Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Не капи и не чади, затоа чудно ми е.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Ако не ти чади, губи на шипка тогаш може да ти биде сензорски проблем.
Како функционира тоа со сензорот, ако можеш да ми објасниш накратко?
 
Последно уредено:
Како функционира тоа со сензорот, ако можеш да ми објасниш накратко?
сензор за притисок е тоа. но наједноставно извадија шипката за масло и види до каде е висината. има мин и мах линија, атреба да е некаде на средина

ако има масло, значи е сензорот за масло, а ако нема....моторот негде троши. ако не си прв сопственик, највероватно моторот има многууу км досега, и ти треба да одиш со 10-40 а не со 5-40. премногу е танко тоа масло за истрошен мотор
 
сензор за притисок е тоа. но наједноставно извадија шипката за масло и види до каде е висината. има мин и мах линија, атреба да е некаде на средина

ако има масло, значи е сензорот за масло, а ако нема....моторот негде троши. ако не си прв сопственик, највероватно моторот има многууу км досега, и ти треба да одиш со 10-40 а не со 5-40. премногу е танко тоа масло за истрошен мотор

Сега проверив и е на минимум маслото.

Инаку го стартував моторот и при туражирање од 30-50 обртаи, чади бел чад. На помали обртаи 10-20, не се забележува чад.

До што може да е?
 
Дечки, на Golf 5, 1.9 TDI, 105 ps, BKC мотор, од 2005 година, ставив масло Liqui Moly 5w 40 Top Tec пред 6,5 месеци, кога колата имаше 230 000 километри.
Сега светна ламбичето за масло, а имам поминато само 5.000 км.
Колата ја возам во Македонија.

Дали е нормално, или можеби проблемот е до маслото?

И какво масло би ми препорачале?

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Oil level i problem so malsena pumpa ti e edna sijalicka. Na nekoj modeli svetnuva crvenata sijalicka ali na ona maloto ekrance na sal tabla pisuva Oil leve chek.
Ako motorot e DPF stavas 5W30 duri i posle vadenje na DPF.
Dokolku nemas DPF fabricno, 5W40 turvas.
Za toj motor castrol 5W40.
Ako motorot e zdrav,od bilo koja firma da stavis maslo nema da go trosi.
Na 5000km da fali malku maslo ne e problem.
Problem e ako na 5000om fali 2L maslo.....
Ako odis so podebelo maslo pak ke go trosi ama ke nastani i drug problem. Na ladno vreme na prvo palenje motorot pali na suvo. Nema dovolno pritisok silen so podebeloto maslo taka sto se maci i maslenata pumpa.
Kak starite 1.9 so bosch pumpa mozi da se stava podebeli masla nemaja gajle ama kaj PD motor prezizvikuvas pobrz smrt. Mada i Rail 1.9 e ista prica.....Toa sto ti vadi bel cad ti e kondezacia sega na ladnoto.
 
Дали некој има Ц3 од поновитe модели 2018 наваму да сподели искуства дали се добри коли, вреди да се купи цената им се движи од 8000 евра нагоре, како им се покажени моторите најмногу што гледав беа Бензинци.
 
Oil level i problem so malsena pumpa ti e edna sijalicka. Na nekoj modeli svetnuva crvenata sijalicka ali na ona maloto ekrance na sal tabla pisuva Oil leve chek.
Ako motorot e DPF stavas 5W30 duri i posle vadenje na DPF.
Dokolku nemas DPF fabricno, 5W40 turvas.
Za toj motor castrol 5W40.
Ako motorot e zdrav,od bilo koja firma da stavis maslo nema da go trosi.
Na 5000km da fali malku maslo ne e problem.
Problem e ako na 5000om fali 2L maslo.....
Ako odis so podebelo maslo pak ke go trosi ama ke nastani i drug problem. Na ladno vreme na prvo palenje motorot pali na suvo. Nema dovolno pritisok silen so podebeloto maslo taka sto se maci i maslenata pumpa.
Kak starite 1.9 so bosch pumpa mozi da se stava podebeli masla nemaja gajle ama kaj PD motor prezizvikuvas pobrz smrt. Mada i Rail 1.9 e ista prica.....Toa sto ti vadi bel cad ti e kondezacia sega na ladnoto.
Свети жолтата сијаличка за нивото на маслото и пишува да се провери нивото на маслото. Го проверив и под минимум е, а само 5к извозив од последно менување. Моторот не е DPF.

Нешто не е во ред, но не ми е јасно кај е проблемот?
 
Свети жолтата сијаличка за нивото на маслото и пишува да се провери нивото на маслото. Го проверив и под минимум е, а само 5к извозив од последно менување. Моторот не е DPF.

Нешто не е во ред, но не ми е јасно кај е проблемот?
Моторот има многу повеќе км него што пишува......нормално ако не си прв газда
Мора да одиш на еден степен подебело масло, или врати се на маслото што си го ставал пред ова последново
 
Моторот има многу повеќе км него што пишува......нормално ако не си прв газда
Мора да одиш на еден степен подебело масло, или врати се на маслото што си го ставал пред ова последново
Четири години наназад ставам исто масло и немало ваков проблем.
 
Свети жолтата сијаличка за нивото на маслото и пишува да се провери нивото на маслото. Го проверив и под минимум е, а само 5к извозив од последно менување. Моторот не е DPF.

Нешто не е во ред, но не ми е јасно кај е проблемот?


Друже нема потреба од многу барање на проблеми, дотури масло до максимум на шипката за да не го зарибаш моторот. Ова ти е прво.

Инаку ништо чудно тди мотор да троши масло на поголема километража, сигурно голфот нема 200 000 км тоа да не се лажеме.. Ако не тече од некаде, неможе да испари маслото значи го троши во моторот. Потрошувачка 1 литро на 5000 км не е ништо чудно, пола од бензинците трошат и по повеќе. Дури и нова да ти е колата, вчера од салон земена, фолксваген вика дека до 0.8 литри на 1000км е нормално, па сеа рачунај.
 
Последно уредено:
Друже нема потреба од многу барање на проблеми, дотури масло до максимум на шипката за да не го зарибаш моторот. Ова ти е прво.

Инаку ништо чудно тди мотор да троши масло на поголема километража, сигурно голфот нема 200 000 км тоа да не се лажеме.. Ако не тече од некаде, неможе да испари маслото значи го троши во моторот. Потрошувачка 1 литро на 5000 км не е ништо чудно, пола од бензинците трошат и по повеќе. Дури и нова да ти е колата, вчера од салон земена, фолксваген вика дека до 0.8 литри на 1000км е нормално, па сеа рачунај.
Фала ти за одговорот. Кај мене светна за масло жолтото ламбиче. Проверив и е под минимумот означен на шипката (значи 2-3 милиметри под). Ја оставив колата преку ноќ да излади моторот. Сабајле ја стартувам, ламбичето не свети повеќе. Ја возев 2-3 km, кога ја проверив пак немаше масло, а ламбичето престана да свети.

Чудно ми е зошто цело масло околу 4 литри (бидејќи на шипка е под минимумот) го истроши за 5.000 километри, а не чади и не дими, моторот нормално работи.

Исто масло ставам со години, немало ваква потрошувачка досега.

Дали можеби е до маслото?

И дали може проблем со некој сензор да ја зголеми потрошувачката на маслото?
 
Друже нема потреба од многу барање на проблеми, дотури масло до максимум на шипката за да не го зарибаш моторот. Ова ти е прво.

Инаку ништо чудно тди мотор да троши масло на поголема километража, сигурно голфот нема 200 000 км тоа да не се лажеме.. Ако не тече од некаде, неможе да испари маслото значи го троши во моторот. Потрошувачка 1 литро на 5000 км не е ништо чудно, пола од бензинците трошат и по повеќе. Дури и нова да ти е колата, вчера од салон земена, фолксваген вика дека до 0.8 литри на 1000км е нормално, па сеа рачунај.

у никој случај кола не треба да троши толку. Тоа што они не сакаат да си ги признаат проблемите и тоа го праат нормално е друга работа. Опелчево мое има 60.000 скоро и ни грам не троши.
 
Друже нема потреба од многу барање на проблеми, дотури масло до максимум на шипката за да не го зарибаш моторот. Ова ти е прво.

Инаку ништо чудно тди мотор да троши масло на поголема километража, сигурно голфот нема 200 000 км тоа да не се лажеме.. Ако не тече од некаде, неможе да испари маслото значи го троши во моторот. Потрошувачка 1 литро на 5000 км не е ништо чудно, пола од бензинците трошат и по повеќе. Дури и нова да ти е колата, вчера од салон земена, фолксваген вика дека до 0.8 литри на 1000км е нормално, па сеа рачунај.
Nekolku pati imam pisano tuka i pak ke povtoram, vo mehanika/servis na kola ne se razbiram.
Ama 0.8l na 1000km nekako mnogu mi zvuci pa kolku saka neka ima kolata kilometri, na regularen interval za menuvanje sto go preporacuvaat 10-15000km toa se u najlos slucaj 8l-12l ulje (dva do tri pati od toa sto kolata go ima vo sebe ako zememe prosek od 4litra deka odat na menuvanje)
da ne pisuvalo 0.8l na 10000km, toa e veke nesto porazbirlivo
 
у никој случај кола не треба да троши толку. Тоа што они не сакаат да си ги признаат проблемите и тоа го праат нормално е друга работа. Опелчево мое има 60.000 скоро и ни грам не троши.
Сега проверив и на капачката за масло имаше тиња. Зошто се појавува тињава?
И дали да дотурам масло, за колку до дома да ја возам?
23ad77131e085b9c85c078e776c43ead.jpg
6f130dcce3b8c411408839feb7388cbb.jpg
85ae6b89067c96d0b7e66abc27f1cf5d.jpg
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom