Дали бог е совршен? Зошто?

  • Креатор на темата Креатор на темата Sara_Hott
  • Време на започнување Време на започнување
Postoi nesto sto se narekuva ontoloski dokaz za postoenjeto na Bog, a odi otprilika vaka:

Bog e sovrsen, a bidejki postoenjeto e posovrseno od nepostoenjeto, Bog mora da postoi...

Ludnica...

Nikogas ne mi bilo jasno zosto postoenjeto e posovrseno od nepostoenjeto...
Само ако се сметаш за дедо, ондак сум ја девојче или некаков друг деминутив. Не ми се свиѓа дискусијава, секој со по 2,3 реда критики, тоа е нешто кул сеа?? :)
Него, на ова мислев, на онтолошкиов доказ или како и да е. Бог по дефиниција е совршенство, пример за сите луѓе, нешто што треба да се достигне. Совршенство значи безгрешност, нели. Јас не знам дали постои Бог, како Бог што се учи по религиски книги и сл., не сметам дека треба да се постигне "тој" Бог. Но сметам дека има некое совршено делче од мене и од повеќето луѓе што може да се нарече Бог. Да се нарече така за да луѓето повеќе се потпираат на себе и да не крахираат у слаби моменти, да сметаат дека имаат нешто возвишено и смисловно во себе/светот. И за да постапат добро во моменти кога сѐ им наметнува да постапат лошо и сл.
 
Само ако се сметаш за дедо, ондак сум ја девојче или некаков друг деминутив. Не ми се свиѓа дискусијава, секој со по 2,3 реда критики, тоа е нешто кул сеа?? :)
Него, на ова мислев, на онтолошкиов доказ или како и да е. Бог по дефиниција е совршенство, пример за сите луѓе, нешто што треба да се достигне. Совршенство значи безгрешност, нели. Јас не знам дали постои Бог, како Бог што се учи по религиски книги и сл., не сметам дека треба да се постигне "тој" Бог. Но сметам дека има некое совршено делче од мене и од повеќето луѓе што може да се нарече Бог. Да се нарече така за да луѓето повеќе се потпираат на себе и да не крахираат у слаби моменти, да сметаат дека имаат нешто возвишено и смисловно во себе/светот. И за да постапат добро во моменти кога сѐ им наметнува да постапат лошо и сл.

Devojce zvuci nezno, a ako imas 19 godini kako sto pisuva kaj vozrast, togas si vo nekoja raka devojce vo odnos na mene...

Toa sovrsenstvo za koe ti zboruvas e od eticko aksioloski aspekt, Bog kako moralen primer kon koj nie se stremime. Megutoa koj e toj Bog? Standardite na moralnost se menuvaat vo odnos na zaednicite vo koi nastanuvaat, a Bogovite koi gi sozdavaat tie zaednici samo gi reflektiraat tie moralni vrednosti. Sigurno Bogot Tor vo Nordiskite mitologii pretstavuva drugi moralni vrednosti od Isus. Megutoa temata e glupavo postavena i moze da znaci milion raboti. Sovrsenstvoto ne znaci besgresnost, vsusnost poimot besgresnost e besmislen. Besgresnost vo moralna smisla ne postoi, zaradi relativnosta na moralnite normi, a besgresnost vo smisla na ne pravenje greski vo zivotot koj loso se odrazuvaat na cinitelot na tie greski ne postoi od trivijalni pricini...
 
П нормално дека јас и ти за ова не можеме да се договориме кога ти си атеист...зошто со тебе би дискутирала дали нешто е совршено или не кога тоа не постои??? Што и да кажам ке ми пропадне во вода зошто ти на крај можеш едноставно да ми кажеш ОН НЕ ПОСТОИ

Ova nema nikakva vrska so toa shto ti go pisav, neli.

Kako shto jas mozam da go kazam toa, ti mozes da go kazes obratnoto. Zatoa i sme tuka. Ako imas nesto vo vrska so postot - bujrum. Inace, vakvi muabeti po PP.
 
Postoi nesto sto se narekuva ontoloski dokaz za postoenjeto na Bog, a odi otprilika vaka:

Bog e sovrsen, a bidejki postoenjeto e posovrseno od nepostoenjeto, Bog mora da postoi...

Ludnica...

Nikogas ne mi bilo jasno zosto postoenjeto e posovrseno od nepostoenjeto...

Не, тоа не е онтолошкиот аргумент за Божјото постоење. И мене како теист ми е „лудница“ ваквото тврдење.
 
Не, тоа не е онтолошкиот аргумент за Божјото постоење. И мене како теист ми е „лудница“ ваквото тврдење.

Nema problem, kazi kako glasi tocnata verzija na ontoloskiot dokaz. Po stoti pat go pravis istoto, ke prokomentiras nesto, a koga ke te prasaat kako e, nigde te nema. Se uste te cekam vo temata koja jas ja otvoriv za Hristijanstvoto i zloto da kazes koja od mojte pretpostavki ne se slaga so Hristijanskata pretstava za Bog, i da navedes nekolku dokazi (rece deka mnogu gi ima) za toa deka Isus ne e roden vo Dekemvri, tuku vo nekoi drugi meseci koi ti gi navede.

Aj da pogodam, pak nema nisto da odgovoris...

Samo za da vidat drugite za kakov manipulator se raboti:

An ontological argument for the existence of God attempts the method of a priori proof, which uses intuition and reason alone.[1] The argument examines the concept of God, and states that if we can conceive of the greatest possible being, then it must exist.
In the context of the Abrahamic religions, ontological arguments were first proposed by the Medieval philosopher Anselm of Canterbury (in his Proslogion).
The differences among the argument's principal versions arise mainly from using different concepts of God as the starting point. Anselm, for example, starts with the notion of God as a being of which no greater can be conceived, while Descartes starts with the notion of God as being totally perfect, and Leibniz with something having all "perfections".
 
The argument examines the concept of God, and states that if we can conceive of the greatest possible being, then it must exist.

Иако е оскудно и делумно објаснувањето на Онтолошкиот аргумент што се наоѓа на Википедија, сепак и тоа е доволно за да увидиш дека тоа се разликува од твоето предходно тврдење.

Bog e sovrsen, a bidejki postoenjeto e posovrseno od nepostoenjeto, Bog mora da postoi...
 
Иако е оскудно и делумно објаснувањето на Онтолошкиот аргумент што се наоѓа на Википедија, сепак и тоа е доволно за да увидиш дека тоа се разликува од твоето предходно тврдење.

Prijatel, jas napisav deka odi OTPRILIKA vaka.

Tocnata argumentacija e deka vistinskoto postoenje nadvor od umot, e pogolemo od postoenjeto samo vo umot (postoenje samo vo umot koe vo mojot prv prikaz se narekuva nepostoenje) a Bog kako najgolem (kaj Sv. Anselmo) ili kako sovrsen (kaj Dekart) ne moze da poseduva postoenje samo vo umot (odnosno ona sto jas go narekov nepostoenje) tuku mora da go poseduva predikatot na vistinsko postoenje...

Sega e OK?

Princip je isti, sve su ostalo nijanse... Ima i edna povulgarna pogovorka, ama ke ja ripnam...

Inaku bez navreda, no opasnosta deka od tebe ke naucam nesto na filozofski temi, ili duri na kvazifilozofski kako ovaa, e minimalna...
 
Не е тоа ниту нијанса, ниту „отприлика“. Ти кажа нешто комплетно различно од онтолошкиот аргумент и го нарече „Онтолошки доказ“ со цел да ги исмееш теистичките аргументи ставајќи свои зборови (глупости) во устата на теистите за потоа да ги исмејуваш.
Без или со навреда, сепак испадна дека јас бев во право и со право те корегирав, но твојата суетна возгордеаност не сака да го признае тоа :)
И не те корегирав со цел тебе да те научам нешто, туку за другите читатели (теистите) да не бидат заблудени од твоите пишуванки.
 
Не е тоа ниту нијанса, ниту „отприлика“. Ти кажа нешто комплетно различно од онтолошкиот аргумент и го нарече „Онтолошки доказ“ со цел да ги исмееш теистичките аргументи ставајќи свои зборови (глупости) во устата на теистите за потоа да ги исмејуваш.
Без или со навреда, сепак испадна дека јас бев во право и со право те корегирав, но твојата суетна возгордеаност не сака да го признае тоа :)
И не те корегирав со цел тебе да те научам нешто, туку за другите читатели (теистите) да не бидат заблудени од твоите пишуванки.

Toa e tokmu otprilika, terminoloska razlika megu postoenje samo vo umot,odnosno ne vistinsko postoenje=nepostoenje, i postoenje nadvor od umot odnosno vistinsko postoenje. A argumentot e vreden za ismevanje kazan i na prviot i na vtoriot nacin...
 
Битие 6:6-7

Господ рече: „Ќе ги истребам луѓето што ги создадов од лицето на земјата - од човекот до ѕверот, ползачите и птиците во воздухот - зашто се покајав што ги создадов

Покајувањето подразбира признавање на сопствена грешка,проследено со чувство на жалење за истата.Совршенството,пак,подразбира непостоење на недостатоци,грешки.
 
Битие 6:6-7

Господ рече: „Ќе ги истребам луѓето што ги создадов од лицето на земјата - од човекот до ѕверот, ползачите и птиците во воздухот - зашто се покајав што ги создадов

Покајувањето подразбира признавање на сопствена грешка,проследено со чувство на жалење за истата.Совршенството,пак,подразбира непостоење на недостатоци,грешки.

Зборот што во македонскиот превод на Библијата е преведен како „покаја“, во оригиналниот староеврејски јазик е „накам“ и буквално значи „воздивна“ во смисла „нажали“. Значи Бог не вели дека згрешил што го создал човекот, туку се нажалил за човекот, затоа што тој станал многу зол.
Бог го создаде човекот со доволен капацитет да биде добар и праведен, но и со слободна воља да биде непослушен, да згреши и да си ги сноси последиците. Бог не создаде роботи програмирани да прават само добро, туку создаде личности со слободна воља кои секако можат и да ја злоупотребат.
 
Зборот што во македонскиот превод на Библијата е преведен како „покаја“, во оригиналниот староеврејски јазик е „накам“ и буквално значи „воздивна“ во смисла „нажали“. Значи Бог не вели дека згрешил што го создал човекот, туку се нажалил за човекот, затоа што тој станал многу зол.
Бог го создаде човекот со доволен капацитет да биде добар и праведен, но и со слободна воља да биде непослушен, да згреши и да си ги сноси последиците. Бог не создаде роботи програмирани да прават само добро, туку создаде личности со слободна воља кои секако можат и да ја злоупотребат.
Не по врат, по шија.
Ако промислата на Бог човекот да биде грешен била намерна и имала за цел да биде некаква поука, тоа автоматски го прави контрадикторно судењето - страшниот суд.
 
Не по врат, по шија.
Ако промислата на Бог човекот да биде грешен била намерна и имала за цел да биде некаква поука, тоа автоматски го прави контрадикторно судењето - страшниот суд.


Не била таква промислата на Бог.
„Зашто Јас ги знам Своите замисли за тоа што имам намера со вас - зборува Господ - замисли за мир (благосостојба), а не за несреќа: да ви дадам иднина и надеж.“ (Еремија 29:11, Библијата)
 
Бог е совршен бидејќи ме има направено мене :pipi:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom