Skoda kamiqДечки препорака за нов сув до 20-22к? Што може да се најде за тие пари?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Skoda kamiqДечки препорака за нов сув до 20-22к? Што може да се најде за тие пари?
Прашање што подразбираш под добар?
За таа цена веројатно Дачија и гледам Сузуки имаш Витара и Јимни.
Ако ти е за на теренско возење Јимнито на тестови е подобро и од Лада Нива и од Дачија Дастер, Дачијата обично завршува втора на истите тие тестови
од друга страна Витарата е може малку поубава на изглед од овие две (иако новиот Дастер изгледа доста солидно)
Друже рече СУВ, не заебавај со 2008. Роднини го имаат него јас имам хјундаи и30Не ми е за теренско возење, битно ми е да е добар на изглед. Пежо 2008ца ми беше на пик но не прават порачки моментално. Спортажот и Хјундаи Тусон ми се допаѓаат но им рипнала цената бајаги.
Друже рече СУВ, не заебавај со 2008. Роднини го имаат него јас имам хјундаи и30
Освен што е повисоко нивното у се друго е помало од моето
Ако веќе збориме за дачија тогаш не гледај Дастер гледај сандеро степвеј за да имаш големина на 2008
Немаа и коа едно степвеј или така нешто у таа цена??? Ајде да дојдам дома ќе проверам од компјутер
Crossover не SUV , 2008 ти е 208ца на стероиди … Ако сакаш такво земи си Kia Stonic , поевтино ќе те фати од 20К … Или види entry level на Kia Xceed , таа почнуваше тука некаде околу 19-20К евра , а многу е лична кола …Па нели спаѓа во таа категорија? Иначе прав си, мала е но ептен ми се допаѓа на изглед затоа ја сакав. Од други модели секако гледам нешто поголемо.
Гледам веќе ти пишале на која Киа мислевПа нели спаѓа во таа категорија? Иначе прав си, мала е но ептен ми се допаѓа на изглед затоа ја сакав. Од други модели секако гледам нешто поголемо.
Имав таков проблем со мојот опел астра 2010 година. Светна ламбичката за ESP и воланот како ќе го завртиш, така стои и не се враќа назад. Окапе колата во сервис на опел еден месец. Прво рекоа сензор за esp да сменат, после рекоа сензорот е сменет, ама не можеле да го програмираат и на крај рекоа дека компјутерската единица за сервото треба да се репарира (нова била 4500 евра) а репаратура 300 евра) ја сменија и сето ми излезе 1000 евра во Германија. Што е интересно, рекоја ќе ја репарираат а на крај ми ја дадоја компјутерската единица во рака што ме наведува да мислам дека е нова.Некој со сличен проблем со Хјундаи i30 од 2010 серијата. Ми светна EPS сервата воланот тешко врти (како старите возила). Грешката се бриши на компјутер, ама по 4-5 стартувања ма колата пак EPS светнува и воланот тешко врти. Нема пупма, еликтронски е се. На нет најдов дека е фабричка грешка, кај нас во Хјундаи Македонија ми кажаа возилото е стара серија, софтверот не ги чита грешките, ама дека само последните 10 дена уште 4ца им се јавиле со ист проблем. Ми кажаа некој мајстор во Аеродром или Лисиче имало што поправал тоа со поливни делови. Мислам дека цел волан треба да се смени. 2 години ја возам така, мачно е посебно ако треба мал круг да направиш (пример на улица да ја завртиш колата), 10 обиди ќе ти требаат, воспаление на мускули. Па, искуства, решение?
Ајде другари една брза форум дијагностика. Бев со колата на работа сабајле, немаше никакви симптоми. Саботата бев на подолг пат, 80км, иато немаше симптоми никакви. Од работа ја запалив и возев нормално до маркет. На тргнување од маркет осетив проблем. Кумплугот како да не беше истиот и се слушаше еден грд звук. Внимателно ја возев во 2ра до дома едно 2км и се паркирав пред зграда. Додека си одев кон дома снимив аудио, добро се слуша во позадина тој звук. Откако застанав на паркинг прво ја изгаснав, и стегнав неколку пати на кумплуг изгледаше скоро ок ама не како што сум навикнат. Ја запалив пак и веднаш се слуша тој продорен пислив звук. Излегов надвор и го снимив звукот (последните 30ина сек) на отворена хауба. После пробав рикверц и 1ва, влегува во брзина и има движење. Откако ја изгаснав, не се врати до крај кумплугот. Многу чудно чувство, со оглед на тоа што првпат ова ми се случува. Дали е она од што се плаши секој сопственик на дизел? Сет кумплуг, замаец...Инаку колата е пежо 1.6 хди 110кс.
Аудио снимката:
![]()
Количето е здраво, 2008ма е и од сегашна гледна точка ќе го возам уште 2-3 год секако, а го имам скоро 4 год досега, има 225.000. Башка е караван верзија и е многу практично. Се слушнав со мајсторот, среќа ми е комшија, па на лице место ќе ја види да даде првична проценка. А дали ако треба да се менува ете да речиме цел сет кумплуг, мора и замаец или тоа само ако е за менување, затоа што не тропа пример, немам други замерки на работата освен ова што вчера ми се случи. Сет кумплуг и замаец се две посебни работи така?Друк лагер или евентуално долна или горна пумпа на кумплугот. Е сеа за друк лагерот треба да се раздвои мењачот од моторот. Колку е паметно да смениш само друк лагер не знам. Ако колата е здрава и планираш да ја возиш подолго време поарно цел сет смени зошто е половна кола и не знаеш ни како е возел тој пред тебе, дали сам се возел или нон стоп била со 500 кила товарена колата.
Не е толку скап за таа кола и цел сет ама отвоарање кошта доста за работна рака, да не испадне по 5000 км и замаецот да тропа па да треба пак да отвораш.
Количето е здраво, 2008ма е и од сегашна гледна точка ќе го возам уште 2-3 год секако, а го имам скоро 4 год досега, има 225.000. Башка е караван верзија и е многу практично. Се слушнав со мајсторот, среќа ми е комшија, па на лице место ќе ја види да даде првична проценка. А дали ако треба да се менува ете да речиме цел сет кумплуг, мора и замаец или тоа само ако е за менување, затоа што не тропа пример, немам други замерки на работата освен ова што вчера ми се случи. Сет кумплуг и замаец се две посебни работи така?
Имате претстава колку би коштало промена на мотор за опел астра 1.4 h, со се работна рака ?
Druk lagerot e vlezen vo osovinata od potisnata i ne odvojuva dovolno. Ke propadni skroz kumplugot i mora otvoranje. Proveri glicerin dali ima dovolno posto mozno e da pusta glicerinskata dolna pumpa.Ајде другари една брза форум дијагностика. Бев со колата на работа сабајле, немаше никакви симптоми. Саботата бев на подолг пат, 80км, иато немаше симптоми никакви. Од работа ја запалив и возев нормално до маркет. На тргнување од маркет осетив проблем. Кумплугот како да не беше истиот и се слушаше еден грд звук. Внимателно ја возев во 2ра до дома едно 2км и се паркирав пред зграда. Додека си одев кон дома снимив аудио, добро се слуша во позадина тој звук. Откако застанав на паркинг прво ја изгаснав, и стегнав неколку пати на кумплуг изгледаше скоро ок ама не како што сум навикнат. Ја запалив пак и веднаш се слуша тој продорен пислив звук. Излегов надвор и го снимив звукот (последните 30ина сек) на отворена хауба. После пробав рикверц и 1ва, влегува во брзина и има движење. Откако ја изгаснав, не се врати до крај кумплугот. Многу чудно чувство, со оглед на тоа што првпат ова ми се случува. Дали е она од што се плаши секој сопственик на дизел? Сет кумплуг, замаец...Инаку колата е пежо 1.6 хди 110кс.
Аудио снимката:
![]()