Ipsi be Kaun eden.
Ipsic be,kolku ubavo ti napisaa,Verata e Rabota. "Slasta e navistina posle teskotiite) (Kur'anski aet).
Ako pecalis pari na pecalba,nazad koga ke se vratis (a ke se vratis),ke imas sto da jades,da pies,da kupuvas sto ti treba.... Ako ja negiras rabotata i im se potsmevas na tie sto rabotele (ja znaes onaa so mravkata i sturecot?) koga ke se vratis nazad doma,nikoj nema da te maci,nikoj nema da te kaznuva,kazna ke ti bide samata nemashtija,samiot ke se izmacuvas vo takvata sostojba.
Ke jades treva (zekum) namesto da si kupis zelencuk i ovosje. Kogo mozes da obvinuvas togas ? Ipsissimus,Bog nema da te kazni,samo ke se najdes na takvo mesto kade sto nema da ima nisto sto tebe ke ti pravi zadovolstvo,bidejki nisto po tebe ne si ponel.
Примерите кој ти ги наведуваш зборуваат за последица, а последицата не е исто што и казната!
Многу пати имам кажано дека човечките особини не се избор на самиот човек, тие се дел од него, сите се раѓаме со особините како стравот, среќата, тагата, омразата, љубовта, емпатијата, зависта и слично.
Дај му на бебе две лижавчиња ќе посегне по поголемото или по тоа што му мириса поубаво, значи од самиот почеток го има хедонизмот во себе, никој не му го дал, никој не го научил! Удри го, ќе почне да плаче, ја има тагата или стравот во себе.
Налути го ќе покаже знаци на гнев, насмеј го ќе почне да се смее - значи на среќа. Покажи наклонетост кон друго бебе, ќе покаже знаци на завист....
Тие особини се причинител за човечките постапки, а со тие особини се раѓаме, не ги одбираме самите да бидат дел од нас! И сега вие што правите? Велите креаторот, оној кој не создал е совршен, ама ние сме грешни и заслужуваме да не суди!?
Па кога ти ќе купиш производ кој не функционира како што предвидел производителот, вината ја бараш во производот или одиш да се жалиш кај производителот?
--- надополнето: 12 мај 2013 во 17:56 ---
Ubavo ti vika Bratot Omer. Tebe fakticki ti e krivo sto ti ne si bog.
Кој рече дека не сум? За тебе сум.