"Македонски словени" - "Славомакедонци"?

  • Креатор на темата Креатор на темата f91
  • Време на започнување Време на започнување
И во меѓувреме се открива Винчанското писмо, постаро и од сперматозоидите на старите Хелени, каде се запишани скоро сите букви од тој алфабет, кој денес “светски учените“ го нарекуваат “старогрчки“.

Дали во тој "документ" пишува за некакво присуство на народи кои се нарекуваат Словени? Дали зборувале словенски, дали пишувале словенски?

Која теракота, или слика, или мозаик, или што ти ја знам, артефакт, коа зборувате за археологија веќе, содржи словенски натписи. Нели Александар Словен, и таква моќна империја, да нема засебен јазик и култура и ПИСМО. Да не испадне дека Аце ширел Хеленизам...

За оние кои претставуваат теза дека Словените биле од секогаш тука: "Деца, не се мачете, ви се смеј светот, научната јавност ќе ве погази, смиретесе, остајте спорови со имиња и со такви глупости, гледајте реалност како што се гледа... Историските документи и записи, се во толкав број, што толку нема ни претставници на истата таа теза..."

Не си играјте дрн дупка.

Toa e vistina navistina ovie Grci sega nemaat nikakva dopirna tocka so antickite Grci niti pak ovoj Grcki imas dopirna tocka so starogrckiot.Dokolku gi sporedime ovie raboti so nas Makedoncite nie imame poveke pravo na anticka Makedonija odkolku ovie Grci na anticka Grcija,jas taka mislam i ne znam sto se tapaat tolku,sakam da kazam deka togasnite anticki Makedonci bile drug narod od antickite Grci isto kako i sega nie sme drug narod,a tie si se drug e sega kavgava e tie sakaat da imaat exkluzivno pravo na cela anticka istorija na Balkenot,pa stvarno e epten sebicno,pa i nie imame arheoloski iskopini i nie sme del od taa istorija bez razlika sto mozebi sme izmesani so Slovenite i tie se izmesani tamu so nekoj drugi duri i poveke od nas,ne e mozno vo potpolnost da sme isti so narodot koj ziveel togas jas taka mislam.
A golema prikazna e deka dosol nekoj narod tamu od zad Karpati totalno neciviliziran prakticno gol i bos,ovde kade sto bila civilizacija i gi proteral i gi ubil site ili vo najgolem del,a onie malku sto ostanale se pretopile,nema logika ej,ovde imalo civilizacija,vojska,monetarna politika se na se organizirana drzava so site elementi.Prakticno ne e mozno i jas mislam deka dosle ovde Sloveni se naselile i tie se pretopile i ovoj jazik sega e mesavina na jazikot koj tie go zboruvale i jazikot koj ovde se zboruval,a podocna Kiril i Metodij i nivnite ucenici vo svoite misii mu go predale na site Sloveni zatoa sto tie ne bile pismeni pisuvale so recki,i od tamu doaga slicnosta vo jazicite na site Slovenski narodi zatoa sto site crpele od ovde site zele pismo a mozebi i del od jazikot ovdeka bil centarot na Slovenskata pismenost i kultura.

Ти имаш право да се наречеш каков сакаш! Тоа хуман рајдс, право на самоопределување.

Историјата, како наука, е друга ствар! Таа денес се користи во дневнополитички цели, и никнуваат Кариеси и анавеновци, вдахновени со духови на некакви вештерки, кои во иднина за жал, ќе претставуваат една интелектуална маса, јавност, мислење итн.
Затоа, денес Македонија јаде два банови, т.е. ВЕТО, т.е. ЕМБАРГО, т.е. ПРОБИЦИЈА... На политички план, од Грција и ЕУ за што не се сложувам, тоа е веќе во поле на политика, и од 3000 еминентни професори во светот, за што се сложувам!

Историјата само во Балканските народи, т.е. Македонија, Србија, Бугарија, Албанија итн... Станува најпосетен подфорум и подрачје на интерес. Што е лошо, ниеден не е историчар од нив...
 
The Making of the Slavs by Florin Curta (Book review) :
http://www.drevnosti.org/the-slavic...-the-slavs-by-florin-curta-review-of-the-book

Може да се прочита и книгата.

personal page:
http://www.clas.ufl.edu/users/fcurta/

Да се види за каков научник се работи, кога веќе некој не ги цени Македонските.


CONTENTS


Introduction
Slavic ethnicity and the ethnie of the Slavs: concepts and

approaches

Sources for the history of the early Slavs (c. 500700)

The Slavs in early medieval sources (c. 500700)

The Balkans and the Danube limes during the sixth and

seventh centuries

Barbarians on the sixth-century Danube frontier: an

archaeological survey

Elites and group identity north of the Danube frontier: the

archaeological evidence

“Kings” and “democracy”: power in early Slavic society

Conclusion: the making of the Slavs

Appendix A

Appendix B

References

Index




The first chapter presents the Forschungsstand. The historiography of the subject is vast and its survey shows why and how a particular approach to the history of the early Slavs was favored by linguistically minded historians and archaeologists. This chapter also explores the impact on the historical research of the “politics of culture,” in particular of those used for the construction of nations as “imagined communities.” The historiography of the early Slavs is also the story of how the academic discourse used the past to shape the national present.
The chapter is also intended to familiarize the reader with the anthropological model of ethnicity.



The relation between material culture and ethnicity is examined,with a particular emphasis on the notion of style.




Chapters
2 and 3 deal with written sources.

Chapter 2 examines issues of chronology and origin of the data transmitted by these sources, while



Chapter 3 focuses on the chronology of Slavic raids. Chapter 4 considers the archaeological evidence pertaining to the sixth-century Danube limes as well as to its Balkan hinterland. Special attention is paid to the implementation of Justinian’s building program and to its role in the subsequent history of the Balkans, particularly the withdrawal of the Roman armies in the seventh century. A separate section of this chapter deals with the evidence of sixth- and seventh-century hoards of Byzantine coins in Eastern Europe, which were often used to map the migration of the Slavs. A new interpretation is advanced, which is based on the examination of the age-structure of hoards.

Chapter 5 presents the archaeological
evidence pertaining to the presence of Gepids, Lombards, Avars, and Cutrigurs in the region north of the Danube river. Special emphasis is laid on the role of specific artifacts, such as bow fibulae, in the construction of group identity and the signification of social differentiation.





The archaeological evidence examined in Chapter
6 refers, by contrast,to assemblages found in the region where sixth- and seventh-century sources locate the Sclavenes and the Antes. Issues of dating and use of

material culture for marking ethnic boundaries are stressed in this chapter.
The forms of political power present in the contemporary Slavic society and described by contemporary sources are discussed in Chapter
7.




Various strands of evidence emphasized in individual chapters are then brought into a final conclusion in the last chapter.



Ако баш Пикасо сакаш да дискутираш на оваа тема треба да ја прочиташ книгава .
 



Ако баш Пикасо сакаш да дискутираш на оваа тема треба да ја прочиташ книгава .


Види, јас сакам да дискутирам, односно да читам од луѓе кои повеќе знаат, и верувам дека има многумина кои знаат повеќе од мене, во однос на многу работи и настани од историските и балкански случувања.
Но, јас историјата ја сфаќам како наука, која не може, ама апсолутно не може да издржи теорија, без претходно да не "легне" на плодни, сочни и оригинални извори и документи, казанија, пред се историски документи.

Во последно ми падна една книга во раце, која ме заинтересира и за еден ден ја прочитав цела. Истата книга, како цел и е, да покаже дека старите Грци ги нема, и дека на тоа место, во време на 6,7,8,9 век, се преселуваат непознаци племиња и народи под имињата, Авари, Словени и Бугари. Се земаат летописи од три манастири(пази треи манастири) кои меѓу себе се синхронизирани, и датираат баш од тие времиња. Истите летописи ги објавуваат оние гркофили, кои си даваат историски автогол и можност за невраќање.

Целта на авторот, му е да покаже дека Грците кои живеел во Антиката во тие места, се одселени, преселени, некои во Јужна Италија, некои по островите, и денес, се во една минорна бројка, поради тоа што останатите биле убиени, прогонети, масакрирани итн.

Но, продолжува авторот, Ова се само 3 документи! Што праиме со останатите?

Оти да не се споменуваа до 7 век, и потоа да се споменеа, но не како дошљаци туку воопшто да не се споменеше таков статус, ќе беше поинаку. Но, по ваквите документи, се споменуваат како дошљаци. Ова се три документи, а ги има премногу. А Флорин Курта е само еден автор, кој не верувам дека поседува документи историски, туку дека сигурно се темели на некакви лингвистички или археолошлки или генетски истражувања, кои сепак се дистанцираат од историјата како засебна наука, која по потреба може да ги земе нив како атрибути, а никако како историски докази.
 
Дали во тој "документ" пишува за некакво присуство на народи кои се нарекуваат Словени? Дали зборувале словенски, дали пишувале словенски?

Која теракота, или слика, или мозаик, или што ти ја знам, артефакт, коа зборувате за археологија веќе, содржи словенски натписи. Нели Александар Словен, и таква моќна империја, да нема засебен јазик и култура и ПИСМО. Да не испадне дека Аце ширел Хеленизам...

За оние кои претставуваат теза дека Словените биле од секогаш тука: "Деца, не се мачете, ви се смеј светот, научната јавност ќе ве погази, смиретесе, остајте спорови со имиња и со такви глупости, гледајте реалност како што се гледа... Историските документи и записи, се во толкав број, што толку нема ни претставници на истата таа теза..."

Не си играјте дрн дупка.

Лоша интерпретација на средновековната терминологија.
За истото пишува и Курта (http://www.clas.ufl.edu/users/fcurta/ ) во неговата книга “Создавањето на Словените“ за која и го добива највисокото признание во 2003.



Фактот дека “Словените“ не оставиле ниту една крепост, никакво утврдување, тврдина, голем град, поход, освојување, укажува на недостигот од кохезија во нивното прикажување како еднороден субјект.


Origin of the South Slavic Peoples: Little is known about the Slavs before the 5th century AD. Their history prior to this can only be tentatively hypothesized (привремено претпоставувани) via archeological and linguistic studies. Much of what we know about their history after the 500s is from the works of Byzantine historians.


Genetics: Although referred to as 'Slavs' and speaking a Slavic language, modern South Slavic peoples 'genetic roots' actually stem from a wide variety of genetic backgrounds, attesting the complexity of the ethno-genetic processes in Eastern Europe, namely the symbiosis of ancient, native Balkan populations with that of the 6th century Slavs. A recent genetic study researched several Slavic populations with the aim of localizing the Proto-Slavic homeland. A significant finding of this study is that two genetically distinct groups of Slavic populations exist. The first group encompassed most Slavic populations except most Southern Slavs. According to the authors, most Slavs share a high frequency of Haplogroup R1a. Its origin is purported to trace to the middle Dnieper basin of Ukraine from Ukrainian LGM refuge 15 kya. The second group comprises most southern Slavic populations: Bulgarians, most of the Croats, Bosniaks, Macedonians and Serbs, who have a significantly lower frequency of R1a (~15%).
According to the authors, this phenomenon is explained by "...contribution to the Y chromosomes of peoples who settled in the Balkan region before the Slavic expansion to the genetic heritage of Southern Slavs..."

Also the mitochondrial gene pools of the Slavonic ethnic groups proved to preserve features suggesting a common ancestor for these and South European populations (especially those of the Balkan Peninsula). Finally the testing results suggest a common ancestry of all Balkan populations, with a lack of correlation between genetic differentiation and language or ethnicity, stressing that no major migration barriers have existed in the making of the complex Balkan human puzzle. The genetic homogeneity among Balkanian populations suggests either a most recent common ancestor of all southeastern European populations or strong gene flow between them, which eliminated any initial differences.

Бараш докази:

The Vinča culture was an early culture of the Balkans (between the 6th and the 3rd millennium BC), stretching around the course of the Danube in Serbia, Croatia, Romania, Bulgaria, Montenegro and theRepublic of Macedonia, although traces of it can be found all around the Balkans, parts of Central Europe and Asia Minor.

http://en.wikipedia.org/wiki/Vinča_culture

Винча азбука:

http://en.wikipedia.org/wiki/Vinča_signs


Таква империја немала засебно писмо...култура...велиш, па добро би било да погледнеш и други примери:

"The name of Slavinia reached from the Danube to Peloponnesos, leaving to the Empire only islands and detached points of coast from Venice round to Thessalonica. Their settlements in these regions gave a new meaning to an ancient name, and the word Macedonian now began to mean Slavonic."

http://books.google.com/books?pg=PA...Macedonian immigrants date:1600-1890&f=false

А пази сега што велат изворите од ДРУГАТА СТРАНА НА ДУНАВ:

The Hungarian military commanders returned to Arpadian (280) and sent emissaries to
receive permission to go to Greece in order to subjugate all of Macedonia, from the Danube to the Black Sea (281).

(281) At the end of the 12th century in Hungary, Macedonia referred to the territory from the Danube to the Black Sea.

Anonymi (P. Magistri) Gesta Hungarorum, Scriptores rerum Hungaricarum tempore ducem regumque stirpis Arpadinae Gestarum. Vol. I (Edendo operi praefuit E. Szentpetery) Budapestini 1937, p. 91, 92.

Секоја империја си имала свој административен јазик, а тоа во никој случај не го исклучува јазикот на поединечните етно-културни и лингвистички групи во рамките на таа империја.

Aramaic is thought to have first appeared among the Aramaeans about the late 11th century bc. By the 8th century bc it had become accepted by the Assyrians as a second language. The mass deportations of people by the Assyrians and the use of Aramaic as a lingua franca by Babylonian merchants served to spread the language, so that in the 7th and 6th centuries bc it gradually supplanted Akkadian as the lingua franca of the Middle East. It subsequently became the official language of the Achaemenian Persian dynasty (559–330 bc), though after the conquests of Alexander the Great, [Koine] displaced it as the official language throughout the former Persian empire.

http://www.britannica.com/EBchecked/...amaic-language


History of Aramaic

Aramaic is the ancient language of the Semitic family group, which includes the Assyrians, Babylonians, Chaldeans, Arameans, Hebrews, and Arabs. In fact, a large part of the Hebrew and Arabic languages is borrowed from Aramaic, including the Alphabet. The modern Hebrew (square) script is called "Ashuri", "Ashuri" is the Hebrew name for Assyrian, the name being used to signify the ancestor of the Assyrians, Ashur the son of Shem, the son of Noah (Genesis 10:22). Aramaic is quoted in the very first book of the Bible, Berisheth (Genesis) in Chapter 31:47. In fact, many portions of the Old Testament are penned originally in Aramaic, including Daniel chapter 2:4 thru chapter 7.

The first known inscriptions of Aramaic date to the late tenth or early ninth century B.C. In a phenomenal wave of expansion, Aramaic spread over Palestine and Syria and large tracts of Asia and Egypt, replacing many languages, including Akkadian and Hebrew. For about one thousand years it served as the official and written language of the Near East, officially beginning with the conquests of the Assyrian Empire, which had adopted Aramaic as its official language, replacing Akkadian.

During the later Chaldean (Neo-Babylonian) and Persian conquests, Aramaic had become the international medium of exchange.

[...]
http://www.peshitta.org/initial/aramaic.html

Така да, од денешна перспектива, не верувам дека некој ќе го негира постоењето на Вавилонците, Асиријците, Арамејците, Арапите или Евреите.


Застапници на одредена теза, треба да се спонзорираат (финансираат) по рецептот на Грците.
Се дотогаш, додека Македонија не биде доволно “богата“ да издвојува средства за спонзорирање на свои застапници, дотогаш ќе преовладуваат познатите пропаганди.
Доволно голем проблем им создаваат и моменталниве ентузијасти и почитувачи на науката, кои објективно се единствените кои им се противставуваат на овие пропагандни машинерии.
 
Види, јас сакам да дискутирам, односно да читам од луѓе кои повеќе знаат, и верувам дека има многумина кои знаат повеќе од мене, во однос на многу работи и настани од историските и балкански случувања.
Но, јас историјата ја сфаќам како наука, која не може, ама апсолутно не може да издржи теорија, без претходно да не "легне" на плодни, сочни и оригинални извори и документи, казанија, пред се историски документи.

Во последно ми падна една книга во раце, која ме заинтересира и за еден ден ја прочитав цела. Истата книга, како цел и е, да покаже дека старите Грци ги нема, и дека на тоа место, во време на 6,7,8,9 век, се преселуваат непознаци племиња и народи под имињата, Авари, Словени и Бугари. Се земаат летописи од три манастири(пази треи манастири) кои меѓу себе се синхронизирани, и датираат баш од тие времиња. Истите летописи ги објавуваат оние гркофили, кои си даваат историски автогол и можност за невраќање.

Целта на авторот, му е да покаже дека Грците кои живеел во Антиката во тие места, се одселени, преселени, некои во Јужна Италија, некои по островите, и денес, се во една минорна бројка, поради тоа што останатите биле убиени, прогонети, масакрирани итн.

Но, продолжува авторот, Ова се само 3 документи! Што праиме со останатите?

Оти да не се споменуваа до 7 век, и потоа да се споменеа, но не како дошљаци туку воопшто да не се споменеше таков статус, ќе беше поинаку. Но, по ваквите документи, се споменуваат како дошљаци. Ова се три документи, а ги има премногу. А Флорин Курта е само еден автор, кој не верувам дека поседува документи историски, туку дека сигурно се темели на некакви лингвистички или археолошлки или генетски истражувања, кои сепак се дистанцираат од историјата како засебна наука, која по потреба може да ги земе нив како атрибути, а никако како историски докази.
[/left]

Пикасо срц се фино лепо но прочитај ја книгата прво.
Нели ние како научници треба малку по објективно да гледаме на некои работи и да имаме малку наука - без критика не постои наука нели? (немој црвенко ме скина ти се молам:pos2:)

Инаку за Флорин Курта брате (јас како космополит) не верувам дека некој ќе го смени (барем како научник-историски) во наредниов век.

Го имаш линкот на неговата био.

Позз.:smir:


Верувам дека имаш квалитети како научник но ако твоите ставови не се базираат воглавно на археолошки и генетски факти - ме разочаруваш...

(и јас и ти можеме да напишеме историја како ни одговара нели?)

Ако ти одговара да имаме добра дискусија не треба да се базираат сите факти само на пишаните историски документи, барем колку што гледам и ти знаеш дека и самите документи во поголем процент се грешка.
 
Испаѓа дека Арамејскиот јазик ли го ширел Александар ?
 
интересна работа:

slavs_map.jpg


значи :

Македонија има територија 25,713 km2 а Бугарија има 68.9/km2 .
Каде ќе ги сместиме сите СЛОВЕНИ од 6ти век на оваа териротија. (кога веќе се асимилирани сите антички народи на тие територии , а другите - албанците и грците да не се СЛОВЕНИ?)

Апсурдно нели?

Само Македонците и Бугарите се словени:?
 
Пикасо срц се фино лепо но прочитај ја книгата прво.
Нели ние како научници треба малку по објективно да гледаме на некои работи и да имаме малку наука - без критика не постои наука нели? (немој црвенко ме скина ти се молам:pos2:)

Инаку за Флорин Курта брате (јас како космополит) не верувам дека некој ќе го смени (барем како научник-историски) во наредниов век.

Го имаш линкот на неговата био.

Позз.:smir:


Верувам дека имаш квалитети како научник но ако твоите ставови не се базираат воглавно на археолошки и генетски факти - ме разочаруваш...

(и јас и ти можеме да напишеме историја како ни одговара нели?)

Ако ти одговара да имаме добра дискусија не треба да се базираат сите факти само на пишаните историски документи, барем колку што гледам и ти знаеш дека и самите документи во поголем процент се грешка.

Не ме викај СРЦ!
Второ НИЕ не сме научници!
Трето, не сум космополит.

Моите ставови се базираат исклучиво на историски извори, кои се континуирани до точка и запирка. Во врска со оваа тема знаење многу немам, и мислам дека нема потреба да имам, но, од тоа што неодамна го прочитав, ми даде до знаење, дека ваквиот сон е јаве само на оние народи, како Македонците, кои се наоѓаат во небрано и мораат некако историски да се снајдат.
Најголемите руски историчари, се најпознати Византолози во светот. Тие се најголеми противници, кои излегуваат со аргументи и со доказни материјали на кои тврдења, Курта не знам со што излегува, но мислам дека тоа е само јалов обид против тие историски документи. Историјата се базира само на историски документи, а не на лингвистички и на генетски а и археолошки алгоритми. Така игра човек коа не знае што да прикаже и кога идејата и теоријата му левитираат у ваздух.
Во врска со оваа прашање, сум се консултирал со јазичари, т.е. лингвисти албанци, и некои од нив застапуваа теза за истото, дека славјани не дошле, или дошле малку, но црквата ги асимилирала(не тотално) останатите. До 15 век, на овие простори се зборувало јазик неславјански (по дома секако), после 15 век, доаѓањето на турците секој се приклонил кон црквата и истиот божји јазик го употребувал во секоја социолошка инстанца. Иситите излегуваат со јазични аргументи, кои не се битни, во светот на историјата.

Има многу муабет да се праи во врска со ова, ама некако ми изгледа јалово.
 
Историјата се базира само на историски документи, а не на лингвистички и на генетски а и археолошки алгоритми.

Добро утро!

Значи овде имаме универзална вистина?
 
Добро утро!

Значи овде имаме универзална вистина?

А кои историски документи ги наложува Курта во неговот истражување и еве разрешување на сето тоа? Напротив, историските документи, тврдат други нешта. Византијските автори, дури се децидни во нивните излагања, не мешаат поими, не се "бунат", знаат да разликуваат словени и останато население, знаат да кажат дојденци од ваму, од таму...

Пак на крај имаме проблем, затоа што пак на крај Александар според изворите на антиката и оние подоцнежните ширел хеленизам, обратувал и ги правел Хелени, идеја на Аристотел-Македонецот.

Чудни нешта, ама ќе се отријат со тек на време...(или се откриени ама не сакаме да ги видиме)
 
А кои историски документи ги наложува Курта во неговот истражување и еве разрешување на сето тоа? Напротив, историските документи, тврдат други нешта. Византијските автори, дури се децидни во нивните излагања, не мешаат поими, не се "бунат", знаат да разликуваат словени и останато население, знаат да кажат дојденци од ваму, од таму...

Пак на крај имаме проблем, затоа што пак на крај Александар според изворите на антиката и оние подоцнежните ширел хеленизам, обратувал и ги правел Хелени, идеја на Аристотел-Македонецот.

Чудни нешта, ама ќе се отријат со тек на време...(или се откриени ама не сакаме да ги видиме)

Чудни нешта брате - прочитај ја и неговата книга ништо не губиш.
 
Го читам, Прличев, по битен ми е тој.:smir:
 
Македонија - центарот, не туку родното место на „славјанската“ култура, писмо, религија, јазик итн.

прашањето е само асоциација на терминологија, но поголемото прашање е неговата употреба или злоупотреба, последното се однесува на гејците, опасноста е таа - по мое тоа веќе и се случи да гејците на терминологијата „славо“ имат давано ново сначење и го шират.

а имајте на ум, по славни од македонците немало, ниту пак ќе има!:nenene:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom