Infected-, веќе тој муабет го направивме со Омер (читај погоре). Не планирам да спамирам и да го копирам одговорот што му го дадов нему и на тебе.
Значи
пророштвото вели дека Пророкот ќе излезе од евреите. Исус е евреин, Мухамед е арап. Жал ми е, Исус се кфалификува,
Мухамед автоматски излегува од игра.
....
затоа за вашата дискусија доволно е тоа што Мухамед е арап и крај на приказната. А ние со евреите ќе си се разбереме дали Исус е ветениот Месија или не. Поздрав
Добро вечер Чорбаџија! Твојот кошмар на линија.
Откако расчистивме дека глупо е да се бараат сличности помеѓу човек роден од мајка и зачнат од татко, и човек кого христијаните го сметаат за Бог, заклучокот е повеќе од јасен
( иако има и друга алтернатива на толкувањето на пророштвото, кое ќе го спомнам во продолжение на дебатата, кога ќе му дојде редот) дека барањето сличност помеѓу Мојсеј и Исус е надвор од секоја логика, доколку христијаните не се покајат и не го вратат Исуса на неговото вистинско место: Божји Пратеник.
До тогаш сличностите и критериумите за пронаоѓање на кандидатот за ова пророштво би соодејствувале со секој од следните библиски личности кои дошле после Мојсеј: -Соломон,Исаија,Езекиил,Даниил, Хоше,Јоел, Малахија,Иван Крстител итн., бидејќи сите тие, исто така биле Евреи, а воедно и Пророци/Пратеници. Зошто да не му го припишеме ова пророштво на кој било од овие пророци, а зошто токму на Исус? Зошто да правиме риба од едниот, а петел од другиот? Исус е најмногу различен од Мојсеј, бидејќи тој според христијаните е Бог, а Мојсеј не е Бог како што спомнав, и
секое натамошно споредување на овие два личности и барање нивна сличност е апсурд и надвор од секое објективно и здраво размислување.
Но да продолжиме со разобличување на уште една невистина изнесена во болдираниот текст на Чорбаџијата, кој вели дека пророштвото тврди дека Пророкот ќе произлезе од Евреите. Го отвораме СВЕТОТО ПИСМО , издадено во 2001 година ( петто издание) со благослов од светиот архијерејски синод на МПЦ, и отвараме на 220 страница, кај Петтата Книга Мојсеева ( Повторени закони), поглавје 18, пасус 18 и читаме заедно:
" Јас ќе им издигнам пророк од браќата нивни, каков што си ти, ќе ги ставам зборовите Мои во устата Негова и Он ќе им каже се, што Јас ќе му заповедам;".
Гледате како Чорбаџија му дава поинаков смисол на пророштвото и без да трзне манипулира дека станува збор за евреин, заборавајќи го клучниот момент во ова пророштво, а тој е нагласокот:' ...од браќата нивни.'
Овде Мојсеј и неговиот народ Евреите, се наречени како расен ентитет, и како такви, нивните ' браќа' , несомнено би биле Арапите.
Имено , Светото Писмо зборува за Авраам како за 'Пријател на Бога'. Авраам имал две жени: Сара и Агара.
Агара му родила на Авраама син - неговиот првороден - '... и му стави Авраам на синот свој, кого го роди Агара, име Исмаил' ( Битие, 16:15). или: ' Авраам, пак, го зеде Исмаила, синот свој...' ( Битие: 17:23), или: ' А Исмаил, синот негов, имаше тринаесет години кога му беше обрежано крајче од телото негово.' (Битие, 17:25).
Се до староста од 13 години, Исмаил бил единствениот син и семе на Авраам, кога бил потврден заветот меѓу Бога и Авраам. Бог му подарува на Авраам уште еден син од Сара, по име Исак, кој бил многу помлад од својот брат Исмаил.
Ако Исмаил и Исак се синовите од истиот татко - Авраам,тогаш тие несомнено се браќа. Децата на Исак се Евреите, а децата на Исмаил се Арапите - значи тие едните со другите се браќа. Ова и Библијата го потврдува: '... и (Исмаил) ќе живее пред лицето на сите браќа свои' ( Битие,16:12), или: '... потоа ( Исмаил) заслабна и умре и се прибра кај својот народ' ( Битие,25:17).
Децата на Исак се браќа на Исмаилитите. На сличен начин, Мухаммед е од браќата на Израелитите бидејќи тој бил потомок на Исмаил, синот на Авраам. ( Погледни ја сликата на семејното стебло)
Ова е токму онака како што стои во пророштвото:
' од браќата нивни' (Повторени Закони,18:18). Таму пророштвото јасно спомнува дека Пророкот што ќе дојде, кој ќе биде како Мојсеј, мора да се крене НЕ ОД ДЕЦАТА НА ИЗРАЕЛ, или од 'самите нив' , туку ОД НИВНИТЕ БРАЌА. Според тоа, Мухаммед е од нивните браќа, т.е. од арапите!.
Ова е моето (исламско) објаснување и разбирање на почетокот на овој пасус. А постојат и други пасуси во Библијата каде што експлицитно се најавува Пророкот Арап. И ни оддалеку не е крај на приказната, како што тоа беше со барањето сличности со Исус, туку
овде започнува почетокот на приказната,т.е. пророштвото за Милоста на световите = Мухаммед с.а.в.с. !
Бујрум Чорбаџија.