонент во некоја шпедиција ( имам многу и често земаат нови- пошто старите неможат долго да издржат). Дури таму ке види во какви раце остава 40 000 евра
 
За негово добро убаво му кажа.
Кој несака да си ги изгуби нервите нека не влегува во бизнисот десет пати ќе се покае што влегол. За ваше добро, не е злонамерно.


Не би се сложил овде .. има луге што прават добри пари од овај бизнис и што го шират секако .. мислам на реално ширење - не зема 10 камиони на кредит полсе една година, туку си зема колку што му се можностите ...

Лично сметам дека има добри пари тута, уште подобри ако се наметниш како посредик, е сега тука требаат контакти , искуство, ама .....


инаку на дечкото што е заитересиран за бизнисов би му предложол пред да лупно толку многу при во камиони , да оди барем 2 недели да поработи како диспонент во некоја шпедиција ( имам многу и често земаат нови- пошто старите неможат долго да издржат). Дури таму ке види во какви раце остава 40 000 евра

Сам го даде одговорот за нервозата во овој бизнис. Вработен неможе да издржи, а камоли газда. Телефонот ѕвони 24 часа, без прекин, заборави одмор, заборави мир, такво нешто не постои.
Јас не би се сложила дека е сега време за влегување во транспорт, од проста причина што транспортот е на најниско ниво досега паднат. Ако се предомисли и земе камион да врти на мк таблици, односно работи со Македонски увозници и извозници никад нема да наплати. Оние што им вртат горе не се фалат баш.
Добри пари се прават само на хартија, обрт на пари нема, само на лист. Кешот се изгуби го снема.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom