Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Здраво,
Ми треба некој што може да ми среди сд картица со нови мапи за Ауди. Софтверот е RMC_EU_P16352, неколкумина што ги прашав велат дека тешко за овој софтвер, само во овластен сервис...
 
Не треба DPF да кади црно ако е заебан?
Bel cad ili sin cad frla kako parea odozdola.
I pri palenje,vozenje i vo gasnenje mozi da frli cad. Koga se gasni kolata togas prekinva regeneracia i ke izvadi cad ili od auspuh ili od samiot filter popravo od sondite.
 
Bel cad ili sin cad frla kako parea odozdola.
I pri palenje,vozenje i vo gasnenje mozi da frli cad. Koga se gasni kolata togas prekinva regeneracia i ke izvadi cad ili od auspuh ili od samiot filter popravo od sondite.
И мене нешто околу дпф ми иде да е , ама треба да зеам да ја повозам малку поише пошто е од вујко ми колата да видам дали ќе напраи пак … И мајсторов чекам да се врати од пат па да се консултираме и да видиме на дијагностика дали нешто ќе каже . Инаку чаре ? Вадење дпф ?
Нема гајле...на гасење дизните прекинуваат да шприцаат гориво ама и клапната на усисот се затвора за да има “мазно“ гасење на моторот. Идеално ова се случува во исто време до милисекунда...али сепак на кола со 220К тешко дека се е идеално за до милисекунда да е точно...можда “подмочува“ некоја дизна уште некое време па затоа зачадило.
Хмм … арно ако е така , ама се сомневам дека не ќе да е …
 
@ArHanG3L
Dovolno e da se stavi na diagnostika i da se napravi prisilna regeneracia i ke pokazi kolku procenti e zatnat. Ako pokazi 80% togas samo vadenje e spas. Ako pokazi 50 ili 70% ke mozi da se isperi ili da se izvozi na otvoreno sama da si napraj regeneracia i da se izduva.
 
Здраво сакам да прашам, се работи за Сеат Толедо 1.9 tdi 110кс 2001г. Проблемот е во тоа што кумплугот е мн тврд и фаќа ептен горе. Ја однесов на мајстор и тој вели дека не е за менење ламелата бидејќи мислевме дека од неа е тврд кумплугот. Во што може да е проблемот. Исто така татко ми ја има истата кола кај него го нема тој проблем. Позз
 
Здраво сакам да прашам, се работи за Сеат Толедо 1.9 tdi 110кс 2001г. Проблемот е во тоа што кумплугот е мн тврд и фаќа ептен горе. Ја однесов на мајстор и тој вели дека не е за менење ламелата бидејќи мислевме дека од неа е тврд кумплугот. Во што може да е проблемот. Исто така татко ми ја има истата кола кај него го нема тој проблем. Позз
Druklagerot.
Vtora varijanta gorna glicerinska pumpa kaj pedaloto.
 
Дечки, на Golf 5, 1.9 TDI, 105 ps, BKC мотор, од 2005 година, ставив масло Liqui Moly 5w 40 Top Tec пред 6,5 месеци, кога колата имаше 230 000 километри.
Сега светна ламбичето за масло, а имам поминато само 5.000 км.
Колата ја возам во Македонија.

Дали е нормално, или можеби проблемот е до маслото?

И какво масло би ми препорачале?

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Последно уредено:
Дечки, на Golf 5, 1.9 TDI, 105 ps, BKC мотор, од 2005 година, ставив масло Liqui Moly 5w 40 Top Tec пред 6,5 месеци, кога колата имаше 230.000 километри.
Сега светна ламбичето за масло, а имам поминато само 5.000 км.
Колата ја возам во Македонија.

Дали е нормално, или можеби проблемот е до маслото?

И какво масло би ми препорачале?

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Не е нормално толку масло да троши, или маслото е фалш, или ти капе негде или па голфот нема толку км
 
Дечки, на Golf 5, 1.9 TDI, 105 ps, BKC мотор, од 2005 година, ставив масло Liqui Moly 5w 40 Top Tec пред 6,5 месеци, кога колата имаше 230.000 километри.
Сега светна ламбичето за масло, а имам поминато само 5.000 км.
Колата ја возам во Македонија.

Дали е нормално, или можеби проблемот е до маслото?

И какво масло би ми препорачале?

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
За да светни сијаличка тоа е сигурно под минимумот на шипката, а најчесто тоа е 1л или повеќе. Нормално сигурно дека не е, ама ако немаш флека под кола сигурно има чад назад, провери дали е едното или другото.
Масло се проверува макс на 1000к на шипка, не чекај да светни сијаличето тогаш е многу касно, има кај некои коли сијаличе за ниво ама кај голф сигурно е за притисок, тоа светнува многу под мин ниво.
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom