Владата ќе изнајмува прекуокеански бродови

  • Креатор на темата Креатор на темата THE_CHOSEN_ONE
  • Време на започнување Време на започнување
Владата треба да му го обезбеди лебот на народот и се додека она седи мирна на страна, се разбира дека ќе се жали народот. Ајде, времето ќе покаже дали играњето “Морнарица“ ќе биде успешно или не. Сепак и најмалиот обид е за поздрав.
Нито една држава от нормалниот свет не обезбедува леба на народа. Условите - ДА,леба не. Народа сам мора да си убезбеди леба.

--- надополнето ---

Македонскава морнарица за да биде успешен проект мора да истовара на Солунското пристаниште каде ќе формира Македонско претставништво кое ќе дава шпедитесрки услови во комплет со изнајмување на контејнери за да се добие пониска цена за транспорт од странски бродови.Кога Грците ќе го дозволат тоа,јавете ми.
Второ Драч нема простор за тешки бродови,а патот до Драч го избегнуваат сите македонски транспортери.
Трето Бургас е далеку и камионскиот превоз на контејнерот ќе кошта над 1000 евра,што е премногу ако бродскиот транспорт од Кина е 3000 долари.
И четврто Бар...Црна Гора има една такса од 400 евра за животна околина.Кога на овие трошоци треба платформата за контејнер да оди надоле до МКД и назад до пристаниште,увозникот ќе се самоубие од цената.
И така доаѓаме пак до Солун итн.
Наполно се согласувам,но много е битно и да се знае до кои држави ке плават предимно... Ако РМ сака да се развива светска трговиja едно пристаниште,ако сака со кавказкиот регион-друго и така натаму... Треба да има jaсна стратегиja.
 
Нито една држава от нормалниот свет не обезбедува леба на народа. Условите - ДА,леба не. Народа сам мора да си убезбеди леба.

Е добро де и `услови` нека бидат. Кај нас се прави селекција, едни ги немаат условите и се жалат дека немаат леб да јадат, а другите што ги имаат (луѓе блиски до врвот) викаат сиромаштијата да земе колачи да јаде. И Марија Антоанета рече така, па и ја отсекоа главата :smir:
 
Македонскава морнарица за да биде успешен проект мора да истовара на Солунското пристаниште каде ќе формира Македонско претставништво кое ќе дава шпедитесрки услови во комплет со изнајмување на контејнери за да се добие пониска цена за транспорт од странски бродови.Кога Грците ќе го дозволат тоа,јавете ми.
Второ Драч нема простор за тешки бродови,а патот до Драч го избегнуваат сите македонски транспортери.
Трето Бургас е далеку и камионскиот превоз на контејнерот ќе кошта над 1000 евра,што е премногу ако бродскиот транспорт од Кина е 3000 долари.
И четврто Бар...Црна Гора има една такса од 400 евра за животна околина.Кога на овие трошоци треба платформата за контејнер да оди надоле до МКД и назад до пристаниште,увозникот ќе се самоубие од цената.
И така доаѓаме пак до Солун итн.

Апсолутно се сложувам со тебе. И во претходниот мој пост на темава пишав, за да успее ваква идеја според мене најпрво треба да се среди патната и железничка инфраструктура кај нас а и кај соседите, но како и да е мене идејава лично ми се допаѓа.
 
Стара вест ...
Иако првично сакаа да купат бродови, сега гледам ќе се изнајмувале ...
Пристаништето ќе биде Драч, барем според мене ... Солун во никој случај ... и најверојатно ќе се реализира за едно 20 години ...
основни услови се албанците да го доградат пристаништето и нашите да ја направат пругата од Кичево до албанска граница ...
 
Интересно како идеа .. неколку работи, како прво индексот BDI за поморски транспорт, и со тоа цената на поморскиот транспорт, пропадна бајги со финансиската криза и се уште се нема опоравено .. имам читнато дека има тренд прекуокеанските бродови да ја намалуваат брзината на пловење со што се штеди на гориво, и дека има бенефит наспроти брзината или платите на екипажот .. потоа имаше добри забелешки дека за успешност на идеата треба целиот ланец да биде цврст и изводлив, каде критична алка е пристаништето со железничкиот линк до МКД .. и најпосле идеата повеќе би пасувала од стратешки аспект каде економичноста и ефикасноста се во втор план, на пример во политичко економски нестабилен свет каде бартерот би дошол до израз неколку брода под мкд контрола би биле од животно значење за нацијата .. сепак мислам дека идејава е повеќе нафлена за медиумска занимација отколку што сериозно некој се залага за нејзино истражување, камоли реализација .. некој сериозен најпрво би ги изградил пруга кон Бугарија, и веднаш потоа кон Албанија ..
 
Aј замисли нема влада во Македонија,владее анархија.Кој ќе врши увоз и извоз?

Vladata samo naplaka od uvozot , od firmite taa zivee !
 
ОН:Поглупа идеа неможеше да им текне.Ова е чиста загуба.Ќе ги одерат од даноци и останати давачки.Или пак имаат некој планови за 2013?
Гледајќи им ги јаките проекти (нели и Проект 45, плажа, рингишпил...), нешто сум скептик за идеиве.

Вон темава (но можеби и не :) ) ова ме потести на еден дијалог од еден филм
Šojić: Mi cemo svi da odrtavimo tamo gde smo rasporedjeni pravosnaznim resenjem... Ja sam Panticu hteo da budem... Kapetan ladje!
Pantić: Ma nemoj...
Šojić: Jeste! Ladje!... Pa sa belom kapom da plovim ladjom po moru. Ali moja ladja je otplovila Panticu...
Секој сонува да е нешто што не е па и Македонија...некако лута низ овие предлози и идеи...кои никако да покажат добри резултати.
 
Македонскава морнарица за да биде успешен проект мора да истовара на Солунското пристаниште каде ќе формира Македонско претставништво кое ќе дава шпедитесрки услови во комплет со изнајмување на контејнери за да се добие пониска цена за транспорт од странски бродови.Кога Грците ќе го дозволат тоа,јавете ми.
Второ Драч нема простор за тешки бродови,а патот до Драч го избегнуваат сите македонски транспортери.
Трето Бургас е далеку и камионскиот превоз на контејнерот ќе кошта над 1000 евра,што е премногу ако бродскиот транспорт од Кина е 3000 долари.
И четврто Бар...Црна Гора има една такса од 400 евра за животна околина.Кога на овие трошоци треба платформата за контејнер да оди надоле до МКД и назад до пристаниште,увозникот ќе се самоубие од цената.
И така доаѓаме пак до Солун итн.


Istata " desnicarska vlast " ne ubeduvashe deka VLASTA E LOSH STOPAN , pa zatoa firmite vo Makedonija propadnale , zatoa trebalo privatizacija .


Shto e muabetot ?

Eden primer , ovaa vlada ima objekt so cela infrastruktura , CELA . Ne mora da kupuva fabrika , da zema fabrika pod naem i sl .
Ima kadar od fabrikata koj ima rabotno iskustvo , si ja znae rabotata , odlicni hemiski inzinjeri , obezbeden pazar od 25 miliona , poznat brend koj treba da go proizveduva , no vladata ne e kadarna da obezbedi menadzer , ne e kadarna da najde eden edinstaven menadzer , dobar menadzer za da ja raboti firmata , ZA OHIS SE RABOTI .

Ako ovaa vlada , ili bilo koja ne e spsobna da go restartira "Ohis" , taa ne e sposobna ni so kajce vo Ohrid da stopanisuva .

P.S.
Ezerskiot soobrakaj ni e blokiran , aloooooooooo.......
 
Добра замисла-
Како и да е, во ред е -речиси 70% од бродовите кои пловат се под туѓо знаме и не е некаков новитет некоја влада да изнајмува бродови -напротив тоа е честа пракса во морскиот сообраќај, кој патем е и најефтиниот транспорт .

--- надополнето ---

Доста време ке им треба за создаване на таков фолт.Според мен може и никога да не се создаде,заштото првиот голем прашалник е пристаниште,което да е надомно за бродовите... Уште тука може да се сретнат со проблем. Да не зборуваме дека може да гледаме филмот охридски бродари номер 2.
fmi- Да имавме пристаниште немаше да изнајмуваме бродови, оддамна ќе имавме сопствена морнарица и флота, Туку, зар е мало Солунското пристаниште??? на само 300 км оддалеченост или Драч?? Па, ни државите со сопствени флоти немаат поблиски пристаништа од ова .Пример Русија(држава која поседува една од најголемите флоти) или САД- колкава е оддалеченоста на Москва од првото руско пристаниште ?

--- надополнето ---

Македонскава морнарица за да биде успешен проект мора да истовара на Солунското пристаниште каде ќе формира Македонско претставништво кое ќе дава шпедитесрки услови во комплет со изнајмување на контејнери за да се добие пониска цена за транспорт од странски бродови.Кога Грците ќе го дозволат тоа,јавете ми.
Второ Драч нема простор за тешки бродови,а патот до Драч го избегнуваат сите македонски транспортери.
Трето Бургас е далеку и камионскиот превоз на контејнерот ќе кошта над 1000 евра,што е премногу ако бродскиот транспорт од Кина е 3000 долари.
И четврто Бар...Црна Гора има една такса од 400 евра за животна околина.Кога на овие трошоци треба платформата за контејнер да оди надоле до МКД и назад до пристаниште,увозникот ќе се самоубие од цената.
И така доаѓаме пак до Солун итн.
Ќе се договорат на државно ниво.
Македонија има одлични односи со Албанија и Црна Гора, а патот до Драч ќе биде многу скоро изграден со оглед на тоа што проектот за кои станува овде збор е долгорочен.
 
Како проект е добрп да се истражи и нормално доколку економски е неисплатливо нема ни да влезат во ваков проект. Во однос на инфраструктурата кон пристаништата точно е дека мора да се подобри но тоа не е пресудно бидејќи и со оваа инфарструктура македонските компании а и тие од Косово го користат бродскиот транспорт. Единствена разлика е што во овој случај тој би се одввал со бродови под Македонско знаме.
 
Ќе се договорат на државно ниво.
Македонија има одлични односи со Албанија и Црна Гора, а патот до Драч ќе биде многу скоро изграден со оглед на тоа што проектот за кои станува овде збор е долгорочен.

Ај пак да повторам,Драч нема капацитет за големи бродови кој пренесуваат големо количество на стока со 40ft HC контејнери.Најефтин превоз споредено со капацитет е со нив и сите си ги планираат нив.
Црна Гора има давачки кон сите транспортери кои поминуваат низ нејзината земја и важи за најскапа на Балканот.Цената од Подгорица до Скопје за шлепер е 1000 евра,а од Љубљана е 1100.Отвори карта види каде е Подгорица,каде е Љубљана.
Ќе се договореле на државно ниво...може ќе им ги бутнеме и законите на Црногорците ние сме супер нација,супермен чичко ни е :)))

Па овие големи компании што увезуваат и извезуваат најмногу со бродски транспорт имаат валута на плаќање над 120 дена,ќе ни го банкротираат бродот,кој сигурно не оди на вода :)
 
^Затоа ќе има железница до албанија, впрочем никаде во светот не се транспортираат големи количини на стока со шлепери, се иде на вагони, повеќекратно поевтино е ... и побрзо ...
 
^Затоа ќе има железница до албанија, впрочем никаде во светот не се транспортираат големи количини на стока со шлепери, се иде на вагони, повеќекратно поевтино е ... и побрзо ...

Тие контејнери одат со камиони - платформи.
Железницата во денешно време е само за некој процент поефтина...но за жал најбавна.
 
Тие контејнери одат со камиони - платформи.
Железницата во денешно време е само за некој процент поефтина...но за жал најбавна.

Исто и на вагони платформи. Сите производи од металската индустрија би се товареле на вагон, поради големата носивост.
Што се однсува до брзината, тоа само кај нас е бавно.
Ако веќе се одлучат за Драч, најефикасна ќе биде железницата поради конфигурацијата на теренот, искрено мислам дека во вакој случај побавно би било да се транспортира нешто со шлепер одколку со вагон. Додатно изградбата на железница е поевтино во споредба со автопат.
 
Исто и на вагони платформи. Сите производи од металската индустрија би се товареле на вагон, поради големата носивост.
Што се однсува до брзината, тоа само кај нас е бавно.
Ако веќе се одлучат за Драч, најефикасна ќе биде железницата поради конфигурацијата на теренот, искрено мислам дека во вакој случај побавно би било да се транспортира нешто со шлепер одколку со вагон. Додатно изградбата на железница е поевтино во споредба со автопат.

Со таков транспорт би можело да се извади предност во цената.
Секаде е бавна железницата,не само кај нас.
Што е поефтино за изградба навистина незнам,но веројатно и изградба на ново пристаниште би ги чинело многу.
Во секој случај после Солун,Драч ни е опција.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom