Што вели Библијата за Мухаммед а.с

  • Креатор на темата Креатор на темата islam nur
  • Време на започнување Време на започнување
Секако дека се слични, но не според исламсите критериуми, туку според Библиските :)

Напротив! Ќе те демантирам со Библијата.

Долго време после Авраам, Божјото ветување за испраќање на долгоочекуваниот Пратеник беше повторено, овој пат во зборовите на Мојсеј
во Второзаконие 18:18, Мојсеј зборува за пророкот кој треба да биде пратен од Бога : Ќе им издигнам Пророк од среде нивните браќа, каков што си ти. Ќе ги положам своите зборови во неговата уста, за да им каже сè што ќе му заповедам.

Ајде да наведеме неколку сличности меѓу Мојсеј и Исус и да видиме како Мухамед се вклопува во нив.

Ајде да видиме како вие ги вклопувате, а ние дерогираме.

1. И Исус и Мојсеј се родени во ропство. Мојсеј под Египетската окупација, Исус под Римската.Мухамед не.

-Раѓањето на Исус и Мојсеј според вашите критериуми е сосема различно: -едниот беше роден од девица а другиот НЕ! Следствено на тоа дознаваме дека и Мојсеј и Мухаммед беа родени на сосема природен начин од двајца родители ( татко и мајка). Исус не беше роден така! Исус немаше татко! - Според тоа, јасно ми е зошто ја спомна небитната окупација, а го прескокна начинот на нивното раѓање. Било како било, стартот вака почнува:

1. Исус е роден од девица, на неприроден начин,без татко, Мојсеј на природен начин од мајка и татко, и Мухаммед на природен начин од мајка и татко. Според тоа Мојсеј и Мухаммед се слични, а Исус НЕ!





2. Кога Мојсеј се роди Фараонот нареди убиство на сите новореднчина. Кога Христос се роди императорот нареди убиство на сите новороденчиња. За Мухамед такво нешто не се случило.

Точно е дека Мухаммеда сакале да го убијат како младинец, а не како новороденче, но тоа и воопшто не е битно , како што не е битна ниту оваа споредба, гледано од Пратенички агол. Бог своите Пратеници ги одликувал со поинакви и пошироко пратенички белези.



3. Мојсеј е спасен на чудотворен начин од убиството. Египет (фараоновата ќерка) му помогна во тоа. Потоа Мојсеј излегол од Египет. Исус исто така е спасен на чудотворен начин од убиството. Тој бил засолнет во Египет и потоа излегол од него. Животот на Мухамед воопшто не бил во опасност при раѓањето.

Овде веќе манипулираш, испревртуваш и не се изјаснуваш до крај. Вистината е дека и двајцата ( Мојсеј и Мухаммед) мигрирале по заговор за нивно убиство. Ова се случило кога биле возрасни, а не при раѓањето.



Кажи ми кога Исус како возрасен имал заговор за убиство и бил засолнет во Египет?

Заклучок број:

2. И Мојсеј и Мухаммед како Божји Пратеници имале заговор за убиство и тие мигрирале ( извршиле хиџрет) како зрели и возрасни мажи со добиена Божја Објава, додека такво нешто во возрасниот период на Исус нема, туку тоа се случило додека бил новороденче и несвесен за својата Божја мисија.


Дополнение:


Мигрирањето на Мухаммед од Мека во Медина:
Пророштво во Библијата?!

Хабаккук 3:3 зборува за Бога, Божја помош, која доаѓа од Te’man (оаза северно од Медина според Речникот на Библијата на Ј. Hasting), и светиот кој доаѓа од Фаран. Тој, светиот, еоној кој под прогон мигрирал од Фаран (Мека) за да биде примен со ентузијазам во Медина, а тоа не е никој друг, туку пратеникот Мухаммед.
Навистина случката на мигрирањето на Пратеникот и неговите прогонувани следбеници е сликовито опишано во Исаија 21:13-17. Овој дел претскажа и за битката на Бедр во кој чудесно се поразени од неколку лошо вооружени верници “моќните” мажи на Кедар, кои сакаа да го уништат исламот и да ги заплашат своите луѓе кои преминале во ислам.

4. Мојсеј беше 40 дена на планината Синај. Христос беше 40 дена во пустината. Мухамед не.

Мојсеј таму ги прими заповедите, Исус таму беше искушуван од Ѓаволот . Додека Мухаммед а.с. исто така беше на планината Џебел ен Нур во пештерата Хира кога гиприми првите Божји заповеди.

Заклучок:

3. Мојсеј во планината прими Божји заповеди, Мухаммед во планината прими Божји заповеди, Исус во пустината беше искушуван од Ѓаволот. Мојсеј и Мухаммед во овој случај се слични,а Исус НЕ!

5. Двајцата беа Евреи. Самиот Мојсеј пророкуваше дека тој ќе биде Евреин: „Господ вашиот Бог ќе подигне за вас пророк како мене, помеѓу вас, од вашата средина, Него слушајте Го“Второзаконие 18:15, а истото го вели и Бог воВторозаконие 18:18) Мухаммед бил арап, а не евреин.

Таму јасно стои: " Од вашите браќа, а не од вас самите!"
Обидот да се изврти смисолот на зборот е јалов и однапред осуден на пропаст од самата Библија, еве зошто:

Авраам(Ибрахим а.с.) нашироко се смета како патријарх на монотеизмот и заеднички татко на Евреите, христијаните и муслиманите. Преку неговиот втор син, Исак, дојдоа сите израелски пратеници (пророци) вклучувајќи и такви високи личности како Јаков, Јосиф, Мојсеј, Давид, Соломон и Исус. Нека е Божји мир и благослов врз сите нив.
Доаѓањето на овие големи пратеници е делумно исполнување на Божјите ветувања да ги благослови народите на Земјата преку потомци на Авраам (Битие 12 :2-3). Таквите исполнувања се безрезервно прифатени од страна на муслиманите, чија вера смета дека верувањето и почитувањето на сите пратеници е посултат на верата.

Дали првородениот син на Авраам, Исмаил и неговите потомци беа вклучени во заветот на Бог и ветувањето?
Неколку стихови од Библијата може да помогнат: светло на ова прашање;
1) Битие 12:2-3 зборува за Божјото ветување на Авраам и неговите потомци пред било кое дете да му се роди.
2) Битие 17:04 го повторува Божјото ветување по раѓањето на Исмаил и пред раѓањето на Исак.
3) Во Битие, пог. 21. Исак е посебно благословен но Исмаил исто така беше посебно благословен и ветено е дека од Бога ќе стане “голема нација”, особено во Битие 21:13, 18.
4) Според Второзаконие 21:15-17 традиционалните права и привилегии на првородениот син не треба да бидат засегнати од социјалниот статус на својата мајка (како „слободна“ жена како Сара, Исаковата мајка, или како „робинката“ Агара, Исмаиловата мајка). Ова е во согласност со моралните и хуманитарни принципи на сите објавени вери.
5) Целосна легитимност на Исмаил како син Авраамов и „семе“ и целосна легитимност на неговата мајка, Агара, како жена на Авраам се јасно искажани во Битие 21:13 и 16:03. После Исус – последниот Израелески гласник и пратеник, дојде време тоа ветување Бог да го исполни и да го благослови Исмаил и неговите потомци. Помалку од 600 години по Исус, дојде последениот гласник на Бога, Мухаммед, од потомството на Авраам преку Исмаил. Божјиот благослов на двете главни гранки на семејното стебло на Авраам беше сега исполнет.
Но, постојат ли дополнителни докази дека Библијата всушност го предвидува доаѓањето на пратеникот Мухаммед?
Очекуваниот пратеник треба да дојде од Арабија.


Второзаконие 33:1-2 комбинира референци за Мојсеј, Исус и Мухамед. Тоа зборува за Бога (Божјо Откровение) кое доаѓа од Синај, се издига од Сир (веројатно селото Sa’ir во близина на Ерусалим) и блескавото утврдение од Фаран. Според Битие 21:21, пустината Фаран е на е местото каде што се населил Исмаил (т.е. Арабија, односно Мека).
Навистина во верзијата на Библијата на Кралот Џејмс се споменува дека верници минуваат низ долината на Бекка (друго име на Мекка) во Псалм 84:4-6.
Исаија 42:1-13 зборува на љубениот на Бога. За Неговиот избраник и гласник, кој ќе донесе закон очекуван на островите и кој “нема да потклекне и нема да се обесхрабри се додека не постави суд на Земјата.” Стих 11, поврзува дека очекуваниот ееден од потомците на Кедар. Кој е Кедар? Според Битие 25:13, Кедар е вториот син на Исмаил, предокот на пратеникот Мухаммед.

Muhammad_in_the_Bible_Chart.jpg

Според ова излегува дека очекуваниот Пратеник треба да биде арап, а не евреин.







6. Мојсеевото лице светеше кога слезе од Гората (планината), Исусовото лице светеше по Гората на Преображението. Лицето на Мухамед не му светело.


Голема лага! Единствен пратеник за кој сите пишувачи на неговата биографија се сложни дека имал нур ( светлина) на лицето е Мухаммед а.с. ... Бујрум провери во неговите биографиии.

7. Мојсеј воспостави завет на Бог со луѓето. Исус исто така воспостави завет на Бог со луѓето.Мухамед не воспоставил завет.


4 Дали е баш така? Мојсеј ја имаше Тората ( Стариот Завет) и истата им беше верозаконик на евреите. Исус го имаше Евангелието ( Новиот Завет) и таа не им беше верозаконик на неговите ученици. Исус судеше според Мојсеевиот Завет. Мојсеј имаше шеријат, Исус немаше, Мухаммед имаше.

4.Овде повеќе од јасно е дека Мојсеј и Мухаммед се слични, а Исус не. Ќе те поштедам од Библиски потсетувања каде Исус јасно кажува дека не донесол шеријат и дека го поддржува Законот даден на Мојсеј.

8. Двајцата беа посредници на заветот. Мојсеј на стариот, Исус на новиот завет. Мухамед не.


Мојсеј имаше свој верозаконик, Исус НЕМАШЕ свој верозаконик туку судеше според Мојсеевиот, Мухаммед ИМАШЕ свој верозаконик ( Куранот). Според тоа:

5. Мухаммед и Мојсеј се слични, а Исус не!

9. Двајцата беа законодавци. Мојсеј ја даде Тората, Исус го даде новозаветниот закон.


Хахаха! Срам да ти е! Новиот Завет нема никаков закон! Исус се владееше според Стариот Мојсеев Завет. Јасно кажал дека нема да укине додека траат небата и Земјата ниту јота/црта од него. Мојсеј имаше законодавна книга. Исус немаше законодавна книга. Мухаммед имаше законодавна книга.

Заклучок број :

6. Мојсеј и Мухаммед се слични, Исус не!

10. И Мојсеј и Исус извршуваа големи чуда и знаци.Мухамед не. Во Куранот нема ниту едно јасно и недвосмислено евидентирано чудо на Мухамед, освен некои шпекулации.


Обџекшн. И Мухаммед имаше свои чуда и знаци, исти како кај Исус и Мојсеј, знаци кои беа временски ограничени, и плус трајниот знак: Куранот. ( Провери во хадисите, имаш опширно за Мухаммедовите чуда). ............. Сега одам на намаз, подоцна иншАллах, ќе продолжам овде каде што застанав.

11. И двајцата му дадоа на народот леб од небото.Мухамед не.

Продолжува....

1
2. Двајцата беа водачи.


Продолжува...

13. Двајцата лекуваа. Мухамед не.


Продолжува...

14. Мојсеј постави 70 владетели над Израел, Исус постави 70 ученици да ги поучуваат народите. Мухамед не.

15. Мојсеј испрати 12 шпиони за да ја освои Ветената Земја, Исус испрати 12 Апостоли за да ја освојат Земјата.Мухамед не.


Продолжува....

16. Мојсеј ги спаси своите следбеници покорувајќи го морето и ветрот. (Излез 14:21) Исус исто така ги спаси Своите следбеници покорувајќи ги морето и ветрот. (ев.Марко 4:41) Мухамед не направил такво нешто, ниту чудо слично на тоа.


Продолжува....

17. Мојсеј подигна дрво со змија за да ги излекува луѓето, Исус САМИОТ беше подигнат на дрво на крстот како духовно лекување на луѓето. Мухамед не.


Продолжува...

18. Двајцата беа спасители. Мојсеј од египетското ропство, Исус од Сатанското ропство, од ропството на гревот, смртта и вечната казна. Мухамед не.


Продолжува...

19. Четири века Израелците беа во ропство пред Мојсеј. Четири века беше молкот од последниот старозаветен пророк до Христос.

20. Мојсеј ја отфрлил власта на овој свет (да стане следниот фараон). Исус отфрли да стане овоземен цар и покрај притисокот на евреите (ев. Јован 6:15). Мухамед ја прифатил овоземната власт и станал главен војсководец во Арабија.


Продолжува...

21. Мојсеј ја воспостави Пасхата. Исус СТАНА новата Пасха. Мухамед не.


Продолжува...

22. Тората му беше дадена на Мојсеј 50 дена по излезот од Египет, Светиот Дух и беше пратен на црквата 50 дена по Христовото воскресение. Мухамед не.



Продолжува....

23. Името Мојсеј на еврејски (Моше) значи „избавен“. Името Исус (Јешуа) на еврејски значи „Спасител“. Избавител, Спасител, тука се некаде. Името Мухамед значи славен, фален. Значи и имињата на Мојсеј и Исус имаат слична порака, а Мухамед не.


Продолжува...

24. Пророштвото е ИСПОЛНЕТО и ПОТВРДЕНО во Новиот завет дека Исус бил Тој пророк. Прочитајте ја убавата проповед на првиот маченик Стефан во Дела 7-то поглавје и ќе видите колку јасно објаснува дека Исус е Тој за кого што зборувал Мојсеј. Во исполнувањето на пророштвото воопшто не се спомнува Мухамед.
Се надевам дека е доволно.

Продолжува...
 
Кога се пишуваат долги текстови со десетици реплики во еден пост е многу непрегледно и речиси невозможно да се реплицира на таа реплика, а да се задржи фокусирана дискусија. Читајќи те, за да ги исправам твоите погрешни тези и библиски грешки, треба да ти ја цитирам скоро секоја реченица. Но нема да го направам тоа. Ајде да одиме едно по едно...

Напротив! Ќе те демантирам со Библијата.

Долго време после Авраам, Божјото ветување за испраќање на долгоочекуваниот Пратеник беше повторено, овој пат во зборовите на Мојсеј
во Второзаконие 18:18, Мојсеј зборува за пророкот кој треба да биде пратен од Бога :Ќе им издигнам Пророк од среде нивните браќа, каков што си ти. Ќе ги положам своите зборови во неговата уста, за да им каже сè што ќе му заповедам.

Според ова излегува дека очекуваниот Пратеник треба да биде арап, а не евреин.

Е како арап, кога јасно вели дека ќе им го издигне Пророкот „од среде нивните браќа“?
А доказ дека кога Библијата вели „браќа на евреите“ тоа се однесува на евреите, а не на арапите имаш во самите Мојсееви книги (во кои што и спаѓа пророштвото). Еве ти на пример еден таков цитат:
"Господ му рече на Мојсеја: Соопшти им на Израелевите синови и речи им .... Нив можете да им ги предавате во наследство на вашите деца, за да ги наследат за секогаш во сопственост. Кон нив можете да постапувате како кон робови. Но кон своите браќа, Израелевите синови, никој не смее да господари со жестокост." (Левит 25:1,2,46, Библијата)

Забележи дека во овој цитат Господ преку Мојсеј им упатува заповед на Израелевите синови, и нивните браќа исто така ги нарекува Израелеви синови (а не Исмаилови синови!).
Израел е наречен Јаков, синот на Исак. Оттука недвосмислено терминот "Израелеви синови" се однесува на евреите, а никако на арапите.

Значи јасно е кажано дека Пророкот ќе биде издигнат од евреите, а не арапите.
И што после ова ќе дискутираме, кога у сам старт Мухамед излегува од игра бидејќи бил арап?
 
Кога се пишуваат долги текстови со десетици реплики во еден пост е многу непрегледно и речиси невозможно да се реплицира на таа реплика, а да се задржи фокусирана дискусија. Читајќи те, за да ги исправам твоите погрешни тези и библиски грешки, треба да ти ја цитирам скоро секоја реченица. Но нема да го направам тоа. Ајде да одиме едно по едно...



Е како арап, кога јасно вели дека ќе им го издигне Пророкот „од среде нивните браќа“?
А доказ дека кога Библијата вели „браќа на евреите“ тоа се однесува на евреите, а не на арапите имаш во самите Мојсееви книги (во кои што и спаѓа пророштвото). Еве ти на пример еден таков цитат:
"Господ му рече на Мојсеја: Соопшти им на Израелевите синови и речи им .... Нив можете да им ги предавате во наследство на вашите деца, за да ги наследат за секогаш во сопственост. Кон нив можете да постапувате како кон робови. Но кон своите браќа, Израелевите синови, никој не смее да господари со жестокост." (Левит 25:1,2,46, Библијата)

Забележи дека во овој цитат Господ преку Мојсеј им упатува заповед на Израелевите синови, и нивните браќа исто така ги нарекува Израелеви синови (а не Исмаилови синови!).
Израел е наречен Јаков, синот на Исак. Оттука недвосмислено терминот "Израелеви синови" се однесува на евреите, а никако на арапите.

Значи јасно е кажано дека Пророкот ќе биде издигнат од евреите, а не арапите.
И што после ова ќе дискутираме, кога у сам старт Мухамед излегува од игра бидејќи бил арап?

Обрни внимание на болдираниот дел од твојот одговор во форма на прашање, зошто ова онака патем го пишувам без да навлегам во анализа на Библискиот стих и начинот на кој тој е преведуван.

Ок, Чорбаџија, играме по твоја музика. Мухаммед а.с. го оттфрламе во игра и велиме дека на него не се однесува пророштвото.

Ти спомна неколку сличности помеѓу Мојсеј и Исус и сметаш дека Исус е тој ПРОРОК кој е спомнат во пророштвото. Ок, еве и јас сметам дека е тој и немам никаков проблем и тоа да го прифатам настапувајќи од исламска гледна точка .

Но пак имаме проблем Чорбаџи, и тоа голем, огромен проблем.:) Пророштвото зборува за човек Пророк, а вие Исуса го сметате за Господ. А ова е во голем судир со сличностите кои ги опиша со Мојсеј, бидејќи смешно е да се прават сличности помеѓу Господ и човекот ( Неговото создание).

И што праиме сега? :) Да прифатиме дека Исус бил само човек, обележан од Бога со Пратеништво, сличен на Мојсеј, без никакви додатни примеси, ипостаси и други црковни акробатики, и заеднички да се покаиме( мислам на сите христијани кои Исуса го сметаат за Господ) за припишувањето здруженик на Единиот Бог,...... или? Или да бараме друг Пророк сличен на Мојсеј, пошто очигледно твојот бог е смешно да го споредуваш со обичен смртник.;)

Ај да не арчам време,за ненапишаното кое го најавив во продолжение и да почекам со каков одговор ,овојпат ќе настапиш.
 
Но пак имаме проблем Чорбаџи, и тоа голем, огромен проблем.:) Пророштвото зборува за човек Пророк, а вие Исуса го сметате за Господ. А ова е во голем судир со сличностите кои ги опиша со Мојсеј, бидејќи смешно е да се прават сличности помеѓу Господ и човекот ( Неговото создание).

Можеби муслиманите имаат проблем, ама ние христијаните немаме проблем со тоа.

1. Пророштвото никаде не вели дека Тој пророк ќе нема божествена природа. Едноставно вели „Ќе им издигнам Пророк од среде нивните браќа, каков што си ти“. На што се однесува тоа „каков што си ти“ може само да нагаѓаме. Муслиманите ќе наоѓаат сличности меѓу Мојсеј и Мухамед, христијаните меѓу Мојсеј и Исус, евреите меѓу Мојсеј и нивниот Месија што се уште го очекуваат, мормоните може да си бараат сличности меѓу Мојсеј и Џозеф Смит итн. Секој од овие ќе се смее на сличностите на другите. Секој ќе вели дека нивните сличности се вистинските, а другите не се на место. Тоа е така затоа што не се наведени карактеристиките т.е. во кои работи Тој Пророк ќе биде како Мојсеј.
Сепак ако нешто е јасно од ова пророштво, тоа е дека пророкот ќе биде издигнат од евреите.

2. Ние христијаните Исус го смета за Господ, за Божји Син, но исто така и за Човек и Човечки Син. За нас Исус е 100% Бог и 100% човек. Има многу цитати во Светото Писмо кои ја покажуваат човечноста на Исус Христос, а има и такви каде што експлицитно се вели дека Исус е човек. Нема потреба да ти ги цитирам, тие цитати ги има во исламските брошурчиња и тие сигурно ги знаеш :) Тоа се селективно избрани цитати каде намерно се занемарени оние другите цитати каде што се опишува божественоста на Исус Христос.
 
Sporeduvanje na Bog i Covek e kako sporeduvanje na Covek i Zivotno,Zivotno i Bilka,Bilka i Mineral...
Znaci mu poklonuvas nekomu cveke i toj ti veli; Ke ti pratam i jas,isto kako ova. I ti praka kokoska i te ubeduva deka cveke i kokoska isto e.
 
Можеби муслиманите имаат проблем, ама ние христијаните немаме проблем со тоа.

1. Пророштвото никаде не вели дека Тој пророк ќе нема божествена природа. Едноставно вели „Ќе им издигнам Пророк од среде нивните браќа, каков што си ти“. На што се однесува тоа „каков што си ти“ може само да нагаѓаме. Муслиманите ќе наоѓаат сличности меѓу Мојсеј и Мухамед, христијаните меѓу Мојсеј и Исус, евреите меѓу Мојсеј и нивниот Месија што се уште го очекуваат, мормоните може да си бараат сличности меѓу Мојсеј и Џозеф Смит итн. Секој од овие ќе се смее на сличностите на другите. Секој ќе вели дека нивните сличности се вистинските, а другите не се на место. Тоа е така затоа што не се наведени карактеристиките т.е. во кои работи Тој Пророк ќе биде како Мојсеј.
Сепак ако нешто е јасно од ова пророштво, тоа е дека пророкот ќе биде издигнат од евреите.

2. Ние христијаните Исус го смета за Господ, за Божји Син, но исто така и за Човек и Човечки Син. За нас Исус е 100% Бог и 100% човек. Има многу цитати во Светото Писмо кои ја покажуваат човечноста на Исус Христос, а има и такви каде што експлицитно се вели дека Исус е човек. Нема потреба да ти ги цитирам, тие цитати ги има во исламските брошурчиња и тие сигурно ги знаеш :) Тоа се селективно избрани цитати каде намерно се занемарени оние другите цитати каде што се опишува божественоста на Исус Христос.

Муслиманите имаат проблем затоа што го користат разумот, а христијаните немаат затоа што толку им сече.:D

-Господине Чорбаџија.!

Кај мене не може да ти пројдат лагите , финтите и пренасочувањата на дискусијата во друг правец.

Еве зошто:

- Прстите ги скрши за да докажеш дека пророштвото се однесува на Исус, и напиша небаре 20 сличности помеѓу Исус и Мојсеј, за да докажеш дека очекуваниот Пророк сличен на Мојсеј е Исус.

- Е пошто вие за Исуса сметате дека покрај човечката имал и друга божествена природа, и дека тој е Бог, Господ, дел од Тројството , односно синот, заборавате да го вклучите алармот во вашиот мозок кој се вика здрав разум и да подразмислете, каква е таа сличност со Мојсеј кога

МОЈСЕЈ НЕМАШЕ:

1. Божествена природа ( туку само човечка),
2. Не беше Бог или Господ ( туку Божји Пратеник),
3. Не беше еден од ипостасите на Светото Тројство ( туку обичен смртник со Пратеничка мисија).

И имаш храброст да кажеш дека вие христијаните немате проблем со тоа. Ако вие Исуса го сметате за Бог ( а го сметате, дел од Тројството) каква дрскот имате да го споредувате по особини и да наоѓате сличности со човекот Мојсеј?

Ова е најголемото Богохулие кое што сум го прочитал досега од ваша страна!*

___________
* Иако во вистинска смисла на зборот се вика ширк, или политеизам, односно верување во повеќе богови.
--- надополнето: 17 мај 2013 во 18:52 ---
Можеби муслиманите имаат проблем, ама ние христијаните немаме проблем со тоа.

1. Пророштвото никаде не вели дека Тој пророк ќе нема божествена природа. Едноставно вели „Ќе им издигнам Пророк од среде нивните браќа, каков што си ти“. На што се однесува тоа „каков што си ти“ може само да нагаѓаме. Муслиманите ќе наоѓаат сличности меѓу Мојсеј и Мухамед, христијаните меѓу Мојсеј и Исус, евреите меѓу Мојсеј и нивниот Месија што се уште го очекуваат, мормоните може да си бараат сличности меѓу Мојсеј и Џозеф Смит итн. Секој од овие ќе се смее на сличностите на другите. Секој ќе вели дека нивните сличности се вистинските, а другите не се на место. Тоа е така затоа што не се наведени карактеристиките т.е. во кои работи Тој Пророк ќе биде како Мојсеј.
Сепак ако нешто е јасно од ова пророштво, тоа е дека пророкот ќе биде издигнат од евреите.

Еве практичен доказ каде си фатен како твоите убедувања и христијански ставови ги извртуваш за ваши цели кога ќе бидеш фатен во тесно, што вика народот, со свој камен по своја глава. Цело време, трубиш дека сличноста е експлицитна за Исус, и дека Мухаммед а.с. апсолутно нема место во таа сличност.

24. Пророштвото е ИСПОЛНЕТО и ПОТВРДЕНО во Новиот завет дека Исус бил Тој пророк. Прочитајте ја убавата проповед на првиот маченик Стефан во Дела 7-то поглавје и ќе видите колку јасно објаснува дека Исус е Тој за кого што зборувал Мојсеј. Во исполнувањето на пророштвото воопшто не се спомнува Мухамед.
Се надевам дека е доволно.

И кога јас ти го напишав следново:

Omer el Faruk напиша:
Ок, Чорбаџија, играме по твоја музика. Мухаммед а.с. го оттфрламе во игра и велиме дека на него не се однесува пророштвото.

Ти спомна неколку сличности помеѓу Мојсеј и Исус и сметаш дека Исус е тој ПРОРОК кој е спомнат во пророштвото. Ок, еве и јас сметам дека е тој и немам никаков проблем и тоа да го прифатам настапувајќи од исламска гледна точка .

Но пак имаме проблем Чорбаџи, и тоа голем, огромен проблем.:) Пророштвото зборува за човек Пророк, а вие Исуса го сметате за Господ. А ова е во голем судир со сличностите кои ги опиша со Мојсеј, бидејќи смешно е да се прават сличности помеѓу Господ и човекот ( Неговото создание).

И што праиме сега? :) Да прифатиме дека Исус бил само човек, обележан од Бога со Пратеништво, сличен на Мојсеј, без никакви додатни примеси, ипостаси и други црковни акробатики, и заеднички да се покаиме( мислам на сите христијани кои Исуса го сметаат за Господ) за припишувањето здруженик на Единиот Бог,...... или? Или да бараме друг Пророк сличен на Мојсеј, пошто очигледно твојот бог е смешно да го споредуваш со обичен смртник.;)




Иако можеше тоа мислење да го поставиш уште на почетокот и да овозможиш каква таква дискусија по истото, прво се обиде нас муслиманите да не девалвираш, исмееш, и прикажеш како манипулатори кои по секоја цена се обидуваат својот Пратеник да го протнат во ова пророштво, за на крајот кога си фатен во сопствената стапица, знаејќи убаво дека Мојсеј нема никаква божествена природа и не е дел од никакво Тројство, туку е обичен смртник, избран да биде Божји Пратеник, и дека споредување сличности на Исус со Мојсеј ( според вашата претстава за Исус) е пародија без преседан, го ублажи твојот став и напиша:

Муслиманите ќе наоѓаат сличности меѓу Мојсеј и Мухамед, христијаните меѓу Мојсеј и Исус, евреите меѓу Мојсеј и нивниот Месија што се уште го очекуваат, мормоните може да си бараат сличности меѓу Мојсеј и Џозеф Смит итн. Секој од овие ќе се смее на сличностите на другите. Секој ќе вели дека нивните сличности се вистинските, а другите не се на место. Тоа е така затоа што не се наведени карактеристиките т.е. во кои работи Тој Пророк ќе биде како Мојсеј.

Ова доволно зборува за тебе и како личност и како дискутант. Нека ти служи на чест.
 
Муслиманите имаат проблем затоа што го користат разумот, а христијаните немаат затоа што толку им сече.:D

Немој да вреѓаш. за да не ти биде после шејтанот крив кога ќе ви ги бришат постовите нецивилизирани.

-Господине Чорбаџија.!

Кај мене не може да ти пројдат лагите , финтите и пренасочувањата на дискусијата во друг правец.

Еве зошто:

- Прстите ги скрши за да докажеш дека пророштвото се однесува на Исус, и напиша небаре 20 сличности помеѓу Исус и Мојсеј, за да докажеш дека очекуваниот Пророк сличен на Мојсеј е Исус.

- Е пошто вие за Исуса сметате дека покрај човечката имал и друга божествена природа, и дека тој е Бог, Господ, дел од Тројството , односно синот, заборавате да го вклучите алармот во вашиот мозок кој се вика здрав разум и да подразмислете, каква е таа сличност со Мојсеј кога

МОЈСЕЈ НЕМАШЕ:

1. Божествена природа ( туку само човечка),
2. Не беше Бог или Господ ( туку Божји Пратеник),
3. Не беше еден од ипостасите на Светото Тројство ( туку обичен смртник со Пратеничка мисија).

Е ако немал де. Па кој рече дека имал? Кој рече дека во овие работи Исус е како Мојсеј? Јас наведов едни сличности, ти други. Јас наведувам едни различности меѓу Мојсеј и Мухамед, ти наведуваш други различности меѓу Мојсеј и Исус. Така можеме да одиме до бескрај. Штом не се слагаме тука, во ред е, нема цело време да вртиме во круг.

Затоа јас ти велам да го погледнеме другиот дел од пророштвото, а тој дел вели дека Пророкот ќе биде издигнат од еврите, а не од арапите. Затоа ти велам дека тука Мухамед автоматски отпаѓа, бидејќи тој бил арап, а не евреин.
Значи оставете не нас со евреите да се разбереме дали Исус е пророкуваниот Месија или не. Многу евреи, на база на тоа пророштво и на други десетици пророштва увиделе дека Исус е пророкуваниот Месија и Пророкот што требал да дојде.
 
Е ако немал де. Па кој рече дека имал? Кој рече дека во овие работи Исус е како Мојсеј? Јас наведов едни сличности, ти други. Јас наведувам едни различности меѓу Мојсеј и Мухамед, ти наведуваш други различности меѓу Мојсеј и Исус. Така можеме да одиме до бескрај. Штом не се слагаме тука, во ред е, нема цело време да вртиме во круг.

Затоа јас ти велам да го погледнеме другиот дел од пророштвото, а тој дел вели дека Пророкот ќе биде издигнат од еврите, а не од арапите. Затоа ти велам дека тука Мухамед автоматски отпаѓа, бидејќи тој бил арап, а не евреин.
Значи оставете не нас со евреите да се разбереме дали Исус е пророкуваниот Месија или не. Многу евреи, на база на тоа пророштво и на други десетици пророштва увиделе дека Исус е пророкуваниот Месија и Пророкот што требал да дојде.

Според твоето признание ( а тоа е така), вам на христијаните не ви преостанува никаков друг дел за анализа и барање сличности во ова а и во било кое друго пророштво, бидејќи во основа правите голема разлика помеѓу Исус и Мојсеј, која не ви дава право за да одите подлабоко во истражувањето. Едниот го направивте Бог а другиот Негов Пратеник. И барање сличности помеѓу овие две нешта е чиста лудорија и безобразлук.

Правото за барање сличности ќе ви биде дадено оној момент кога Исуса ќе го приземјите на Земја, ќе му ги одземете Божјите атрибути и ќе го направите она што всушност бил: Божји Пратеник. Е тогаш верувај дека и Omer el Faruk ќе ја брани твојата догма.;) До тогаш, ние и те како имаме право да бараме сличности помеѓу Мојсеј и Мухаммед, помеѓу човек и човек, односно Божји Пратеник и Божји Пратеник.

П.С. За Пророкот кој ќе биде издигнат според тебе од евреите а не од нивните браќа, ќе стане збор во некоја друга прилика, каде што исто така ќе биде демистифицирана и оваа лага, која ќе те натера да признаеш дека преведувањето на зборот има значење од нивните браќа, и дека може многу убаво тоа да се однесува на арапите, кои се крвни браќа со евреите ( паралелата на Исак и Исмаил). Но о том, потом. Битно е дека успеавме на старт да те раскринкаме.
 
Според твоето признание ( а тоа е така), вам на христијаните не ви преостанува никаков друг дел за анализа и барање сличности во ова а и во било кое друго пророштво,..

Какво мое признание бе шо збориш? Не си прај муабет самиот со себе. Јас ти кажав дека ние имаме друго толкување на тоа пророштво, а тоа е дека изразот „каков што си ти“ не се однесува на природата на Мојсеј (дали тој е 100% човек, 0% Бог, дали е АБ крвна група, дали имал 10 прсти на рацете и нозете), туку на други карактеристики. Е сега тебе тие карактеристики не ти се допаѓаат, затоа што не се во прилот на твојата однапред предопределена догма. Жал ми е. И мене твоето толкување на зборчето „каков што си ти“ ми е смешно. Но ок, пак ќе речам, во ред е да имаме различни толкувања за таа фраза „каков што си ти“. Затоа велам, дали да видиме што вели вториот дел од пророштвото.

П.С. За Пророкот кој ќе биде издигнат според тебе од евреите а не од нивните браќа, ќе стане збор во некоја друга прилика, каде што исто така ќе биде демистифицирана и оваа лага, која ќе те натера да признаеш дека преведувањето на зборот има значење од нивните браќа, и дека може многу убаво тоа да се однесува на арапите, кои се крвни браќа со евреите ( паралелата на Исак и Исмаил). Но о том, потом. Битно е дека успеавме на старт да те раскринкаме.

Абе каква паралела на Исак и Исмаил, едноставно во сите 5 Мојсееви книги нема никаде да најдеш пример каде што потомците на Исак ги нарекувале потомците на Исмаил свои браќа! Напротив, ќе го најдеш обратното - а тоа е дека кога Бог им вели „вашите браќа“ на евреите, тука не ги адресира арапите (потомците на Исмаил) туку евреите (потомците на Исак)
Еве ти доказ за тоа:

"Господ му рече на Мојсеја: Соопшти им на Израелевите синови и речи им .... Нив можете да им ги предавате во наследство на вашите деца, за да ги наследат за секогаш во сопственост. Кон нив можете да постапувате како кон робови. Но кон своите браќа, Израелевите синови, никој не смее да господари со жестокост." (Левит 25:1,2,46, Библијата)

Забележи дека во овој цитат Господ преку Мојсеј им упатува заповед на Израелевите синови, и нивните браќа исто така ги нарекува Израелеви синови (а не Исмаилови синови!).
Израел е наречен Јаков, синот на Исак. Оттука недвосмислено терминот "Израелеви синови" се однесува на евреите, а никако на арапите.

Значи јасно е кажано дека Пророкот ќе биде издигнат од евреите, а не арапите.
 
Чорбаџија не се вади, фатен си во тесно. Башка ми навлезе во моја област, каде има со задоволство да те рендам. А тоа ќе го направам подоцна.... иншАллах!
 
Чорбаџија напиша:
Мојсеј е спасен на чудотворен начин од убиството. Египет (фараоновата ќерка) му помогна во тоа. Потоа Мојсеј излегол од Египет. Исус исто така е спасен на чудотворен начин од убиството. Тој бил засолнет во Египет и потоа излегол од него. Животот на Мухамед воопшто не бил во опасност при раѓањето.

Овде веќе манипулираш, испревртуваш и не се изјаснуваш до крај. Вистината е дека и двајцата ( Мојсеј и Мухаммед) мигрирале по заговор за нивно убиство. Ова се случило кога биле возрасни, а не при раѓањето.

Мојсеј и Мухамед? Веројатно мислеше на Мојсеј и Исус.
Ниту манипулирам, ниту извртувам, туку ти не ја познаваш Библијата, а си решил со мене да дебатираш на библиски теми :)

Еве ти доказ дека животот на Исус бил во опасност при раѓањето.

„А кога си отидоа тие, ете, Господов ангел му се јави на Јосифа во сон и му рече: „Стани, земи Го Детето (што туку породениот Исус), и Неговата мајка, и бегај во Египет, и остани таму додека не ти кажам, зашто Ирод ќе Го бара Детето за да Го погуби. И тој стана, Го зеде Детето и Неговата мајка, ноќе, и отиде во Египет;”“ (ев. Матеј 2:13, Библијата)

Еве ти доказ дека Мојсеј како бебе бил спасен од фараоновата ќерка:

„Жената зачна и роди син. Откако виде колку е красен, го криеше три месеци (за тебе ова е возрасен човек? :) ). Кога не можеше веќе да го крие, набави кошница од папирусова трска, ја намачка со смола и катран, го стави детето во неа и го положи во трските на брегот на Реката. Неговата сестра застана подалеку, да види што ќе биде со него. Фараоновата ќерка слезе до Реката да се капи, додека нејзините слугинки шетаа по брегот на Реката. Таа ја забележа кошницата во трските, па ја испрати слугинката да ја донесе. Ја отвори и погледа, а тоа во неа: дете! Машко чедо. Плачеше. Таа му се сожали. „Тоа ќе е еврејско дете”, рече.“ (Излез 2:2-6, Библијата)
 
Sleden citat vo prorostvoto e:

A ne bude li tko poslušao mojih riječi što ih prorok bude govorio u moje ime, taj će odgovarati preda mnom.

Ova uste poveke go potvrduva ona sto Muslimanite go kazuvaat bidejki sekoja sura vo Kur'anot (osven 9-tata) zapocnuva zo zborovite: "Vo Imeto na Allah,Milostiviot i Somilosen" za razlika od nekoi koi zapocnuvaat i zboruvaat vo ime na bogovi,trojstva..... a prodolzenieto i za niv zboruva:

A prorok koji bi se usuđivao govoriti što u moje ime što ja ne budem zapovjedio da govori i koji bi govorio u ime drugih bogova, takav prorok neka se pogubi.`

Verovatno Jahve na a.pavle mislel tuka.
--- надополнето: 17 мај 2013 во 19:53 ---
Мојсеј и Мухамед? Веројатно мислеше на Мојсеј и Исус.
Ниту манипулирам, ниту извртувам, туку ти не ја познаваш Библијата, а си решил со мене да дебатираш на библиски теми :)

Еве ти доказ дека животот на Исус бил во опасност при раѓањето.

„А кога си отидоа тие, ете, Господов ангел му се јави на Јосифа во сон и му рече: „Стани, земи Го Детето (што туку породениот Исус), и Неговата мајка, и бегај во Египет, и остани таму додека не ти кажам, зашто Ирод ќе Го бара Детето за да Го погуби. И тој стана, Го зеде Детето и Неговата мајка, ноќе, и отиде во Египет;”“ (ев. Матеј 2:13, Библијата)

Еве ти доказ дека Мојсеј како бебе бил спасен од фараоновата ќерка:

„Жената зачна и роди син. Откако виде колку е красен, го криеше три месеци (за тебе ова е возрасен човек? :) ). Кога не можеше веќе да го крие, набави кошница од папирусова трска, ја намачка со смола и катран, го стави детето во неа и го положи во трските на брегот на Реката. Неговата сестра застана подалеку, да види што ќе биде со него. Фараоновата ќерка слезе до Реката да се капи, додека нејзините слугинки шетаа по брегот на Реката. Таа ја забележа кошницата во трските, па ја испрати слугинката да ја донесе. Ја отвори и погледа, а тоа во неа: дете! Машко чедо. Плачеше. Таа му се сожали. „Тоа ќе е еврејско дете”, рече.“ (Излез 2:2-6, Библијата)

I pokraj toa sto ne veruvam vo prepisuvani raboti,menuvani,citatot povtorno nisto ne kazuva. I koga Svestenikot go poglednal Muhammed s.a.w.s i gi zabelezal belezite koi ukazuvale deka e najaveniot pratenik,gi sovetuval negovite bliski da go vardat i da go cuvaat... no progonstvoto pocnalo tek koga stignala objavata,taka e i so Isus,Harod go progonuval koga Isus pocnal da propoveda.
 
Sleden citat vo prorostvoto e:

A ne bude li tko poslušao mojih riječi što ih prorok bude govorio u moje ime, taj će odgovarati preda mnom.

Ova uste poveke go potvrduva ona sto Muslimanite go kazuvaat bidejki sekoja sura vo Kur'anot (osven 9-tata) zapocnuva zo zborovite: "Vo Imeto na Allah,Milostiviot i Somilosen"...

Абе остај ти што велат муслиманите. Муслиманите можат да ја почнат секоја сура и со зборовите: „Во името на богот што комуницирал со Мојсеј“. Тоа не значи дека на тој начин ќе си го присвојат пророштвото и дека ќе го накалемат арапот Мухамед врз библискиот ланец на Божји пррооци (сите до еден евреи).
И знаеш ли колку луѓе има во лудница што мислат дека се Божји пророци и што зборуваат во „името на Бог“? И шо треба сеа, само затоа што велат „Јас ова го зборам во името на Бог“ да им веруваме?

А што се однесува до тој дел од пророштвото, па Исус јасно кажал дека Тој зборувал во името на Бог:

„Јас дојдов во името на Мојот Татко“ (Исус Христос, ев. Јован 5:43, Библијата)

„Зашто Јас не зборував Сам од Себе, туку Мојот Татко, Кој Ме прати, Тој Ми даде заповед што да речам и што да зборувам.“ (Исус Христос, ев. Јован 12:49, Библијата)
--- надополнето: 17 мај 2013 во 19:59 ---
no progonstvoto pocnalo tek koga stignala objavata,taka e i so Isus,Harod go progonuval koga Isus pocnal da propoveda.

Не, туку Херод (Ирод) го прогонувал Исус веднаш по неговото раѓање, уште додека бил во Витлеемската штала заедно со мајка му и Јосиф.

„А кога си отидоа тие, ете, Господов ангел му се јави на Јосифа во сон и му рече: „Стани, земи Го Детето (што туку породениот Исус), и Неговата мајка, и бегај во Египет, и остани таму додека не ти кажам, зашто Ирод ќе Го бара Детето за да Го погуби. И тој стана, Го зеде Детето и Неговата мајка, ноќе, и отиде во Египет;”“ (ев. Матеј 2:13, Библијата)

Прочитај ги претходните стихови ќе видиш како пишува за раѓањето на Исус.
 
Абе остај ти што велат муслиманите. Муслиманите можат да ја почнат секоја сура и со зборовите: „Во името на богот што комуницирал со Мојсеј“. Тоа не значи дека на тој начин ќе си го присвојат пророштвото и дека ќе го накалемат арапот Мухамед врз библискиот ланец на Божји пррооци (сите до еден евреи).
И знаеш ли колку луѓе има во лудница што мислат дека се Божји пророци и што зборуваат во „името на Бог“? И шо треба сеа, само затоа што велат „Јас ова го зборам во името на Бог“ да им веруваме?

.

Pa corbadzi,ti velis sega kako jas da ti kazam: "Ostaj sto veli Isus vo biblijata" Van ludnica inaku poveke ludi ima,zapravo,nema ludi,ima samo takvi koi ne gi razbiraat.

Sakas da go prepises nekako prorostvoto na Isus ama se premaci,Corbadzijo,se premaci.
Isus bil i Bog i Covek. Bil li toa Mojsie i Bog i Covek ? Ne bil.
Ocigledno ne se odnesuva do Isus.
Jas i nikoj od nas ne se somnevame deka Isus (a.s) zboruval vo ime na Allah dz.s,nam toa nikoj ne treba da ni go objasnuva.
Ama proroci posle nego kako A. Pavle,tie zboruvale vo ime na Bogovi.
Prorostvoto moze nekako da se priblizi do Isa a.s,no samo ako go gledate od nas Agol,te. ako veruvate deka Isa a.s bese Bozji pratenik,kako sto bese Mojsie,ama od vas Agol apsurd e da go dovleckate do Isa a.s bidejki se raboti za DRASTICNA RAZLIKA pomegju "bog" (spored vas) i covek. Ne veli Isus bese i Bog i Covek,razmisli prvo deka Mojsie toa ne bese.
 
Infected-, веќе тој муабет го направивме со Омер (читај погоре). Не планирам да спамирам и да го копирам одговорот што му го дадов нему и на тебе.
Значи пророштвото вели дека Пророкот ќе излезе од евреите. Исус е евреин, Мухамед е арап. Жал ми е, Исус се кфалификува, Мухамед автоматски излегува од игра.

Исус бил Пророк како Мојсеј затоа што Мојсеј со силни чуда и знаци го водел и извлекол народот од Египетското ропство, а Исус исто така со силни чуда и знаци го водел и извлекол народот од ропството на Сатаната. Многу од чудата им се слични. Мојсеј се застапувал за избраниот народ и Исус се застапувал за избраниот народ. Мојсеј воспоставил ЗАВЕТ меѓу Бог и луѓето, и Исус воспоставил ЗАВЕТ меѓу Бог и луѓето. Ниту еден друг пророк не воспоставил завет меѓу Бог и луѓето. Да не ви зборам за Пасхата, нема ни да ме разберете.. затоа за вашата дискусија доволно е тоа што Мухамед е арап и крај на приказната. А ние со евреите ќе си се разбереме дали Исус е ветениот Месија или не. Поздрав :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom