Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Прашање што подразбираш под добар?
За таа цена веројатно Дачија и гледам Сузуки имаш Витара и Јимни.
Ако ти е за на теренско возење Јимнито на тестови е подобро и од Лада Нива и од Дачија Дастер, Дачијата обично завршува втора на истите тие тестови
од друга страна Витарата е може малку поубава на изглед од овие две (иако новиот Дастер изгледа доста солидно)

Не ми е за теренско возење, битно ми е да е добар на изглед. Пежо 2008ца ми беше на пик но не прават порачки моментално. Спортажот и Хјундаи Тусон ми се допаѓаат но им рипнала цената бајаги.
 
Не ми е за теренско возење, битно ми е да е добар на изглед. Пежо 2008ца ми беше на пик но не прават порачки моментално. Спортажот и Хјундаи Тусон ми се допаѓаат но им рипнала цената бајаги.
Друже рече СУВ, не заебавај со 2008. Роднини го имаат него јас имам хјундаи и30
Освен што е повисоко нивното у се друго е помало од моето

Ако веќе збориме за дачија тогаш не гледај Дастер гледај сандеро степвеј за да имаш големина на 2008
Немаа и коа едно степвеј или така нешто у таа цена??? Ајде да дојдам дома ќе проверам од компјутер
 
Друже рече СУВ, не заебавај со 2008. Роднини го имаат него јас имам хјундаи и30
Освен што е повисоко нивното у се друго е помало од моето

Ако веќе збориме за дачија тогаш не гледај Дастер гледај сандеро степвеј за да имаш големина на 2008
Немаа и коа едно степвеј или така нешто у таа цена??? Ајде да дојдам дома ќе проверам од компјутер

Па нели спаѓа во таа категорија? Иначе прав си, мала е но ептен ми се допаѓа на изглед затоа ја сакав. Од други модели секако гледам нешто поголемо.
 
Па нели спаѓа во таа категорија? Иначе прав си, мала е но ептен ми се допаѓа на изглед затоа ја сакав. Од други модели секако гледам нешто поголемо.
Crossover не SUV , 2008 ти е 208ца на стероиди … Ако сакаш такво земи си Kia Stonic , поевтино ќе те фати од 20К … Или види entry level на Kia Xceed , таа почнуваше тука некаде околу 19-20К евра , а многу е лична кола …
 
Па нели спаѓа во таа категорија? Иначе прав си, мала е но ептен ми се допаѓа на изглед затоа ја сакав. Од други модели секако гледам нешто поголемо.
Гледам веќе ти пишале на која Киа мислев :)
Сега гледам дека малку сум измешал место Стоник сум ти пишал име од Дачија :) (добро де не е голема разлика)

ова стоник е океј ама нормално Хсеед е далеку полична (а и поголема на простор/комоција/багажник)

незнам друже пази јас не се разбирам у мотории слично така што не сум ти репер, ама со самото тоа што е повисока нема ли полоша аеродинамика? Покрута вожња и слично?

чим не ти е за големината на возилото јас пре би идел на некое поубаво количе одколку овие кросовер моделите, сметам дека за исти пари ќе најдеш доста подобра опција со поудобна вожња
 
Некој со сличен проблем со Хјундаи i30 од 2010 серијата. Ми светна EPS сервата воланот тешко врти (како старите возила). Грешката се бриши на компјутер, ама по 4-5 стартувања ма колата пак EPS светнува и воланот тешко врти. Нема пупма, еликтронски е се. На нет најдов дека е фабричка грешка, кај нас во Хјундаи Македонија ми кажаа возилото е стара серија, софтверот не ги чита грешките, ама дека само последните 10 дена уште 4ца им се јавиле со ист проблем. Ми кажаа некој мајстор во Аеродром или Лисиче имало што поправал тоа со поливни делови. Мислам дека цел волан треба да се смени. 2 години ја возам така, мачно е посебно ако треба мал круг да направиш (пример на улица да ја завртиш колата), 10 обиди ќе ти требаат, воспаление на мускули. Па, искуства, решение?
Имав таков проблем со мојот опел астра 2010 година. Светна ламбичката за ESP и воланот како ќе го завртиш, така стои и не се враќа назад. Окапе колата во сервис на опел еден месец. Прво рекоа сензор за esp да сменат, после рекоа сензорот е сменет, ама не можеле да го програмираат и на крај рекоа дека компјутерската единица за сервото треба да се репарира (нова била 4500 евра) а репаратура 300 евра) ја сменија и сето ми излезе 1000 евра во Германија. Што е интересно, рекоја ќе ја репарираат а на крај ми ја дадоја компјутерската единица во рака што ме наведува да мислам дека е нова.
 
Ајде другари една брза форум дијагностика. Бев со колата на работа сабајле, немаше никакви симптоми. Саботата бев на подолг пат, 80км, иато немаше симптоми никакви. Од работа ја запалив и возев нормално до маркет. На тргнување од маркет осетив проблем. Кумплугот како да не беше истиот и се слушаше еден грд звук. Внимателно ја возев во 2ра до дома едно 2км и се паркирав пред зграда. Додека си одев кон дома снимив аудио, добро се слуша во позадина тој звук. Откако застанав на паркинг прво ја изгаснав, и стегнав неколку пати на кумплуг изгледаше скоро ок ама не како што сум навикнат. Ја запалив пак и веднаш се слуша тој продорен пислив звук. Излегов надвор и го снимив звукот (последните 30ина сек) на отворена хауба. После пробав рикверц и 1ва, влегува во брзина и има движење. Откако ја изгаснав, не се врати до крај кумплугот. Многу чудно чувство, со оглед на тоа што првпат ова ми се случува. Дали е она од што се плаши секој сопственик на дизел? Сет кумплуг, замаец...Инаку колата е пежо 1.6 хди 110кс.
Аудио снимката:
 
Ајде другари една брза форум дијагностика. Бев со колата на работа сабајле, немаше никакви симптоми. Саботата бев на подолг пат, 80км, иато немаше симптоми никакви. Од работа ја запалив и возев нормално до маркет. На тргнување од маркет осетив проблем. Кумплугот како да не беше истиот и се слушаше еден грд звук. Внимателно ја возев во 2ра до дома едно 2км и се паркирав пред зграда. Додека си одев кон дома снимив аудио, добро се слуша во позадина тој звук. Откако застанав на паркинг прво ја изгаснав, и стегнав неколку пати на кумплуг изгледаше скоро ок ама не како што сум навикнат. Ја запалив пак и веднаш се слуша тој продорен пислив звук. Излегов надвор и го снимив звукот (последните 30ина сек) на отворена хауба. После пробав рикверц и 1ва, влегува во брзина и има движење. Откако ја изгаснав, не се врати до крај кумплугот. Многу чудно чувство, со оглед на тоа што првпат ова ми се случува. Дали е она од што се плаши секој сопственик на дизел? Сет кумплуг, замаец...Инаку колата е пежо 1.6 хди 110кс.
Аудио снимката:


Друк лагер или евентуално долна или горна пумпа на кумплугот. Е сеа за друк лагерот треба да се раздвои мењачот од моторот. Колку е паметно да смениш само друк лагер не знам. Ако колата е здрава и планираш да ја возиш подолго време поарно цел сет смени зошто е половна кола и не знаеш ни како е возел тој пред тебе, дали сам се возел или нон стоп била со 500 кила товарена колата.

Не е толку скап за таа кола и цел сет ама отвоарање кошта доста за работна рака, да не испадне по 5000 км и замаецот да тропа па да треба пак да отвораш.
 
Последно уредено:
Друк лагер или евентуално долна или горна пумпа на кумплугот. Е сеа за друк лагерот треба да се раздвои мењачот од моторот. Колку е паметно да смениш само друк лагер не знам. Ако колата е здрава и планираш да ја возиш подолго време поарно цел сет смени зошто е половна кола и не знаеш ни како е возел тој пред тебе, дали сам се возел или нон стоп била со 500 кила товарена колата.

Не е толку скап за таа кола и цел сет ама отвоарање кошта доста за работна рака, да не испадне по 5000 км и замаецот да тропа па да треба пак да отвораш.
Количето е здраво, 2008ма е и од сегашна гледна точка ќе го возам уште 2-3 год секако, а го имам скоро 4 год досега, има 225.000. Башка е караван верзија и е многу практично. Се слушнав со мајсторот, среќа ми е комшија, па на лице место ќе ја види да даде првична проценка. А дали ако треба да се менува ете да речиме цел сет кумплуг, мора и замаец или тоа само ако е за менување, затоа што не тропа пример, немам други замерки на работата освен ова што вчера ми се случи. Сет кумплуг и замаец се две посебни работи така?
 
Последно уредено:
Имате претстава колку би коштало промена на мотор за опел астра 1.4 h, со се работна рака ?
 
Количето е здраво, 2008ма е и од сегашна гледна точка ќе го возам уште 2-3 год секако, а го имам скоро 4 год досега, има 225.000. Башка е караван верзија и е многу практично. Се слушнав со мајсторот, среќа ми е комшија, па на лице место ќе ја види да даде првична проценка. А дали ако треба да се менува ете да речиме цел сет кумплуг, мора и замаец или тоа само ако е за менување, затоа што не тропа пример, немам други замерки на работата освен ова што вчера ми се случи. Сет кумплуг и замаец се две посебни работи така?


Сет кумплуг тие замаец, ламела, потисна и друк лагер...се менува се комплет...е сега може и посебно ама некогаш поскапо излегува накрај ко што ти реков. Ако си живееш добро со мајсторот ок е...сепак треба и поштен човек да ја работи.
Автоматски споено мислење:

Имате претстава колку би коштало промена на мотор за опел астра 1.4 h, со се работна рака ?


мин. 500 евра, веројатно повеќе ако си во СК.
 
Ајде другари една брза форум дијагностика. Бев со колата на работа сабајле, немаше никакви симптоми. Саботата бев на подолг пат, 80км, иато немаше симптоми никакви. Од работа ја запалив и возев нормално до маркет. На тргнување од маркет осетив проблем. Кумплугот како да не беше истиот и се слушаше еден грд звук. Внимателно ја возев во 2ра до дома едно 2км и се паркирав пред зграда. Додека си одев кон дома снимив аудио, добро се слуша во позадина тој звук. Откако застанав на паркинг прво ја изгаснав, и стегнав неколку пати на кумплуг изгледаше скоро ок ама не како што сум навикнат. Ја запалив пак и веднаш се слуша тој продорен пислив звук. Излегов надвор и го снимив звукот (последните 30ина сек) на отворена хауба. После пробав рикверц и 1ва, влегува во брзина и има движење. Откако ја изгаснав, не се врати до крај кумплугот. Многу чудно чувство, со оглед на тоа што првпат ова ми се случува. Дали е она од што се плаши секој сопственик на дизел? Сет кумплуг, замаец...Инаку колата е пежо 1.6 хди 110кс.
Аудио снимката:
Druk lagerot e vlezen vo osovinata od potisnata i ne odvojuva dovolno. Ke propadni skroz kumplugot i mora otvoranje. Proveri glicerin dali ima dovolno posto mozno e da pusta glicerinskata dolna pumpa.
Ako se otvori menjacot,moras da smenis cel set varijabilen zamaec,lamela,lager,gorna i dolna pumpa i nov semering na menjac i novo maslo. Na nov set da vratis stari pumpi e zeznato oti mozi da padni pumpata pa pak namovo da otvoras. Imav takov problem,vrativ stari pumpi i mi go skrsi lagerot,ostana zaglaven i nanovo smenvav lager i pumpi.
rabotna raka 5000
pumpa dolna 2500
gorna 1500
glicerin mora nov neznam sopari e.
setot komplet 27,000
semeringot 300denari
i masloto za menjac 1500-2000denari.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom