Сега проверив и на капачката за масло имаше тиња. Зошто се појавува тињава?
тоа е кондензација на капачето. За тебе конкретно нормално ти троши. Проблем на фолцваген се бензин моторите. Тие се големи потрошачи.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Сега проверив и на капачката за масло имаше тиња. Зошто се појавува тињава?
Фала за одговорот. Значи ок е 4л масло на 5000 км, со конкретниов мотор, ако добро те разбрав?тоа е кондензација на капачето. За тебе конкретно нормално ти троши. Проблем на фолцваген се бензин моторите. Тие се големи потрошачи.
Фала за одговорот. Значи ок е 4л масло на 5000 км, со конкретниов мотор, ако добро те разбрав?
Сега проверив и на капачката за масло имаше тиња. Зошто се појавува тињава?
И дали да дотурам масло, за колку до дома да ја возам?
Toa sto go pokazuvas na kapackata od sto se pojavuva ne znam, ama bi sakal da cujam objasnuvanje. Smetam deka ne treba da go ima i verojatno ukazuva na nekoj problem koi treba da go resis.Фала за одговорот. Значи ок е 4л масло на 5000 км, со конкретниов мотор, ако добро те разбрав?
Ne bese taa kondenzacija povrzana so nekoj drug problem? mislam deka imam citano po temava za vakov simptom da bese povrzan so drugo nesto sto mozebi treba da go pogledne.тоа е кондензација на капачето. За тебе конкретно нормално ти троши. Проблем на фолцваген се бензин моторите. Тие се големи потрошачи.
Toa sto go pokazuvas na kapackata od sto se pojavuva ne znam, ama bi sakal da cujam objasnuvanje. Smetam deka ne treba da go ima i verojatno ukazuva na nekoj problem koi treba da go resis.
Isto ako te razbrav dobro si merel na zagrean motor kolku ima, ne trebase toa da se pravi na laden motor? (ovie dve prasanja se poveke za poiskusnite da spodelat sovet sto da se gleda vo vakva prilika)
Druze ako ti e malku pod min crtata ne znaci deka ti fali 4 litra ulje, zemi od istoto ulje i doturi (pa ke vidis kolku ti potrosila). Normalno deka ke doturis nema da ja vozis bez ulje.
Ne bese taa kondenzacija povrzana so nekoj drug problem? mislam deka imam citano po temava za vakov simptom da bese povrzan so drugo nesto sto mozebi treba da go pogledne.
Ne mi bese celta da zvuci deka treba toa da menuvaкондензација е нормална работа, поготово зимно време и а ко ја возиш на кратки релации. Има многу испарувања у моторот и тоа водата се лепи на капачето и прави како милкшејк.
Има многу механичари, мене кога ми видоа и диктон на глава ќе ми сменеа и уште еден башка друг сакаа да ми сменат за 300 евра. Онака пошто имало на капачето. Така да не се наседнува многу лесно на механичарски муабети. Диктон на глава се мени ако ти фали антифриз у казанчето и дига температура. Ако све е океј, кондензација е обична.
Nekolku pati imam pisano tuka i pak ke povtoram, vo mehanika/servis na kola ne se razbiram.
Ama 0.8l na 1000km nekako mnogu mi zvuci pa kolku saka neka ima kolata kilometri, na regularen interval za menuvanje sto go preporacuvaat 10-15000km toa se u najlos slucaj 8l-12l ulje (dva do tri pati od toa sto kolata go ima vo sebe ako zememe prosek od 4litra deka odat na menuvanje)
da ne pisuvalo 0.8l na 10000km, toa e veke nesto porazbirlivo
fala za objasnuvanjeto, morav da preprasam zasto nekako mnogu mi se vide (jasno deka ne sekoja kola tolku trosi ama moze da se sluci pa oni da si pokrijat gzotПишува по 0,6 до 0,8 литри на 1000 километри не само на фолксваген туку и на многу други марки (Опел, Ауди, БМВ, итн.)
Не значи дека толку секоја кола со тој мотор ќе троши толку масло...ама во случајов ако човеков му беше голфот нов и под гаранција...ќе му речеа тоа е нормално, нема што да поправаме. Не е повеќе од 0,6 или 0,8 литри на 1000 км и тоа е тоа.
Се штитат на некој начин од можни поправки под гаранција. Инаку конкретно за TDI ретко кога трошат масло на помала километража ама на 400 000 км се е можно, не за џабе гаранција е 100 000 км.
Masloto doslo do dopir so voda i zatoa pokazva talog na kapacka.
Muabetite na nasite majstori 'kondezacia od kraki relacii voznja' se cista glupost.
Dosega se so sum vozel nikogas nenajdov takov talog na maslo na kapacka.
So se zamarate deka na 5000km potrosila 400gr maslo....Na vectra c 1.9cdti turam 5w30 detox2 za dpf mobil maslo a dpf go izvadiv. Na 4000km si doturam 200gr i na 11,000 uste 100 gr taman do menvanje. i 5w40 staviv shel,istata kolicina falese.Taka da normalno e malku da fali maslo poso vo maslata ima aditivi za gustina i red drugi raboti....
Druze ako ti e malku pod min crtata ne znaci deka ti fali 4 litra ulje, zemi od istoto ulje i doturi (pa ke vidis kolku ti potrosila). Normalno deka ke doturis nema da ja vozis bez ulje.
Фала ти за одговорот. Кај мене светна за масло жолтото ламбиче. Проверив и е под минимумот означен на шипката (значи 2-3 милиметри под). Ја оставив колата преку ноќ да излади моторот. Сабајле ја стартувам, ламбичето не свети повеќе. Ја возев 2-3 km, кога ја проверив пак немаше масло, а ламбичето престана да свети.
Чудно ми е зошто цело масло околу 4 литри (бидејќи на шипка е под минимумот) го истроши за 5.000 километри, а не чади и не дими, моторот нормално работи.
Исто масло ставам со години, немало ваква потрошувачка досега.
Дали можеби е до маслото?
И дали може проблем со некој сензор да ја зголеми потрошувачката на маслото?
Epten mu zapna da znaes kolku ulje ima ostanato. Izvadi straf odozdola, ispusti ulje i vidi kolku imaДа појаснам: маслото е 2-3 mm под минимумот. Маслото беше променето пред 5000 km, на сервис, односно беше турено ново масло. Сега, по извозени 5000 km, значи, на мерачот има масло во делот заокружен со зелено на сликата, кој дел е околу 3 mm под минимумот, како на сликата:
Колку масло мислите дека има останато?
100gr antifriz e dovolno da izmesa so maslo i da ne go setis deka fali.каква вода бе другар, кај има вода у моторот? Ако не фали антифриз како има вода у мотор?