3D анимации!

Член од
5 февруари 2010
Мислења
93
Поени од реакции
6
Фала за инфо!
Портрети обично почнувам од polysphere, моделирам до некаде, и правам retopo пред да ја додадам крајните детали. А очите се само топки со blinn :)
 
Член од
23 јуни 2008
Мислења
9.265
Поени од реакции
5.045
Kao da gi vratam Default Settingsot na Maya 2008 ? Ми го снема Ментал Рејот некако .......
 

ficdogg

221b
Член од
29 септември 2008
Мислења
1.105
Поени од реакции
699
vidi pluginot da ne ti e isklucen
Window>settings/preferences>plugin manager
vidi dali e stikliran mayatomr.mll

Ako i posle toa zaebava, odi vo my documents>maya 8.5> i izbrisi go folderot prefs
 
Член од
24 декември 2007
Мислења
384
Поени од реакции
17
Некој пробал да работи со Autodesk Softimage 2010 многу е јака за 3д анимации, јас за викенд ја довнлоадирам и ке ја пробам.Ако има некој работено се неа нека стави некои примери овде.:jaj:
 
M

Mr.InF3ction

Гостин
деновиве почнав да учам моделирање карактер поточно глава..па еве што пробав нешто да направам...стигнав до ова..па ако има некој поискусен во овој дел од моделирање....нека каже свое мислење дале имам добар edge flow општо дали ме ќе ме бива или не ххх

 
Член од
24 декември 2007
Мислења
384
Поени од реакции
17
ова e autodesk softimage 2010? бидејќи јас за викенд ке почнам да ја учам :vozbud:
 

JURAGAANTE

Professional !!!
Член од
4 април 2009
Мислења
411
Поени од реакции
31
деновиве почнав да учам моделирање карактер поточно глава..па еве што пробав нешто да направам...стигнав до ова..па ако има некој поискусен во овој дел од моделирање....нека каже свое мислење дале имам добар edge flow општо дали ме ќе ме бива или не ххх

Гледам си одбрал 3ds max исто и јас работам иначе добро е до тука кадешто си стасал ајде сега доврши до крај заобли или поправи некои места каде што треба и тоа иначе работи цело време модели и ефекти + текстура веруј не е некоја филозофија 3д и нема правила туку како мислиш дека е подобро така нема правило за моделиве да ги работиш туку алатки со кои ако знаеш како која функционира самиот наогаш начин како да ја употребиш и да го направиш она кое што ти треба позз:toe:
 
M

Mr.InF3ction

Гостин
ова e autodesk softimage 2010? бидејќи јас за викенд ке почнам да ја учам :vozbud:
3ds max 2011 ...

Гледам си одбрал 3ds max исто и јас работам иначе добро е до тука кадешто си стасал ајде сега доврши до крај заобли или поправи некои места каде што треба и тоа иначе работи цело време модели и ефекти + текстура веруј не е некоја филозофија 3д и нема правила туку како мислиш дека е подобро така нема правило за моделиве да ги работиш туку алатки со кои ако знаеш како која функционира самиот наогаш начин како да ја употребиш и да го направиш она кое што ти треба позз:toe:
па се трудам интересно ми е....за некои едноставни моделирања колку толку знам имам некое основно знаење..само ова ми е малце тешко ххаха инаку се двоумев помеѓу maya и 3ds max....3ds max е некако по лесен за користење....
 

JURAGAANTE

Professional !!!
Член од
4 април 2009
Мислења
411
Поени од реакции
31
Па исто и мене ми беше поедноставен интерфејсот али ако си добар дизајнер и двата програми се одлични иначе супер продолжи понатму
Еве една слика од она што работев денеска не е нешто посебно али убаво ми испадна ке ја анимирам планетава и еден брод ке права па целосно ке ја приказам кога ке биде готова еве само слика од неа позз
 

ficdogg

221b
Член од
29 септември 2008
Мислења
1.105
Поени од реакции
699
@TheRaspolozen1
Dobro si pocnal, sam go pravis ili po tutorial, jas ti preporacuvam human modeling da go ucis preku tutorial, ima mnogu raboti na koi treba da se pazi, potocno edgeflow-ot treba da go sledi na dvizenjeto na muskulite, sto e malku tesko i mnogu vrme ke ti zeme ako go ucis sam.
Gledam deka su pocnal so sfera, mene licno polesno mi e so cube.

vertexite sto si gi povlekol za nosot vrati gi nazad da bidat vo linija so liceto, a posle selektiraj gi poligonite za nosot i extrude-iraj gi napred.
Isto taka edgflowot vo sredinata na liceto, treba da pocne od nosot da pomine pokraj ustata, poradi Nasolabial fold.

Isto preporaclivo e ustata i ocite da bidat koncentricni krugovi za da se deformiraat pravilno posle koga ke se animiraat.
 
Член од
5 февруари 2010
Мислења
93
Поени од реакции
6
еве еден туториал за моделирање лице во maya, http://www.computerarts.co.uk/__data/arts_pdfs/cap56_3dface.pdf

топологијата за моделирање на органски форми е скогаш тешка за работа.
Затоа јас ретко се нафаќам да моделирам вакво нешто во Maya. Zbrush или Mudbox (за mudbox не сум сигурен дали има retopo), се направени за вакви работи, па дури и текстурите полесно се работат.

Еве и update од портретот



 
M

Mr.InF3ction

Гостин
@TheRaspolozen1
Dobro si pocnal, sam go pravis ili po tutorial, jas ti preporacuvam human modeling da go ucis preku tutorial, ima mnogu raboti na koi treba da se pazi, potocno edgeflow-ot treba da go sledi na dvizenjeto na muskulite, sto e malku tesko i mnogu vrme ke ti zeme ako go ucis sam.
Gledam deka su pocnal so sfera, mene licno polesno mi e so cube.

vertexite sto si gi povlekol za nosot vrati gi nazad da bidat vo linija so liceto, a posle selektiraj gi poligonite za nosot i extrude-iraj gi napred.
Isto taka edgflowot vo sredinata na liceto, treba da pocne od nosot da pomine pokraj ustata, poradi Nasolabial fold.

Isto preporaclivo e ustata i ocite da bidat koncentricni krugovi za da se deformiraat pravilno posle koga ke se animiraat.
Па прво само гледав неколку туторијали на нет....и една од тука....на неколку страници назад ја имаше тоа од maya што е...и според тие некако се упатив...и пробав сам зш ако гледам чекор по чекор и правам се..тешко дека ќе научам... нема да запамтам..а вака сам се трудам да се снајдам со алатките....да средам некои проблеми што се појавуваат при моделирањето..

само не сфаќам во таа сликата како пр за edge flow што е......како почнале да моделираат...одкако се прави формата на главата...се почнува со устата и очите?
ако почнам со квадрат ќе имам хоризонтални и вертиклани сегменти...и некако тешко ми е не можам да сфатам како ќе дојдам до тоа....од носот да почне линијата па околу устата

инаку Lukanoski фала за туторијалот
 

ficdogg

221b
Член од
29 септември 2008
Мислења
1.105
Поени од реакции
699
Vidov deka sega si pocnal so 3d, razlikata pomegu maks i maya e vo toa sto maya e colosno integrirano resenie, imas se sto ke posakas, fur, hair, liquids ..., dodeka na maks mu se potrebni plug-ins za da se dobie istata funkcionalnost.

Pobaraj go tutorialov od digital tutors, mnogu dobro e napraven i detalno go objasnuva edgeflow za human modeling. Tutorialot e za maya, ama lesno ke mozes da go napravis istiot vo maks, istite alatki se za modeliranje.

Mozes da gi simnes samo prvite dva dela, zatoa sto tie se za modeliranjeto, vtorite dva se za pravenje uvs i shading groups, taka da ne bi ti pomognale mnogu vo maks.

Creating Digital Humans 1: Volume and Muscle
Creating Digital Humans 2: Definition and Detailing
Creating Digital Humans 3: UV and Texture Mapping
Creating Digital Humans 4: Shading and Rendering

Ovoj model e pocnat so cube, se poznava koga gledas od stranata.
 

JURAGAANTE

Professional !!!
Член од
4 април 2009
Мислења
411
Поени од реакции
31
Vidov deka sega si pocnal so 3d, razlikata pomegu maks i maya e vo toa sto maya e colosno integrirano resenie, imas se sto ke posakas, fur, hair, liquids ..., dodeka na maks mu se potrebni plug-ins za da se dobie istata funkcionalnost.

Pobaraj go tutorialov od digital tutors, mnogu dobro e napraven i detalno go objasnuva edgeflow za human modeling. Tutorialot e za maya, ama lesno ke mozes da go napravis istiot vo maks, istite alatki se za modeliranje.

Mozes da gi simnes samo prvite dva dela, zatoa sto tie se za modeliranjeto, vtorite dva se za pravenje uvs i shading groups, taka da ne bi ti pomognale mnogu vo maks.

Creating Digital Humans 1: Volume and Muscle
Creating Digital Humans 2: Definition and Detailing
Creating Digital Humans 3: UV and Texture Mapping
Creating Digital Humans 4: Shading and Rendering

Ovoj model e pocnat so cube, se poznava koga gledas od stranata.
Имаш право за 3d max со plug-ins треба да ги бараш по нет и додатно да ги инсталираш ми се свиѓа кај маја тоа што имаш све со нејзе но сепак и за нејзе имаш абдејти затоа и програмот е free од абдејти и одржување највеке мислам дека се заработува денес
Инаку јас еве изработив некои модели кои ги работев со mental ray незнам дали осветлувањево добро изгледа можеби треба да биде појако али сепак столовите си се црни и мислам дека е ок:toe:
 

Kajgana Shop

На врв Bottom