Хрват измисли автомобил на вода

  • Креатор на темата Креатор на темата Apokalipto
  • Време на започнување Време на започнување
Јас измислив автомобил на нафта,сега размислувам и на бензин да направам,ама ќе видиме,има време
 
И ова с енепотребни пронајдоци атоа што водата е потребна за пиење. Никола Тесла пронашол енергија во вселената која е непресушна и со помош на електро магнети и предаватели на автомобилите и слично тој планирал да го обезбеди човештвото со таја енергија.


п.с. сега гледате дека социјализмот е најреален и најблиску до небето.
 
Nikola tesla ako ne znaes ima i napraveno takov avtomobil megjutoa e unisten. A i da ima nacrti i dokumentacija nie nikogas nema da gi vidime. Treba necii dzebovi da punime
 
Хрват измисли автомобил на вода :vozbud::vozbud:

Измислена лага.

Нема некоја филозофија тука. Единствено што не сакам многу да коментирам по вакви изуми кои се само "иноваторски"..................

Ако ја прашаме тетка вики: ( http://en.wikipedia.org/wiki/Hydrogen_vehicle ), знае да ни каже повеќе.

Хидрогенот е запалив и со енталпија се добива 286 kJ/mol:
2 H2(g) + O2(g) → 2 H2O(l) + 572 kJ (286 kJ/mol)

И пак мора да троши гориво
 
Тоа и Бугарин пред 25 години беше измислил автомобил на вода и обиколуваше со Лада со отворен капак и цевки. Дома го во полицијата:pos2::toe:
 
i kako eden zakasnet odgovor da vi kazam deka oktanskiot broj na vodorodot e nula.......e sega koga na motor sto trosi 98 mu stavavme pred nekolku godini obicen od 86 oktani znaete sto se slucuvase...........e sega ako koristime gorivo so nula oktani mozam da zamislem kolku dolgo ke raboti motorot.........i ne slucajno motorite na vodorot imaat mal milion prepravki i izmeni...............pozzzzzzzzzzzzzzz
 
Според законот за зачувување на енергија, енергијата што се добива е еднаква на енергијата што се троши при електролиза.
Јебига.
 
шо стори бе скептици сите башка инжинери и хемичари! како окта да ви е семеен бизнис па си го штитите бизнисот или во нивата нафта најдовте па сега ке ви се загрози инвестицијата.по по по да се чудат будалите. ова народски се вика нати слеп очи не нејкам сакам ќор да шетам.
инаку прво како информација на сите пред 50 години прашајкте ги вашите колку трошеше едно воизло во просек л/100 км.ке ви кажат многу ама бензинот беше беспари така да никому ништо. после имаше и тогаш на гас коли ама никој не се замараше пошто пак бензинот беше евтин.
е сега кола од 1400 цм троши во просек некаде 7 л/100км.
и шо е работата бензинот е поубав или моторот е поусовршен.
и сите се фативте за електролизата и водородот и бла бла бла. а дали сте помислиле дека водородот воопшто и не се користи и не е ни битен или е нус производ.
дали на некој од вас експертите помисли дека кислородот не гори ама го поддржува горењето а бензискиот и дизел моторот е мотор на внатрешно согорување и дека во атмосверата има 21% кислород и другото е азот кој патем речено ни гори ни го подржува горењето или е инертен гас.
е сега во цилиндрите наместо да оди мешавина на атмосверски воздух и гориво оди гориво и кислород со концентрација многу поголема од 21% и со самото тоа допринесува за поголема искористовост на моторот или горивото поради неговото по чисто и целосно согорување и тука ви иди заштедата на гориво затоа што кога тоа е целосно и потполно согорено дава за едниница мерка поголема енергија и помали загуби.
така да ако на коњите му клаваат на очите капаци за да не гледаат лево десно туку само право , вие сепак не сте коњи и можете да погледнете и малце лево и десно.секако ако имате капацитет за тоа
 
Јас од неодамна се интересирам за овој систем.
Најдобри резултати имаат на постарите карбураторски мотори, бидејки немаат толку електроника и сензори кои ја одредуват смешата , воздух/бензин. Постојат електронски уреди кои манипулираат со сензорите и компјутерот на автомобилот но малце се покомплицирани за правење и монтирање.
Наједноставно е на обичен карбураторски мотор да се намонтира.

Немојте да се толку скептици за овој систем. Подобро да имате надеж и да истражувате за да го подобрите системот и да може да се вози повеке километри со помалку пари, него да ги штитите нафташите, не дека имате некоја корист од нив, напротив, нафтата која тие ја продаваат е најголемиот загадувач во светот. Овој систем доведува до поголемо согорување на нафтата/бензинот а со тоа и помало испуштање на CO2. Исто така автомобилите усмукуваат и го одземаат кислородот што ние го дишиме
Издувниот гас кој hho системот го испушта е водена пара која се состои од кислород и водород т.е вода во гасовита состојба, па сега видете вие кон што е подобро да се наклоните. Кон првото кое е штетно по нашето здравје или кон второто кое придонесува кон одржување на нашето здравје, и чистата околина.
 
Мене ми се смееа кога им зборев на другарите за ова :D.. како и да е ова е смислено МНОООГУУ по оддамна, овој само копира нитшто не измислил, концептот мислам дека е направен уште од 1978 од американец, а веќе во 2000 или 2001 BMW има извадено прототипи кои работат на водород- моторцикл знам со сигурност дека имаат а за друго стварно не се сеќавам, од пред 5 г. читав можеби и повеќе... знам дека има и протоип автобус кој работи исто така неможам да се сетам во која држава :D...
Како и да е некој тука само зборува на празно... водата ја има во НЕНОРМАЛНИ количини а под тоа спаѓаат и океаните!!!! За гориво не ти треба чиста питка вода туку да биде вода- не мешајте вода за пиење и вода...
Е сега не сум сигурен што се случува при хемијската реакција.. дали после согорувањето тие молекули на водород и кислород пак некако се соединуваат во природата и пак да паѓаат како дожд .. стварно немам појма :/ ќе земам ќе се потсетам како и што беше овие денови :D

--- надополнето ---

Јас од неодамна се интересирам за овој систем.
Најдобри резултати имаат на постарите карбураторски мотори, бидејки немаат толку електроника и сензори кои ја одредуват смешата , воздух/бензин. Постојат електронски уреди кои манипулираат со сензорите и компјутерот на автомобилот но малце се покомплицирани за правење и монтирање.
Наједноставно е на обичен карбураторски мотор да се намонтира.

Немојте да се толку скептици за овој систем. Подобро да имате надеж и да истражувате за да го подобрите системот и да може да се вози повеке километри со помалку пари, него да ги штитите нафташите, не дека имате некоја корист од нив, напротив, нафтата која тие ја продаваат е најголемиот загадувач во светот. Овој систем доведува до поголемо согорување на нафтата/бензинот а со тоа и помало испуштање на CO2. Исто така автомобилите усмукуваат и го одземаат кислородот што ние го дишиме
Издувниот гас кој hho системот го испушта е водена пара која се состои од кислород и водород т.е вода во гасовита состојба, па сега видете вие кон што е подобро да се наклоните. Кон првото кое е штетно по нашето здравје или кон второто кое придонесува кон одржување на нашето здравје, и чистата околина.

И јас бев решен да правам југо на овој принцип.. но по некој нацрти што ги најдов на нет, пишуваше дека најдобри резултати даваат бензинец инџекшн систем...
 
Е сега не сум сигурен што се случува при хемијската реакција.. дали после согорувањето тие молекули на водород и кислород пак некако се соединуваат во природата и пак да паѓаат како дожд .. стварно немам појма :/ ќе земам ќе се потсетам како и што беше овие денови
Како бе не си сигурен?! Па тоа се учи во 6 - 7 одделение! Кога согорува водородот со кислородот, се добива вода! :toe:
Проблемот е во електролизата, т.е процесот на разделување на молекулите на водата во водород и кислород! Бидејќи е спор процес, а со тоа и не баш ефтин.
 
Ако се направи добра ќелија што влече малку струја од автомобилот а произведува околу 2литри водород и кислород во минута, тоа би било доволно за еден автомобил до 2000 кубика, да покаже позитивни резултати.
Бидејки не сум доволно запознат со хемијата,имам еден проблем со електролизата иби сакал некој да ми помогне.
Зошто кога во водата ке ставам сода бикарбона и ќе ја пуштам електролизата да произведува водород и кислород, внатре во водата се прават како бели парчиња и како што подолго се прави електролизата тоа повеќе се згуснува водата со такви парчиња?
Инаку имам алуминиумска катода и анода..
 
а зошто воопшто си ставил сода бикарбона ??
 
Содата е електролит бидејки водата е слаб спроводник на струја мора да се додаде средство што ке ја подобрува спроводливоста, а уште подобар електролит е натриум оксидот NaOH, само тој не знам кај да го купам.Мислам дека го има како средство за отпушување водоводни цевки или нешто сл. ама не сум сигурен. Содата ми е најефтина солуција пошто сум во некаква експериментална фаза па да не трошам пари за електролит, боље да ги дадам за делови за ќелија.
Ама затоа па ако се стави премногу електролит ке се прави поголема количина на водород и кислород но ќелијата ке влече многу струја и ке грее. Ако има пластични делови може да ги стопи. и сл.
А ако влече многу струја ке биде потребна поголема енергија од колата за да се произведе струја т.е повеќе бензинче.
Се додека влече струја во границите на нормалата е добро односно во онаа граница до која влечат и другите ел. елементи во колата, светла, вентилатор, клима и др.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom